Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ranti750609 Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3402
Most voltam 1 éves szervízbe, egy kis tapasztalat. Pécsen vettem a Lacettit. Három márkaszervíz van a városba, melyeket felhívtam. Az egyik 32000 Ft, a másik 28000 Ft a harmadik 25000Ft mondott. Az utolsóhoz vittem a kocsit időpontra, és ahogy ígérték egy óra alatt 25000 Ft-ért el is készült. Gondoltam megosztom a tapasztalatomat. Ha valakit érdekelnek a helyszínek, privibe elküldöm.
ranti750609 Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3401
Sziasztok! Én is csatlakoznék a flottához: 01. Ádám77 - 1.6 SW Elite 02. Sarkany - 1.6 HB Elite 03. Novi - 1.8 SW Platinum 04. 1stperson - 1.6 HB Elite C 05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum 06. Johnnee - 1.4 Elite 07. Rockdobos - 1.4 HB Elite 08. Zoli59 - 1.6 SW Elite 09. nagyharcos - 1.6 HB Platinum 10. Lacettiman - 1.4 Elite 11. subvoice - 1.6 HB Elite 12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum 13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc) 14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó 15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál 16. sz_peter - 1.4 HB Elite 17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite 18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű 19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.) 20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21) 21. giha - 1.8 HB Sport 22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld 23. Picuj - 1.6 SW Elite 24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál) 25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál 26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03) 27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige 28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp) 29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29) 30. pronto - 1.6 SW Elite mint green 31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.) 32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13) 33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver 34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros 35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul 36. captain osi – 1.6 Elite SW 37. Papusch - 1.4 Elite Cool 38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst. 39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue 40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld 41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer) 42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 győzelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár) 43.Secretknight-1.6 elite HB denim blue 44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete) 45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyűkkel 46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver 47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06) 48. R*R – 1,6 Ti (2005.09.) 49. ranti750609 - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
R*R Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3400

"...s, gurulni 15-20 km-t a tankolás után"

... s ezekszerint neked 1liter/1km a fogyasztásod

Előzmény: Novi1 (3395)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3399

Hali Tschaby!

 

Nem, nem szedték ki az üvegeket, manapság az már nem szokás, viszont a fólia alakítása nagyon időigényes. Maga a fólia eredetileg többrétegű, a külső felületen méretre szabják, alakítják, stb. Amikor elő van készítve az ablak, akkor lehúzzák a külső réteget róla, így a szabad felülete a fóliának immár a belső, ragasztandó felület lesz. Desztillált vízzel és sikosítóval kevert permettel befújják, majd mehet föl a helyére! Az egész autó (4 oldalablak + hátsó) 3 órába tellett, amiből maga a készreragasztás max 45 perc volt. A többi mind a szabás, zsugorítás, alakítás. A fólia "Sun Gard antracit 35" és 32 eFt volt.

Egyébként én sem akartam olyan színű autót, amiben minden második kocsi pompázik, de ami még tetszett volna, az élőben nem mutatott (beige). A fehér meg nem metál, a piros sötétebb változatának meg a fara volt jellegtelen, nagyon egybeolvadt a lámpájával a szín.:-)

No meg az asszony ruháihoz is mennie kell a kocsi színének nem?:-) Az ezüstköz meg felvehet az asszony bármit, nem kell annyit várnom rá, hogy 15-ször átöltözik, mire végre elindulunk valahova!:-))))

Előzmény: Tschaby (3397)
Komis Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3398

Tallóz...

 

A topik flotta:
01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 HB Platinum
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegnő (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színű
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül idő: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 győzelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43.Secretknight-1.6 elite HB denim blue
44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyűkkel

46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver

47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06)

48. R*R – 1,6 Ti (2005.09.)

 

Előzmény: Tschaby (3397)
Tschaby Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3397

Cápa!

 

A fóliázást hogyan csinálták? Kiszerelték az üvegeket? Vagy?

Milyen fóliával? Mennyibe fáj egy ilyen akció? Körbe fólia?

 

Nincs több kérdés. Köszi.

 

Illetve van egy általános.

