Keresés

Részletes keresés

Carpy Creative Commons License 2000.02.02 0 0 555
Julius!

Ezt a Piko-katalogusban levo gyartokat lehetne kicsit reszletesebben? Pl a 426/valami a schicht, az 5***/valami es a tobbi micsoda? Ezekszerint a PIKO egy konszern. (Meg diavetitot, tarsasajetkot es varrogepet is lattam PIKO markanevvel)
Kosz!

Előzmény: joem (530)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.01 0 0 554
ITT VANNAK a gozosok. A szovegeket a katalogusbol gepeltem be, igyekszem a villany es dizel reszekkel is vegezni a napokban.
Előzmény: Törölt nick (553)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.01 0 0 553
Eppen most toltom fel a bescannelt katalogust. Amint fent lesz (kb 15-20 perc) ideteszek egy linket. A HTML file meg csak a gozosoket tartalmazza, de mar mindent scanneltem, csak ossze kell allitani.
joem Creative Commons License 2000.02.01 0 0 552
Ha már alkatrész és ha már BR24. Nekem van egy BR23-om. Keresek alá kerekeket. Beleznaynénál nincs és nem is biztat, börzén még nem láttam. Ha valaki tud, help plíz!
Előzmény: monfondir (549)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.01 0 0 551
Nekem volt egyszer szénkefegondom, bementem az első autóvillamossági boltba és kértem egyet, talán éppen egy Skoda inditómotorba valót kaptam százegynéhány forintért. Ez ugye hatalmas a mi léptékünkkel, én a kivánt méretet levágtam belőle és még maradt benne jónéhány javitásra elegendő.

Macibb

Előzmény: monfondir (549)
Szucs Lajos Creative Commons License 2000.02.01 0 0 550
A Langban lehet alkalmankent.
Szerezzunk es postan kuldje el valaki?
igy gondoltad?
Mert akkor ha valaki talal az elkuldi.
Megnezem a konyvemben milyen szenkefe kell bele.
És rakok ide kepet rolla.
Előzmény: monfondir (549)
monfondir Creative Commons License 2000.02.01 0 0 549
Sziasztok! Lehet valahol kapni szénkeféket a motorokhoz? Most néztem át pár régi cuccomat és a BR24-es gőzöseim motorjaiban oda vannak. Itt Pécsen csak nézgettek a problámát felvetve.Talán egy villanymotor javítóban lenne a megoldás? Üdv:Zsolt
Szucs Lajos Creative Commons License 2000.02.01 0 0 548
Gondolom 10-kor "transzparensekkel".
Mint a Langban tettuk. JuliS lent telefonalt, en fent felvettem es leneztem.
De ha mar talalkoznank akkor esetleg bunkofonon kereshetjuk egymast.(feltoltott aksival)
Előzmény: Törölt nick (547)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.01 0 0 547
Azok a mocskok szetvertek a remizt es valami abc-t csinaltak belole, de nem kell addig elmenni. Ha KoKi-rol jottok, akkor a Centrumnal lehet leszallni (pl. 93-as busz), vagy (pl 48-as busz eseten, vagy ami nem az Ulloin megy) egy megalloval tovabb. Az 50-es villamossal a Kossuth ter utan kell leszallni, es a Templom fele menet a Fo utcan (setalo utca) lehet megtalalni a muv hazat.A legjobb megkozelites az Ady Endre uton (42-es ??) villamossal Hatar uttol a Templom terig. Tul keppen a Fo utca Ady es az Ulloi kozti reszen van a muvhaz az Adyhoz kozel. A Fo utca (reszben) setalo utca, messzirol megismerni a nagy templomrol, es a Kossuth ter utan a masodik keresztutca.

en is szombat! es hany orakor?
eddig:
0-4-0
gyerunk emberek mert ez meg csak egy gagyi 4-coupled switcher :-))

Burmi

Előzmény: Szucs Lajos (544)
Szucs Lajos Creative Commons License 2000.02.01 0 0 546
Olvasd el az elejettol es valahol talalsz Linket is. Mereted?
Előzmény: bumby (545)
bumby Creative Commons License 2000.02.01 0 0 545
Sziasztok ismét!

