Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8517
"úton 2-ben és 3-ban is elpörgött a téli gumis kerék gyorsításkor!!!"

és ez akkor így rendben van? Nem pont meg kellene gátolni a kipörgést?

Előzmény: joemaster (8516)
joemaster Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8516
Nekem jó a kiprögésgátlóm, de tegnap hátramenetben elindulva lazán kikaparta a kerék maga alól a letaposott havat, amikor nagy gázzal provokáltam.
Ma meg azt hittem, csúszik a kuplung, mert a városban a nyálkás úton 2-ben és 3-ban is elpörgött a téli gumis kerék gyorsításkor!!!

Tiszta Octavia RS feeling! :-)

Pedig 1.6 MPI.
Előzmény: Törölt nick (8511)
ToroNegro Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8515
...bocs, én Frankfurtban leszek ..bár nincs sok kedvem hozzá.. kirángattak.. ez jót jelent? :O
Előzmény: robi25 (8514)
robi25 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8514
Jövő hét szerdán nem ebédel valaki Jászberényben véletlenül?
ToroNegro Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8513
hát nyomd ki erőssen az ASR vagy ESP-t és el fog az indulni :)
csak húzd fel az ablakot, mert becsapja az utastérbe rendesen a matériát :D
Előzmény: TUZI (8512)
TUZI Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8512
Hy.

"Vagy mi történik, amikor bekapcsol a kipörgésgátló? "

Nálam olyan érzés mintha elszakadt volna a gázhuzal.:-))))

Én azon lepődtem meg hogy igazán laza talajon (sáros, nyálkás, fűves) a DSG váltóval, egyszerűen képtelenség elindulni.:-)))))

Nyomilom a pedált, és az autó áll.:-)) Kerekek ki sem pörögnek, de érzésre megse mozdulnak.:-))) Persze ha kívülről megtudnám nézni, biztos pörögnek a kerekek , de szerintem valami nagyon alacsony fordulattal.:-(
Előzmény: Törölt nick (8511)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8511
nálam is kibirta mostmár a -17 fokos kintállást, a -60 fokra kalkulált cucc nem fagyott be reggelre, biztonság kedvéért spriccoltam egyet induláskor,

más, a kipörgésgátló, alapból automatikusan bekapcsol minden induláskor, és ha kikapcsoljuk, narancs szinen világít (és megjelenik a csőszásos kormánykerék szimbólum)..
Nem tudta más kivülről megnézni, de lazán elkapar a kerék a jégen 1-esben induláskor... Legalábbis így hallom a vezető ülésről...
Ez normális ? Vagy mi történik, amikor bekapcsol a kipörgésgátló?

Üdv: Laci
Előzmény: robi25 (8502)
golyo13 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8510
Sajnos Érden sok mindent "nem tudnak "...ha kell egy kis kreativitás..nem igazán jó a tapasztalatom..
Más !

A műhelyben dohányoznak többen is, -engem zavar,-lóg a cigi a szájból, ép hogy nem ül be vele a kocsiba, da ekkor is büdös, nem beszélve egyébb biztonsági+munkavédelmi előírásokról.

Ha valaki beült volna cigivel, ott nyuvasztom meg az tuti !!!!!!!!!!

Az más, hogy ott lehetsz a kocsi mellett, de így sajna látod azt is, ahogy néha "bénáznak " :-((((((((
Előzmény: spl2 (8495)
kustib Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8509
Sziasztok!

Lenne egy elég összetett kérdésem! Eddig egy AGU motorkódű 1,8T-nk volt, ma néztünk egy AUM motorkódút... És hát elég jelentős különbségek érződnek dinamikában! :o A mienk sokkal jobban vette a lapot, a ma nézett AUM-ost pl. egy nagy fröccsel be lehet fullasztani, mint egy karbist! :o És nem is tol olyan mocskosul, mint a mi AGU-sunk... Valamint a mienknek volt egy kis lefújás hangja gázelvételkor, AUM-nak nincs... Létezhet az, hogy esetleg egy más lefújó ilyen dinamikabeli különbségeket produkáljon? Vagy azért lehetett esetleg ezt gyengébbnek érezni, mert E-gázos, meg kipörgésgátlós? Tud erről valaki valamit mondani? Pedig még ezen a gyengusabb AUM-on egy nyitottabb sportos hátsó dob is van a mienk gyárijával szemben! :o

Köszi a válaszaitokat előre is!!
spl2 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8508
Én ehhez nem értek. Most már ezt is tudom.
Előzmény: stevie wonder (8507)
stevie wonder Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8507

Megnézték a gépben és kiderült, hogy a 2007 novemberi kocsim 2008-ban készült a gép szerint! :) És ez állitólag teljesen normális.

