Nekem jó a kiprögésgátlóm, de tegnap hátramenetben elindulva lazán kikaparta a kerék maga alól a letaposott havat, amikor nagy gázzal provokáltam. Ma meg azt hittem, csúszik a kuplung, mert a városban a nyálkás úton 2-ben és 3-ban is elpörgött a téli gumis kerék gyorsításkor!!!
"Vagy mi történik, amikor bekapcsol a kipörgésgátló? "
Nálam olyan érzés mintha elszakadt volna a gázhuzal.:-))))
Én azon lepődtem meg hogy igazán laza talajon (sáros, nyálkás, fűves) a DSG váltóval, egyszerűen képtelenség elindulni.:-)))))
Nyomilom a pedált, és az autó áll.:-)) Kerekek ki sem pörögnek, de érzésre megse mozdulnak.:-))) Persze ha kívülről megtudnám nézni, biztos pörögnek a kerekek , de szerintem valami nagyon alacsony fordulattal.:-(
nálam is kibirta mostmár a -17 fokos kintállást, a -60 fokra kalkulált cucc nem fagyott be reggelre, biztonság kedvéért spriccoltam egyet induláskor,
más, a kipörgésgátló, alapból automatikusan bekapcsol minden induláskor, és ha kikapcsoljuk, narancs szinen világít (és megjelenik a csőszásos kormánykerék szimbólum).. Nem tudta más kivülről megnézni, de lazán elkapar a kerék a jégen 1-esben induláskor... Legalábbis így hallom a vezető ülésről... Ez normális ? Vagy mi történik, amikor bekapcsol a kipörgésgátló?
Sajnos Érden sok mindent "nem tudnak "...ha kell egy kis kreativitás..nem igazán jó a tapasztalatom.. Más !
A műhelyben dohányoznak többen is, -engem zavar,-lóg a cigi a szájból, ép hogy nem ül be vele a kocsiba, da ekkor is büdös, nem beszélve egyébb biztonsági+munkavédelmi előírásokról.
Ha valaki beült volna cigivel, ott nyuvasztom meg az tuti !!!!!!!!!!
Az más, hogy ott lehetsz a kocsi mellett, de így sajna látod azt is, ahogy néha "bénáznak " :-((((((((
Lenne egy elég összetett kérdésem! Eddig egy AGU motorkódű 1,8T-nk volt, ma néztünk egy AUM motorkódút... És hát elég jelentős különbségek érződnek dinamikában! :o A mienk sokkal jobban vette a lapot, a ma nézett AUM-ost pl. egy nagy fröccsel be lehet fullasztani, mint egy karbist! :o És nem is tol olyan mocskosul, mint a mi AGU-sunk... Valamint a mienknek volt egy kis lefújás hangja gázelvételkor, AUM-nak nincs... Létezhet az, hogy esetleg egy más lefújó ilyen dinamikabeli különbségeket produkáljon? Vagy azért lehetett esetleg ezt gyengébbnek érezni, mert E-gázos, meg kipörgésgátlós? Tud erről valaki valamit mondani? Pedig még ezen a gyengusabb AUM-on egy nyitottabb sportos hátsó dob is van a mienk gyárijával szemben! :o
Megnézték a gépben és kiderült, hogy a 2007 novemberi kocsim 2008-ban készült a gép szerint! :) És ez állitólag teljesen normális.
Valoszinuleg azt mondtak, hogy az autod modelleve 2008. A modellev a Skodanal az augusztusi leallas (szabadsagok, karbantartas, atszerszamozas) utan kezdodik.
Na ezért nem megyek hozzájuk! :) Amikor megkérdeztem elsőre azt mondták, hogy fúvóka le, másik fel és csatlakoztatás. Segitenek is. Utána elkérték az alvázszámomat. Megnézték a gépben és kiderült, hogy a 2007 novemberi kocsim 2008-ban készült a gép szerint! :) És ez állitólag teljesen normális. Nameg az is kiderült, hogy nincs vezetékezve a környék, tehát igy jöhet a fél nap. Nade ne velem fizettesse ki hogy még nem csináltak ilyet és bénák az elsőnél. Kicsit a falba is verem a fejem, mert vásárlásnál ha ezt látom az extrák között, akkor biztos megrendelem ennyiért. Mondjuk meg se mutatták az extra listát...
Én ma reggel itt nagyfaluban, kb -8-ban az ASP teszteltem kicsit, jó kis nyálka volt az utakon, villogott, kattogott szegénykém rendesen, de szoszo mindig sikerült megfognia a kipörgéseket idővel, még 2-ben is szépen.... hozzáteszem egyáltalán nem nyomtam neki, csak a szokott tempóban, mint máskor....
