Körülnéztem ügyedben, és bevallom nem találtam különösebben jónak tűnő vételi lehetőséget. Mintha idén óvatosabbak lennének az importőrök. Annyit tudok csak ajánlani, hogy ha leírod milyen ajánlatot kaptál, utánanézek tudok-e olyat olcsóbban. Marad a tuning...
Mik az igényeid azon kívül, hogy az ára listaár alatt legyen? Itt is segíthetek, bár így szeptember elején még néhány importőrnek csak árlistája van téligumikról, meg a tavalyi maradék.
Barum Polaris2 25e/db ebben a méretben. Sok éve használom mindenféle autómon, sokat járok síelni, túrázni, 150-ig stabilan zúztam a havas sztrádákon is.
Szóval máshol ilyet nem hallottam, de az Opelnél a következő évi mennyiséget le kell kötni, ettől nem lehet se több se kevesebb. És úgy körbe van írva, hogy nem csak vivaro, hanem dobozos, combi, tour, . Tehát ha egy évre az importőr 30 db tourt saccol a szerződésben, akkor ha valakinek kell 10 db, akkor várjon a következő évi adagra, mert nem kap. Ez úgy derült ki , hogy valamelyik kereskedésnél kérdezősködtem, hogy év végére kellene csak, tehát ráér. Erre mondta ez jó, mert hamarabb úgy sem menne, mert egy cég vett néhány tíz db-ot tehát a szokásos 3 hónap helyett fél évet kell várni. Ez van.
Az ára így nézne ki: 100 le 6.459.000 bolti ár. 5.300.000. ennyiért lehet megkapni, hitellel együtt.
Igazából az a gond, hogy most az autó ráér azonnal :) Voltunk a Nissan-nál, egyik nap azt mondták, két hét múlva átvehetjük, másnap visszamentünk megrendelni és addigra 3 hónap lett belőle :(. Sok helyen érdeklődtünk, de mindenhol 3 hónapra igérik (Opel, Renault, Nissan). Hogy van az, hogy a kereskedések tele vannak 10-15 milliós sportkocsikkal és egy nyomorult 6 milliós munkaautót nem képesek raktáron tartani? Ha azonnalra tudsz, akkor kéne fehér kombi 9 személyes klímával (dupla???) elektromos ablak/tükör, kp. zár, rádiómagnó. De már tárgyalunk máshol is (Fiat, Ford)
Az esti órákban itt 06 20 9581 040, de a magas telefonszámlát kerülendő, szerintem akár itt le lehetne írni a kívánság listát, tételesen ,pontosan milyen legyen, aztán meglássuk megfelel é amit, küldök róla.
Ajajjj ismerős érzés. A szép üléseket nem akartam eltakarni még szebb üléshuzattal, viszont raktam bele szép szőnyeget, hölgyeknek rögtön az első megjegyzése, milyen praktikus autó, őőő, ezt ugyan mire használom ?
Egy barom megpróbálta befeszíteni az oldalsó ablakon lévő elhúzható kisablakot. Valami vassal megfeszítette, s ennek eredménye, hogy a sarkánál egy kis helyen az üveg külső felületéből kitört egy darab. (ha ilyen barom, hogy nem tud kinyitni normálisan egy autót, miből gondolta, hogy el tudja majd vinni...)
Kérdeztem szélvédő javítókat, hogy mit lehetne vele kezdeni, de ők csak nagy "sík" felületeket tudnak javítani.
Nincs valakinek valami ötlete, hogyan lehetne ezt a hibát eltüntetni. Gyakorlatilag csak esztétikailag zavar, víz nem megy be, stb.
Én is megosztanám a tapasztalataimat. Mint modtam mi kollégámmal kettőt vettünk, különböző felszereltségben.
- elől 2-3 ülés. Kollégámnak 2 ülés van, abban az a jó, hogy hátra lehet menni a két első ülés között. Nekem 3 ülés van. Amikor az ember ismeretségében feltűnik egy kisbusz, akkor az összes rokon, barát veled akar utazni. Korábban nem gondoltam, hogy valóban együtt fog utazni 9 személy, azóta többször volt rá szükség.
