Vigyázz az utólag beszerelt xenonnal. Egyre inkább kezdenek "rászállni", és aztán mehetsz vizsgára + bírság - ahogy hallom. Sajnos többnyire a sok utólag beszerelt xenon az ami kiégeti az ember szemét, a szemét. Én is gondolkodtam rajta, de úgy vagyok vele, ha egyszer én utálom, hogy elvakítanak, akkor én sem csinálom. Szabályosan a xenont csak autómata magasságállítóval és fényszórómosóval szerelt kosikban lehet beszerelni. Az meg természetes, hogy ezekhet a reflektort is erre tervezik, mert a xenon szélessebb sávban nyomja ki a fényt, ezért is vakít el, ha nem erre tervezték. A xenonos fórumokban erről többet tudnak.
XENON: Nekem volt 1 egész hétig de nem nagyon vált be. Ha úgy álítottam be hogy lássak vele akkor folyton villogtak. Berakni sem túl egyszerű mert beleér a vége a fényterelő kupakba + nem kerül a fokuszpontba mint a halogén. (Persze lehet hogy van jobb készlet is)
Tolatólámpa: csak 1 van! A túloldali párja a ködlámpa.
A Xenon nem csak a fényszórómosós autókban szabályos? Egyébként én meg vagyok elégedve a gyári világítással. Az előző autómhoz képest gyakorlatilag fényárban vezetek:-) Egy világítós kérdés: Tolatólámpa 2 darab van? Mert nekem csak egy világít...
Helló!Megint kérdeznék tőletek! Xenon van-e valakinek és ha igen saját szerelés vagy szerelő csinálta? Ha saját szerelés akkor milyen a cucc /típus/ és mibe fájt? Nehéz megcsinálni?
Sziasztok!Köszi a infókat ma már nem de holnap megnézem.Arra is adhatnátok ötleteket,hogy miket kellene lebontanom ahhoz,hogy a lábfűtésem is működjön?Szerintetek nagy meló?Nem vagyok egy autószerelő típus!Már a múltkor is kérdeztem,hogy lakik-e valaki a közelembenn?/Szentmártonkáta/vagy ilyet nem szabad?Nem ismerem az etikettet ,még csak most kezdtem el írogatni. Sziasztok
Hello fiúk! Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valamelyikőtök, hogy a riasztónak a kikapcsolója az a kis kulcsos hol található az autóba, mert a lybra kézikönyv képen(amit le lehetett tölteni) sajnos nem látom.Fogalmam sincs, hogy hol lehet. Kösz a segítséget!
A csomagtér telók nálam ugyanúgy működnek, mint nyáron.Vszinűleg ilyen hideg időben a tiéden ritkul bennük a gáz, csökken a nyomása.Anno a Nissan-omon volt ilyen gond.Nem cseréltem mert eladtam, aztán jött a Lancsa.
A riasztót rá tudom tenni:-) szóval ha kinyitják az ajtót megszólal:-) Egyébként relative biztonságos helyen van. Azért szerencsére nem mindennapos jelenségről van szó, de eddig egyenes összefüggés van hideggel és az olvadó- fagyó csapadékkal. Ezt csak tavasszal tudom majd cáfolni. Érdekes hogy a gépháztetőt nem írja. Egy kérdés a csomagtér ajtó teleszkópok csak télen nem hajlandóak segíteni a mozgásban vagy "örökre megfáradtak"?. Tavasszal ez is kiderül:-) Vagy másnak is dermedtek télen?
Az azért sokkal rosszabb ,ha nem zárható. Ilyenkor legalább zárt garázsban tudod hagyni? Nekem úgy tűnik nem függ ennyire a hidegtől (bár nyáron még nincs tapasztalatom). Viszont legalább zár rendesen. Tényleg, azt nem jelzi ki, ha a gépháztető van nyitva? Ugyanúgy mint ahogyan az ajtókat. Erre nem találtam mé semmit. Mert nálam nem, de nem tudom, hogy ez hiba vagy sem.
Eddig kizárólag reggel tapasztaltam mikor minusz fok van. (persze ilyenkor kulcssal se tudom lezárni:-) Délelőtt és délután amikor már nem fagy, minden rendben van. Plusz foknál még nem fordult elő soha hiba. Ezért gondolom hogy a hideg miatt van a dolog, például hogy délután olvad reggel meg lefagy valami benne.
Visszanyit? Az tényleg gáz. Csak most ebben az extrém hidegben jött elő, ezért gondolod, hogy a hideg miatt? Nekem előtte is volt. Csak nem tudtam, hogy ez hiba lehet. :( Én inkább valami elektromos hibára gondolnék. Igazából leginkább a gépháztetőre, mivel onnan semmi egyéb visszajelzés nincs. Az ajtóktól van, és mind renben is van (látszólag).
fony72! Köszi a tippet Szétszedve még nem volt /elméletileg/,de ha nem olyan vészes a szerelése majd megnézem.Utaslábra sem fúj./Szentmártonkáta/ környékéről van valaki a közelemben véletlen? hol? Szoktatok találkozókat tartani?/benne lennék/ Kemencézéssel egybekötött ismerkedési bulik?Kemencét tudok biztosítani.
Engem is csak azért érdekel ,mert az vagyon írva róla, hogy azt a részt amiben hibát (vélt) észlelni, kizárja ("cut off") - gondolom a riasztásból. ... és nekem minden alkalommal csinálja. :(
Nem vagyok egy nagy szerelő gyerek, de szerintem vagy a terelő akad meg, vagy a meghajtó motorja szórakozik.Esetleg lehetett már valamikor szétszedve a közép konzol és nincs a helyén a terelőcső.Egyik oldalon se fúj?Nézd meg még az első ülések alatt, hogy hátra az utasok lábára nyomja-e a levegőt.Ha igen akkor valami elöl nincs a helyén.Jobb tippem sajna nincs.
Az enyém is csinálja nagy ritkán (durván minden 20 lezárásból 1x).Eddig nem is gondolkodtam el rajta, hogy mi lehet ez.Lezár és kész.Nem foglalkozom vele.
Sziasztok! Már több mint 1 éve van meg az autó / 2000 XII 1.8 sw/ . Eddig komoly baja nem volt Apróbb hibái vannak,de szerintem nem olyan vészes. Ha tudtok benne segíteni megköszönném. Azt vettem észre így a téli hidegekben a lábra irányított fűtés nem fújja oda a levegőt. Fűteni fűt,csak a szélvédőre meg az utasokra. /jól van beállítva/ Szerintetek mi lehet a probléma?Előre is köszi!
Nálam van egy olyan jelenség, hogy mikor a kocsit lezárom (a távirányítóval), egy kis idő után pittyen mégegyet. A könyv erre azt írja, hogy a self test valami hibát talált.. Valóban megfigyelve a kormányoszlopon lévő ledet, az egy kis ideig szaporábban villog. Állítólag ,ha ezt a kb 8 villanás /sec.-et csinálja, akkor az ajtók, vagy a gépháztető körül észlelt valami hibát. Megnézve, mind rendben le van zárva. Hogy kezdjek a hibakeresésnek? Esetleg ki lehet olvasni a hibakódot, hogy pontosan melyik érzékelőt találta rossznak?
Oksa. megtaláltam a csavart. (azt hittem ez az egész kulcs szétszedéséhez kell és mivel egy van nem akartam szétkapni) de igy már bátran nekiesek van is hozzá csavarnyúzó készletem. Ma sor került a vezérlés cserére 52e volt az alkatrész (minden szij és görgő csapágy vizpumpa) és 5E a munkadíj (baráti).