Azé van némi sejtésem, mit mívelhet ilyen időkben egy slick nyári pacsker, mert azé még sajna látni ilyet is itt ott a gépsárkányokon :-(((
Fűthető fúvókát megkérdeztem Érden a Dunásoknál. 4500/db. Szerelést nem tudják, mert ilyet nem csináltak hozzá, de 4500 Ft/óra és saccra egy fél napot mondtak! :) Holnap megkérdezek 1-2 céget még, mert ez gyanús nekem.
Kis segitséget kérnék. Befagyott a -19 fokos ablakmosó folyadékom! :) Legalábbis valószinüleg, mert nem jön ki a mosóból. Ha tényleg ez történt, akkor hogyan tudnám jégmentesiteni? Nem vagyok egy nagy szakember. Belenéztem, de elég zsúfolt a hely. Azt se látom honnan lehet hozzáférni. Nem is berreg, úgyhogy szerintem nem a fúvóka jégdugós. Egyébként jól gondolom, hogy a motor melegétől elvileg fel kellene olvadnia hosszabb távon ha ez a gond? Sajnos nem tudok vele fűtött helyre menni most.
Szia! Az OII 4x4-e már nem vesz el semmit a csomagtérből, és alapból ESP-vel szerelik ami azért fog meg valamennyit a kipördülni készülő kocsi mozgásából. Az összkerékhajtás vizes felázott füvön, havas emelkedőn, stb-n elég jól jöhet, meg havas úton indulásnál is. Ja és szerintem nem hangos. (ültem egy barátom OI 1.9 PDTDI4x4-ében, szerintem az sem volt hangos... ).
Szia! Nem az enyém az autó, de én vezetem. Paraméterei: O1, 1.8T, 4x4, 4 éves és 90 000 km van benne. Előtte fronthajtásos O1 1.8T-t vezettem, még előbb 1.4 O2-t, még előbb Toledót és mást. A 4x4 eddig semmilyen meghibásodás miatti javítást nem igényelt. Más hibája volt: ac pumpa 85 ekm körül. Magából a 4x4-ből én csak annyit érzek, hogy normálisan gyorsul csúszós, jeges úton is (már ha ezt gyorsulásnak lehet ilyenkor nevezni), de megállni azért ez sem tud jobban mint a frontos verzió. A 4 tárcsafék azért biztonságot ad, de ha jól tudom ez is inkább a motorverziónak szól, nem az összkeréknek. A mostani jeges utakon próbáltam, meg lehet ezt is pördíteni könnyen... Menet közben még soha nem éreztem, hogy na most az összkerék fogott meg: ebben a haldex tárcsás megoldás van, ami csak akkor ad hajtást hátra, ha az autó valamelyik kereke már csúszik, állandó összkerékre nem lehet kapcsolni. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy nagyon jó ötlet egy éppen megcsúszó autó hátsó kerekeire hajtást adni… Sokat elvesz a csomagtérből, ha jól tudom sokáig és most is csak kombiban adtak ilyet. Az enyém a sima 5 ajtós, emelt hasmagassággal, de ezt a pluszt külön is meg lehet venni. Na, ezt hasznosnak gondolom (mármint az emelt hasmagasságot a „városi terepezéshez” már elfogadható magasságot ad). Még egy mínusz: hangos az összkerék, volt aki dizelesnek hitte (menet közben). A motorról könnyebb jókat mondani:1800-tól hasznalhatóan gyorsul, piros mező 6500..., pályán csak emelkedőn merek odalépni neki . Kívülről nem látszik semmi rajta, csak egy pici "szárny": nagyon szerény, nem az RS-é. Annyira megtetszett az O1, hogy erre cseréltem le a kiöregedett privát autómat, egy O1 1.4-re Ezek után csak nevetek, ha itt megkérdezi valaki, hogy 1.6-ot, vagy 1.4-et vegyen-e. Attól függ, mire van pénzed, akarsz-e villantani a lámpánál. ja, ez utóbbihoz jó váltó is kell, ami szerintem a tárgyi gépben kevés, a gyors váltásokat nem szereti. Fogyasztas: város: most 9-12 liter (utóbbi pl. 20 km, 15 km/h átlaggal, ami gyakorlatilag dugót, araszolgatást jelent), pályán már régen mentem, de majd figyelem és megírom, 9 körül lehet. Összességében: az összkerék inkább csak pszichológia nálam, jó érzés, hogy én egy kicsivel később fogok megcsúszni, és egy kicsivel nehezebb szituban el tudok közlekedni. Bocs hogy elkéstem a válasszal, de semmi időm nincs…