- hátsó ajtó. Én praktikusabbnak tartom a két-ajtós verziót. Ha nagy nyílásra van szükség, akkor 180 fokig ki lehet nyitni az ajtókat. Amikor viszont tömve van a csomagtartó, akkor csak az egyik ajtó kinyitásával nem ömlik ki minden holmi.
- Klíma. Ha csak elől van klíma, akkor a 3. sorban utazók nem nagyon érzik meg a hideget. Saját tapasztalat. A hátul utazók "hűtéséhez" szükséges a hátsó klíma.
Elsőre jól hangzik a 18 % az a kérdés, hogy a 18 mennyiből 18 ?
Nincs kedved tételesen leírni mi lesz benne mennyiért ? Ezzel úgy el lehet játszani , hogy észre sem veszed és a kötött keretbe a végén elég sok minden benne lesz. Mindkét márkát megnézted/kérdezted ?
Én addig matekoztam, még a combi / tour különbségét 200 000 re sikerült letornázni, pedig a jól felszerelt combi sem lett volna drága 5.6 .
Köszönöm a hasznos tanácsokat. Mivel a keretem kötött... ezek - nomeg vágyaim alapján - lesz hátsó fűtés, klíma csak elöl, kalaptartó, felfelé nyíló hátsó és két ülés elöl... meg egy-két apróság.
Leszólítottam valakit az utcán akinél láttam, hogy csak első klíma van... kikérdeztem, ő is osztotta Péter véleményét, hogy az első elviszi.
Nekem eddig 18% kedvezményt sikerült kialkudnom. Ez jó, vagy nyomjam tovább?
A kiegészítő fűtés ne maradjon ki !!!!!!!!!!! Működéséről felvilágosítást nem tudnak adni, de kiderült a motort fűti, tehát vizes, így motorindítástól számítva kb. 1 perec múlva lendül a hőfokmérő = kíméli a motort a hidegenüzemeléstől.
Ajtó. mindkettőnek van előnyös oldala.
Ülésből, ha nincs feltétlen szükség a középsőre, meg ne vedd ! Az egyszemélyesek fejedelmiek. Karfát külön kell rendelni, ki ne maradjon!
Az első klima simán hátra viszi a hideget, nekem azért kellett, mert nagyon tetszik így a plafon, meg ha csak elől ülünk a hátsót nyomom jobban, így az első huzata nem visz szét a pofázmányomat.
Ha vásárlásra kerül a sor keress meg , árban nagyot lehet gurítani. !
Hányan vagytok? Nekünk tour van, ezt úgy használom, hogy a második sor a garázsban pihen, így nagyon kényelmes lehet átjárkálni, esőben koszban tök jó. középen + hátul rengeteg hely van.
A kalaptartó se maradjon ki 22 000 ft, mert arra is sokat lehet pakolni + szép + és takar
a kolléga elmondta véleményét a dupla klímáról, én pedig megosztanám 2 hét tapasztalatát egy szimpla légkondis kivitelű Traficról:
-ha csak elöl van klíma, a hátsó sorban azt nem érezni; a középső sornak is csak akkor ad elég hideget, ha az elöl ülők már szinte fáznak; -ajtó témában lásd a lentebb; kiegészítés: ha "ömlesztve" pakolsz csomagokat, a kétfelé nyíló megkönnyíti az életed; (tapasztalat :) -a klímából kiindulva biztos érezhetően komfortosabb a kiegészítő fűtés - mi nyáron használtuk az autót; (sőt, ilyen méretű autónál komolyan elgondolkodnék az állófűtésen) -ezt pedig csak te döntheted el: kényelem-családtagok mérete és igénye (pl nálunk 2 lányzó is könnyen rosszul lesz kanyargós úton, ha elöl ülnek, sokkal jobb nekik!);
Ugyan nekem Trafic autóm van, de a kérdéseid szerintem mindkettőre ugyanúgy érvényesek.
