Keresés

Részletes keresés

Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.07 0 0 204
Mi ist most csinaljuk az asztalunkat, es mar a biz-bert csibalgatom csak az eltunt a "releszekreny" amit a mar lebontott guritodombhoz hasznaltunk. A winrailba ugy emlekszem nem csak DM-ben lehet kiszamolni az arakat valahol beallithato FT-ra. En atirtam a ROCO arlistat.
Hat tenyleg marha draga. Csak a sin es az agyazat 100 lepedobe kerult. (Nejem nem is tudja mennyibe)
Vettunk egy viaduktot 25000 es veletlenul rajtamaradt a cetli. hu mit kaptunk mi ezert!!
En az XTRCad progit hasznalom szerintem jobb.
(izlesek es pofonok, mielott meg vitaba keverednenk).
En egy 4X3-as asztalt csinalgatok.
gondoltam a digire is. (almodozni meg szabad)
Ugy, hogy marad a meg a metrotol kiselejtezett biz-ber rellek amik 24V.-osak.
Matiz csoriije egesz jol birja a gyerekeket.
Az amerikai epp tegnap tanult repulni mert tompika a mikulasait akarta utaztatni jegy nelkul a nagyobbik gyerek ezt nem hagyta annyiban.
Az eggyik ivet ezerrel vette be.Ezt matuska megirigyelte volna.
Előzmény: joem (183)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.07 0 0 203
Van egy par katalogusom(1 Db borondnyi)
kisse viseltesek (tepett, kutyaragta, 56-os :-))
kell belolle valami? Mert akkor reszletesebben osszevalogatom ami van.
Előzmény: joem (194)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.07 0 0 202
Mar fenn van a taron! (burmi kepei alaltt, de ne kattints ra, hanem save link-eld a 3db file-t)
Előzmény: Szucs Lajos (201)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.07 0 0 201
na milyen a TTCad?
elfelejtettem mondani , hogy tanulj meg lengyelul.
:-))
De ha kell a Winrail felteszem a tarra.
Előzmény: Pitecus (200)
Pitecus Creative Commons License 1999.12.06 0 0 200
Ujítottam 1-et a TT-s honlapomon. Nézzétek meg:


Ide kattanj!


Törölt nick Creative Commons License 1999.12.06 0 0 199
Feltettem (volna) néhány képet a tar.hu-ra, BR118 és 130. Egyenlőre csak a kis képek vannak fent, mert azt állítja hogy megtelt a hely.
joem Creative Commons License 1999.12.05 0 0 198
Frissítettem a honlapomon. A '64-es katalóguból csak a keskennyomtáv van hátra
joem Creative Commons License 1999.12.03 0 0 197
Thanx, előre is.
OFF
Zipelve és <= 1 MB porciókban küldd légyszi, mert lehalok, míg letölti.
ENDOFF
Nálam sz@r a rendszer, vagy tényleg nem lehet a tar.hu-ra explorerrel rámenni?
Előzmény: Törölt nick (196)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.03 0 0 196
Joem, alig várom a folytatást. Hétvégén nekilátok a katalógusom bescannelésének, ha gondolod, atküldhetem Neked és a te oldaladra kellene kirakni a többi közé.

Nálam lesz a digit. fényképező is, csinálok pár képet a 3 fajta (BR 130-ról DR új, DR régi CSD) és a BR 118-ról.

Beca Creative Commons License 1999.12.03 0 0 195
Hol lehet hozzájutni az említett WinRail programhoz, és mit tud?
Előzmény: division by zero (156)
joem Creative Commons License 1999.12.02 0 0 194
Az én (PIKO) katalógusaimnak jegyzéke megtalálható a honlapomon.
Elkezdtem a frissítést, feltettem a '64-es katalógus gúzöseit.
Előzmény: Törölt nick (187)
joem Creative Commons License 1999.12.02 0 0 193
De meg ám! Gondolom PIKO és egymotoros
Előzmény: Törölt nick (192)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.02 0 0 192
Ma vettem egy BR130-at, gyonyoru allapotban, dobozzal, ujfajta festessel, 4000-ert. Megerte?
John Howard Creative Commons License 1999.12.02 0 0 191
A metrómegálló neve: Forgách utca

Üdv:
John Howard

Előzmény: Nogo (189)
Nogo Creative Commons License 1999.12.02 0 0 190
Én személy szerint imádom a gőzösöket, azok mind németek. Magyar mozdony csak a Csörgő, a Szergej meg a Nohab. Magyar személykocsi csak a Fuggerth-féle meg egy két régi Piko gyorsvonati kocsi. Ezek kis pályán elég furcsán hatnak. Kis pályán csak amolyan "vicinális" vonatok férnek el, kis személykocsikkal, amit a Piko is gyártott és ma is lehet kapni. Ilyen vonatok között már elfér egy nagyobb gőzös is, nem rí ki.
Magyar személyvonathoz sajnos jó nagy asztal kell! Persze biztos lehet kisebbet, dombosat építeni, és esetleg felváltva használni német gőzösökkel meg magyar Nohabbal, Csörgővel.

