Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8727

A használatodat elolvasva egyértelmű számomra, hogy az üzemanyagod higítja az olajat... Arra azért figyelj, hogy a max. szint fölé ne nagyon engedd...

 

Ha Wip-es a motorod (gondolom az), akkor nem kell előbb olajat cserélned, mint kijelzi, de ha nem az, akkor csökkentsd le a csereperiódust....

Előzmény: Törölt nick (8726)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8726
es ha bekerült oda gázolaj (mert hűtővíz max fél deci fogyott összesen), egy hosszabb út során elég? Vagy mit kell vele tenni?

Mert tény, h mostanában elég sokat használom 1 km-es utakra(asszony használja a másik autót), és amig leérek meg visszajövök, ki sem billen a hőmérséklet jelző 0-ról.

Előzmény: joemaster (8719)
hansy71 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8725
Szasztok!

Újra az olaj. Octavia II turbódieselbe milyen olajat javasoltok. A gyári olajról /Castrol SLX PROFESSIONAL Powerflow LongLife III 5W-30/ azt a véleményt olvastam, hogy nem jó. Eszi a gép. Igaz én ezt nem tapasztaltam, de ettől eltekintve ki mit használ és mennyire van megelégedve vele.

Kösz
fepeti001 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8724
A 2006-os évjárattól az utólagos beszerelésnél is működik?
Mert nálam nem...
Előzmény: joemaster (8722)
dj_tx Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8723

Ahha

 

Akkor ezt nem lehet megoldani. . .

Gondolom én.

 

Vagy valahogy kivitelezhető?

Előzmény: joemaster (8722)
joemaster Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8722
2006-os modellév előtt sehogy.
Nincs is beforrasztva a visszajelző lámpa LED-je a műszertábla elektromos paneljébe (nyák fóliájára).

A 2006-os modellév 2005. július-augusztusától kezdődik, az akkortól GYÁRTOTT autóknál már működik.

Az alvázszám 10. karaktere 6-os ezeknél az autóknál.
Előzmény: dj_tx (8720)
stevie wonder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8721

Nem feltétlenül utal meghibásodásra.

 

 

Nem, persze. De eppen ez vezethet a meghibasodashoz, ezert irtam, hogy oda kell ra figyelni :-)

Előzmény: joemaster (8719)
dj_tx Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8720

Sziasztok!

 

Van valakinek ötlete hogy a facelift előtti Oct2-ben hogy lehet életet lehellni az tempomat visszajelzőjébe?

 

Egyáltalán lehet?

 

Ha igen akkor mi kell hozzá, kb menniybe fáj?

Nagyon idegesít hogy nem tudom mikor működik és mikor nem

 

 

Köszi!

joemaster Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8719
Gyakori hideg indításoknál és rövid utaknál kerülhet el nem égett üzemanyag az olajba, ami megemeli a szintet.

Nem feltétlenül utal meghibásodásra.
Előzmény: stevie wonder (8718)
stevie wonder Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8718

Viszont, most több az olaj benne, mint 1 hete volt,

 

 

Erre oda kell figyelni, mert esetleg elofordulhat, hogy hutoviz vagy uzemanyag kerul az olajba, attol no a mennyisege -- es egyik sem a makulatlan egeszseg jele...

Előzmény: Törölt nick (8716)
KOCZKY Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8717

Hm, azért nem mindegy, mikor méred, csont hidegen, langyosan vagy melegen :-))))

 

De ha télleg termeli, akár át is adhatsz majd olyannak, akinek meg fogyogat :-)

 

Én még nem is néztem, nem sok értelme lenne, 2500 km után .....

 

Az ablakmosó lötyi meg megnéztem én is, mi is ment bele, de a legfincsibb tecsós, és no problem vele.... !!!!

Előzmény: Törölt nick (8716)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8716
Nálam azóta is jó, amióta beletettem az 1L -60 fokosat..

Viszont, most több az olaj benne, mint 1 hete volt, a nívó pálca max jelzésénél van (5000km van benne) és multkor meg középen volt. (pedig akkor is most is 3x mértem, szal pontos a mérés) .
Szal ha ez így megy tovább le kell fejnem egy kis olajat belőle :-)

Üdv: Laci
Előzmény: Törölt nick (8711)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8715
Téli OMV....
Előzmény: bakibaby (8714)
bakibaby Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8714

Milyen volt/van benne ?

