Köszönöm a gyors választ, bár kicsit "off-topic" a tartalma. Tényleg csak a clubbok listája kellene Nekem. Ha van valakinek erről infója, akár magánban is elküldheti. Előre is köszönöm!
Sajnos nem talaltam a neten csak a
www.extra.hu/gpetya/vasut/vasut.htm
cimen , de az is inkabb boltok cimei. ime:
Deák Modellsport (Fuggerth, használt H0 modellek, épületek), 1089 Bp, Kálvária tér 19. Tel:210-3021
Egyéb: Beleznay-fele bolt (sokféle alkatrész), Alkotás utca ????
Javítás: 1084 Bp, Német u. 10. telefon: 210-3021
H0-KI Modell Bt. (H0, TT vasutmodellek, segédanyagok, festékek) 1067 Bp, Teréz krt. 7. Tel: (1) 351-2335
Kisvasút játékbolt GMK (Fleischmann, FUGgERth vasutak) 1056 Bp, Váci u 71. Tel: 318-2407
Lokomotív vasútmodell bolt, 1063 Budapest, Szív u.38., Tel:332-1302
Modell & Hobby Kft, Vasútmodell bolt (PIKO szaküzlet, kiegészítők) , 1134 Budapest, Váci út 47/b, Tel:329-0606
Modell Kit 1001 Kft, Budapest, 1092 Erkel u. 6.
TomCat 4025 Debrecen, Simonffy u.8/b. Tel.: 52/434-815
Vasútmodell bolt, Budapest, Váci utca 71. 318-2407
Budapest, VIII. kerulet, Lehel utca. A Radai utcabol nyilik (Roco modellbolt, szinte csak uj mozdonyok, vagonok, stb)
Budapest, József krt 55.(használt, de jó állapotban lévő modellek)
Budapest, Közraktár utcáról befordulva a Lónyay u. felé, a Lónyay sarkátol kb. 10 méterre (????)
Új vagyok a listán és egy kérdésem/kérésem lenne a lista olvsóihoz. Tudna valaki egy internet címet, vagy bármilyen más forrást ahol megtalálhatók a magyarországi Vasútmodell klubbok listája(név, cím, tel., stb.). Főként a Baranyamegyeiek érdeklnének. Előre is köszönöm a segítséget!
Számotokra új vagyok, mivel még nem szóltam hozzá egyx sem.
Most is csak azért, mert "Gashpy"-nek én ajánlottam a topicot és így belekeveredtem
(ugyanis régóta rendszeresen belenézek, és tetszik - a téli találkozás-szervezések
felejthetetlenek/ húzzunk kesztyüt a Láng-ban - ragyogó/).
Úgy lettem az "ismerőse" hogy a honlapját TT-s keresésre kidobta az AltaVizsla. A TT-s tábort erősítem(?). Ha valami értelmes az eszembe jut majd jelentkezem.
Én is építettem egy terepasztalt, egy pár éve, (akkor még nem volt számítógépes tervezés) nem túl nagy (240*130), de két független körös, két szintes, hegyek-völgyek, alagútak, hídak stb, minden ami kell. Leginkább a vezérlésére vagyok büszke, teljesen távirányított minden, az utolsó csavarig, minden ki van világítva, még közvilágításhoz is gyártottam ostorlámpákat. Én is a TT pártiak táborát erősítem, de ennek csak az az oka, hogy még az apám kezdett el bevásárolni hozzá a 70-es években.
Sajnos pénzügyi zavarba kerültem ezért kénytelen vagyok megkurtítani a gördülőállományomat. Eladó 9 mozdony és 44 kocsi, leginkább mindenféle van köztük :)
Ezenkívül van még némi sinanyagom is.
Ha érdekel valakit, küldök részletesebb infót is róluk.
Gashpy, üdv a fedélzeten!
A honlapodról valóban nem tudtam, nagyon szép és örülök, hogy egy újabb profit üdvözölhetünk körünkben (ez nem udvariasság).
3) A 60-as évek beli katalógus azért érdekelne nagyon, mert nekem is volt valami hasonló (apró fekete-fehér képek témánként más alapszínű háttérrel. A címlapról egy PIKO BR23, MÁV NOHAB, DR emeletes-csuklós rémlik.
Ha valakinek meglenne és tudna belőle szkennelni, nagy örömet okozna.
A listára egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet. Azt ajnos nem tudom ígérni, hogy aktívan bekapcsolódom a cheatbe, mert állandó internethozzáférésem nincs (:-((((, de azért majd néha jelentkezem.
Magamról annyit, hogy a TT-sek sorát erősítem, nem csak a valóságban, hanem a neten is. Tudomásom szerint az első modellvasutas oldalak egyike az enyém volt Magyarországon.... (Ne higgyétek, hogy beképzelt, vagy felvágós vagyok, csak eddig még egy szót sem írtatok arról, hogy ez létezne) http://members.fortunecity.com/bejczi_gabor/
Az eddigi csevelyt átolvasva az alábbiak jutottak eszembe:
1) ablakok beültetése (Matiz, 115): Ezt én is megtettem az egyik NOHABommal. Üvegnek CD-tokot használtam. Btw ezen amodellen egyéb frizírozást is végeztem: kapaszkodók, kürtök felrakása, forgóváz átalakítása (Fleischmann KK-kinematika beépítése, az ütközők és a lemez leválasztása a forgóvázról, így a kanyarban nem könyököl ki oly ocsmányul...) Hasonló jó anyag szerintem még a kazettatok is.
