Csakhogy meg van írva, hogy egyetlen közbenjáró van az Atyaisten és ember között, ez pedig Isten Fia, a Krisztus Jézus, aki a Főpapunk és Szószólónk az Atya Istennél!
Nem adatott más név!
Nem tudsz olyan Igét mutatni, amiben le lenne írva, hogy bárki is imádkozott volna Máriához, pláne nem szűz máriához.
De a te dolgod, mit teszel.
Azt gondolom, hogy lehet üdvösségi kérdés, mert a bálványimádás utálatos bűn az Atya Isten szemében.
Igen, az áldás abban nyilvánul meg, hogy Jézus isteni lényének csupán jelenléte szentséggel átitatja, azt, aki hordozza Őt magában. Ez a kegyelmi állapot a bűnös ember számára elképzelhetetlen hűséget, alázatot és engedelmességet kér, szentség bűnös emberben nem marad, csak abban, aki tökéletesen Isten akaratában jár.
Amikor bűnösök megérintették csupán az Ő ruháját, Jézusból erő áradt ki, a Szentléleknek csodálatos ereje.
Mk 5,30 De Jézus, aki azonnal észrevette, hogy erő ment ki belőle, a tömeghez fordult és megkérdezte: "Ki érintette meg a ruhámat?"
Vannak ilyen Isteni erővel átitatott tárgyak és vannak Isten Erejében áldott emberek, ha imádságos szellemünkkel megérintjük őket, Isten ereje árad ki belőlük.
A lélek próbája ez, érintsd meg és megtudod, milyen lélek lakozik benne.
Mindenki maga dönti el, hogy a lent említett sorok kinek mit mondanak, mik érik, el, kit tisztel és miért. Ez egyéni döntés, ez vagy kialakul a szívben, vagy nem. Engem nagyon mélyen érintettek ezek a sorok, Mária kiválasztása e szent feladatra. Én ezért tisztelem őt. De az imádat csakis Jézusé. Hisz ő vállalt értem is kínhalált és ő van most velem e percben is, mikor e sorokat írom neked.
Minden ima, ha szívből jön, elér oda ahova címezték.
"Bement hozzá az angyal, és így szólt: Üdvözlégy, kegyelemmel teljes, az Úr van teveled..." Ne félj, Mária! Kegyelmet találtál Istennél.....Íme, méhedben fogansz és fiút szülsz, és Jézusnak fogod nevezni.Nagy lesz ő, a Magasságbeli Fiának fogják hívni; az Úr Isten neki adja atyjának, Dávidnak trónját,és uralkodni fog Jákob házában mindörökké, és királyságának nem lesz vége..."
Azt gondolom hogy Mária legszentebb kiválasztottja lett a Teremtőnek, hisz ő általa született a Földre Urunk, Jézus Krisztus. És nekem ennyi elég és az egész katolikus egyháznak (remélem kinyilatkoztathatom ezt összegezve) ahhoz, hogy tiszteljem, tiszteljük Őt.
A Teremtő kiemelte Máriát az egyszerű emberek közül, megszólította őt, egy angyalt küldött hozzá (képzeld el, hogy Téged választana ki a Teremtő ilyen módon) , emberi ész fel sem foghatja hogy milyen jelentőségteljes lehetett ez a találkozás és Mária mekkora áldást kapott az Atyától.
Azt gondolom hogy kijár Máriának a tisztelet, bőségesen, és mint említettem korábban is, a megtörtént Mária jelenések sem voltak véletlenek. Hiszek ebben.
Máskülönben pedig nem kötelező sem rózsafüzért imádkozni, sem pedig Mária közbenjárását kérni. Az üdvözülés nem ettől fog függni.
A lelket aszerint kell próbálni, hogy Jézust testben megjelent Krisztusnak vallja-e.
Ez a megvallás nem szavakban kimondott hit, hanem az Élő Lélek megnyilvánulása, mint amikor látta Jézus Natanelt a fügefa alatt lelki érzékeivel.
Jn 1,50-51 Jézus erre így szólt: "Mivel azt mondtam neked: láttalak a fügefa alatt, hiszel. De nagyobb dolgokat fogsz majd látni ezeknél." Aztán hozzátette: "Bizony, bizony, mondom nektek: látni fogjátok a megnyílt eget, s hogy az Isten angyalai föl- és leszállnak az Emberfia fölött."