Tudtok valami jól használható free terepasztaltervező progit, amit le lehet tölteni?

Szucs Lajos Creative Commons License 2000.02.01 0 0 544
Nekem is !!!!!!!!!!
De azert irja mar le valaki, hogy hogyan jutok oda. (Vagy kerjek egy vakvezeto kutyat)
Batyiig tudom az utat. Meg eltalalok KoKi-ig.
Tudom hol van a Voros Csillag traktorgyar.
Aztan semmi. Megvan meg ott a remiz?
Előzmény: DoubleBack (543)
DoubleBack Creative Commons License 2000.02.01 0 0 543
Hali mindenki !

Részemről is a szombat lenne a jó.

P: 0 Sz: 2 V: 0 :)

Üdv
DB

Előzmény: JuliuS (542)
JuliuS Creative Commons License 2000.01.31 0 0 542
részemről szombatra szavazok.

P: 0, SZ: 1, V: 0

Előzmény: Törölt nick (540)
István Gyuri Creative Commons License 2000.01.31 0 0 541
OFF Gábor Andor: író, a forradalom munkásmozgalom harcosa. Éveken át volt a Pravda németországi tudósítója, sokáig a SZU-ban élt.
DE EMELLETT: o írta pl. a Dollárpapá-t és egyéb vígjátékokat, a Ludast is szerkesztette. 58-tól volt a fiatal íróknak Gábor Andor-díj.
Előzmény: JuliuS (539)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.31 0 0 540
Na, eroltessuk hat meg magunkat es szervezzunk talalkozot! :-)
Nekem mind1, melyik nap megyek ki.
JuliuS Creative Commons License 2000.01.31 0 0 539
hehe.. Templom tér sem volt azon a térképen, úgyhogy kerestem egy újabbat. Eszerint a Fő utca egykoron Gábor Andor utca névre hallgatott, míg a Templom tér Bajcsy-Zsilinszky volt.

OFF: nemtom Gábor Andor kivolt, de hogy a Bajcsy-Zs.-t miért kellett megváltoztatni, azt nemértem. Habár biztos eladták ezt is az egyháznak.

Előzmény: gyurmosz (538)
gyurmosz Creative Commons License 2000.01.31 0 0 538
A Templom tér és az Ady Endre utca sarkánál van, ha jól tudom egész közel az Ady Endre utcához, méghozzá az Üllői út irányában.
Előzmény: JuliuS (537)
JuliuS Creative Commons License 2000.01.31 0 0 537
ehhez még annyit: péntek-szombat-vasárnap

azt viszont nemtom, hol van Kispesten a Fő utca.. és a térképen sem találtam (biztos régi térkép). Régen mi volt neve?

Előzmény: gyurmosz (536)
gyurmosz Creative Commons License 2000.01.31 0 0 536
A kiállítás címe:
Kispesti Vigadó
Budapest, XIX. kerület (az irányítószámot sajnos nem tudom), Fő utca 22.
Nyitva:
10-18 óráig
Előzmény: Szucs Lajos (534)
division by zero Creative Commons License 2000.01.31 0 0 535
stimmel :-)
Előzmény: JuliuS (533)
Szucs Lajos Creative Commons License 2000.01.31 0 0 534
Off:
Kapsz majd egy emilket egy ismerosomtol.
Mondtam neki, hogy teljes arlistat adjon meg.
Lehet gyujteni a dugipenzt.
:-))
On:

Mikor, hol lesz a kispesti szombati talalkozo???
Pontos helymeghatarozast kerek, mert nem tudom hova kell menni.

Előzmény: JuliuS (533)
JuliuS Creative Commons License 2000.01.30 0 0 533
"A scanneren lévő kapcsolót /0 fölülről nézte, a scanner meg alulról. :-)))"

hehe.. ok, akkor ez a kérdés sikeresen megoldódott :)

Előzmény: uhi (532)
uhi Creative Commons License 2000.01.30 0 0 532
Kedves JuliuSm akkor képzeld magad elé a jelenetet. Felvetődik a kapcsolók kérdése. Nekem nincs illusztrációm, de /0 bal keze felől ott a scanner. Kioperál két kapcsolót és beteszi az üvegre. Balra a régebbit, jobbra az újat. Közben már gépeli a szöveget. Scanner lehúz, jpegesít, képet feltölt, előkészített hozzászólásba belinkel. Hozzászólás elmegy. Mire megjelenik, kiderül, hogy valaki valamit megfordított. Vajon ki?

