Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8607
Piros fiat 500? :DDD
Előzmény: Törölt nick (8602)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8606
Ellenben az 1.8 TFSI-vel lehetett rendelni a régi OII-t és az meg nincs a listában, ez is arra utal, hogy valaki átírta 1.4-re de valójában 1.8 adatok.
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8605

Nem volt rossz az Audi 80-as! Nagyon jó volt a váltókiosztása!!

Gyorsan leforogtak a fokozatok!! (Nekem egy 94-es 1,6-os volt még anno)

De a motor legfontosabb alkatrésze (turbó) hiányzott abból a motorból!!

Előzmény: kustib (8599)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8604
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8603
Itt ne nézd, mert még a régi modell adatai vannak.
És a régi modell árlistájánál fordult az elő fél éve, hogy az 1.8 TFSI motoros változat sorába egyszer csak "1.4 TSI" felirat került de az ár továbbra is 5,7m Ft maradt!
1.4 TSI motorral pedig nem is lehetett a régi OII-t kapni!

Asszem' most is így van.
Az 1.4 TSI pedig nyomtatott árlista szerint is 4,9m Ft, ez egy egyszerű elírás.
Gondolom, a technikai adatoknál is lecserélődött az 1.8 TFSI motor ugyan ezen tévedésből 1.4 TSI-re.

Ja, és az OII 1.4 TSI 122 LE-s (90 kW), míg a Superb2 125 LE (92 kW), tehát ezen szempontból is hibás az adat.

A Pohu egy kissé balf*sz módon nem törődik ezekkel a dolgokkal, szerintem a Skoda hivatalos oldalán, a hivatalos, nyomtatott prospektus PDF-es változatában szereplő adatot inkább el kell hinni, mint ezt!

Szóval a hivatalos adatnak az 1265 kg tekinthető, mert azt a gyár írta le és nyomtatta ki.
Előzmény: Törölt nick (8601)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8602

Jelenleg ennyi, de több is szokott néha...:-)))))

 

Volt francia egyszer... Többet nem lesz....

Olasz még nem volt... Az majd talán egyszer lesz, pirosban...:-)))))))))))))))

Előzmény: kustib (8600)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8601

http://www.skoda.hu/technik_ge.php?B_ID=137&vergleichsBody=&ausgangsMotor=877-243&vergleichsMotor=

 

Nézd meg itt!

Az 1230 kg az 1,4 16V-re vonatkozik!!

 

Az összehasonlítást meg az 1,4 TSI-vel tettük

Előzmény: joemaster (8598)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8600
Csak ennyi? :DDD

De látom, semmi fhanszia meg olasz! :D
Előzmény: Törölt nick (8597)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8599
Én eddig csak 1,8T-t vezettem, és az nagyon bejött az oktiban... Előtte sokáig 2 lityis sima szívó benzines Audi 80-unk volt, az is nagyon szépen ment, de az okti keresztben nyelte le... Szóval én is turbó fan lettem! :D
Előzmény: Törölt nick (8596)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8598
Másodszor néztem meg a Car configurator-t. 1230 kg.
Az én 1.6-osom 1250 kg, bár mindenki másképp tudja, mert láttam már 1290 kg-ot is ugyan erre az autóra.

Megnéztem:
1265 kg a hivatalos OII prospektus szerint (www.skoda-auto.com), DSG váltóval is csak 1285.
Előzmény: Törölt nick (8590)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8597

Jelenleg:

A4 2,0 CR

SuperbII 2,0 CR

Rav4 2,2 D-Cat

FabiaII 1,4 16V

Előzmény: kustib (8595)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8596

Ha össze akarok hasonlítani egy 600-as és egy 1000-es sportmotort, akkor a különbséget egy 1,6-os 100 lovas A3-as (vagy Octi) és egy 1,9 PD 130 lovas A3-as (vagy Octi) közötti különbséghez tudnám a leginkább hasonlítani....

 

Az 1,9 PD nagyobbat ütött az A3-asban (szerintem ment is úgy, vagy még...), mint egy OII RS 2,0 PD....

Előzmény: kustib (8591)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8595
Ahha...
Akkor mid van? :D
Előzmény: Törölt nick (8594)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8594

Nekem nincs Octim!!

Volt egy OII RS-em, de más Octim nem....

 

Amúgy a hátbavágásnál a 130-as 1,9 PD-kre gondoltam...

Azok voltak az igazi hátbavágós motorok...

Előzmény: kustib (8591)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8593
Jajajaja! :S
Előzmény: Törölt nick (8586)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8592
Szerintem nagyon jó választás... Nagyon összerakott, nagyon jó minőségű, és nagyon jó minőséget is sugalló mocc... Mindene nagyon egyben van... Jamakkák meg suzukik kapcsolóitól pl. hányok... :o Minden kicsit gagyibbnak érződik rajtuk! :o
Előzmény: robi25 (8585)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8591
Motoron nem hiányzik a hátbavágás, de autón meg kimondottan ezt szerettem! :o
Neked mikori milyen oktid is van? :o
Előzmény: Törölt nick (8584)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8590

A Skoda honlap szerint az 1,4 TSI OII 1325 kg, tehát 100 kg a különbség...

