Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

estom Creative Commons License 2005.07.29 0 0 127
szép a vas. a színe is tetszik. jól látom, hogy nem metál? nehezen döntenék a színválasztáskor.
Előzmény: MociInce (124)
MociInce Creative Commons License 2005.07.28 0 0 126
Igazad van, a katalógusokban teljesen más színek vannak. Láttam ezt a "Delfin-kék" színt már teljesen zöldben is. Csak nem értem, mert ha ezt a képet otthon a 20eFt-os tintasugaras nyomtatón kinyomtatom, a színek nem változnak meg.
Előzmény: Lehr Péter (125)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.27 0 0 125
Ez a szín a legszebb, de senki nem meri megvenni, mert a katalógusban lilának tűnik, élőben meg sehol sem lehet ilyet látni.
Előzmény: MociInce (124)
MociInce Creative Commons License 2005.07.26 0 0 124

Kedves "Kollégák"

 

Egy hónapja vettünk át társammal 2 Trafic járgányt, családi autónak.

Paraméterek: Renault Trafic Combi, 9 személy, 100LE, 240Nm, 2.9tonnáig terh., 205/65/16, 6 seb. váltó, + extrák: klíma, hővisszaverő szélvédő. cd-s rádió, kalaptartó, stb. 6,4MFt., delfin-kék.

 

Eddig tapasztalt előnyök:

- Kevesebbe kerül, mint egy felső-közép vagy felső kategóriás autó.

- Fenntartási költségei alacsonyabbak, mint egy alsó-közép kategóriás autónak, kevesebb a fogyasztás (klímával, megpakolva, félig bejáratósan 7,3l vegyes használatnál)  , olcsóbb Casco(!)

- Mindenkinek az első véleménye az volt némi kocsikázás után, hogy biztonságérzetet ad. Szülők, akik már nem szívesen ülnek be autóba, most kifejezetten várják a közös autókázást.

- Nagyon szépen lehet manőverezni, pl. parkolásnál. Jó kormány, jó tükrök.

- A helykínálat számunkra fantasztikus. Két gyerek, gyerekülésben, és az anyukájuk még mellettük kényelmesen, hát ezt egy átlagos személyautó sem tudja. És akkor még beférnek a haverok, vagy nagyszülők is.

- Ahol gyerek utazik egy autóban, ott felfordulás is akad, "szemét-hegyek". Itt a takarítás nem probléma.

- A vártnál jobb menettulajdonságok. Az a 240Nm nyomaték nagyon szépen működik, a futómű is nagyon jól eltalált.

 

Eddig nagyon bejött nekünk.

 

Kép:

 

 

 

Totalcar tesztek:

 

Vivaro

 

 

Trafic

 

 

Üdv Csaba

Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.11 0 0 123
Volvo s 40 2001-es 1870 ccm 115 le dci van az emblémán.
Aki rönóra tippelt az nyert.
Előzmény: zsoltee10 (121)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.11 0 0 122
Nem csak ott. Az összes alkatrészen renó embléma van. Pl. látványosan a hátsó ajtó felfelé nyíló gázrugóján.
Előzmény: zsoltee10 (121)
zsoltee10 Creative Commons License 2005.07.10 0 0 121

renault dízel van most is a vivaroban. 3 napja vettük át a mienket, és a motor is ugyanúgy néz ki, mint az ismerősöm 2 éves vivarojáé, meg a hangja is egy az egyben ugyanaz.  a fiat dízelnek más hangja van. szal még mindig a francia dízel motor van benne, és a szalonban is ezt mondják. egyébként tök vicces, hogy opel embléma van az autón, de pl. az ablakokon renault feliratok vannak. :D

 eddig 400km-t mentem vele, eddig nagyon tetszik. :)

Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.08 0 0 120
Most néztem be az opel.de re és a Vectrának van nívópálcája, a mienknek pedig nincs.
Előzmény: estom (117)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.08 0 0 119
Úgy látszik Te sem bírsz magaddal ! Ezelőtt egy évben 20 000 km-t mentem, amióta ez van, az öt hónap alatt 17 000-nél tartok. Ha valakinek van az ismerősök között valami elintézni valója akkor máris mondom, majd én megyek. Ez a lukszuszlimuzin úgy kívánja, hogy mindig menjenek vele. Még jó hogy fedezik a költségeket. Ja nekem még fel sem tünt belűlröl, hogy néha bekapcsol a ventilátor, csak ahogy álltam valami mellett, és visszaverődött a hang. Tényleg csend van bent. Nesze neked A8 :-))) Ráadásul ebben el is férek:-)))
Előzmény: informania (118)
informania Creative Commons License 2005.07.08 0 0 118

Hello!