 

 

Valoszinuleg azt mondtak, hogy az autod modelleve 2008. A modellev a Skodanal az augusztusi leallas (szabadsagok, karbantartas, atszerszamozas) utan kezdodik.

Előzmény: spl2 (8506)
spl2 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8506
Na ezért nem megyek hozzájuk! :)
Amikor megkérdeztem elsőre azt mondták, hogy fúvóka le, másik fel és csatlakoztatás. Segitenek is. Utána elkérték az alvázszámomat. Megnézték a gépben és kiderült, hogy a 2007 novemberi kocsim 2008-ban készült a gép szerint! :)
És ez állitólag teljesen normális. Nameg az is kiderült, hogy nincs vezetékezve a környék, tehát igy jöhet a fél nap. Nade ne velem fizettesse ki hogy még nem csináltak ilyet és bénák az elsőnél.
Kicsit a falba is verem a fejem, mert vásárlásnál ha ezt látom az extrák között, akkor biztos megrendelem ennyiért. Mondjuk meg se mutatták az extra listát...
Előzmény: ckerti (8501)
robi25 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8505

Obis, mondjuk rávegyitettem egy kis sparost is.

Aszem -19-es.

Előzmény: Törölt nick (8504)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8504
Szia,

és te milyen ablakmosó löttyöt használsz?

Üdv: Laci
Előzmény: robi25 (8502)
KOCZKY Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8503

Jó reggelt!!!

 

Én ma reggel itt nagyfaluban, kb -8-ban az ASP teszteltem kicsit, jó kis nyálka volt az utakon, villogott, kattogott szegénykém rendesen, de szoszo mindig sikerült megfognia a kipörgéseket idővel, még 2-ben is szépen.... hozzáteszem egyáltalán nem nyomtam neki, csak a szokott tempóban, mint máskor....

 

Azé van némi sejtésem, mit mívelhet ilyen időkben egy slick nyári pacsker, mert azé még sajna látni ilyet is itt ott a gépsárkányokon :-(((

robi25 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8502

Spriccni helyzetjelentés:

 

Reggel nálunk hőmérő szerint -12, autó szerint -14. De a spriccni fújja a szöttyöt szorgalmasan.

(ja kint állt az autó)

ckerti Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8501

Mocskosul nem értem.

 

A fúvókát kicserélni, a vezetékét egy kapcsolt vezetékre, pontra rákötni miért tart fél napba?

Nekem talán, mert én nem értek hozzá és nincsen kapcsolási rajzom, de egy szakszervíznek?

Elsőre lehet, hogy 1-2 óra is kell, de a másodiknál szerintem nem lehet több egy fél óránál, bár ez csak tipp.

Előzmény: spl2 (8495)
kustib Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8500
Csak nem fagyott kockára az egész tartály! :D
Előzmény: Törölt nick (8499)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8499
Merülőforraló...:-)
Előzmény: kustib (8498)
kustib Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8498
Vagy hajszárító! :D
Előzmény: BX_thomas (8494)
kustib Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8497
Köszi a választ! A motort ismerem, nekünk is ilyenünk volt, csak elsőkerekes... A 4X4 érdekelt igazán, hogy mik a tapasztalataid vele!
Előzmény: Octavia 1.8T 4x4 (8489)
kustib Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8496
Ez valami okti betegség akkor, mert a mienken is betegecske volt a 3... :S Legtöbbször inkább ki is hagytam, ha csak krúzingolás volt éppen... :o
Előzmény: BX_thomas (8487)
spl2 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8495
Fűthető fúvókát megkérdeztem Érden a Dunásoknál. 4500/db. Szerelést nem tudják, mert ilyet nem csináltak hozzá, de 4500 Ft/óra és saccra egy fél napot mondtak! :)
Holnap megkérdezek 1-2 céget még, mert ez gyanús nekem.
Előzmény: BX_thomas (8494)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8494
máshogy nem fog menni, csak garázs.
Mondjuk parkolóház, vagy hasonló
Előzmény: spl2 (8492)
spl2 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8493
Ja és 1 éves OII.
Előzmény: spl2 (8492)
spl2 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8492
Kis segitséget kérnék. Befagyott a -19 fokos ablakmosó folyadékom! :)
Legalábbis valószinüleg, mert nem jön ki a mosóból. Ha tényleg ez történt, akkor hogyan tudnám jégmentesiteni? Nem vagyok egy nagy szakember. Belenéztem, de elég zsúfolt a hely. Azt se látom honnan lehet hozzáférni. Nem is berreg, úgyhogy szerintem nem a fúvóka jégdugós.
Egyébként jól gondolom, hogy a motor melegétől elvileg fel kellene olvadnia hosszabb távon ha ez a gond? Sajnos nem tudok vele fűtött helyre menni most.
golyo13 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8491
Nincs, de sztem nem kulccsal, hanem lopott kóddal nyitották ki.
Most minden új, a kódlopást csak úgy tudom elkerülni, ha mindig kulccsal nyitok-zárok.

