Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

informania Creative Commons License 2005.09.07 0 0 157

Sziasztok!

 

Traficom első telére készül, és ebben szeretném segíteni egy új téligumi garnitúrával.

Méret: 215/65 R16.

 

Van valakinek ötlete, hogy ne horrorisztikus listaáron kelljen beruháznom?

 

Köszi

Lehr Péter Creative Commons License 2005.09.05 0 0 156
Szóval máshol ilyet nem hallottam, de az Opelnél a következő évi mennyiséget le kell kötni, ettől nem lehet se több se kevesebb. És úgy körbe van írva, hogy nem csak vivaro, hanem dobozos, combi, tour, . Tehát ha egy évre az importőr 30 db tourt saccol a szerződésben, akkor ha valakinek kell 10 db, akkor várjon a következő évi adagra, mert nem kap. Ez úgy derült ki , hogy valamelyik kereskedésnél kérdezősködtem, hogy év végére kellene csak, tehát ráér. Erre mondta ez jó, mert hamarabb úgy sem menne, mert egy cég vett néhány tíz db-ot tehát a szokásos 3 hónap helyett fél évet kell várni. Ez van.

Az ára így nézne ki: 100 le 6.459.000 bolti ár. 5.300.000. ennyiért lehet megkapni, hitellel együtt.
Előzmény: Zotyesz66 (154)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.09.05 0 0 155
Érdemes máshol tárgyalni, ha ilyen sürgős, akkor az Opel ugrik, mert na majd elmesélem , de durva.
Előzmény: Zotyesz66 (154)
Zotyesz66 Creative Commons License 2005.09.02 0 0 154
Igazából az a gond, hogy most az autó ráér azonnal :)
Voltunk a Nissan-nál, egyik nap azt mondták, két hét múlva átvehetjük, másnap visszamentünk megrendelni és addigra 3 hónap lett belőle :(.
Sok helyen érdeklődtünk, de mindenhol 3 hónapra igérik (Opel, Renault, Nissan). Hogy van az, hogy a kereskedések tele vannak 10-15 milliós sportkocsikkal és egy nyomorult 6 milliós munkaautót nem képesek raktáron tartani?
Ha azonnalra tudsz, akkor kéne fehér kombi 9 személyes klímával (dupla???) elektromos ablak/tükör, kp. zár, rádiómagnó. De már tárgyalunk máshol is (Fiat, Ford)
Előzmény: Lehr Péter (153)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.09.01 0 0 153
Halihóó !

Az esti órákban itt 06 20 9581 040, de a magas telefonszámlát kerülendő, szerintem akár itt le lehetne írni a kívánság listát, tételesen ,pontosan milyen legyen, aztán meglássuk megfelel é amit, küldök róla.

Oksi ?
Szép álmokat.
Előzmény: Zotyesz66 (148)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.09.01 0 0 152
Ajajjj ismerős érzés. A szép üléseket nem akartam eltakarni még szebb üléshuzattal, viszont raktam bele szép szőnyeget, hölgyeknek rögtön az első megjegyzése, milyen praktikus autó, őőő, ezt ugyan mire használom ?
Előzmény: Törölt nick (150)
MociInce Creative Commons License 2005.09.01 0 0 151

Urak

 

Egy barom megpróbálta befeszíteni az oldalsó ablakon lévő elhúzható kisablakot. Valami vassal megfeszítette, s ennek eredménye, hogy a sarkánál egy kis helyen az üveg külső felületéből kitört egy darab. (ha ilyen barom, hogy nem tud kinyitni normálisan egy autót, miből gondolta, hogy el tudja majd vinni...)

 

Kérdeztem szélvédő javítókat, hogy mit lehetne vele kezdeni, de ők csak nagy "sík" felületeket tudnak javítani.

 

Nincs valakinek valami ötlete, hogyan lehetne ezt a hibát eltüntetni. Gyakorlatilag csak esztétikailag zavar, víz nem megy be, stb.

 

Köszi

 

Üdv Csaba

MociInce Creative Commons License 2005.08.31 0 0 149

zsviczian

 

Én is megosztanám a tapasztalataimat. Mint modtam mi kollégámmal kettőt vettünk, különböző felszereltségben.

 

- elől 2-3 ülés. Kollégámnak 2 ülés van, abban az a jó, hogy hátra lehet menni a két első ülés között. Nekem 3 ülés van. Amikor az ember ismeretségében feltűnik egy kisbusz, akkor az összes rokon, barát veled akar utazni. Korábban nem gondoltam, hogy valóban együtt fog utazni 9 személy, azóta többször volt rá szükség. 

- hátsó ajtó. Én praktikusabbnak tartom a két-ajtós verziót. Ha nagy nyílásra van szükség, akkor 180 fokig ki lehet nyitni az ajtókat.  Amikor viszont tömve van a csomagtartó, akkor csak az egyik ajtó kinyitásával nem ömlik ki minden holmi.

