Beleznaynénál állandóan van Piko H0 Nohab. Múlt héten éppen egy sárga csíkos verzió volt. Ára kb.15-16K HUF szokott lenni (Alkotás út 39.)
Más.
ROCO What's News 2000 katalógus ITT! Biztos más is van a környéken, csak most nincs időm megnézni.
Én nem szoktam errefele irogatni, csak egy barátom kért meg rá, hogy megkérdezzelek titeket, hogy lehet-e még kapni valahol H0-s Nohab-ot, új-használt asszem neki mindegy lenne. Ha lehet, akkor jó lenne nagyjából pontos infó, hol , mennyiért stb.
OFF
Akkor ez a hetvegi randi olyan volt, mint az elso novel: csak kerulgettuk egymast, mint macska a forro kasat. Mindenki ott volt, de megsem talalkoztunk. Erre szokta mondani egy kollegam: "Mit topogsz ott, mint kezdo buzi a gozben!"
Viszont megyek legkozelebb, csak ossze kell gyujteni pontosan mi az ami kell, mert csak ugy elkezdeni vasarolgatni eleg veszelyes lenne, (a fel hazat megvennem).
endOFF
TTben nagyon tetszettek a Bzmot-ok a galerian, es hat jok a H0-s Szili/Gigant stb.-k. Apropo, amiket a foldszinten lattam Szili/Gigant az Deak fele volt, vagy maszek?
OFF
Viszont buszke vagyok kedvesemre, mert
1. O volt az egyeduli no a borzen (legalabbis akkor)
2. Csodalkozo szemekkel gyonyorkodott a modelleken
3. Kozolte, hogy a TT a legaranyosabb, mondtam, hogy szerintem is,
4. Hajlandosagot mutat elviselni maniamat, sot ...
5. mar felismeri a mozdonyokat es tudja a nickjeiket is
endOFF
Keresem a MAV 601-es gozmozdonyanak, M31, M32 dizemozdonyanak a haromnezeti rajzait... Meg szeretnem epiteni oket H0-ban, de fenykeprol nemigen tud az ember meretet venni...
Szivesen vennek nehany tanacsot is (ki milyen modszerrel epitett modelleket...)
Mas : mivel ujra megfertozodtem a vasutmodellezessel, es elokapartam a dolgokat a szekreny melyerol, ment is minden mint a karikacsapas... De szeretnek sinkeszletet boviteni, es ahogy szetneztem a neten, mindenki csak I profilu sineket arul...
Letezik -e olyan ceg, aki nemcsak befuzheto(terepasztalra szant) sineket gyart, hanem szonyegre valot is, es mit ajanlotok...
Megneztem a Piko honlapot, dobtam egy hatast a mozdonyaraktol :-))), de a sinek eleg jo arban vannak... Ezek milyenek? Illetve mit tud a flexibilis sin (mennyire flexibilis... hogy muxik)...
Elore is kosz a valaszokat, de egy csecsemonek minden uj :-)))))
Mire jo a bunkofon:
Csorog, felveszem, siri csend, foldhozvagom, korbenezek,( mar amennyire a terdek kozott lehet.)
Szoval orulok, hogy a bunkofon tulajdonosok nepes taborat novelem.
Mint ahogy Matiz irta , ott voltunk mi is mint mindenki mas kulon kulon. Jellegzetes BKV-s ruhaban voltam mert jatekvasutazas utan voltam ott. Vettunk egy par hianyzo szilis kepet.
Februarban majd jobban kellene csinalni a randit.
Azt hiszem Legjobb lenne csinalni kituzot es a CASSA-nal leadni , majd mindenki elkerne a sajatjat. Ha akarjatok megcsinalom , berakom kituzobe es viszem magammal a kovetkezore.
mostmár mindegy, úgy látszik egy kabát nem elég, valami feltűnöbbet kell kitalálnunk :) mondjuk kesztyűben maradunk, az elég feltűnő lenne szerintem :))
meg mindig off:
Igen, es a masik Matiz egy kapun ment befele eppen. Azt hiszem, amikor kijottem, akkor mar a muvhaz elott allt, de lehet, hogy az egy harmadik volt. Csak nem Te voltal?
on
OFF
A kocsi nem volt tul egyertelmu, mivel egy ezustszurke Matiz eppen akkor erkezett, amikor en. Meg valtottunk is par szot, mennyi idos, volt -e vele mar gond, ilyenek.
ON
Gaz van, mert valamit rosszul csinaltam a scanneleseknel, es a katalogus (csak a H0-as resze) kb. 8 mega. Az kicsit sok, szerintem... Ugyhogy meg alakitok a kepeken, erosebb tomoritest probalok.
Valamit találjatok már ki, TT-s katalógus scannelés, vagy hasonló; persze nem nyilvános terjesztésre, mert biztos kopirájtos, csak magáncélú betekintésre, mert az utolsó, amit láttam, 1976-os. Az meg nem mostanában volt...
Hurrá! Valóban, csak gratulálni tudok magunknak. És ti sem láttatok minket? Az a zöld kabát elég jellegzetes volt pedig :) Nem kellett volna belemélyedni annyira a katalógusokba :) - de hogy Lajos még a telefont sem vette fel...
na mindegy, mikor adtok akkor TT-s katalógust kölcsön?
Hát nem mondhatnánk, hogy remekeltünk a mai találkozón a szervezést illetően. DoubleBack-el találkoztunk, aztán nagyjából ennyi is volt.. mi történt a többiekkel, gondolom a havazás tett be egyeseknek. Bár nemtom Lajos te hol voltál, mert a telefonod is csak csörgött..csörgött..
na mindegy, DB felvásárolta az összes létező TT-s sin-t :), én meg vettem egy alagút-bejáratot. Most hirtelen nemtudom ki keresett H0-hoz Y-váltót, de mindenesetre az is volt kint egy.
division by zero:
"elöszedtem egy íves váltót, és íves síneket, és a 545, 556 fedi le a két ívet, a 286 nem"
-és ez gyári, régi fajta, TT-s váltó? mert akkor nemértem miféle lehet
Carpy:
"Bementem hat a Sziv utcaba"
-na akkor te mesélj valamit, milyen árak vannak ott?
Matiz:
"A tavas kép az 1999-es Faller katalógusból való. Elhozhatom"
-hát még ha te is oda tudnád adni 1-2 hétre scannelni, feltéve, ha van benne TT-hez is cucc.
DB:
"Kérem a nebúlókat, hogy aki jön az (...)"
-nos én tuti megyek, és tuti 9.30 körül érkezem (ha addig eltakaritják az utakat, mert ma este elég izgi volt közlekedni. és mint azt már irtam, zöld EOA kabát, szemüveg.
"nem tudom, hogy miert jok ezek a terepasztal-tervezo programok"
igazából nemtom mennyibe kerülnek az említett TT-s flexibilis sinek, de nagyon drága lenne átállni szerintem is (tényleg, mennyibe kerülnek?). A régi sinekből meg nyilván nagyjából szeretnéd tudni, mire lesz szükség, ezért kellenek a programok (többek között).