Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2000.06.30 0 0 891
Sziasztok!
Fent vannak a honlapomon a legújabb, közeli képek a Sziliről. Sajna a vezetőfülke nincs kidolgozva, látszik a meghajtás. Lehet, hogy készítek még képeket.
Jó hétvégét mindenkinek!
BoGar Creative Commons License 2000.06.30 0 0 890
Sziasztok!
Fent vannak a Jó hétvégét mindenkinek!
BoGar Creative Commons License 2000.06.30 0 0 889
Sziasztok!
Vettem egy vezérlokocsit a V43-as mozdonyhoz. (Természetesen Fuggerth gyártmány.)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.30 0 0 888
Tényleg, így könnyebb.
Az acetonos módszert a fuggerth kocsiknál használtam; vettem párat használtan amire pillanat-ragasztóval voltak feltéve az alkatrészek....
Előzmény: gyurmosz (887)
gyurmosz Creative Commons License 2000.06.29 0 0 887
Óvatosan ki lehet szedni a Csöri ablakait, ha sikerül leszedni a kasznit. ÍYgy talán könnyebb tisztítani.
Előzmény: Törölt nick (886)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.29 0 0 886
A ragasztó leszedésére nekem csak egy durva módszerem van: aceton, és finom vatta.
Nagyon kell vigyázni a festésre.
Előzmény: BoGar (884)
crash__override Creative Commons License 2000.06.28 0 0 885
Sziasztok!

Nincs valakinek full wintrack programja ? Eddig csak a demot lattam, es ez alapjan messze korozi a winrailt, csak jo lenne benne menteni is :-), mert ez az egy korlatozas a teljes verziohoz kepest....

thx.

BoGar Creative Commons License 2000.06.28 0 0 884
Sziasztok!
Holnapra, vagy holnaputánra lesznek közelebbi képek. (A cégnél van egy tök jówebkamera, amivel pár mm-ről tuti képet lehet csinálni.) Ma felkerült a Csörgőm képe is, de ezt mindenki ismerheti, mert Fuggerth gyári a mozdony. Ráadásul el is rontottam, mert ráfolyt a ragasztó az ablakra. Hogyan lehetne ezt leszedni?
Köszi: BoGár
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.28 0 0 883
Hali!

Nagyon állat a szilid! Készíthetnél még róla képeket, kíváncsi lennék a részleteire.
Milyen alapra építették? Valamennyire kidolgozott a vezetőállás?

üdv:cs

Előzmény: BoGar (881)
modellező Creative Commons License 2000.06.28 0 0 882
Lehetne a képet nagyobbam? Esetleg szemből, oldalról, tetejéről?
Előzmény: BoGar (881)
BoGar Creative Commons License 2000.06.27 0 0 881
A honlapom helyes linkje: www.tar.hu/borbi
BoGar Creative Commons License 2000.06.27 0 0 880
Sziasztok!
Felraktam a honlapomra a Szilim képét. Akit érdekel az nézze meg!
Üdv mindenkinek!
pg54 Creative Commons License 2000.06.27 0 0 879
Z = 1:220!
Előzmény: Hpg (878)
Hpg Creative Commons License 2000.06.27 0 0 878
Matiz:

Ezek szerint hasonló az érdeklődési körünk? Én HÓ-ban (Na jó H0) utazom. Mi az arányszáma ennek a Z-nek? (pl. 1:87,5)

HpG

pg54 Creative Commons License 2000.06.27 0 0 877
A 80-as években sokszor láttam (főleg Drezda környékén) DR-110 és DR-242 vontatású emeletes vonatot...
Előzmény: BoGar (865)
gyurmosz Creative Commons License 2000.06.27 0 0 876
Hát, összetettebb alakú :-) Este küldök mailt.
Egyébként olyan min. 6 kocsis vonatokra gondoltam.
350-400 cm. elvileg lehetséges, szóval a hely megvan rá, de hát ez nem ilyen egyszerű (családot meg kell győzni :-))
Előzmény: Törölt nick (871)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.27 0 0 875
Gyurmosz épít pályát és elkezdtünk beszélgetni róla. Kikérte a véleményem valamiről. A történet eleje a vasútbarát topicban található.