- Klíma. Ha csak elől van klíma, akkor a 3. sorban utazók nem nagyon érzik meg a hideget. Saját tapasztalat. A hátul utazók "hűtéséhez" szükséges a hátsó klíma.

 

Üdv Csaba

Előzmény: zsviczian (142)
Zotyesz66 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 148
Hello, hogy lehetne téged elérni autóvásárlás ügyben?
Előzmény: Lehr Péter (147)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.08.30 0 0 147
Jó estét !

Opel vagy Renault ?

A felfelé nyíló ajtóért kérnének -e plusz pénzt ?

Elsőre jól hangzik a 18 % az a kérdés, hogy a 18 mennyiből 18 ?

Nincs kedved tételesen leírni mi lesz benne mennyiért ? Ezzel úgy el lehet játszani , hogy észre sem veszed és a kötött keretbe a végén elég sok minden benne lesz.
Mindkét márkát megnézted/kérdezted ?

Én addig matekoztam, még a combi / tour különbségét 200 000 re sikerült letornázni, pedig a jól felszerelt combi sem lett volna drága 5.6 .
Előzmény: zsviczian (146)
zsviczian Creative Commons License 2005.08.30 0 0 146

Sziasztok!

 

Köszönöm a hasznos tanácsokat.  Mivel a keretem kötött... ezek - nomeg vágyaim alapján - lesz hátsó fűtés, klíma csak elöl, kalaptartó, felfelé nyíló hátsó és két ülés elöl... meg egy-két apróság.

 

Leszólítottam valakit az utcán akinél láttam, hogy csak első klíma van... kikérdeztem, ő is osztotta Péter véleményét, hogy az első elviszi.

 

Nekem eddig 18% kedvezményt sikerült kialkudnom.  Ez jó, vagy nyomjam tovább?


Zsolt

Előzmény: Lehr Péter (145)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.08.30 0 0 145
Halihóó !

A kiegészítő fűtés ne maradjon ki !!!!!!!!!!! Működéséről felvilágosítást nem tudnak adni, de kiderült a motort fűti, tehát vizes, így motorindítástól számítva kb. 1 perec múlva lendül a hőfokmérő = kíméli a motort a hidegenüzemeléstől.

Ajtó. mindkettőnek van előnyös oldala.

Ülésből, ha nincs feltétlen szükség a középsőre, meg ne vedd ! Az egyszemélyesek fejedelmiek. Karfát külön kell rendelni, ki ne maradjon!

Az első klima simán hátra viszi a hideget, nekem azért kellett, mert nagyon tetszik így a plafon, meg ha csak elől ülünk a hátsót nyomom jobban, így az első huzata nem visz szét a pofázmányomat.

Ha vásárlásra kerül a sor keress meg , árban nagyot lehet gurítani. !

Hányan vagytok? Nekünk tour van, ezt úgy használom, hogy a második sor a garázsban pihen, így nagyon kényelmes lehet átjárkálni, esőben koszban tök jó.
középen + hátul rengeteg hely van.

A kalaptartó se maradjon ki 22 000 ft, mert arra is sokat lehet pakolni + szép + és takar
Előzmény: zsviczian (142)
G-yP Creative Commons License 2005.08.29 0 0 144
Szia,

a kolléga elmondta véleményét a dupla klímáról, én pedig megosztanám 2 hét tapasztalatát egy szimpla légkondis kivitelű Traficról:

-ha csak elöl van klíma, a hátsó sorban azt nem érezni; a középső sornak is csak akkor ad elég hideget, ha az elöl ülők már szinte fáznak;
-ajtó témában lásd a lentebb; kiegészítés: ha "ömlesztve" pakolsz csomagokat, a kétfelé nyíló megkönnyíti az életed; (tapasztalat :)
-a klímából kiindulva biztos érezhetően komfortosabb a kiegészítő fűtés - mi nyáron használtuk az autót; (sőt, ilyen méretű autónál komolyan elgondolkodnék az állófűtésen)
-ezt pedig csak te döntheted el: kényelem-családtagok mérete és igénye (pl nálunk 2 lányzó is könnyen rosszul lesz kanyargós úton, ha elöl ülnek, sokkal jobb nekik!);


Előzmény: zsviczian (142)
informania Creative Commons License 2005.08.29 0 0 143

Szia Zsolt!

 

Ugyan nekem Trafic autóm van, de a kérdéseid szerintem mindkettőre ugyanúgy érvényesek.

 

1. Fűtés/klíma. Nagy az autó légtere, ehhez szerintem erős rendszer kell. Fűtésre és hűtésre is értem ezt. Nekem dupla van mindkettőből, és nagyon kényelmes, hogy a hátsó üléssorok külön kapják a levegőt, külön kapcsolóval szabályozva.