Ha Lacetti Sedant veszek akkor alapon valami "rendes színt szeretnék. Kinek van Super Red, Red ROck, vagy Imperial Blue járműve? Ez a három szín szimpatikus nekem. Nem éppen kosztűrő színek de nem érdekel. Azt sem szeretem ha nem találom a kocsim a parkolóban :-), vagy minden sarkon jön szembe egy ugyanolyan:-)

Előzmény: cápaFeri (3393)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3396

Vaxból én a "teknősbékásat" (turtle wax 0,5l) használom, a régebbi autómra is ezt raktam. Nem tudom, mi a lényegi különbség a vaxok között, de van olyan, amit akár tűző napban is felkenhetsz. Ez a "turtle wax" nem olyan, de az ára is csak a fele a másikénak! Nekem a másik autón bevált, védi a lakkot, meg mosás ill. eső után szebben szárad le a fényezés, könnyebb letörölni is. Asszem 1100 volt és még maradt is egy kicsi benne, elég egy flakonnal egy ekkora kocsira.

A képről meg annyit, amit már Tolinak is említettem, hogy hagyományos gépem van. A film ha betelik, előhívatom és rakok majd fel, megígértem!

Üdv!

Előzmény: sldedu (3394)
Novi1 Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3395

Ebben a kánikulában a hajnali hűvösebb és délutáni meleg 60l üzemanyagnál jelentős hőtágulást mutat, ezértis ajánlják a lehetőleg a hajnali tankolásokat nyaranta.

 

...s, gurulni 15-20 km-t a tankolás után

Előzmény: R*R (3385)
sldedu Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3394

És melyik vaxot ajánlanád?  Vagy az mindegy?

Izomzat gyűjtése pedig folyamatban, söröskorsóval karra gyúrok.

A fóliás gépről egy képet please. 

Előzmény: cápaFeri (3392)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3393

Hali Toli!

 

Na most jöttem meg a fóliástól! Végül is antracit 35-ös került rá. Nagyon mutatós lett a kicsike, bár asszem elfogult vagyok!:-)  Most egy napig áll a napon, szárad, holnap vagy holnapután már teljes mértékben használhatóak lesznek az ablakok. Ami nekem nagyon tetszik a pofás külsőn kívül, hogy a beltéri fényviszonyok nagyon kellemesek lettek!!! Végülis belülről fogom nézegetni az autót, ez fontos! Kívülről meg úgyis mások nézegetik többet, viszont nem nekik készült!:-)

Ízlés dolga, de nagyon ajánlom a fóliát, nekem bejött!

Üdv! Cápa

cápaFeri Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3392

Hali sldedu!

 

Új autónál sokmindent tényleg nem érdemes csinálni. Én is csak egy vaxot kentem rá, ezt megismétlem majd tél után is. Kétszer egy évben szerintem elég ez a védelem a lakknak pár éves koráig, ha nincs túlságosan strapálva az autó.

Ha lelkiismeretes autógazda vagy, akkor egy nyugodt hétvégi napon saját magad meg is oldhatod otthon. Azért alkarra gyúrj egy kicsit előtte, mert mire én is végigértem a lacsin a söröskorsó is remegett a kezemben!..:-)

Üdv!

 

Előzmény: sldedu (3389)
ivb Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3391
Szomszéd tulajdona!
Előzmény: Toljadneki (3381)
R*R Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3390
Szia! http://www.wsteleshop.hu/index2.php?oldal=termek_leiras&termek_id=15&ful=ismerteto A polír (megfelelő és nem gépi) kívánatos a védelem érdekében.
Előzmény: sldedu (3389)
sldedu Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3389
Üdv
 
 A külsőre tudtok valami jó szereket ajánlani?
 ( polír még kizárva, túl fiatal a chevike  )   :-) 
Komis Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3388

Hello !!

Csak a bácskai legények vannak a fórum gátján..??:-))

 

"hamarabb felmelegszik a motor"

De nem csúsztat sokat 2 hét alatt...

 

Előzmény: bzsazsa (3386)
Komis Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3387

Üdv!

 

"visszajelző kigyulladásakor o-zod az egyik napi számlálót"

Igen így csináltam! Csak nem 'centiztem'.. így 10-15% jött ki amit soknak tartok.

