meg mindig off:
Igen, es a masik Matiz egy kapun ment befele eppen. Azt hiszem, amikor kijottem, akkor mar a muvhaz elott allt, de lehet, hogy az egy harmadik volt. Csak nem Te voltal?
on
OFF
A kocsi nem volt tul egyertelmu, mivel egy ezustszurke Matiz eppen akkor erkezett, amikor en. Meg valtottunk is par szot, mennyi idos, volt -e vele mar gond, ilyenek.
ON
Gaz van, mert valamit rosszul csinaltam a scanneleseknel, es a katalogus (csak a H0-as resze) kb. 8 mega. Az kicsit sok, szerintem... Ugyhogy meg alakitok a kepeken, erosebb tomoritest probalok.
Valamit találjatok már ki, TT-s katalógus scannelés, vagy hasonló; persze nem nyilvános terjesztésre, mert biztos kopirájtos, csak magáncélú betekintésre, mert az utolsó, amit láttam, 1976-os. Az meg nem mostanában volt...
Hurrá! Valóban, csak gratulálni tudok magunknak. És ti sem láttatok minket? Az a zöld kabát elég jellegzetes volt pedig :) Nem kellett volna belemélyedni annyira a katalógusokba :) - de hogy Lajos még a telefont sem vette fel...
na mindegy, mikor adtok akkor TT-s katalógust kölcsön?
Hát nem mondhatnánk, hogy remekeltünk a mai találkozón a szervezést illetően. DoubleBack-el találkoztunk, aztán nagyjából ennyi is volt.. mi történt a többiekkel, gondolom a havazás tett be egyeseknek. Bár nemtom Lajos te hol voltál, mert a telefonod is csak csörgött..csörgött..
na mindegy, DB felvásárolta az összes létező TT-s sin-t :), én meg vettem egy alagút-bejáratot. Most hirtelen nemtudom ki keresett H0-hoz Y-váltót, de mindenesetre az is volt kint egy.
division by zero:
"elöszedtem egy íves váltót, és íves síneket, és a 545, 556 fedi le a két ívet, a 286 nem"
-és ez gyári, régi fajta, TT-s váltó? mert akkor nemértem miféle lehet
Carpy:
"Bementem hat a Sziv utcaba"
-na akkor te mesélj valamit, milyen árak vannak ott?
Matiz:
"A tavas kép az 1999-es Faller katalógusból való. Elhozhatom"
-hát még ha te is oda tudnád adni 1-2 hétre scannelni, feltéve, ha van benne TT-hez is cucc.
DB:
"Kérem a nebúlókat, hogy aki jön az (...)"
-nos én tuti megyek, és tuti 9.30 körül érkezem (ha addig eltakaritják az utakat, mert ma este elég izgi volt közlekedni. és mint azt már irtam, zöld EOA kabát, szemüveg.
"nem tudom, hogy miert jok ezek a terepasztal-tervezo programok"
igazából nemtom mennyibe kerülnek az említett TT-s flexibilis sinek, de nagyon drága lenne átállni szerintem is (tényleg, mennyibe kerülnek?). A régi sinekből meg nyilván nagyjából szeretnéd tudni, mire lesz szükség, ezért kellenek a programok (többek között).
nem, a 00 a H0 jelölése az egyesült királyságban. a keskeny nyomtáv jelölése nem tudom mi (szintén az e.k.-ban).
én nem azt mondom, hogy a peco nem gyárt tt-s sínt, csak azt, hogy nem _tudom_
minden jót
Ja le vagyok maradva, szoval a 00 az a keskenynyomkoz a H0-nal, mert az tenyleg 12. Akkor no more kerdes. Csak szerintem az TTsnek hasznalni nem tul egeszseges, mert egy keskeny nyomkozu vasut talpfa tavolsaga nagyobb szokott lenni a nyomtavhoz viszonyitva.
B
nem tudom, a Peco webmasterét kéne megkérdezni. lehet, hogy keskeny-nyomtávú, de 00-ás (vagyis H0e vagy H0m, vagy micsoda az európai jelöléssel), és azért 12-es. passz.