 

2. Hátsó ajtó. Attól függ, hogy hogyan használod a leggyakrabban. Ha naponta többször kinyitod, és sokat jársz városban, a kétszárnyú a praktikus, mert ki tudod nyitni, nem kell akkora hely.

A felfelé nyíló (nekem ilyen van) azért jó, mert esőben is nyugodtan alá tudsz állni pakolni, kirándulásnál, utazásnál is kifejezetten hasznos. Viszont hatalmas hely kell a kinyitásához (pl. lásd garázs), és esetleg az asszony nehezebben csukja le, míg a kétajtóst könnyedén.

 

3. Ha elöl 2 ülés van, az a legkényelmesebb. Nem érnek egymáshoz az elöl utazók, az ülések között is hatalmas hely van, karfás ülésekkel. Nekem 2+2+3 az ülések száma, és fejedelmi a hely, és így is 7 ülés van. Persze lehet, hogy nektek 8 vagy 9 ülés kell.

 

Üdv

Előzmény: zsviczian (142)
zsviczian Creative Commons License 2005.08.29 0 0 142
Sziasztok!

 

Vivaro Combi-t (1.9 DCI) tervezek venni családi autónak, és sokat tudnátok segíteni, ha egy-két választható extra hasznosságáról személyes tapasztalatotokat megosztanátok velem:

  • Szükség van elöl-hátul klímára, vagy elég csak az elöl?

  • Mi a praktikusabb: felfelé nyíló vagy a két irányba nyíló hátsó ajtó?

  • Kiegészítő fűtés hátra: kell?  Ha van hátsó klíma, akkor?

  • Mi a jobb elöl 3 ülés vagy 2?

 

Előre is köszi!

Zsolt
informania Creative Commons License 2005.08.26 0 0 141

Hello Csaba!

 

Én is tapasztaltam ezt. Van úgy, hogy a tolóajtó (vagy esetleg egy másik ajtó) nincs rendesen becsukva, akkor érthető. De van, amikor csak magától csipog egyet. Ez utóbbit én sem értem, ilyenkor egy újabb nyitás/zárásra rendben lesz.

Szerencsére ritkán jelentkezik.

Előzmény: MociInce (139)
informania Creative Commons License 2005.08.26 0 0 140
Miért is töltenék benzint egy dízeles gépbe?
Előzmény: tuscan (138)
MociInce Creative Commons License 2005.08.25 0 0 139

A távirányítóval amikor bezárom a gépsárkányt, időnként egy rövid síp hallatszik.

Ez miért lehet? Tudja valaki?

 

Üdv Csaba

tuscan Creative Commons License 2005.08.23 0 0 138
Tuningban tudok segíteni, de ugye nem benzint töltesz bele?!
telószámom 20/4785200
Előzmény: informania (128)
MociInce Creative Commons License 2005.08.23 0 0 137
De azért mégis, ha szükség úgy hozná, melyik mosóba lehet ezeket elvinni?
Előzmény: Lehr Péter (136)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.08.15 0 0 136
Az egyik végén befér, na de a másik végén mi jön ki? Nem a mérettel van a gond, hanem valami ritka gyenge rajta a lakk. Issszonyatosan karcolódik. Úgyhogy én elvetettem az ötletet.
Előzmény: MociInce (135)
MociInce Creative Commons License 2005.08.15 0 0 135

Urak

 

Ezek a "dobozok" beférnek egy hagyományos autó-mosóba?

Esetleg tudtok ajánlani Bp.-en egy mosót, ahová befér?

 

Köszi

 

Csaba

Lehr Péter Creative Commons License 2005.08.08 0 0 134
Ez a kék szerencsére bírja a koszt, kicsit szürkébbnek tűnik koszosan :-))) Nekem is a kosz miatt nem lett fekete a színválasztás, de végül ez szebb lett.

Rádió : Aki ezt olvassa nem röhögi el magát !!!!!! Egyik nap arra lettem figyelmes, hogy a sebesség növekedésével hátulról valami surtyogó hang jön egyre hangosabban. Na már kezdtem gondolkodni melyik szervíz esik útba, ahol kicserélhetik a hátsó kerékcsapágyat. Aztán egyszer csak eszembejutott , hogy előtte állítottam fel az antennát, mert csak lecsukott állapotban fér be a garázsba, és mindig így használom. Amikor rájöttem , hogfy ez lármázik negyedórát ott röhögtem magamban, hogy megszivattam magam:-))))

Szóval addig nekem is ingadozott az adás, amint felálítottam a gyengébb adók távja is megháromszorozódott, az RDS meg mindenhol precízen tekerget. Az enyém 2006-os, a tied milyen ?
Előzmény: zsoltee10 (133)
zsoltee10 Creative Commons License 2005.08.07 0 0 133

nekem is nagyon tetszik ez a szín, de nem mertük bevállalni. egyrészt a katalógusban nagyon csúnyának nézett ki, másrészt az ezüstön látszik legkevésbé a kosz, márpedig nem sűrűn mossuk az autót...