Ég és föld között híd van, ezt a hidat az élő lelkek a szent angyalokkal alkotják, és imáinkat felviszik az égbe.
Jel 8,3-4 Aztán egy másik angyal jött, és megállt az oltár előtt arany tömjénezővel. Sok jó illatszert adtak neki, hogy mindegyik szent imádságából tegyen az arany oltárra, amely Isten trónja előtt áll.
A jó illatszerek füstje fölszállt a szentek imádságából, az angyal kezéből Isten előtt.
Ezek a jó illatú imádságok a mi közbenjárást kérő könyörgésünk, melyek a szentek imáival felerősödnek.
Én ezeket amiket ide leírtál jól tudom, nem kellett volna leírnod. Csak azt szerettem volna ha a fogalmak után nézel.
S engem nem kell "helyretenni", mert az utam már egyenes Jézus felé.
Mária iránti tiszteletet nem értem miért utastod el, hisz számtalan feljegyzés szól arról, hogy Mária megjelent ami egyáltalán nem mellékes mert nem mondhatod azt te sem, hogy egy senki volt. S azt gondolom tiszta szívből hogy aki megszülte mi Urunk Jézus Krisztust, annak ha nem isJézusi mádat, de egyfajta tisztelet jár! (és ebbe bele lehet érteni akár egy hozzáintett imát is)
Hatalmas különbség van az imádat és a tisztelet köszött. Erre szerettem volna kitérni meg a bálványimádás fogalmára. Mert ha látsz egy Jézus szobrot Te sem magát a szobrot szereted, a színét, a formáját esetleg, hanem a tudatodban a szívedben Jézust. Ez nem bálványimádás. Akkor lenne az, ha magát a szobrot imádnád. Könnyű összetéveszteni, de gyakorlott katolikusok tisztában vannak ezzel.
Mivel te nem vagy az, neked ez így kívülről persze pont az ellenkezőjét mondja.
Csak ennyit szerettem volna mondani.
"más okból való menekülés volt tőled"
Ehhez pedig annyit fűznék csak hozzá, hogy jól érezted elutasításom, de nem magát Mózest, hanem azt a közeget ahonnan te jössz közénk ide. Én nem azonosulhatok, és nem is szeretnék a Te közösségeddel és lelkiségeddel, pontosabban a Tietekkel.
Azt hiszem leülnél ha megtudnád, hasonló közeghez nekem is közöm volt, mikor még valóban a helyem kerestem. De nem tartott sokáig, és ennek így is kellett lennie. És örülök is hogy jó messzire vitt onnan az Úr.
Mivel te nem vagy katolikus, nem köszönhetek neked úgy hogy "Dicsértessék", a Salom-ban nem vagyok még biztos, így csak ezzel tudok most neked köszönni,
„Ó, legdrágább Jézusom, Irántad való Szeretettemmel kérlek, fogadd el lelkemet, hogy összhangban legyen Veled.
Vedd lelkemet, borítsd be Szentlelkeddel és segíts nekem, hogy ezen ima által megmeneküljenek mindazok, akikkel kapcsolatba kerülök.
Szent Irgalmaddal árassz el minden lelket, akikkel csak találkozom, és kínáld fel számukra az üdvösséget, melyre szükségük van ahhoz, hogy belépjenek Királyságodba.
Halld meg imáimat. Hallgasd meg kérésemet és Irgalmasságod által mentsd meg az egész emberiséget. Ámen.”
Korábban felhábordtál azon, Mózes könyvéből idéztem, de az más okból való menekülés volt tőled. Mózes szent ember, az ószövetség legnagyobb isten embere.
De ez van a tizparancsolatban a 2.-ik parancsolat.
2 Móz. 20,4 Ne csinálj magadnak faragott képet, és semmi hasonlót azokhoz, a melyek fenn az égben, vagy a melyek alant a földön, vagy a melyek a vizekben a föld alatt vannak. 2 Móz. 20,5 Ne imádd és ne tiszteld azokat; mert én, az Úr a te Istened, féltőn-szerető Isten vagyok, a ki megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, a kik engem gyűlölnek.
Nerm kérdés sem imádni sem tisztelni nem szabad bálványokat.
Ezt prédikálja Pál apostol az Athéniaknak.
