Egyszer rosszul tettem vissza az erintkezoit a 110-esnek, lett belole hatalmas nyikorgas.... Nem semmi turelem-jatek amig sikerul rahelyezni a forgovaz muanyag keretet ugy, hogy ne mozduljanak el se a kerekek, se az erintkezok. Az 52-es, 118-as ugyan ilyen konstrukcio.
Ismet "szabadlabon", ki tudja, meddig....
Az erintkezok kozul azokat nezd meg foleg, amik a forgovazrol a keretnek (vagy vezetosinnek) adjak at a feszultseget. Ha veletlenul meggorbitened a kerekeknel levo erintkezot, annak konnyen nyikorgas lesz a vege.
udv mindenkinek!
ui:sajnos, lehetseges, hogy ezutan 6 hetig nem leszek itthon, igy a holnapi borze alol felmentem magam..
Köszönöm, most nem kérek.
Megolajoztam a fogaskerekeket, a sírás megszűnt. Csak még a mozdony áramfelvétele nem a legtökéletesebb, mert akadozik. Valahol a kerekeknél levő érintkezőnél lehet vmi gáz, mert ha közvetlenül a motornak adom a 12V-t, akkor olyan szépen megy! (csendben és folyamatosan) Megpróbálom a réz érintkezőlemezkéket felpucolni valamivel.
Hali!
Szombaton szeretnék minél több tasztaltárssal találkozni a börzén. Paramétereim: 174cm,100kg, fekete, rövid haj, bajusz, fémkeretes szemüveg, szürke hosszú dzseki (ez utóbbit nem túl rossz idő esetén a kocsiban hagyom) fekete pulcsi, farmar, edzőcsuka, nagy Samsonite pilótatáska, fogójának tövében JOE felirattal. Bunkofon: 30/943-9617.
Aki jön, szóljon, jó lenne valamit összehozni, mert nem mindig tudok hétvégén Pesten lenni. Várható érkezésem 1/2 10, a távozás tőletek függ.
Bye: Joe
Köszi! Akkor este kipróbálom az olajozást. Egyébként ez egy PIKO BR110-es. Úgy 8 éve vettem, használtan, így elképzelhető a kopott-motor elmélet! Hol lehet ilyen motorokhoz hozzájutni?
Szia Matiz!
Még mindig a fedélzeten? Nem kellene már bennt lenned a laktanyában?
Ha motor kopott, - Lenin szavával élve - Mi a teendő?/new engine?/
ÜdV:Zsolt
Attol fugg, milyen gyartmany. A PIKO nev alatt forgalmazott Gutzold gepeknek van egy jellegzetes siro hangja. Mindegyikben ugyanaz a motor van, es a hajtaslanc is ugyanaz (a meretek termeszetesen masok). Ezekel a modelleknel a jellegzetes hangot a forgovazaknal levo felso fogaskerek adja (szerintem). Ilyen peldaul a BR110,BR52,BR118 is.
Esetleg egy csepp olaj a tengelyhez szinten jo hatassal van a zajszintre, viszont ekkor mar szinte biztosra veheted, hogy kopott a motor!
Csak Fuggerth gyártja, elég jó minőségben, persze lehet csinosítgatni. Az Erkel utca kivételével minden nagyobb vasútmodellboltban beszerezhető. További infók, valamint egy kép itt
Egy Csörgőt szeretnénk venni, és ehhez kérnénk a tanácsotokat: Kik gyártanak, melyik a legélethűbb, és hogy hol és kb mennyiért lehet hozzájutni, ja a méret H0.
Azon a standon, ahol a Szergejt vettem, ott is volt egy V200-as. Lima volt és 18 ezerért adták. Nekem nagyon tetszik az a gép, egy pár hétig még spórolok, aztán a következő "áldozatom" a németek Nohabja lesz!
Hello! Most akadtam csak rá erre a topicra. Én is pécsi vagyok. Az Áttrium üzletházban két hete vettem egy V200-ast használtan, Roco, 10 eFt volt. Nagyon örülök neki, mert eddig csak PIKO mozdonyok voltak a kezeim között. Nagyon szépen megy és ami teljesen meglepett, írtó halk.
Egy kérdés. Egy mozdonyom motorja síró hangot hallat. Mi a teendő vele?
előre is köszi mindenkinek
Otya
Szia! Szerintem nem is volt vészes - ahhoz képest hogy egy ROCO V200 mifelénk 22.000Ft-nál kezdődik - az én BR66-os gőzősöm is 13e Ft volt, de olyan csodás állapotban, hogy nem bírtam ott hagyni a boltban, pedig csak Csörgőért mentem. Itt elég szép árkülönbságek vannak: pl a normal Csörgő/sima piros festés/ 7700-9900eFt! Úgy látom Nohabot csak ott fennt Pesten fogok tudni csak venni, itt évek óta nem lehet felhajtani. Nincs mese:spórolni, spórolni, spórolni....
Lajos! Nem találtál valami infót a Nohab világítás ügyben? Mikor jársz Pécs felé? Üdv Mindenkinek: Zsolt
Hali!
16e-be került a Szergej. Tudom hogy soknak tűnik (a 80-as évek végén 355 forintért vettem a TT-s V36 mozdonyomat újonnan), de hát istenem, ennyi. Egyébként most éreztem a "vásárlás örömét". :-) Nagyon megérte. Többen körülrajongták az új szerzeményt, miközben kipróbáltam.
Nohabokat mindig árulnak. Régi és új festésűt is. Az áruk 15-17e forint körül van.
Reszben megvannak a kert alkatreszek.
A kerek szénkefeböl csak egy db-t kaptam.
Izzo vettem egy par tucattal.
Selen elemet pedig otthon talaltam egy roncs gorillának a kereteben.
Elö van készitve, ha valamikor megyek ertesitelek.
Hali! Mennyiért szerezted? Egyébként milyen volt a felhoztal? Nohabokról érdekelnének infók.
Én múlthéten egy BR66-os gőzőst szereztem szintén csodás állapotban, szintén vagy 25-30 évest de szuper! Rászántam magam egy Csőrgőre is. Üdv: Zsolt
Kint voltam a börzén, és megvettem az egész felhozatal legszebb mozdonyát, egy gyönyörű (PIKO, H0) Szergejt! Tökéletes, csodálatosan újrafestve, a pályaszáma M62,074. Mostantól ez a mozdony a "flottám" dísze. Még a Nohabnál is szebb, bár az egy legalább 30 éves konstrukciójú modell, ez jóval újabb lehet, a kidolgozása (nekem legalábbis) nem hagy kivánnivalót maga után.
Hali,
Úgy tűnik, hogy jövő héten 02.19. végre én is el tudok menni a börzére a Lángba. Szeretnék minél több tasztaltárssal találkozni. Részleteket később...
Joe
OFF-1:
All,
tud vki lelőhelyet a következő anyagokhoz? S.sz. gitárgyártáshoz kellenének.
tisztelettel
r_bendegúz
"(minden 3-4 mm vastag méretben):
120x850 mm (2 db)
550x250 mm (2 db)
anyaguk opcionálisan a legjobbtól a még elfogadhatóig:
braziliai rózsafa
indiai rózsafa
habosjuhar
mahagóni
cseresznye
dió
550x250 mm (2 db):
lucfenyő
kanadai lucfenyő
vörös cédrus
Ez a hangdoboz.
A nyak pedig:
70x70x550 mm mahagóni
60x6x450 mm ébenfa"
OFF-2:
keresem a valaha gyártott lendkerekes, drótfarkincás egér egy példányát
r_b.