Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Brandon182 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 2468

Sziasztok vásároltam egy Audi A4 -es 1.6 benzin 2002 évjárat b6-os kasznis autót.

 

Olyan problémával szembesültünk hogy a check engine lámpa égett, első lamda szonda hibát írt és túl dús keveréket. A termosztát állandóan nyitva van és állandóan megy a ventilátor nem tud bemelegedni. Ha betudjuk melegíteni 90 fokra akkor iszonyatos fehér füstöt nyom, ha vissza hűl 70-re akkor semmi. Se a víz se az olaj nem tűnik belőle. Hidegen jól megy az autó, sima a járása, amikor fehér a füst akkor egyenletlen kicsit. Amiket kiszűrtünk: injektor szórás kép jónak tűnik, Olaj benzinesnek tűnt lecseréltük meg magas CO-t mutat  a műszer, gyertyák koszosak voltak kicseréltük, 1-es henger teteje kicsit olajosnak tűnt. 1 es lambda szonda kicserélve, a kettes is hibás de elméletileg az nem szól bele a dúsításba. Üzemanyag nyomás megfelelő, légtömegmérő kitakarítva.

Vagy hengerfejre gyanakszunk vagy üzemanyag ellátásra. Termosztát meg most lesz kicserélve kíváncsi vagyok változni fog e valami.

 

 

Esetleg találkozott már valaki hasonlóval.

 

Előre is köszi a választ.

 

turner62 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 2467

Úgy látom ez a fórum halott!

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.10 0 0 2466

Sziasztok most vagyok benne egy autóvásárlásban és az lenne a kérdésem, hogy hol található a motorszán 2002 évjáratú Audi A4 1,9 PD TDI - in előre is köszi a választ

turner62 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 2465

Esetleg az én problémámra valaki tud valami ötletet?

 

Hiába kötöttük rá a számítógépre nincs hiba sehol.

turner62 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 2464

Hali!

Kezdheted keresgetni, hogy milyen fűtőradiátort vegyél, mert azt kell cserélned!

El van dugulva. A barátom is ezzel a problémával küzdött, Kétszer kimosták a radiátort de a vége csere lett.

De ez csak az én véleményem.

Itt találsz hozzá alkatrészt, én is itt szoktam vásárolni:

 

https://alkatreszek.hu/

 

Előzmény: gyurici (2463)
gyurici Creative Commons License 2015.11.09 0 0 2463

Ezen már túl vagyok. Ez lenne a 3. tél fűtés nélkül. Most elegem lett belőle. Nem nyugszok amíg meg nem csinálom.

 

Előzmény: kerkyra (2462)
kerkyra Creative Commons License 2015.11.08 0 0 2462

Én a helyedben a két  csövet  nézném meg először  ami a fűtőradiátorra  megy  hogy  egyforma   forró-e  ? A tűzfalon találod. B5-nek  betegsége  szokott lenni, hogy  eldugul a radiátor, és  nincs  fűtés  evégett az autóban... 

Előzmény: gyurici (2461)
gyurici Creative Commons License 2015.11.08 0 0 2461

Sziasztok! 

 

Autó egy A4 1.9 TDI Avant 1998-ból. AFN motorkódos 110 lóerős példány.

 

A fűtésemmel kínlódok, de úgy néz ki van egy nyom.

Lehetséges hogy a vízpumpa lesz a ludas, de kellene hozzá egy kis segítség.

Ha van valakinek AFN motorkódos kocsija, megtenne nekem egy apró szivességet?

Üzem meleg motornál meg kellene nézni a kiegyenlítő tartályban a visszatérőcsőnél hogyan folyik a víz.

Szerintem a legkönnyebben este sötétben lehet megnézni egy elemlámpa segítségével.

Az elemlámpával meg kell világítani a kiegyenlítő tartály oldalát a motor felől.

Ekkor elvileg látható a vízsugár, ami nem kizárt hogy elpriccol majdnem a tartály sapkáig.

Az enyémben csak 2000 fordulat fölött kezd priccolni addig csak folydogál, vagy nem is folyik.

Fontos. A kiegyenlítő tartály kupakját ne vedd le.

Egyrészt mert leforrázhatod magad, másrészt elereszted a rendszer nyomást.