Üdv!

Előzmény: modellező (175)
Nogo Creative Commons License 1999.12.02 0 0 189
Üdv!

Láng Művelődési Ház, Rozsnyai utca 3. Metróval könnyű eljutni oda, az Árpád híd meg a Dunapláza közti megálló (röstellem, de nem tudom a nevét). Onnan egy sarokra van a Rozsnyai utca. Szombat délelőtt tartják a börzét. Kivéve a mostani meg a jövő hetit, mert az valami szakközépiskolában tartják (Rozsnyai utca sarok, tehát valahol a környéken lehet), az év utolsó börzéje december 18-án lesz, szintén a művházban.

Előzmény: DoubleBack (177)
Pitecus Creative Commons License 1999.12.02 0 0 188
Nem én árulom, hanem a haver. Én csak segítek.
Előzmény: modellező (186)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.02 0 0 187
A katalógust be fogom scannelni. Egyébként nem tudom, milyen évjárat, az elején egy H0-ás BR55 van és alatta egy N-es, ez akkoriban készült, amikor a PIKO cégcsoport még N-et is gyártott. Minden kép 1:1-hez arányú a katalógusban, hátul az N-es dolgok vannak (pl. N-es Nohab, BR118, teherkocsik, személykocsik).
Mikor teszed fel a többi katalógust?
Nekem van még PIKO Pályatervek, és még egy katalógus, ami már jóval újabb és már nincsenek benne N modellek.
Előzmény: joem (183)
modellező Creative Commons License 1999.12.02 0 0 186
Milyen H0-ás dolgokat árulsz?
Előzmény: Pitecus (185)
Pitecus Creative Commons License 1999.12.02 0 0 185
Egyébként én is kinnt leszek a börzén szombaton.
Árulni fogok TT-t, HO-t a haverral.
Egy nagytudásu sárga METEX kézimüszert is árulok, onnan megismerhettek (v.Ö. Quasimodo) :-))
Előzmény: Pitecus (184)
Pitecus Creative Commons License 1999.12.02 0 0 184
Hol tudnám a winrail-t letölteni?
Előzmény: joem (183)
joem Creative Commons License 1999.12.01 0 0 183
A barna könyv címoldalán látható Nohabról gyerekkoromban azt hittem, hogy nem H0. A TT, meg a PIKO N csinált ilyen rémületesen ronda dolgokat. De a 36. oldalon látható képből egyértelműen kiderül, hogy ez bizony H0. Hát... ez néhány klasszissal rondább a pl. Galaxy által oly sokat szapult PIKO H0 Nohabnál, még akkor is, ha a lámpái egy kicsivel jobbak.
Bárki bármit mond, én a PIKO Nohabomat 1973-ban vettem, vele töltöttem a gyermekkoromat, úgyhogy szeretem. Ennek ellenére habozás nélkül feláldoztam a színvonalas átalakítás oltárán, belőle lesz az M61 012.
A Szerjoe kapcsolói ROCO kurzkupplungok. A szokásosnál kisebb a távolság a mozdony és az első kocsi ütközői között, de ennél közelebb már csak a szoknya kivágásával lehetne, azt meg NEM!
Én is tervezek asztalt. Egyelőre csak egy tanuló, kis méretűt (3,70x1,10). Sajnos a pályavezetéshez nincs elég fantáziám. Ilyen keskeny asztal ROCO Line anyagból csak R2 ívekkel lehetséges, amelyekből kilógnak a járművek. A szívem csücske egy igazán nagy asztal, 3 szintes kétvágányú fő + 1 vágányú mellékvonal, de ahhoz előbb a pincémet kell vízmentessé, fűthetővé, stb. tenni.
Amikor a kisebb asztalt a Winrail-lel megterveztem, a pricelist >1500DM-nek jött ki, szóval gyerekek, ez egy qrva drága hobby. :-((( Rövidesen közzé teszem és vitára bocsájtom a pályatervet a honlapomon.
Előzmény: Törölt nick (179)
joem Creative Commons License 1999.12.01 0 0 182
A független vonatvilágítási rendszer neve LUX CONSTANT volt. Egy nagyfrekis generátor által előállított jelet adott a vágányra. Az izzó,továbbá az éppen nem táplált szakasz előtt egy kondi szűri ki az egyenáramot. Ha valamire pedig nem akarjuk ráadni a nagyfrekis jelet, akkor egy fojtótekerccsel védhetjük.
Nem emléxem olyan PIKO katalógusra, amely a kapcs.rajzot is tartalmazza, pedig van jónéhány, éppen csak elkezdtem a scannelgetésüket. Úgyhogy a kapcsrajz, meg a katalógus is érdekelne.
A LUX CONSTANT megoldása egyébként elegáns, csak a digitális tudta felülmúlni. Én speciel nagyon digitális-ellenes vagyok. (ÜSSETEK!!!) Azt már az elektronikához nálam nálam jobban értő mondja meg, hogy mi van a LED-del világító mozdonyok esetén
Előzmény: Törölt nick (178)
gyurmosz Creative Commons License 1999.12.01 0 0 181
Milyen minőségűek ezek az állomásépületek?
Előzmény: John Howard (180)
John Howard Creative Commons License 1999.12.01 0 0 180
Hello!