Előzmény: R*R (3385)
bzsazsa Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3386
Nyár van hamarabb felmelegszik a motor!!! :-))))))
Előzmény: Komis (3384)
R*R Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3385
Szia! Csak javaslom, hogy ne teletankkal naplózzál! Közelebb jutsz az igazsághoz, ha a visszajelző kigyulladásakor o-zod az egyik napi számlálót, rátankolsz pl. 20 l-t és a tanklámpa újbóli megjelenésekor megnézed a számlálót. Ebben a kánikulában a hajnali hűvösebb és délutáni meleg 60l üzemanyagnál jelentős hőtágulást mutat, ezértis ajánlják a lehetőleg a hajnali tankolásokat nyaranta.
Előzmény: Komis (3384)
Komis Creative Commons License 2006.06.21 0 0 3384

"csövet kaptam ki a szívóoldalról, amit R*R javasolt"

 

Fogyasztással mit tapasztaltál? Tegnap kalkuláltam és ez a kis nyúka-piszka úgy tűnik kb10% fogyasztás csökkenést hozott a konyhára. :-)

Csak városi forgalom volt kizárólagosan rövid távolságokkal, így 0,8-1,0 L csökkenést mondok a hasamra ütve. Régebbi hozzászólásoknál ezen a kis különbözeten rágódtam... Miért fogyaszt (relativen) sokat a Lacetti? MOST úgy tűnik a Lacetti fő gondját sikerült korrigálni! :-))

Én is elkezdem valahogy naplózni a fogyasztást, hogy mért adatok alátámasztják-e a tapasztaltakat. Nagyon csípném, ha jönnének a várt fogyasztási adatok..:-))

 

Előzmény: Toljadneki (3383)
Toljadneki Creative Commons License 2006.06.20 0 0 3383

Dolfi !

Azt ajánlom, hogy szoktasd a motort a fordulathoz, ha egyébként minden oké műszakilag, akkor itt egy elkényelmesedett, lusta motorral van dolgunk ! Lenyelezni csak 3000 RPM felett érdemes, mert alacsony fordulaton a parketta gáz valóban, a legtöbb átlagos autónál torpanást, majd a fordulat növekedésével arányos gyorsulást eredményez. Ha magasabb fordulaton tolsz neki egy parkettát, akkor már nem fog megtorpanni, elviszi a fordulat a hirtelen nagy gázadást és megy az autó. Ha alacsony fordulatról gyorsítasz, próbáld ki, hogy mondjuk fél gázzal forgatod 3000 fölé, aztán amikor kezd megjönni a moci hangja akkor rúgj oda neki, érezni fogod a különbséget !

Ja, ha eddig finoman bántál vele, akkor ne azzal kezd, hogy holnap reggel munkába menet minden fokozatban tiltásig elforgatod ! Szoktasd a kicsikét ! Én lassan elérem az enyémmel az 5000 km - t, de 5000 RPM fölé meg nem hajtottam, de eddig a tartományig kihasználom amit lehet. Majd lassan kap egy friss olajat, aztán tolom neki tovább is.

Egyébként az enyém 1,4 - es, most már teljesen jól megy, és csak azt kis csövet kaptam ki a szívóoldalról, amit R*R javasolt, más beavatkozás nem történt. Én azt modnom, hogy nevelés kérdése a dolog. Kis köbcenti, forgatni kell, hogy menjen. Viszont így, hogy nem "annyira" vigyázok rá, 1500 - 2000 RPM körül sem döglött az autóm, csak ez tipikusan nem az fordulatszám tartomány, ahonnan meg lehetne lódulni. No, menek, mert a lányok kajabálnak lentről !

Jó éjt mindenkinek !

Toli. :))
Előzmény: dolfiazöreg (3367)
Toljadneki Creative Commons License 2006.06.20 0 0 3382
Cápa !

Szerintem ha 2 - 2,2 bar értékekkel dolgozol, bőven megfelel. A legtöbb gumis ( régebben gumiztam én is egy keveset ) a legtöbb ( szgk. - ról beszélek ) gumit 2 barral szereli össze. Ez úgy általában jó, nagyobb tömegű autónál mehet feljebb pár tizeddel. Én 2,1 - t fújok mindegyikbe, oszt' jóvan'. Szerintem.

Csumák. Toli. :))
Előzmény: cápaFeri (3374)
Toljadneki Creative Commons License 2006.06.20 0 0 3381
Szia !