Csel. 17,16 Athénben pedig, mikor azokat várá Pál, lelke háborog vala ő benne, látván, hogy a város bálványokkal van tele. Csel. 17,17 Vetekedik vala azért a zsinagógában a zsidókkal és az istenfélő emberekkel, és a piaczon mindennap azokkal, a kiket előtalált. Csel. 17,18 Némelyek pedig az epikureus és stoikus filozófusok közül összeakadtak ő vele. És némelyek mondának: Mit akarhat ez a csacsogó mondani? Mások meg: Idegen istenségek hirdetőjének látszik. Mivelhogy a Jézust és a feltámadást hirdeti vala nékik. Csel. 17,19 És megragadván őt, az Areopágusra vivék, ezt mondván: Vajjon megérthetjük-é mi az az új tudomány, melyet te hirdetsz? Csel. 17,20 Mert valami idegen dolgokat beszélsz a mi füleinknek: meg akarjuk azért érteni, mik lehetnek ezek. Csel. 17,21 Az athéniek pedig mindnyájan és az ott lakó jövevények semmi másban nem valának foglalatosok, mint valami újságnak beszélésében és hallgatásában. Csel. 17,22 Előállván pedig Pál az Areopágusnak közepette, monda: Athéni férfiak, minden tekintetben nagyon istenfélőknek látlak titeket. Csel. 17,23 Mert mikor bejárám és szemlélém a ti szentélyeiteket, találkozám egy oltárral is, melyre ez vala ráírva: Ismeretlen Istennek. A kit azért ti nem ismerve tiszteltek, azt hirdetem én néktek. Csel. 17,24 Az Isten, a ki teremtette a világot és mindazt, a mi abban van, mivelhogy ő mennynek és földnek ura, kézzel csinált templomokban nem lakik. Csel. 17,25 Sem embereknek kezeitől nem tiszteltetik, mintha valami nélkül szűkölködnék, holott ő ád mindeneknek életet, leheletet és mindent; Csel. 17,26 És az egész emberi nemzetséget egy vérből teremtette, hogy lakozzanak a földnek egész színén, meghatározván eleve rendelt idejöket és lakásuknak határait; Csel. 17,27 Hogy keressék az Urat, ha talán kitapogathatnák őt és megtalálhatnák, jóllehet bizony nincs messze egyikőnktől sem: Csel. 17,28 Mert ő benne élünk, mozgunk és vagyunk; miképen a költőitek közül is mondották némelyek: Mert az ő nemzetsége is vagyunk. Csel. 17,29 Mivelhogy azért az Istennek nemzetsége vagyunk, nem kell azt gondolnunk, hogy aranyhoz, vagy ezüsthöz, vagy kőhöz, emberi mesterség és kitalálás faragványához hasonlatos az istenség. Csel. 17,30 E tudatlanságnak idejét azért elnézvén az Isten, mostan parancsolja az embereknek, mindenkinek mindenütt, hogy megtérjenek:
Az aki többet imádkozik üdvözlégyet, mint Miatyánkot, az ne gondolja, hogy nem Mária imádó!
Az aki Máriát dicsőiti magsztalja, neki ad hálát az ne gondolja, hogy nem Mária imádó!
Az tiszteli Máriát, aki nem imádkozik, hozzá, mert azzal megalázza egyszerű öszinte Mirjámot, aki sohasem kérte, hogy ő hozzá imádkozzanak, mert ő is Istenhez imádkozott.
Ha rhéma lennél, akkor nagyon hasznos Isteni üzeneteket adnál, azért hogy az olyanok, mint te megtérjenek a Máriához való imádkozásból, és bálványimádásból. De nem vagy rhéma, hanem mindig valamit belöksz a fórumra, ami semmit nem használ, csak bűnt védi, és a témát eltereli.
A biblia annyi oldalas, amilyen kiadású, és amilyen könyv mérete, és a betűk mérete, vagy van-e citátuma, és van szövegmagyarázatok benne, és térképek.
Látom nem tetszenek az idézet bibliai üzenetek, azért mert kényesen érinti vallásodat, de engem nem zavar Isten szava, mert szeretem az Igazságot, és gyülölöm a hazugságot.
3 Móz. 19,4 Ne hajoljatok a bálványokhoz, és ne csináljatok magatoknak öntött isteneket. Én vagyok az Úr, a ti Istenetek.
Ésa. 42,8 Én vagyok az Úr, ez a nevem, és dicsőségemet másnak nem adom, sem dicséretemet a bálványoknak.