A szombati Láng-művház-börzén mostanában szoktak lenni tökéletesen magyar épületek, leginkább állomások, V-rendűtől II-rendűig, meg láttam egyállásos fűtőházat is, teljesen H0 méretarányosak, de nem kérdeztem árat, nekem sajnos nincs helyem asztalra... :((

Üdv:
John Howard

Előzmény: Törölt nick (179)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.01 0 0 179
Megvettem a barna Vasutmodellezes konyvet, kossz a tippert!
Mivel a sajat peldanyom jo nehany evvel ezelott kodde valt, szinte ujdonsagkent hatott.
Ha a konyv elejen megnezzuk az M61-et, az nem PIKO gyartmanyu, de H0 meretaranyu.

Joem, a Szergejed csak atfestest kapott? Milyen kapcsolok vannak rajta, ha jol vettem ki nem PIKO fajtajuak.

Hat, az az igazsag, hogy tulajdonkeppen az en epulo asztalom is nemet jellegu lesz, mivel a magyar jelleghez keves dolgot kaphatsz; peldaul a legtobb kaphato jelzo eleg hulyen mutatna magyar palyan, egy nemet allomasepuletre eleg "ga'z" magyar feliratot tenni... Annyira profi sajnos nem vagyok, hogy magam keszitsem az epuleteket. Raadasul, ha a magyar gepek (pl. a deak-fele Szili) ilyen aron maradnak, akkor inkabb veszek olcsobb nemet gepeket, amiket ennyi penzbol meg szebbe is lehet alakitani.
Ennek ellenere nalam is pihen egy Bdt-Bhv-Csorgo szerelveny a vitrinben, es remelhetoleg nemsokara egy Nohab is ott lesz majd, tudjatok, az unnepnapokra :-))

Törölt nick Creative Commons License 1999.12.01 0 0 178
Joem, jok lettek a kepek, szep modellek!

Fellapoztam egy regi PIKO katalogust, es egy erdekes dolgot talaltam benne. A kocsik es a mozdonyok vilagitasa mukodtetheto akkor is, ha a vonat all. Egy kulon trafo volt lefenykepezve, meg egy-ket kapcsolasi rajz kondenzatorokkal. Valaki tudja, hogyan is mukodik ez? Ha az segit, bescannelem ezeket a rajzokat es felteszem valahova (esetleg belinkelem ide).

DoubleBack Creative Commons License 1999.12.01 0 0 177
Hali !

Please segíts !!

Mond meg légyszi, hogy pontosan hol is van ez a börze, illetve mikor tartják ezeket.

Köszi !

DB

Előzmény: Nogo (171)
John Howard Creative Commons License 1999.12.01 0 0 176
Láttátok a Petőfi Csarnoki kiállításon a Veresegyház állomás modelljét? Igazi magyar táj, magyar házakkal, Csörgővel, magyar jelzőkkel, stb. Igaz, hogy nem zárt pálya volt, hanem kb. 15 méter hosszú, de végre valami MAGYAR!
Előzmény: modellező (175)
modellező Creative Commons License 1999.12.01 0 0 175
Vasárnap voltam Kecskeméten, megnéztem a vasútmodell kiállítást. 11 terepasztal volt kiállítva. Legfeltűnőbb, hogy villanymozdonyok kígyóznak hosszú vonataikkal felsővezeték nélküli pályákon. Nem láttam magyar jellegű asztalt. Nem láttam magyar mozdonyt. Mindenhol csak a német jelleg.

Nogo!
Szerintem kisebb helyen is lehet magyar jellegű asztalt építeni, igaz nem hegyi, hanem dombvidéki jelleggel. Nálunk is vannak alagutak, mellékvonalakon kisebb ívsugarak. Amúgy a német kocsik is csúnyán be tudnak lógni az ívekben.
Dombvidéken keresztül meg Nohab is vihet vonatokat.
A magyar jelleget erősíthetjük magyar jelzőkkel, fénysorompókkal. Az épületek közt is vannak olyanok, amik megfelenek a mi tájainkon használtaknak.
A Viessmann honlapján láttam olyan alakjelzőket, amiket nálunk is használnak. A tárcsa és a
jelzőkar is könnzített kivitelű. Biztosan jól nézne ki. A baj csak az vele, hogy a legolcsóbb is 42DM.

Elkészült az M44-esem. Meg vagyok vele elégedve, az ára is elfogadható, hisz csak 21000Ft-ba került. Ez az ár a ROCCO-nál a legalsó
árkategória.
A kinézete kísértetiesen megegyezik Joem honlapján láthatóval.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!