 

bb

Előzmény: Törölt nick (8711)
höpö Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8713
Üdv!

Nyűgöm van, segítsetek!
98-as AKL Octavia
kb. 1,5 hónapja elkezdett egy kis hang duruzsolni a motortér irányából. Nem tudom behatárolni, melyik oldal és leginkább egy ndk-s ventillátor hangjához tudnám hasonlítani. A hang sebességfüggően változik, kb. 40 és 80 km/h között hallom. Sebességben, kinyomott kuplunggal, üresben ugyanúgy.
Hidegben kicsit hangosabb.
És most már kanyarban kattog is picit, de nem minden esetben, és alig hallhatóan.

Váltó nyáron volt nagygenerálon. Megbízható szaki csinálta. Olaj is van a váltóban.
Kerekeket (megemelt autó) megforgattuk, nincs kotyogás, vagy hang (kerékcsapágy)

Ez mi lesz? Féltengelycsukló? Abból is melyik? Vagy kompletten szokás féltengelyt cserélni? Vagy van értelme felújíttatni-javíttatni?
Adjatok tippet, hogyan lehet ezt olcsón megúszni!

Nem szeretnék mindent kicseréltetni, utána meg megőrülni, hogy baszki, nem ez volt a gond.
ottar Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8712

Akkor rekontra: A Navarába is múlt pénteken. És annak sokkal gyengébb a fűtése. :-)

(basszus reggel azzal megyek. :-()

 

Előzmény: Törölt nick (8711)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8711

Egy kicsit OFF:

 

Van egy "jó" hírem Octavia tulajokhoz..

 

A Toyota-mba is belefagyott az ablakmosó folyadék, tehát annak sem működik a spricnije....

 

Mármint, ha ezt jó hírnek lehet mondani..:-((

kustib Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8710
Jaaaa! :o Jobb volt a régi 1.9, mint az új? :o LOLL... :o
Előzmény: BX_thomas (8709)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8709
nemmm, az előző 1.9pdmet, amit októberben cseréltünk le
Előzmény: kustib (8707)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8708
a tiédet? :)
Előzmény: kustib (8706)
kustib Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8707
Mármint az 1,8T-t sírod vissza? :o
Előzmény: BX_thomas (8705)
kustib Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8706
Ugye megengeded, hogy hondás stílusban erre azt mondjam, hogy mást szívjál? :DDDD
Előzmény: BX_thomas (8704)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8705
őszinte leszek, én visszasírom azt a kocsit.
ez hangosabb, többet eszik =bár már csökken=.
Zörög itt-ott.
ASR KIKAPCSOLHATÓ 140NÉL!!!!!
Előzmény: kustib (8703)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8704
csak szívom a véred :)))))
Előzmény: kustib (8703)
kustib Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8703
Na, hát ez akkor pont egy millával több a ráfordítható keretnél! :) Sajna nincs deal! :)
Előzmény: BX_thomas (8702)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8702
2.8ért el lehet hoznbi tökéletesen kipucolva za én exemet, és az pdtd, nem benyás
Előzmény: kustib (8697)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8701
ajjaj...az enyémen sincs részecskeszűrő (2005-ös OII)
lelkiismeretem környezettudatos oldala most támadásba lendült :)
Előzmény: pacs_425 (8700)
pacs_425 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8700
"Vajon a részecskeszűrő nélküliekre gondolt?"

Biztosan.
Szerintem a részecskeszűrős olajkályhák aránya elenyésző lehet zőccségesmerci és társaihoz képest.


--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (8692)
pacs_425 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8699
Még egy kis részecskeszűrő:

http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskeszu/
http://totalcar.hu/magazin/technika/reszecskesz2/


--
pacs_425
Előzmény: Törölt nick (8693)
kustib Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8698
És ebben 2 db külső + a gyújtáskapcsoló is benne van? :o Mert a radiusos ár az árlista alapján mintha ezeket tartalmazná! :o
Előzmény: golyo13 (8691)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!