Zsolt. 97,1 Az Úr uralkodik, örüljön a föld; örvendezzenek a temérdek szigetek. Zsolt. 97,2 Felhő és homályosság van körülte; igazság és jogosság az ő székének erőssége. Zsolt. 97,3 Tűz jár előtte, és köröskörül elégeti az ő szorongatóit. Zsolt. 97,4 Megvilágosítják az ő villámai a világot; látja és megretteg a föld. Zsolt. 97,5 A hegyek, mint a viasz megolvadnak az Úr előtt, az egész földnek Ura előtt. Zsolt. 97,6 Az egek hirdetik az ő igazságát, és minden nép látja az ő dicsőségét. Zsolt. 97,7 Megszégyenülnek mind a faragott képek szolgái, a kik bálványokkal dicsekednek; meghajolnak előtte mind az istenek. Zsolt. 97,8 Hallotta és örvendeze Sion, és örülének Júdának leányai a te ítéleteidnek Uram! Zsolt. 97,9 Mert te felséges vagy Uram az egész földön, és igen felmagasztaltattál minden isten felett! Zsolt. 97,10 A kik szeretitek az Urat, gyűlöljéteka gonoszt! Megőrzi ő az ő kegyeltjeinek lelkét; a gonoszok kezéből megszabadítja őket. Zsolt. 97,11 Világosság támad fel az igazra, és az egyenesszívűekre öröm. Zsolt. 97,12 Örüljetek gazak az Úrban, és tiszteljétek az ő szentséges emlékezetét!
A probléma az hogy sok embernek értelme, sem a szíve nem Istenben van. Ebből kifolyólag abból a szemszögből nézi az írást amilyen az értelme, érzelme, és szíve. Sok ember, ezért botránkozik meg Isten beszédében, és Jézus Krisztusban, mert nem egyezik meg az ő hitével, és gondolat világával, és erkölcsével, és érzelmével.
Ilona amikor megvizsgálsz egy lelket, akkor azt vizsgálod, hogy az a lélek megfelel-e a benned lévő léleknek, hiszen a szíveddel vizsgálod. De azt mindenképpen leszerteném szögezni. :
2 Tim. 3,16 A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre, 2 Tim. 3,17 Hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített.
Ami a bibliában van az Istentől van, a szellemeket, és lelkeket is a biblia, és a Szent Lélek által lehet eldönteni, hogy Istentől van vagy nem! Attól, hogy valaki megmondja neked az igazságot, amely megítél, és kellemtelen érzéseket okoz neked, a benned lévő szellemeket felháborítja, és békétlenséget okoz nekik, az nem azt jelenti, hogy az az ember aki neked a bibliából Istentől szól szeretetlen, mert megítél Isten igéje alapján, pont azért teszi, mert szeret téged!
Bálványimádásod, és Mária kultuszodat gyülöli, de téged szeret, és nem akarja, hogy elvesszél, a bálvány, és más közbenjárók imádása, és más szellemi bűneid miatt!
Nem az a szeretet, hogy valakinek aki a vasúti sínekhez láncolta magát, annak vacsorát viszünk, hanem az hogy a láncait elvágjuk amivel a halálhoz kötözte magát.
Ezért emlékeztetlek az Igazságra, mert szeretlek, még ha ezt nem is hisszed el!
Hánnyan foglalkoznak veled, hagynak hogy csináld azt, amit csinálsz, mert nem érdekli őkek, hogy mi lesz veled, ha Isten itélő széke elé kerülsz.
Jónás nem azért szólt Ninivének, mert szerete volna a pogány vallású Ninivét, hanem azért kellett szólnia, mert Isten szerette Niniveiket. Tehát még az sem számít, hogy valaki, oly nagy szeretből szól, hanem az, hogy Isten szavát szólja. Ha Niniveiek nem térnek meg Jónás prédikálására akkor elvesznek! ... Mindenkinek van alámerítő Jánosa, vagy Jónása, és Jézus Krisztusa, meg egy Isten embere, és Isten Igéje, de ha nem hallgatnak rá akkor elvesznek. Ninivének negyven napot adott Isten a megtérésre.
Ma megtapasztaltam azt, hogy bármilyen imánál többet ér (legyen az rózsafűzér, vagy bármely szentnek az imája) a saját szavainkal mondott ima.