 

egyébként a mienkben most 2000km van. eddig ok, két dolog zavar, amit majd remélem orvosolnak. egyrészt a kuplung pedál nyekereg egy kicsit, másrészt a rádió bugos. nagyon gyenge, és ingadozó a vétel.

Előzmény: MociInce (124)
estom Creative Commons License 2005.08.03 0 0 132
akkor rosszul látom a képen. végülis mindegy. a lényeg továbbra is az, hogy nagyon tetszik a jármű.
Előzmény: MociInce (131)
MociInce Creative Commons License 2005.08.02 0 0 131

estom

 

De, ez metál fény.

Előzmény: estom (127)
MociInce Creative Commons License 2005.08.02 0 0 130

informania

 

A szélvédő mosásra eddig egy olyan megoldást találtam, hogy vettem egy olyan gumis lehúzót, hosszú nyéllel, mint amilyet a kutaknál a vizes vödörben lehet találni.

 

2000 fordulat allatt valóban nem húz olyan jól. Én úgy tudom, hogy ennek a környékén indul be a turbó.

 

A fogyasztásban valóban az az érték jött ki, amit írtam. Igyekeztem figyelni, hogy tankoláskor az első "kattanásig" nyomjam a naftát. Ettől függetlenül lehet pár deciliter eltérés két tankolásnál. Egy biztos: kevesebbet eszik, mint egy alsó-közép kategóriás autó.

Nekünk a másik autó egy Golf, attól legalább 1 literrel kevesebbel beéri (ráadásul a casco 4000 forinttal kevesebb havonta).

 

Üdv Csaba

Előzmény: informania (128)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.07.30 0 0 129
Aki vásárlás előtt áll, és eddig csak olvasni járt ide: Flottavásárlás lesz, lehet csatlakozni.
Vivaro 1.9 Cdti 100 ló 3 szem alap netto 3-tól plussz ami kell bele.
V combi 1.9 100 ló 5-6-8-9 netto 3.9 től plussz köcölék.

Jöhetnek a kívánságlisták, és kidekázzuk pontosan mi kell-mibe kerül.
A Tour olyan minta zenyém full éxtra brutto 5.9
informania Creative Commons License 2005.07.29 0 0 128

Hello Csaba!

 

Igazad van, szinte minden leírt előnyében igazad van, pl. a nagy helykínálat miatt a belső takarítás is sokkal könnyebb, mint egy átlagos személyautóban.

 

Nekem is ugyanez a motor van benne. Amit még nem tudtam megszokni, hogy elindulásnál, vagy kanyarodásból elindulva kettesben 2000 fordulat alatt nem igazán indul meg az autó, efölött viszont igen. (Négyesben pl. 60-70km/h sebesség felett meglepően jól húz.) Azon gondolkozom, hogy a chiptuning (amit a márkakereskedésben is ajánlottak!) orvosolná-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenség problémáját? Van ebben valakinek tapasztalata?

 

A fogyasztás nálam eddig legjobb esetben volt 7,5l. Klímával, vegyes használatban 7,9-8,3 között van (ami persze egy ekkora autónál így is jó, de jóval magasabb, mint amit te mérsz - igaz, nekem 215-ös gumim van).

Nálam egy "pöcök", vagyis egy vonalnyi benzinszint-esés átlagos esetben 120-125km környékén van, ha elfogy a 9db vonal, akkor lehet kb. 80-81liter benzint tankolni a kocsiba. Így egy "pöcök" kb. 9litert jelent. Ez kb. 7,5l-8l/100km-es fogyasztásnak felel meg. Szerintem.

 

Visszatérve a tulajdonságaira, amit még nehéz megszokni, pontosabban megoldani: a szélvédő tisztítása.

Akár mosás után a letörlése (hogy ne legyen foltos), akár csupán a tisztítása nem egyszerű. Ha van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet elérni a szélvédő középső-felső részét, az írja meg! Amire eddig rájöttem az az, hogy a két első ajtót kinyitva, a kocsibe be/felállva lehet a legnagyobb felületet tisztítani, de nem az egészet.

 

Egyébként tényleg szenzációs az egész autó, én nagyon szeretem vezetni.

 

Üdv

Előzmény: MociInce (124)
estom Creative Commons License 2005.07.29 0 0 127
szép a vas. a színe is tetszik. jól látom, hogy nem metál? nehezen döntenék a színválasztáskor.
Előzmény: MociInce (124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!