 

Magyarul plussz 1 felnőtt férfiembör!

Előzmény: Törölt nick (8589)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8589

1230 az OII???

Biztos ez??

A benzines RS 1415 kg volt.... 

 

Ilyen sok a különbség az RS, meg a sima OII között?

Előzmény: joemaster (8588)
joemaster Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8588
1425 kg a Superb2 és 1230 az O2. Mindkettő közép felszereltség és ugyan az a motor.
Azért 195 kg jelentős...
Előzmény: Törölt nick (8581)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8587

Mármint melyiknek jobb az értéktartása és melyik könnyebben eladható???

 

A 3 közül ilyen szempontból a Skoda a legjobb!!.... (max. a Mitsu van vele egy szinten...)

Előzmény: sulep (8583)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8586
A 250-es ETZ-nek alap futómű gondjai vannak!! Túl könnyű az eleje, nem jó a súlypontja stb...
Előzmény: kustib (8582)
robi25 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8585
Nekem is tetszik mindkettő. Mondjuk ebben a kategóriában nálam csak ezek jöhettek szóba.
Előzmény: kustib (8580)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8584

Ma a motorgyártóknál is alapvető törekvés a teljesítmény egyenletes leadása, a korábbi hátbavágás helyett.

Én is a hátbavágós motorokat szerettem, de ma már nem találkozom olyannal....

Nem is hiszek sokszor a stoppernek.... Igaz korábban sem hittem, de ott pont fordítva, mint most... (régen többnek éreztem, ma kevesebbnek...)

Előzmény: kustib (8575)
sulep Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8583
Azon is gondolkodtam már hogy ennyiért van Mitsubishi Lancer 109LE és Astra sedan 115LE is. És talán értéktartása is talán minimálisan lehet jobb lesz hosszabb távon vagyis jobban és könnyebben eladható lesz.
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8582
Persze, babettával is meg lehet oldani... :SSS
De azért nem egy olyan csibész motor, amivel a kezdő meg tudja nézni, milyen a 200... Mert azért azt sokan elfelejtik, hogy meg is kell állni... És mittomén 50 helyett a 60 plusz 20 méter féktáv... :S Nem beszélve egy 140-ről fékezés végeláthatatlan fékútjáról...
Előzmény: Törölt nick (8578)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8581

"egy OII-ben, amely azért kb. 300 kg-mal könnyebb"

 

Én nem hinném, hogy 300 kiló lenne a különbség....

kb. 100 kg lehet....

 

1,4 TSI SuperbII saját tömege 1425 kg....

Mondjuk én nem tettem volna a Superb-be ezt az 1,4 TSI-t....

Inkább a 2,0 TFSI-t magamnak...:-))

Előzmény: joemaster (8570)
kustib Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8580
Nekem ez a forma volt akkoriban A motor az MZ után... De még most is simán szerelmes vagyok bele! :D

Hát változó a lefújósdi... Városban 80-ig semmi, nem is érzed...
Országúton 120-ig érzed, de nem elviselhetetlen... Ha kicsit beletéped a 180-ba, akkor még felegyenesedve kibírod, de az már durva! :D 200 csak hasalva érhető el... Csak olyankor nem felegyenesedni, mert le is repülsz róla! :D
Autópályázás miatt azóta kapott egy kis plexit, nem nagyot... Úgy a tartós 150-et ki lehet bírni... Hozzáedződik a nyakad! Ja, mondjuk eleinte úgyis nyakedzés lesz neked, mert a kis másfélkiló közeli súly a fejeden eddig nem ismert izomcsoportokat fog megmozgatni! :D
Szal mentem Bp.-Debrecent megállás nélkül 150-180 között pályán, és kibírtam! :)
Mondjuk annyi, hogy az S az egy kicsit kevesebbet eszik a jobb légellenállás miatt... Mondjuk fél lityivel...
Előzmény: robi25 (8574)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8579
Akkor megnyugtattatok.. viszont nem láttam lámpát bevillani (mondjuk konkrétan nem is figyeltem), majd megnézem legközelebb..

Sajnos semmilyen más hiba nincs az autón, az ajtó szigetelés áttörlése szilikonnal is teljesen megszüntette a nyiszogást rossz úton, úgyhogy esténként lehet kukoricát morzsolni a szuperinfóval és egyébbel befűtött kis kandalló mellett :-)

Üdv: Laci
Előzmény: joemaster (8546)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8578
Azért 250-es ETZ-vel elég sok ismerősöm a temetőbe került...:-(((
Előzmény: kustib (8566)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!