Felajállhatom én akárkiért az előregyártott imákat, ha csak elmondom, és felolvasom, semmit nem érnek.
Isten előtt egyetlen egy ima számít, még pedig az, ami a saját szívemből jön. Ha csak két szót tudok kimondani szívemből, többet ér mint akárhány rózsafüzér.
Tudod mi a különbség imádat és tisztelet között? Mert nálad ez az alapvető gond hogy alapfogalmakat nem ismersz.
És tén leg le kéne ülnöd végre a teljes szentírást elolvasni nemcsak az ószövetséget. Erre nem tabítanak meg téged a közösségedben, ami elég nagy baj.
Ha olvasnád az Újszövetséget akkor tudnád hogy mások ócsárlása is égbe kiáltó bűn! Te mint ember, mint bűnös ember semmi jogod sem lehetne lealázni és megszólni a másikat. A te alázatos szíved hol van ilyenkor? Úgy gondolod Jézus előtt?
A Biblia 1400 oldal. Ha csak mazsolázol belőle az Te vagy !
Szokás mondogatni Hallgass a szivedre ! :(( És akkor ezzel meg mi a helyzet ?:
Jeremiás 17 Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt? Én, az Isten vagyok az, a ki a szívet fürkészem és a veséket vizsgálom, hogy megfizessek kinek-kinek az ő útai szerint és cselekedeteinek gyümölcse szerint.
Ha külsőségekben keresem értelmét, azzal még csak értelmemet vontam be, ha szívemben keresem az igazságot, akkor jó helyen keresek.
Mikor egy lélekkel találkozom, megvizsgálom; mond, amit mond - ez a külsőség, és mögötte van a lélek, ami megérint, ez a lényeg, ebben rejlik az igazság.
Nem a másikat nézem és Istent kint, s így a kettejük vizsonyát, és abban mondom értelmem véleményét, hanem betérek szívembe, és megengedem, hogy megérintsen a lélek, itt keresem az alázatot, felismerem és megérint a szeretet.
Nem tiltakozhatom tovább, mert felismerésem már kötelez, kötelez a Szeretetre.
Zsolt. 97,1 Az Úr uralkodik, örüljön a föld; örvendezzenek a temérdek szigetek. Zsolt. 97,2 Felhő és homályosság van körülte; igazság és jogosság az ő székének erőssége. Zsolt. 97,3 Tűz jár előtte, és köröskörül elégeti az ő szorongatóit. Zsolt. 97,4 Megvilágosítják az ő villámai a világot; látja és megretteg a föld. Zsolt. 97,5 A hegyek, mint a viasz megolvadnak az Úr előtt, az egész földnek Ura előtt. Zsolt. 97,6 Az egekhirdetik az ő igazságát, és minden nép látja az ő dicsőségét. Zsolt. 97,7 Megszégyenülnek mind a faragott képek szolgái, a kik bálványokkal dicsekednek; meghajolnak előtte mind az istenek. Zsolt. 97,8 Hallotta és örvendeze Sion, és örülének Júdának leányai a te ítéleteidnek Uram! Zsolt. 97,9 Mert te felséges vagy Uram az egész földön, és igen felmagasztaltattál minden isten felett! Zsolt. 97,10 A kik szeretitek az Urat, gyűlöljétek a gonoszt! Megőrzi ő az ő kegyeltjeinek lelkét; a gonoszok kezéből megszabadítja őket. Zsolt. 97,11 Világosság támad fel az igazra, és az egyenesszívűekre öröm. Zsolt. 97,12 Örüljetek igazak az Úrban, és tiszteljétek az ő szentséges emlékezetét!
Az olyan hagyományok amelyek ellentétesek Isten igéjével, és Isten parancsával azok a Sátán, és a lázadó emberek hagyományai, és nem az apostolok hagyományai. Aki hazug hagyományokhoz ragaszkodik annak az lesz a veszte.
Márk. 7,7 Pedig hiába tisztelnek engem, ha oly tudományokat tanítanak, a melyek embereknek parancsolatai.
Azok akik báványokat, és más közbenjárókat tisztelnek, és imádnak azok nem szeretik Istent, sem nem ismerik, sem nem tőle vannak!
Hazug látnokok, spritiszták, és gonosz szellemek és bálványok imádói, nem kapnak más üzenetet Istentől csak azt, hogy térjenek meg!