Ez nem fog menni....max ott, ahol valós a veszély !

Előzmény: Törölt nick (8486)
ottar Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8490
Szia!
Az OII 4x4-e már nem vesz el semmit a csomagtérből, és alapból ESP-vel szerelik ami azért fog meg valamennyit a kipördülni készülő kocsi mozgásából. Az összkerékhajtás vizes felázott füvön, havas emelkedőn, stb-n elég jól jöhet, meg havas úton indulásnál is. Ja és szerintem nem hangos. (ültem egy barátom OI 1.9 PDTDI4x4-ében, szerintem az sem volt hangos... ).
Előzmény: Octavia 1.8T 4x4 (8489)
Octavia 1.8T 4x4 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8489
Szia! Nem az enyém az autó, de én vezetem. Paraméterei: O1, 1.8T, 4x4, 4 éves és 90 000 km van benne. Előtte fronthajtásos O1 1.8T-t vezettem, még előbb 1.4 O2-t, még előbb Toledót és mást. A 4x4 eddig semmilyen meghibásodás miatti javítást nem igényelt. Más hibája volt: ac pumpa 85 ekm körül. Magából a 4x4-ből én csak annyit érzek, hogy normálisan gyorsul csúszós, jeges úton is (már ha ezt gyorsulásnak lehet ilyenkor nevezni), de megállni azért ez sem tud jobban mint a frontos verzió. A 4 tárcsafék azért biztonságot ad, de ha jól tudom ez is inkább a motorverziónak szól, nem az összkeréknek. A mostani jeges utakon próbáltam, meg lehet ezt is pördíteni könnyen... Menet közben még soha nem éreztem, hogy na most az összkerék fogott meg: ebben a haldex tárcsás megoldás van, ami csak akkor ad hajtást hátra, ha az autó valamelyik kereke már csúszik, állandó összkerékre nem lehet kapcsolni. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy nagyon jó ötlet egy éppen megcsúszó autó hátsó kerekeire hajtást adni… Sokat elvesz a csomagtérből, ha jól tudom sokáig és most is csak kombiban adtak ilyet. Az enyém a sima 5 ajtós, emelt hasmagassággal, de ezt a pluszt külön is meg lehet venni. Na, ezt hasznosnak gondolom (mármint az emelt hasmagasságot a „városi terepezéshez” már elfogadható magasságot ad). Még egy mínusz: hangos az összkerék, volt aki dizelesnek hitte (menet közben). A motorról könnyebb jókat mondani:1800-tól hasznalhatóan gyorsul, piros mező 6500..., pályán csak emelkedőn merek odalépni neki . Kívülről nem látszik semmi rajta, csak egy pici "szárny": nagyon szerény, nem az RS-é. Annyira megtetszett az O1, hogy erre cseréltem le a kiöregedett privát autómat, egy O1 1.4-re  Ezek után csak nevetek, ha itt megkérdezi valaki, hogy 1.6-ot, vagy 1.4-et vegyen-e. Attól függ, mire van pénzed, akarsz-e villantani a lámpánál. ja, ez utóbbihoz jó váltó is kell, ami szerintem a tárgyi gépben kevés, a gyors váltásokat nem szereti. Fogyasztas: város: most 9-12 liter (utóbbi pl. 20 km, 15 km/h átlaggal, ami gyakorlatilag dugót, araszolgatást jelent), pályán már régen mentem, de majd figyelem és megírom, 9 körül lehet. Összességében: az összkerék inkább csak pszichológia nálam, jó érzés, hogy én egy kicsivel később fogok megcsúszni, és egy kicsivel nehezebb szituban el tudok közlekedni. Bocs hogy elkéstem a válasszal, de semmi időm nincs…
Előzmény: kustib (8414)
KOCZKY Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8488
No akkor koptatom :-) de azé neked már több van benne jóval...
Előzmény: BX_thomas (8487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!