Dízel Saxónkban is rendesen folyik alapjáraton a víz. Egy benzines másik kocsiban is megnéztük, annyál is folyik folyamatosan a víz.

 

 Köszönöm előre is.

jankó 1 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 2460

Sziasztok, kérdésem lenne. Audi A4 2002, 2000benzin. Vez. lánc csörög, már vagy 6 szakinál voltam aki Audikat szerel évek óta de mindenki csak a kezét tárogatja hogy passz. Vez lánc cserélve, feszítő cserélve (gyári újra) olaj cserélve. Hidegen 0 fokban 1-2 percig semmi majd egyre jobban kezd szólni, én már így vettem(német) 15000km mentem vele sem erősebb sem gyengébb nem lett a hang. Elsősorban olyan véleményekre számítok aki már találkozott ilyennel. Köszi

turner62 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 2459

Azt a hőmérséklet kijelző mellett lévő hópihe jelzi.

Előzmény: Törölt nick (2458)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 0 0 2458

Nem lehet, hogy az út jegesedésével kapcsolatos figyelmeztetéssel kevered össze?

Én a benzinlámpa jelzéssel/csipogással szoktam összekeverni hirtelen. :)

Előzmény: turner62 (2457)
turner62 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 2457

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem felétek. Reggelente indításkor a műszerfalon villog a felkiáltó figyelmeztető jel.

A szervizkönyvben megnéztem mire utal a figyelmeztetés. Azt írja, hogy baj van a fékrendszerrel, nézzem meg a fékolaj szintet nem-e alacsony de ez rendben van, a fékbetétek nem kopottak, a fékolaj nem folyik sehol.

A figyelmeztetés csak az első indításnál jelentkezik utána egész nap nem.

Ha valaki tudja hol keressem a hibát  kérem írja le nekem.

Előre is köszönöm!

Matt Farrell Creative Commons License 2015.11.04 0 0 2456

Tíz ezer mérfoldet ír a gépkonyvem, az tizenhatezer kilométer.

Előzmény: kerkyra (2455)
kerkyra Creative Commons License 2015.11.04 0 0 2455

Én nem hiszek ebben a 20-30 ezres  olajcserékben..  Ha  most  vetted, akkor  az  legyen az első  hogy  lecseréled  az olajat  az összes   szűrővel mindennel  együtt.,.   Aztán utána  max  max  15 ezrenként  cseréled az olajat. Dízelnél meg   10 ezrenként  ha  mást  mondanak akkor  is  !   Egy  előbb elvégzett olajcserétől  még  egy  motor  sem  romlott  el....  

Előzmény: Szteliosz (2452)
kerkyra Creative Commons License 2015.11.04 0 0 2454

Amire  figyelj !    kartergáz mekkora  ?   váltó  leállítás  közben  ne  koppanjon    kuplung  felengedésnél  ne  remegjen  be.. Futómű    ne koppanjon  rossz  úton ..  Hirtelen  ennyi..    

 

 

Előzmény: pitry (2453)
pitry Creative Commons License 2015.11.03 0 0 2453

Sziasztok!

 

Kérdéssel,kéréssel fordulok hozzátok!

Holnap megyek megnézni egy A4et

2001-es 1.9 Pd Tdi kombi

Képen nagyon szép az autó,minden gyári rajt,elvileg egy tulajos új kora óta.

Tanácsokat szeretnék kérni hogy mikre figyeljek oda a vásárláskor!?

Milyen csapdák lehetnek?

Nem nagyon ismerem ezt a típust

 

Előre is köszönöm

Szteliosz Creative Commons License 2015.11.03 0 0 2452

Sziasztok. 

Egy 2014-es évjáratú Audi A4 van 2.0 TFSI 224-lovas motorral, amerikai import, eleje volt kissé törve (motor és az első hajtás nem sérült). Kérdésem az lenne, hogy erről a motor típusról van valakinek tapasztalata?-mire kell odafigyelni, stb. Továbbá 21000 km van rajta és elvileg 30000 km nél jönne az első olajcsere, de a fedélzeti számítógép azt jelzi, hogy majd csak 15000 km után szükséges az olajcsere... Most hogy van ez? (olajcsere eddig még nem volt rajta) Lehetséges hogy a számítógép érzékeli a motorolaj minőséget és abból számolja ki az esedékes olajcserét? 

