Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8577
Azér' az ősrégi 1.6-os érezhetően jobb, mint az 1.4 16V MPI!
Előzmény: sulep (8573)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8576
Most még nincs akciós modell, így egy Classic is 4,9 milla.
Az a gondom vele, hogy ha jobban is megy OII-vel, mint SII-vel, sokat fog fogyasztani.
Előzmény: sulep (8573)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8575
Na, érdekes, mert a tegnap próbált AUM kódú 1,8T-ből is az a szívlapáttal hátbavágás hiányzott valahogy, ami viszont az AGU-s 1,8T-nkben megvolt... Az olyan 4000 környékén megőrült, kerekek elpörögtek, tolt, mint a bolond... AUM meg eccerűen végig jól tolt, de sehol nem bolondult meg! :o De egyelőre annyi választ kaptam, hogy más a hengerfejük, az AGU nagycsatornás... De ezt passzolom, hogy mit jelent! :) Ettől menne jobban? :o
Előzmény: joemaster (8570)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8574
:)
És mennyire fúj le róla a szél? Sokáig variáltam-variálok a sima és az S-es között.
Előzmény: kustib (8572)
sulep Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8573
Hát az a baj hogy az 1.6 8 szelepes ős régi motorért nem igen akarok százezreket ráfizetni. Mert még az 1.4T jó lenne de az meg már sokkal drágább. Sajnos.
Előzmény: TUZI (8522)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8572
Ilyen! :)

http://bikepics.com/members/kustib/05cbf600/

2005/03. havi.
Előzmény: robi25 (8568)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8571
Dehogynem... Lassabban kell menni! :)
Egyébként tükörjég, ja! :S
Előzmény: robi25 (8567)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8570
Ma teszteltem egy 1.4-es TSI motort, de sajna nem OII-ben, bár a szalonban már állt egy.

Kimentem az egyik kereskedésbe ráncfelvarrott OII-t lesni, volt is 2 db. Az egyik kombi, benne az 1.4 TSI motorral.

Mondtam, hogy jó lenne kipróbálni. Mondták, hogy csak Superb II-ben lehet.
Nem haboztam...

Kompromisszumos motor, átlagosan viszi a gépet. 6-ban 80 körülről gyorsítani csak akkor érdemes, ha nyugodt autókázással akarjuk elérni a 100-at vagy 120-at.
5-be visszatéve sem hengerel le.

Fura, egyedi hangja van, olyan érdekesen ketyeg a motor alapjáraton.

Olyan, mintha nem lenne turbo. Nem érezni úgy, mint a TD motoroknál. Mintha egyszerűen csak tisztességesen gyorsulna egy átlagos motorral, de nincs hátba vágás a turbo indulásakor.

Kérdés, hogy 5 személlyel és megpakolt csomagtartóval vajon hogyan bírkózna meg?

1-2-3 fokozatokban volt élénkebb a motor.

Aki olcsón akar nagy autót és nem akar száguldani, az veheti ezzel a motorral, de országúti előzés előtt azért néha meg kell gondolni a dolgot. Esetleg visszatenni 4-be, bár azt nem volt alkalmam kipróbálni, mert rövid volt a tesztút. Talán nem annyira meggondolandó egy országúti előzés (tehát 80-90 km/h-ról gyorsítva), mint egy 1.6-os OII-nél, de azért észnél kell lenni!

Abban viszont bízom, hogy egy OII-ben, amely azért kb. 300 kg-mal könnyebb, talán még turbo feeling is van és egész nagy dinamika, de ezt ki kell próbálni, akkor derül ki a valóság.
stevie wonder Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8569

gyakran látni szakaszos féknyomot, azt az ABS műveli: blokkol a kerék-érzékeli-visszavesz a féknyomásból (ekkor nincs csík az aszfalton, mert gördül a kerék, nem csúszik, ezért szaggatott a féknyom).