 

Biztatásul: nekem is 1.9dci 100LE-s motor van a Trafic-ben. A héten volt 1 hónapos a gép, több mint 7000km van benne, és hibátlanul megy! Ami különösen tetszik, hogy bármilyen nagy dugóban állok, a vízhőmérséklet mutatója meg sem mozdul.

 

Előzmény: estom (117)
estom Creative Commons License 2005.07.06 0 0 117
hát remélem volt annyi esze mindenkinek, akin múlt, hogy a renault dízeljét rakták bele ténylegesen. nem kedvelem a franciákat, de a dízeljeik nem rosszak. most is francia dízelem van. peugeot. nagyon elégedett vagyok vele. tartós motorok. ha jól tudom, van 3féle dízel is a vivaro/traficban, de ami nekem kellene az 1.9es 100pacis, az egyenlőre úgy néz ki, hogy fr. azóta is megkérdeztem néhol és mindenhol ezt mondják. vagy nem merik bevallani, ha más? nem hiszem. szóval, ha 100%-ig biztos lesz, hogy az, akkor jó. másikkal nem akarom megvenni. piszkosul tetszik az egész jármű egyébként.
Előzmény: Lehr Péter (116)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.05 0 0 116
Pedig a Vectrában meg a Vivaroban egyforma a motor, úgyhogy kezdünk belezavarodni.
Lehet, hogy meg kéne nézni a családfát, ki kivel házasodott, mert a rönyók majdnem mindegyike ötcsillagot kapott mostanában a karabolteszteken, és lám lám a Volvóval vannak egy háztartásban. Lehet , hogy onnan hozott egy kis észt a rönó.Persze látszik a vivaró ajtajainál /a hátsónál is! / hogy akkora fémreteszdugók kapcsolódnak egymásnak becsukáskor, hogy az nemhogy nem nyílik ki balaesetkor, de a tűzoltók is forgathatják a fejükön a sisakot, hogy is nyissák ki.
Szóval hivatalosan Renault dci van bennük, de asszem a Fiattal van közös gyáruk, úgyhogy mittudomisénmár.
Különben a Vectrákba is több helyről jön a dízel . A kissebbek 120 150 le Fiat a V6 talán isuzu aztán van még a 2.2 dti az tuti , hogy nem Fiat, lehet , hogy az az Opel, mert azért ők is gyártanak még dízelt.
Előzmény: estom (115)
estom Creative Commons License 2005.07.04 0 0 115
kezd jó irányt venni a dolog. valóban azt mondták, hogy egyes opelekben pl. vectrában tényleg fiat van. de a vivaroban nem.
G-yP Creative Commons License 2005.07.04 0 0 114
Sziasztok!