Válaszokat előre is köszönöm.!

roliiiiii Creative Commons License 2015.11.03 0 0 2451

hello
2010-es A4B8-am van, tolatóradart utólagosan szereltettem be. de a fedélzeti computer nem ismeri fel, a villamossági szerelőm szerint. valaki találkozott már hasonlóval vagy esetleg egy megbízható szerelőt tudnátok ajánlani Győr környékén, Budapesten? Köszi! 

Tumbas Creative Commons License 2015.11.02 0 0 2450

Sziasztok!

 

A4 B5-m van. 2000 évj, 1.9 PD TDI. Szeretnék bele eredeti audi telefont. A telefon es a vezerloegyseg, megvan, csak kellene valaki aki beleteszi. Tudtok olyan valakit?

ezüst-metál Creative Commons License 2015.11.02 0 0 2449

Akkut kellett cserélnem, és azóta a fedélzeti komputert ha bekapcsolom, utána csak kétszeri gombnyomásra tudom kikapcsolni az ablaktrörlő kapcsolón. ( A4 B5 )

 

Tapasztalt már valaki hasonlót?

Hogy lehetne visszatérni az 1 gombnyomásos kikapcsolásra?

janiasx Creative Commons License 2015.11.01 0 0 2448

Igen nekem is kevésnek tűnik a 80 ezer km-er, de nem lehet tudni,holnap lekérem az alvázszámot és utána járok. De azért szívesen veszek minden tanácsot.

Előzmény: kerkyra (2447)
kerkyra Creative Commons License 2015.11.01 0 0 2447

Azt a 80 ezer km -ert  én fenntartással  kezelném..  Nem azért  vesz az ember   dízelt  hogy  csak  évi 16000 km-ert  használja...   De előfordulhat, csak  k...va   ritka .....  A motor  meg  hogy  milyen, kéne  egy  motorkód  minimum....   

Előzmény: janiasx (2446)
janiasx Creative Commons License 2015.11.01 0 0 2446

Üdv. Kinéztem egy audi a4-et 2.0 tdi 5 éves,érdekellne mi a vélemény a kocsiról? 80-ezer van a kocsiban,ezt írták. Milyen a motorikusan,kényelem ,vezethetőség,megbizhatóság? Kösz.

vwtibi219 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 2445

Szép napot!

 

Autó vásárlás előtt állok, Audi A4 B6 2.4 V6 benzint néztem. Eddig dízel autóim voltak, inkább azokat ismerem jobban. Kérdésem lenne, hogy mennyire bevált megbízható ez a konstrukció? Esetleg van valakinek valami más amit ajánlana ebbe a kaszniba? Köszönöm! 

kerkyra Creative Commons License 2015.10.26 0 0 2444

Ha  te  nem  értesz  hozzá, kénytelen  leszel  szakemberre  bízni  a dolgot....  Én is  azt  tenném.. A villanyszerelési  szaktudásom kimerül a világítás  ki be  kapcsolásában  :)   

Előzmény: Matt Farrell (2443)
Matt Farrell Creative Commons License 2015.10.26 0 0 2443

Gondoltam rá, csak nem akarok úgy járni, mint a Peugeot 406 klímájával, hogy elment rá egy fél nap, meg az autó értékének a fele..

Előzmény: kerkyra (2440)
kerkyra Creative Commons License 2015.10.25 0 0 2442

Valószínű  hengerfejes   a te  bajodra    meg  autószerelő a megoldás  :)   

Előzmény: ZolA_A4 (2436)
kerkyra Creative Commons License 2015.10.25 0 0 2441

A4  betegsége,  villamossági  szerelő a te  bajodra  is a megoldás   ...  

Előzmény: Tamás Milán1973 (2437)
kerkyra Creative Commons License 2015.10.25 0 0 2440

Vidd el  egy   villamossági  szerelőhöz...   

Előzmény: Matt Farrell (2434)
kerkyra Creative Commons License 2015.10.25 0 0 2439

Vagy  nem  ér   rá  senki....   esetleg.

Előzmény: Matt Farrell (2438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!