Nekem már akkor koszos volt a motortér, amikor kiszállították a kereskedésbe. Nagy havazás volt előtte és szerintem felverődött rá valami érdesítő anyag vagy a szóró autóból vagy az útról, de merő retek volt a kocsi.
Azt valahogyan letakarították átadásra, most már 4 éves lesz, de még mindig nem annyira koszos, hogy foglalkozzak vele, a szezonálisan odakozmált bogarak is eltűnnek a motortakaróról télre (biztos a menetszél segít ebben), szóval valamennyire öntisztító... Mosatni meg nem fogom a motorteret.
Mivel azon a helyen semmilyen perem nincs, szerintem simán oda van ragasztva ez a gumidarab valami jófajta ragasztóval. A gumi meglehetősen gyárinak tűnik.
Biztos vagy Te ebben a L&K felszereltségben? Mivel azt nem nagyon árulják 1.6 MPI-vel... Asszem' 2.0-s motorokkal van csak, nem véletlenül kerül 8 millába...
Nincs benn gyárilag ez a gumi ami a képen látszik?
Én - igaz VW Bora-ra - 1-es saválló lemezből méretre vágtam az egész motortér alá egy takaró lemezt. Meg is voltak a gyári fülek, így a rögzítés is nagyon könnyű volt....
Már egy hete nem voltam gép közelébe ezért csak most kívánok boldog új évet mindenkinek.
Az octim lassan egy éves de van egy dolog ami nagyon nem tetszik mégpedig az,hogy esős vagy havas időben nagyon koszolódik a motortér. Tudom ez legyen a legnagyobb problémája az autómnak de annó a fábiámon a motortérbe körbe volt egy gumikléder. Ezért hosszú ideig tiszta maradt a motortér. Valami hasonló megoldás keresek az octira is. A neten találtam képet egy L&K octi motorteréről.
Én is nagyon szeretem pakolni. Benne van egy subi+egy nagy szerszámosláda és még mindíg jóval nagyobb a helyem mint egy pl.Fábiában. :-) Az enyém nem combi.
Csak kár,hogy úgy viszik mint a cukrot mikor Ócsó. :-(
Sziasztok! Segítsetek legyetek szívesek egy skoda bontót felkutatni. Hol, merre találok ilyet? Egy fábiához hátsó lámpára vadászok Bp.-en, vagy a közvetlen környékén. Köszi előre is!
Eggyetértek! Valamire való visszaállítja,de mi van ha mégsem. Ez csak egy tipp a sok közül. Hátha valamit elárul ez is.
Ha ez nem jön be akkor ott van a kormány,hogy mennyire kopott ugye. Láttam kocsit 120ezerrel aztán olyan sima volt a kormánykerék mint a babapopsi. Biztos sokat simogatta. :-)
Vagy a sebváltó mennyire kopott ill. mennyire lötyög.
Az egyik haverom vett egy octáviát(97est) még előttem 128000kilométerrel. Csilli villi volt kívül belül. Motor szépen járt. Rendőrtől vette. Állítása szerint full orig minden,még a kilométer is valós.(Később vettem én is eggyet.)
Na ekkor jobban szemügyre vettem a kettő közti külömbséget.
A motor kódja jobbra ballra dőlő számokbál állt, biztos részeg volt a gyárba a számbeütő:-) -előfordulhat nem?
A festés új de csak kívülről és silány minőségben mert a peremeken lehetett látni a ragasztószallag letépését :-)
Buborékos volt a festése :-) Ez is mind lehetséges-biztos Újév utánni napokban festették!
A váltóval kerestem a 3.at,hogy hol is lehet :-)
A poén az egészben az volt mikor megláttam az előző tulajok listáját: 2német tulaja volt a kocsinak+2 itthoni-tehát ő volt az 5. Na mondtam neki,ezeket a tényeket,még majdnem meg is haragudott rám,hogy hülyeség, hisz Ő rendőrtől vette.
Mondtam,hogy az lehet, csak van benne egy kétséges eredetű motor, egy új festés kívülről,meg kapott egy szép belső takarítást.
Összegeztve marhára meg kell nézni a kocsit amit vesz az ember a legapróbb dolog is elárulhat sokat az előző tulajokról. Pl. tuningolt kocsit az életbe nem vennék.
Mikor én vettem nem sokat segített a diagnosztika, nekem motor+ECU is cserélve volt 90lovasról 110re mint utólag kiderült. De ugye utó ész már nem ész!
Valamire való kilométerórás visszaállitja a motorvezérlőben is. A diesel edc15 vezérlőkben szinte mind el van tárolva. Mindegy hogy Fabia, Octavia, vagy Superb. Eddig 10-ből 1-el találkoztam amiben nem volt. Az meg fehér kombi volt zsir új rendszámmal és a zöldkártyájában a taxi rendszámával és aránylag kevés km-el. Vajon miért nem volt kiolvasható belőle a valós km???
Ugyan a teljes pontosság felderítésének igénye nélkül , de a megmaradt nyomokból következtetve, egy időben a Borákat, GolfIV-et úgy lopták, hogy az ODB csatlakozó, a szivargyújtó illetve egy a müszerfalban lévő csatlakozó hármast kötötték össze, és inditható volt az autó... Kb 5-6 ilyennel találkoztam.
Nekem a Nissanomon, van.:-) Na nem én szeretettembe, így vettem. Igazából talán egyszer próbáltam, de vagy én vagyok már öreg az ilyen úri huncutságokhoz, vagy nemtudom, de nekem nagyon nem jöt be. Lehet hogy csak azért mert már qrvára megszoktam a tükörből tolatást, de nem bírtam tolatni kamerából.:-(
Akitől az autót vettem, az csónakot vontázot, és gondolom azért szereltettebe hogy lássa a vontatványt. Na arra kiválóan alkalmas. Ilyen esetekben én is használom, de ahogy írtam tolatáskor nem. Valahogy roszfelé szedem a kormányt ha csak a kamerára hagyadkozom.
Tehát a véleményem hogy egy jó radar többetér. Mondjuk az kel is mert nagyon nem lehet érezni a végét a mai magas faros autóknak.