Szerintem azért végig kéne gondolni: mikor elkezdték a Vivaro/Trafic párost gyártani, a Renault diesel motorját és váltóját szerelték az autókba. Azóta pedig biztos nem cserélték le, hiszen ebben az esetben az egész konstrukciót át kellett volna alakítaniuk...
L. P., úgymond tűzközelben vagy, (esetleg már nem?), hallgasd csak meg a Vectrát és a Vivarot! A különbség hallható lesz.
Előzmény: Lehr Péter (108)
estom Creative Commons License 2005.07.04 0 0 113
közben gyorsan felhívtam 6 különböző szalont (opel, renault, nissan) és mindegyikben egyöntetűen azt mondták, hogy a 100 lovas dízel mindegyiknél renault motor. az opel valóban egyes modelljeinél használják a fiat motort, de a vivaro/trafic/primastarban a 100 lovas dízel francia. ha így lenne, örülnék nagyon. mert ára és külseje és belseje miatt is régóta fáj rá a fogam.
estom Creative Commons License 2005.07.04 0 0 112
hát ez elszomorító. a renault dízel nem olyan rossz, beletehették volna mindegyikbe. de még a nissan is inkább, mint a fiat. belerakták a világ egyik legsz...abb dízeljét? hát sajnos akkor tényleg lemondok ezekről. pedig tetszik nagyon, de egy eleve genetikailag szívbetegségre hajlamos partnerrel nem kezdek hosszútávon.
Előzmény: Lehr Péter (111)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.03 0 0 111
Ja milyen muris, Nissan primastar fiat jtd-vel:-)))
Előzmény: estom (109)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.03 0 0 110
Az opelnek nemigen volt saját motorja sohasem. Isuzu, Bmw, meg még néhány . A fiatalabb Iveco-k és Ducatok szépen járnak, úgyhogy belemertem vágni, de itt is és az ismerősöm ismerősének állítólag hallottak adagoló leállásokról. Majd meglássuk, tartok tőle.
Előzmény: estom (109)
estom Creative Commons License 2005.07.03 0 0 109
komolyan azt mondod, hogy mindegyikbe a fiat dízelt teszik bele? ha így van akkor vivaro/trafic sürgősen felejtő. más után nézek.
Előzmény: Lehr Péter (108)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.03 0 0 108
Fiat jtd
Előzmény: estom (107)
estom Creative Commons License 2005.07.02 0 0 107
Helló, azt tudom, hogy egy soron gyártják a vivarot és a traficot, de melyik cég motorját rakják bele. vagy a motor az a sajátjuk? opel az opelba és renault a renaultba? tud ebben valaki segíteni? mivel nekem dízel kellene kizárólag, az opel dízel kizárva.
Renault F1 Fun Creative Commons License 2005.06.15 0 0 106

ELADÓ RENAULT BENELLI

 

Nagytestű 2 személyes robogó.

Renault motorsport tanusítvánnyal rendelkezik.

70cc Malossi hengerszettel szerelve.

2005 évi. Km:1060

Sérülés és karcmentes.

RENAULT RELIKVIA GYÜJTŐKNEK!

 

T:0620 4598876

 

Ára 499.000 Hun forint.

zsoltee10 Creative Commons License 2005.06.14 0 0 105

Nézd meg az Alessio Top alufelnit. szerintem korrekt, szép 5 küllős. neten találtam 16" méretben 26k bruttóért. én is ilyet vettem a vivaro-ra.

 

megkérdeztem egy srácot, aki chiptuninggal foglalkozik. 70e-ért a szervízcsatin keresztül tuningolja a vivaro motorját. azt mondta, hogy 122-125Le és +25% nyomatékot érdemes bele tenni. persze tud többet is, de az már az élettartam rovására megy. az ajánlott teljesítménynövekedés mellett normális vezetési stílusban alig csökken a motor élettartama. a gyári tűréshatáron belül van. az alkatrészek nagyjából erre a szintre lettek méretezve kb. egyébként akár 140Le-t is kihoz belőle, ha kell, de akkor hamar szét fog esni. 120Le már elég is lenne, de nekem főleg a 310Nm nyomaték tetszik.

Előzmény: informania (100)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.13 0 0 104
Kb. nekem is ennyi szokott lenni. Érdemes kiszámolni a tankolt liter alapján is , mert nekem 5-6 %-al nagyobb fogyasztást mér a komputer a valóságnál.
Előzmény: informania (103)
informania Creative Commons License 2005.06.12 0 0 103

Köszi az infókat!

 

Nekem gumi majd télire fog kelleni, nyáron használom a gyárit. Felninek utána nézek, az eredményről majd beszámolok.

 

Egyébként ma tankoltam először, 1000km-re 74 litert. Vegyes használat, országút ugyanúgy, mint dugóban klímával. Kiváncsi leszek, hogy hosszabb országúti / sztráda használat esetén mennyi lesz?