1. Fűtés/klíma. Nagy az autó légtere, ehhez szerintem erős rendszer kell. Fűtésre és hűtésre is értem ezt. Nekem dupla van mindkettőből, és nagyon kényelmes, hogy a hátsó üléssorok külön kapják a levegőt, külön kapcsolóval szabályozva.
2. Hátsó ajtó. Attól függ, hogy hogyan használod a leggyakrabban. Ha naponta többször kinyitod, és sokat jársz városban, a kétszárnyú a praktikus, mert ki tudod nyitni, nem kell akkora hely.
A felfelé nyíló (nekem ilyen van) azért jó, mert esőben is nyugodtan alá tudsz állni pakolni, kirándulásnál, utazásnál is kifejezetten hasznos. Viszont hatalmas hely kell a kinyitásához (pl. lásd garázs), és esetleg az asszony nehezebben csukja le, míg a kétajtóst könnyedén.
3. Ha elöl 2 ülés van, az a legkényelmesebb. Nem érnek egymáshoz az elöl utazók, az ülések között is hatalmas hely van, karfás ülésekkel. Nekem 2+2+3 az ülések száma, és fejedelmi a hely, és így is 7 ülés van. Persze lehet, hogy nektek 8 vagy 9 ülés kell.
Sziasztok!
Vivaro Combi-t (1.9 DCI) tervezek venni családi autónak, és sokat tudnátok segíteni, ha egy-két választható extra hasznosságáról személyes tapasztalatotokat megosztanátok velem:
Szükség van elöl-hátul klímára, vagy elég csak az elöl?
Mi a praktikusabb: felfelé nyíló vagy a két irányba nyíló hátsó ajtó?
Kiegészítő fűtés hátra: kell? Ha van hátsó klíma, akkor?
Én is tapasztaltam ezt. Van úgy, hogy a tolóajtó (vagy esetleg egy másik ajtó) nincs rendesen becsukva, akkor érthető. De van, amikor csak magától csipog egyet. Ez utóbbit én sem értem, ilyenkor egy újabb nyitás/zárásra rendben lesz.
Az egyik végén befér, na de a másik végén mi jön ki? Nem a mérettel van a gond, hanem valami ritka gyenge rajta a lakk. Issszonyatosan karcolódik. Úgyhogy én elvetettem az ötletet.
Ez a kék szerencsére bírja a koszt, kicsit szürkébbnek tűnik koszosan :-))) Nekem is a kosz miatt nem lett fekete a színválasztás, de végül ez szebb lett.
Rádió : Aki ezt olvassa nem röhögi el magát !!!!!! Egyik nap arra lettem figyelmes, hogy a sebesség növekedésével hátulról valami surtyogó hang jön egyre hangosabban. Na már kezdtem gondolkodni melyik szervíz esik útba, ahol kicserélhetik a hátsó kerékcsapágyat. Aztán egyszer csak eszembejutott , hogy előtte állítottam fel az antennát, mert csak lecsukott állapotban fér be a garázsba, és mindig így használom. Amikor rájöttem , hogfy ez lármázik negyedórát ott röhögtem magamban, hogy megszivattam magam:-))))
Szóval addig nekem is ingadozott az adás, amint felálítottam a gyengébb adók távja is megháromszorozódott, az RDS meg mindenhol precízen tekerget. Az enyém 2006-os, a tied milyen ?
nekem is nagyon tetszik ez a szín, de nem mertük bevállalni. egyrészt a katalógusban nagyon csúnyának nézett ki, másrészt az ezüstön látszik legkevésbé a kosz, márpedig nem sűrűn mossuk az autót...
egyébként a mienkben most 2000km van. eddig ok, két dolog zavar, amit majd remélem orvosolnak. egyrészt a kuplung pedál nyekereg egy kicsit, másrészt a rádió bugos. nagyon gyenge, és ingadozó a vétel.