Zak. 1,3 Mondjad azért nékik: Ezt mondja a Seregeknek Ura: Térjetek hozzám, szól a Seregeknek Ura, és hozzátok térek, mond a Seregeknek Ura. Zak. 1,4 Ne legyetek olyanok, mint atyáitok, a kikhez az elébbi próféták kiáltottak, mondván: Ezt mondja a Seregeknek Ura: Térjetek meg kérlek a ti gonosz útaitokról, és a ti gonosz cselekedeteitekből, de nem hallgattak meg, és nem figyelmeztek reám, szól az Úr.
Azok akik Máriához imádkoznak ne ismerték meg sem Istent, sem Isten Kegyemét Jézus Krisztust!
Isten ezt üzeni neked!
Ésa. 42,8 Én vagyok az Úr, ez a nevem, és dicsőségemet másnak nem adom, sem dicséretemet a bálványoknak.
Térjen meg mindenki aki Máriához, és bálványokhoz imádkoznak, mert ezek semmit sem segítenek, csak átkott hoznak azokra aki ezt teszik, aminek vége azt ítélet.
>>>A látóhatáron egy csillag tűnik majd fel; Az éjszakát pusztulás rázza meg és úgy hull a hamu, mint télen a hó, beborítva népedet, mint megannyi szellemet;<<<
Ez a csillag ferenc pápa. Az evangelizálása az amely az éjszakát, a hitetlenséget megrázza, amely úgy húll a földre mint a hamu.
„Gyengéd Atya, ne sújtsd haragoddal ezt a nemzedéket, mert akkor mindnyájan elpusztulnak; Ne sújtsd nyájadat keserűséggel és gyötrelemmel, mert akkor a vizek kiapadnak és a természet kiszárad; akkor haragod fölemészt mindent, hogy nyoma sem marad;
Akkor leheleted tüze lángba borítja a Földet és pusztasággá változtatja; A látóhatáron egy csillag tűnik majd fel; Az éjszakát pusztulás rázza meg és úgy hull a hamu, mint télen a hó, beborítva népedet, mint megannyi szellemet; Könyörülj rajtunk Istenünk, ne ítélj meg minket szigorúan! Emlékezz meg azokról a szívekről, akik örömüket lelik Benned, és akikben Te is örömödet leled! Emlékezz meg azokról, akik hűségesek Hozzád és ne engedd, hogy erővel sújtson le ránk Kezed, hanem Irgalmasságodban emelj föl bennünket és írd bele minden szívbe Törvényeidet. Ámen.”
“Legfönségesebb Szentháromság Atya, Fiú és Szentlélek, mélységesen imádlak s felajánlom Neked Jézus Krisztus drága testét, vérét, lelkét, Istenségét. Aki a föld minden tabernákulumában jelen van, elégtételül és engesztelésül az Öt érő gyalázatért, szentségtörésért és közönyért. Szentséges Szívének és a szeplőtelen Szűz Mária Szívének érdemeire kérjük, add, hogy a bűnösök megtérjenek."
Az emberi lélek élete olyan, mint egy keskeny és sebes folyón a rönkúsztatás
Ha a szélére kerül a folyónak a fák árnyékában halad
Középre, a napfényre máshogyan nem kerülhet, csak a Szűzanya és az angyalok és szentek segítségével
Ha magamban bízok, nem jutok a sebes részre
Tanulok, a testvéri szeretetet tanulom, akire gondolok, avval a lélekben kapcsolatban vagyok, akiért imádkozok, az a közbenjárásommal segítséget kap, és ha a szentekhez imádkozok, segítséget kapok
Igen Jézus Szíve fáj a szeretet hiánya miatt
Tanulok, tanulok Jézusban, tanulok a Szűzanyában, tanulok a szentekben, és tanulok földi testvéreimben
Adok és kapok
Segíteni másokat az imámban, az segítség, azaz irgalom, és tanulás
Elfogadni segítséget, az az alázat egy próbája
Az nagyobb próba, hogy elfogadok, mint az, hogy adok
Hát lehet mondani, van mit faragni rajtam, amíg telve vagyok indulattal
A vallási hagyomány önmagában nem fog Tűzzel égni a szívünkben, három tesz tanúságot: a hagyomány, a próféciák és a Lélek, azért három, mert ez az igazi tanúság lényege.
Ezt mutasd már meg az Igéből kérlek, hol található.