Co: : Burmi , mar en is beneveltem az asszonyt vonatra, karacsonyra mar vasuti terkepet kaptam tole, es mar egeszjol tudja mozdonyokat is .
Amugy amit en keresek, az majdnem muzealis dolog:
Marklin 3 SINES 27-30 mm-s nyomtavu (sajnos nem tudom ez milyen betujel, meg eleg rozzantak a sinek, kb 1:53-as meretarany) kisvasuthoz palya, valtok, mifene. HA tud valaki valamit akkor irjon az e-mailemre lasd fent.
En eddig 0 vasutmodellezo multtal rendelkezem, de szeretnem elkezdeni, megpedig a H0-s, digitalis modellek erdekelnenek. Azt szeretnem kerdezni elso korben, hogy ebben a mufajban kit ajanlotok? En egy MARKLIN katalogust lapozgattam. Van benne egy jopofa un. "starter digital set" 2 vonattal, digitalis iranyitopulttal, sinekkel stb.
Ezzel kapcsolatban masik kerdes a keverhetoseg.
Ra lehet tenni egy MARKLIN H0-s C tipusu sinre egy masik gyarto altal keszitett mozdonyt ? (Persze ugy, hogy menjen is + a digitalis funckiok is mukodjenek.)
Talan sok a kerdes, de egyelore sotetben tapogatozom.
Az ebben a topicban rengetegszer emlegetett börzén (minden szombaton délelőtt a Láng Művelődési Házban) mindig árulnak használt H0-ás Nohabot, mindig van magyar festésű (gondolom olyat keres a barátod). Az ár kb. 15-17 ezer Ft.
Beleznaynénál állandóan van Piko H0 Nohab. Múlt héten éppen egy sárga csíkos verzió volt. Ára kb.15-16K HUF szokott lenni (Alkotás út 39.)
Más.
ROCO What's News 2000 katalógus ITT! Biztos más is van a környéken, csak most nincs időm megnézni.
Én nem szoktam errefele irogatni, csak egy barátom kért meg rá, hogy megkérdezzelek titeket, hogy lehet-e még kapni valahol H0-s Nohab-ot, új-használt asszem neki mindegy lenne. Ha lehet, akkor jó lenne nagyjából pontos infó, hol , mennyiért stb.
OFF
Akkor ez a hetvegi randi olyan volt, mint az elso novel: csak kerulgettuk egymast, mint macska a forro kasat. Mindenki ott volt, de megsem talalkoztunk. Erre szokta mondani egy kollegam: "Mit topogsz ott, mint kezdo buzi a gozben!"
Viszont megyek legkozelebb, csak ossze kell gyujteni pontosan mi az ami kell, mert csak ugy elkezdeni vasarolgatni eleg veszelyes lenne, (a fel hazat megvennem).
endOFF
TTben nagyon tetszettek a Bzmot-ok a galerian, es hat jok a H0-s Szili/Gigant stb.-k. Apropo, amiket a foldszinten lattam Szili/Gigant az Deak fele volt, vagy maszek?
OFF
Viszont buszke vagyok kedvesemre, mert
1. O volt az egyeduli no a borzen (legalabbis akkor)
2. Csodalkozo szemekkel gyonyorkodott a modelleken
3. Kozolte, hogy a TT a legaranyosabb, mondtam, hogy szerintem is,
4. Hajlandosagot mutat elviselni maniamat, sot ...
5. mar felismeri a mozdonyokat es tudja a nickjeiket is
endOFF
Keresem a MAV 601-es gozmozdonyanak, M31, M32 dizemozdonyanak a haromnezeti rajzait... Meg szeretnem epiteni oket H0-ban, de fenykeprol nemigen tud az ember meretet venni...
Szivesen vennek nehany tanacsot is (ki milyen modszerrel epitett modelleket...)
Mas : mivel ujra megfertozodtem a vasutmodellezessel, es elokapartam a dolgokat a szekreny melyerol, ment is minden mint a karikacsapas... De szeretnek sinkeszletet boviteni, es ahogy szetneztem a neten, mindenki csak I profilu sineket arul...
Letezik -e olyan ceg, aki nemcsak befuzheto(terepasztalra szant) sineket gyart, hanem szonyegre valot is, es mit ajanlotok...
Megneztem a Piko honlapot, dobtam egy hatast a mozdonyaraktol :-))), de a sinek eleg jo arban vannak... Ezek milyenek? Illetve mit tud a flexibilis sin (mennyire flexibilis... hogy muxik)...
Elore is kosz a valaszokat, de egy csecsemonek minden uj :-)))))
Mire jo a bunkofon:
Csorog, felveszem, siri csend, foldhozvagom, korbenezek,( mar amennyire a terdek kozott lehet.)
Szoval orulok, hogy a bunkofon tulajdonosok nepes taborat novelem.
Mint ahogy Matiz irta , ott voltunk mi is mint mindenki mas kulon kulon. Jellegzetes BKV-s ruhaban voltam mert jatekvasutazas utan voltam ott. Vettunk egy par hianyzo szilis kepet.
Februarban majd jobban kellene csinalni a randit.
Azt hiszem Legjobb lenne csinalni kituzot es a CASSA-nal leadni , majd mindenki elkerne a sajatjat. Ha akarjatok megcsinalom , berakom kituzobe es viszem magammal a kovetkezore.
mostmár mindegy, úgy látszik egy kabát nem elég, valami feltűnöbbet kell kitalálnunk :) mondjuk kesztyűben maradunk, az elég feltűnő lenne szerintem :))
meg mindig off:
Igen, es a masik Matiz egy kapun ment befele eppen. Azt hiszem, amikor kijottem, akkor mar a muvhaz elott allt, de lehet, hogy az egy harmadik volt. Csak nem Te voltal?
on
OFF
A kocsi nem volt tul egyertelmu, mivel egy ezustszurke Matiz eppen akkor erkezett, amikor en. Meg valtottunk is par szot, mennyi idos, volt -e vele mar gond, ilyenek.
ON
Gaz van, mert valamit rosszul csinaltam a scanneleseknel, es a katalogus (csak a H0-as resze) kb. 8 mega. Az kicsit sok, szerintem... Ugyhogy meg alakitok a kepeken, erosebb tomoritest probalok.
Valamit találjatok már ki, TT-s katalógus scannelés, vagy hasonló; persze nem nyilvános terjesztésre, mert biztos kopirájtos, csak magáncélú betekintésre, mert az utolsó, amit láttam, 1976-os. Az meg nem mostanában volt...
Hurrá! Valóban, csak gratulálni tudok magunknak. És ti sem láttatok minket? Az a zöld kabát elég jellegzetes volt pedig :) Nem kellett volna belemélyedni annyira a katalógusokba :) - de hogy Lajos még a telefont sem vette fel...
na mindegy, mikor adtok akkor TT-s katalógust kölcsön?
Hát nem mondhatnánk, hogy remekeltünk a mai találkozón a szervezést illetően. DoubleBack-el találkoztunk, aztán nagyjából ennyi is volt.. mi történt a többiekkel, gondolom a havazás tett be egyeseknek. Bár nemtom Lajos te hol voltál, mert a telefonod is csak csörgött..csörgött..
na mindegy, DB felvásárolta az összes létező TT-s sin-t :), én meg vettem egy alagút-bejáratot. Most hirtelen nemtudom ki keresett H0-hoz Y-váltót, de mindenesetre az is volt kint egy.