Megoldás: A scanneren lévő kapcsolót /0 fölülről nézte, a scanner meg alulról. :-)))

Előzmény: JuliuS (531)
JuliuS Creative Commons License 2000.01.30 0 0 531
érdekes, megnézve a képet én pont fordítva mondtam volna.. a 80-as évekbeli katalógusokban van ilyen baloldali csatlakozó, és a 70-es évekbelin pedig a jobboldali. Az íves váltók problémakör után itt egy újabb eltérés? :)

Egyébként, hogy jobban keverve legyünk, az is elég megkavaró, hogy a 80-as évek előtti időkben más ívű sinek voltak, mint utána (az R600-as akkor még R660 volt pl, az R556 pedig R572).

Előzmény: division by zero (523)
joem Creative Commons License 2000.01.30 0 0 530
A régi Piko katalógusokban a katalógusszám utalt a gyártóra, pl.: Piko, Gützold, Pilz, Hruska, Schicht, stb. Az 1964-es katalógusban a keskeny nyomtávú program valamennyi eleme, beleértve a pálya elemeket, a Zeuke & Wegwerth cég terméke, amely, mint tudjuk, a TT gyártója volt. Ez volt "A TT". A kapcsoló - emlékeim szerint - a régi TT kapcsolóhoz hasonló, bár ebben nincs nagy tapasztalatom.
Előzmény: division by zero (521)
uhi Creative Commons License 2000.01.30 0 0 529
Nem merev, az összekötő rész elég vékony és rugalmas, ezért igenis el tud kicsit fordulni oldalt, ha nem is annyira, mint a rugóba pattintott újak. Furcsa viszont az, hogy ha az egyik oldalon mozgatod, az kissé mozgatja a túloldalit is.

A régi építésű járművekre jellemző, hogy sokkal több fém alkatrészt tartalmaztak a későbbiekhez képest. Az újabbak sok olyan helyen is műanyagot tartalmaznak, ahol a régi még fémet. Ezt én nem egyértelmű minőségjavulásként fogom fel... Persze a legújabb cucc nekem is 80-az évekbeli (Na jó, kivéve egy háromrészes motorvonatot 91-ből), nem tudom, azóta mi a helyzet.

Más: mivel lehet átfesteni kocsikat és hogyan, hogy szép is legyen? Van pár ronda sötétzöld négytengelyes személykocsim, amiből szép By-t vagy hasollót lehetne pingálni.

Előzmény: division by zero (528)
division by zero Creative Commons License 2000.01.29 0 0 528
ennyire nincs nekem rossz tapasztalatom vele, de lehet hogy ezért:
"réginél folytatódik az alvázon keresztül, és a kocsi másik végén kibukkan, mint a túloldali kapcsoló (kéttengelyes kocsiknál), vagyis a két kapcsoló az egy darab alkatrész. "
szóval akkor a te "legősibb" kocsijaidnál teljesen merev a csatlakozó, míg a "kiszedhetőseknél" már tud oldalirányban elfordulni a szerkezet
Előzmény: uhi (527)
uhi Creative Commons License 2000.01.29 0 0 527
Brrrr. Jó hogy nem tekerted át szigetelőszalaggal, hogy szét ne essen. (Meg hogy még szebb legyen :-)) Szóval utálatos, mert -főleg kanyarban - kiszámíthatatlanul viselkedik: (a) oldódik, ez a jobbik eset (b) kidobja az egyik kocsit - dűl az egész, mint az ólajtó.
Előzmény: division by zero (524)
division by zero Creative Commons License 2000.01.29 0 0 526
1 mozdonyom van amiből nem lehet kiszedni :-(
Előzmény: uhi (525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!