Előzmény: Lehr Péter (102)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.12 0 0 102
Igen az RH az az egyik márka, csak a típusát nem tudom, de nekik csak egy típusa van erre, azért nem erölködtem vele tovább.
A gumis nem a teljes igazságot mondta. Lehet, hogy erősített, mert az enyém bitang nehéz, és befelé rohadt vastag a küllője, pedig tízküllős. De az igazság valahogy úgy lehet, hogy kisteherautóra: pl. combi/passenger dilemma, kevesen vesznek alufelnit, tehát nem igazán éri meg gyártani a kis mennyiség miatt, ráadásul a körosztója 5x118 71.1 fúúú ez máshoz nem passzol .
A gumival is sokat tököltem , mert kisbuszra nem igazán vesznek széles 60,50,40,45-re peresített gumit, ezért nem is gyártanak. Pedig nekünk elég lenne a lassú,olcsó. Tehát a választék a sportautó/gyors limuzin kategóriából válogatható, ilyen nagy átmérőjű gumi. Ez viszont a nagy sebességindex miatt rohadt drága. Hát sasolni kell, de ez is inkább csak olyanoknak megy akinek ez a munkája, mint nekem, közel a tűzhöz, és akkor raktártakarításkor lehet ezt azt találni. Nekem így sikerült bolti ár feléért megvenni a Dunlop SP 9000-et, bár így is szívtam a fogam. Címet azért nem írtam ,mert az egyik cím az enyém, a felnit pedig a neten lehet megtalálni. Az alcar.hu volt jó autótervező, de ez most eltünt, lehet majd megint lesz. Ja. Érdemes szeptemberig várni, akkor lesz megint, nyári takarítás, lesz minden olcsón!
Előzmény: informania (100)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.12 0 0 101
Amit erről mondtak igaz. A Trafic, Megane motor egyforma, tehát vagy ugyanolyan hosszú, vagy ugyanolyan rövid az élettartama. Én egyedül azért gondolkodtam rajta, mert ez a motor a meganban 120 le az alfaromeoban meg 190le-re van beállítva, tehát +20% talán nem állítja fejre a rendszert. De asszem jó nekem ez így is . Különben is azért nem lett 2.5 motoros , mert nem volt rá pénz, tehát amúgy semmi okom ugrálni.
Előzmény: informania (99)
informania Creative Commons License 2005.06.11 0 0 100

Köszi a választ, de mivel sosem vettem könnyűfém felnit, ezért hazudnék, ha azt állítanám, hogy teljesen értem amit leírtál... (Remélem, ezzel nem ástam el végleg magamat nálad!)

 

Gondolom a felni mérete 7x16,

az egyik típus RH, a másik a Stilauto?

És még egy kérdés: ha az alapokon túljutottunk, hol érdemes helyileg utánenézni a vásárlásnak? Tudsz korrekt helyet ajánlani?

 

Bocsi a szerencsétlenkedésért...

 

U.i.: Az egyik gumisnál azt mondták, hogy azért kicsi a választék ebben a méretben, mert ezek "megerősített" felnik, és a Traficra ez kell. Ha ez így van, akkor a hasonló vagy nehezebb súlyú személygépkocsikon (pl. Mercedes, Volvo XC90 stb.) miért látni sokfélét?

Előzmény: Lehr Péter (98)
informania Creative Commons License 2005.06.11 0 0 99

Én is utána érdeklődtem a chiptuningnak. 10e futott km után ajánlják a beszerelését, de azzal a régi igazsággal, hogy semmi sincs "ingyen": vagyis a nagyobb teljesítmény rövidíti a motor élettartamát.

A Trafic/Vivaro kategóriában (gondolom) eredetileg is nagy futásteljesítménnyel számolnak, amíg egy Laguna/Megane személygépkocsit nem erre terveznek. Ergo nem lehet teljesen összehasonlítani. Szerintem.

Előzmény: zsoltee10 (96)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.10 0 0 98
Felni 7 x 16 RH 34 000
Stilauto Futura, 5 Five, 5+5 33 000
Előzmény: informania (93)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!