Nekem előző autóimnál ez feltűnt ( érdi OMV - K ), de úgy mélyebben még nem gondoltam bele ebbe. Én legtöbbször a Tesconál vagy a Molnál tankolok városunkban, a Lacsi talán még nem is kapott OMV - s benyát. Majd kipróbálom.

Valamelyik nap láttam IVB - t fönt a lakcsin, állt ott még egy JOW-xxx ezüst szedán is, talán családtagé ?

Üdv. Toli. :))
Előzmény: ivb (3364)
Toljadneki Creative Commons License 2006.06.20 0 0 3380

Szia Cápa !

Szép a vas, bizony szép, nincs azokkal a felnikkel sem semmi baj ! Klíma. No, megjött a nagy meleg, klímázok én is, vagy klímáznék, helyesebben. Szerintem magyarul mondva lóf@sz ez az éppen csak hűvös levegő, amit nyom. Az Ignis, meg előtte a Lanos klímája bőven többet tudott. Bízom benne, hogy csupán gázhiányos a lelkem, mert pl. az otthoni klímáinknál tökugyanez a helyzet. Valami van, de nem az igazi, viszont amikor fel lett töltve szerelés után a lakás klíma, akkor rendesen HIDEGET nyomott. Jövő hét hétfőn viszem a Lacsit klíma ellenőrzésre a DIFER - be, remélem rátöltenek és jobb lesz, mert ez így nagyon gyenge. Kész vagyok mint a grúzkecske ! ( Ezt ma hallottam, szerintem besz@rás nagy duma ! :LOL: )

Üdv. Toli. :))
Előzmény: cápaFeri (3354)
Sarkany Creative Commons License 2006.06.19 0 0 3379

Remélem a 'Tour de Görög' fogyasztási adatait közzéteszed..:-)

 

Volt mindenféle fogyasztásom. Persze, végig klímával...

140-160 km/h között zabált 9,5 l-t is a dög. :))

Amikot mellékutakon közlekedtem, 60- 110 km/h között 7,5 l körül evett. Görögországban tankoltam 1 €/l  alatt is...

 

vagy csak házi tuning egy korai szériához..?

 

Nem házi tuningnak nézett ki, pedig vizsgálgattam egészen közelről is. :))

Előzmény: Komis (3377)
Kulimász Creative Commons License 2006.06.19 0 0 3378

Szerintem jól működik a klímád, ez sajnos egyszerűen ennyit tud.:-( Legalábbis az enyém se jobb. De legalább nem kapunk légcsőhurutot a hirtelen hőmérsékletváltozástól.:-)

Előzmény: cápaFeri (3354)
Komis Creative Commons License 2006.06.19 0 0 3377

Üdv Sarkany!

Örülök, hogy visszatértél. Remélem a 'Tour de Görög' fogyasztási adatait közzéteszed..:-)

 

"némi identitászavar "

vagy csak házi tuning egy korai szériához..?

Előzmény: Sarkany (3372)
Komis Creative Commons License 2006.06.19 0 0 3376

A másik kettő is a tiéd..?

Retusálhattad volna a képet, rontja (v. kiemeli) a Lacetti szépségét..:-))))))

Előzmény: cápaFeri (3353)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3375
Hi-hi! Ez olyan Dae-vro-tti.:-) Stipi-stop! Nem is olyan rosszul hangzó név! A Daevrotti nevet levédtem!:-)))
Előzmény: Sarkany (3372)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3374
Hali!

Keresek egy átfogó gumiabroncsnyomás-táblázatot!
Valamikor, úgy 10 éve az auto-motor egyik számában volt egy ilyen táblázat, amelyben a 125-ös gumitól egészen a 245/30-as méretig szerepeltek az előírt nyomásértékek első-hátsó tengelyre. Mondanom sem kell, hogy évekig őrizgettem, hátha kell még az az újság, de tavaly lomtalanításkor kidobtam a többivel együtt.
Most meg kellene, de annyira, mint minden olyan, amit az ember kidob előtte! Ha valaki tudna ebben segíteni, az jó lenne, ugyanis a nyáritól eltérő méretű téligumit szeretnék majd használni és kellene tudnom, mennyire fújhatom fel?
Üdv!
R*R Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3373

Szia!

Ha nem sikerülne elérni valamelyik számon, írjad meg!  

Előzmény: ranti750609 (3371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!