2) terepasztal tervező (B, 231 és a többiek): Én a TrainCAD-et használom, amit egy norvég srác írt. (Lehet hogy ezt ismeritek Lengyelként, mert Artur Schwarz oldalán is azzal készült tervek vannak, és ő TT-s lengyel). A másik, amit még az elején használtam, az a Railways, ami egy DOS alatt futó progi, most már a 4.0 változatnál tart. Ezt egy francia srác, sebastien Marchant fejleszti. A program alkalmas a megrajzolt asztal digitális vezérlésére, amennyiben az Märklin digitális rendszerű. Mindkét progihoz link ill. letöltés az oldalamon.
3) katalógus (JuliuS, 368): Nem tudom, meg van-e már az összes, én felajánlom az enyémeket: kis alakú, sajnos nem teljes a 60as évek végéről; sárga elejű, kiskölök feladja a mozdonyvezetőnek modellben a nagy gépet 73?; kékek (3 db): 211-es modell, 132 és a sínen szintén, de piciben. Ez utóbbi két változatban is megjelent (más évjárat, és néhány terepasztal kép is más); fektetett formátumú, mozdonyparádés; fehér, ceruzarajzos; Ha érdekelnek, írj privátba.. Ja, ezek a csak TT-k. Van még egy olyan is, amiben H0&TT és asszem 0 vagy S is van, a 60as évek elejéről. Szerintem ez igazi csemege!!!
4) íves kitérő (sokan): szerintem is 600/286. JuliuS, azokra az R660 és R572 ivekre véletlenül nem D660 (R330) és D572 (R286) volt írva? (531. levél)
5) Zsivány kites javaslata: TT-ben érdekel M44, M40, M41, M43, további javaslat exportra: M44 lengyel változata, Hargita motorvonat (járt Berlinbe, ugyanúgy, mint az SVT137 Bp-re (Jatt modell!!!, csak 3 részben) és a DR is vett belőle párat, csak a mechanikus hajtásmóddal voltak problémáik... Gőzösön nem gondolkodsz? Esetleg Bak kocsicsaládon (Bak, Bh, Bhv, By)? A motorizálást hogy gondolod?
6) 804: H0-ban Märklin, Fleischmann, Heljan(dán)
És még egy:
Láttam,hogy néhányótokat zavart a német nyelv. Kb egy éve szerkesztgetek egy "TT-Hírek" elnevezésű hírlevelet, amely egy negyedév újdonságait foglalja össze, benne modelltesztekkel és egyéb ötletekkel. Forrás: főleg "Modelleisenbahner" és www.miba.de. Eddig 3 szám készült el. Terjesztés emilben, vagy nyomtatott formában (jelenleg 5,-/oldal) személyesen (Láng) vagy postai úton (+ postaköltség). Akit érdekel szintén Privátba írjon.
24-dikén szándékozok kimenni a Lángba, kiviszem magammal a NOHABot, meg egy Y-kocsit is. (nem eladni!!!)
Háj!
Fáj a szívem, de most nincs keret a NoHAB megvételére, habár nagyon szeretném.
b.) kérdés: Kb. hány éves a NoHAB, melyik cég gyártotta(a modellt!)?
c.) Nem tudja valaki, hogy gyártanak-e még NoHABot?
001-es csíkos (eredeti) NOHAB eladó, szép, nem sokat használt, 15-6 eHUF, FZ1-es 4HUF, indigókék csíkos 2. oszt BKO kocs 2,5 HUF körül + ajándék sinek, régiek, főleg ívek.
Vagy együtt egy huszasért megszabadulnék tőlük!
Most hétvégén, 3-án lesz, a 10-i elmarad "technikai okok miatt", aztán 17-én és 24-én lesz. Július-augusztus nyári szünet, szeptember 2-án lesz az első.
Angyalföldön, a Váci út mellett, a metró Forgách utcai megállójától úgy kétszáz méter (a Rákospatak felé, majd jobbra). Lomb utca és Rozsnyai utca sarok.
E44-es 5-6 ezerért megy. Attól függ, DR kivitelű 244-es (olcsóbb) vagy a ritkább DB kivitelű E44 sorozat. Van egészen olcsó Junior-kivitel (no felirat, 1 hajtott forgóváz), ez elég ritka és kb. 3 eFt.
Szerintem nagyon jó kis mozdonyok, erősek, szép kidolgozásúak. Váltott világítása is van. Amint villamosítom a pályámat, lesz ilyen gépem.
Hadd morfondírozzam. Olyan kár, hogy mire elérhetővé vált a Nohab HO-ban, addigra eltűnnek az igaziak... Úgyhogy szerintem ne tegyél alá futóművet. Vágd szét a kasztnit lángvágóval, és az orrát tedd oda egy bakterház mellé, amire írd rá: Közlekedési Múzeum...
Hi!
Elkezdtem dolgozni a terepasztalon, igaz még csak az asztalos munkákat csinálom, de a héten készen lesz. Valszeg Fuggerth sínek és váltok lesznek rajta az anyagi megszorítások miatt. Van egy kész M61 019 kasznim, szerintetek milyen futoművet lehetne alátenni ?
Más. Bőrze nyáron is van? Üdv:Zsolt