 

 

Ezek nagyjabol az elso generacios ABS-ek voltak. Most mar folyamatos a feknyom, csak nagyon halvany. (Optimalis hatar a csuszas es gordules kozott.)

Előzmény: joemaster (8546)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8568
Neked milyen CBF-ed van?
Előzmény: kustib (8566)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8567
Jég? Ott senki sem lehet okos.
Előzmény: kustib (8565)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8566
Na, én azt egy MZ-vel kezdtem, így nem volt olyan könnyű hülyének lenni! :) Csibefossal (CBF) meg fokozatosan hülyülök meg! :D
Előzmény: Törölt nick (8564)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8565
Nekem sem sok kellett volna, hogy kurvára összetörjem magam... A két szembejövő autós, akik mellett eldriftelgettem, szerintem még mindig velem álmodik.... :S :S :S
Előzmény: robi25 (8563)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8564
Én pont ugyanígy vagyok, de a motoros pályafutásommal.....
Előzmény: robi25 (8563)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8563
Visszagondolva autós pályafutásom elejére mai fejjel, kész csoda, hogy élek.
Előzmény: kustib (8559)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8562
Addig a határig érdemes tölteni, ameddig szerkezetileg elbírja...:-))))
Előzmény: robi25 (8561)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8561
Mondjuk a túltöltés ott azért veszélyes:)
Előzmény: Törölt nick (8560)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8560

A hardveres tuning-ot a duplaturbósokon érdemes csinálni...

Mindkét turbó nagyobb nyomással töltött legyen...

:-))))

Előzmény: robi25 (8558)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8559
Na, én meg 6 év motorozás után most csináltam autós jogsit, és 2 hónapos jogsival csináltam egy totálkárt gyorsan újév első napján! :D Sajna a sportos motoros stílusomat átültettem az autóra is... :S Szóval én meg most fogok visszavenni autóval... :S
Előzmény: robi25 (8555)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8558
Főleg a duplaturbós:)
Előzmény: Törölt nick (8557)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8557

A turbós még jobban és még többet szív, emellett még mást is jobban tud...

Érdemes rákölteni egy hardveres chiptuningot..

:-)))))

Előzmény: kustib (8556)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8556
Pedig nem rossz az, ha jól szív! :DDD
Előzmény: Törölt nick (8551)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8555
3 éve volt egy totálkárom azóta higgadt vagyok. RS-ből is csak dizelt mertem venni:)
Előzmény: kustib (8552)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8554
:DDDDDDDDDDDD
Előzmény: Törölt nick (8544)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8553
2000-es fordulat alatt nekem is elkezd visszahűlni.

Viszont azt megfigyeltem, hogy nagyon hidegben hamarabb melegszik fel, mint kicsit hidegben. (-12 v. -3-5)
Előzmény: joemaster (8550)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8552
Na, ha ilyen higgadt vagy, akkor hajrá! :) Bót! :) Most télen jó áron lehet venni, simán egy 50-essel lejebb vannak az árak, mint tavasszal lesznek, mikor hirtelen mindenki motort akar venni! :D
Előzmény: robi25 (8543)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8551

Itt is csak a turbósok a jó alapok...

Szívóra kár pénzt költeni....

:-))))))

Előzmény: robi25 (8549)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8550
Ma kicsit megjárattam az autót a helyi autópálya szakaszon. Már mentem vele egy kört, réges-rég 90 fokon állt a vízhőfok mérő mutatója, az autópálya szakaszig is mentem pár km-t. Amikor 4-ben kezdtem kicsit tolni neki, tartósan 4000 felett tartva a motort, 1 percen belül visszahűlt a hűtőfolyadék, olyannyira, hogy az egyébként már 70 foknál is 90-et mutató műszer mutatója is visszaesett skála szerint 70-80 fok közé!!!

-7 fok volt.
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8549
Itt is vannak jó tuningalapok és kevésbé jók:))
Előzmény: Törölt nick (8547)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8548
Nem szoftveres, hanem hardveres növelés...:-))))
Előzmény: Törölt nick (8547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!