Macibb

Előzmény: joem (874)
joem Creative Commons License 2000.06.27 0 0 874
Beavatnátok minket is a részletekbe? Az igazság az, hogy mindenféle pályaterv érdekel.
Előzmény: Törölt nick (871)
joem Creative Commons License 2000.06.27 0 0 873
Igazad van, bocsi. Csak azt akartam mutatni, hogy a mozdonyaid jók hozzá.
Előzmény: BoGar (872)
BoGar Creative Commons License 2000.06.26 0 0 872
Köszi, megtaláltam, bár rossz linket írtál. (Gőzös helyett a dieselre linkeltél.) Ezen a képen egyébként alig látszik valami az emeletes kocsiból.
Előzmény: joem (867)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.26 0 0 871
Megosztod velem cm-ekben is a rendelkezésre álló helyet? Ha összetettebb alakú, rajzolj vagy faxolj vagy emailezz :-) Álmaimban nekem is szerepel egy H0-pálya, de ha olyanban gondolkodom, amelyen lehet közlekedtetni a gyorsvonati szerelvényeket, az egyik oldala el illik hogy érje a 350 centit. Balatonakali-Dörgicséről csak az jut eszembe, hogy 1991-ben leszállított ott a kalauz, mert német srácokkal utaztunk félárú jeggyel, miközben alacsony volt az egy főre eső diákigazolványok száma ;-) De ha legközelebb arra járok, megnézem. Vagy jó ürügy arra is, hogy (pl. a hétvégén) arra vegyük az irányt. :-) Milyen hosszú szerelvényeket közlekedtetnél?

Macibb

Előzmény: gyurmosz (870)
gyurmosz Creative Commons License 2000.06.26 0 0 870
Macibb, itt vagyok!
Az a jó, hogy van egy ferde sarok, ahová be lehet rakni a görbületet. De már Badacsonytomaj szimpatikusabb :-)
Esetleg Balatonakali-Dörgicse? Erről van valami infód?
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.26 0 0 869
Hi!

Most kaptam levélben ezt a címet:
http://ourworld.cs.com/olaj1/index.htm
Egy nagyon szép Z léptékű asztalt láthattok, ha jól láttam Faller épületekkel.

Ki tud segíteni: Z méretarányú modelleket hol árulnak?

üdv:cs

division by zero Creative Commons License 2000.06.26 0 0 868
a Keletiben gyakran lehet látni GySEV vonatot MÁV mozdonnyal, ill fordítva is...
ha van még MÁV személykocsid is, azt is nyugodtan utánarakhatod, gyakori a vegyes szerelvény is...
Előzmény: BoGar (864)
joem Creative Commons License 2000.06.26 0 0 867
Egyébként az említett kép (BR64+emeletes kocsi)itt található
Előzmény: joem (866)
joem Creative Commons License 2000.06.25 0 0 866
Még 1szer: kongratuláció a Szilihez. A börzén kaphatsz hozzá kasznit. Én Debrecenből költöztem fel, úgyhogy valymi kevésszer láttam GySEV guruló anyagot. Szerintem könnyen előfordulhat az általad amlített MÁV-GySEV felállás.
Az emeletes kocsival egy BR64-es látható egy eredeti fényképen a 69-es PIKO katalógusban. Ebből az is következik, hogy mind a BR55, mind pedig a BR244 korrekt összeállítás. A Csöri és a Szili valóban nem jön szóba.
Úgy emléxem, hogy a Gigant 30K HUF volt. Nekem az első MÁV-os villanymozdonyom egy Szöcske lesz. Már készül Szegeden egy ROCO alvázra.
Előzmény: BoGar (865)
BoGar Creative Commons License 2000.06.25 0 0 865
Milyen mozdonyt tudtok ajánlani ehhez a Schicht szerelvényhez? A következő mozdonyaim vannak: Br 244 villany, Br 55 gőzös, a régiek és a két új: M41 diesel, V43 villany. Gondolom ezek közül egyik sem való hozzá, de mit vegyek hozzá?
Köszi: BoGár
BoGar Creative Commons License 2000.06.25 0 0 864
Mármint a kaszni nem GySEV festésű. Lényegében azért akartam GySEV-est, mert van egy hozzá illő Fuggerth személyvagonom. Vagy szerinted ilyen kevert változatban (GySEV vagon MÁV mozdonnyal) kölekedik vonat? Egyébként amit bal oldalon láttál, azt ugyanaz az ember csinálta, akitől én vettem, de a gazdája leejtette. Ezt meg lehetett venni 18000-ért. Ja és én is ezt egy másik emberek elöl vettem meg, egy másik árus is meg szerette volna venni, de nem volt nála pénz, így az enyém lett. Ő egyébként dicsért is, hogy nem hagyom ott ennyiért.
Mellesleg én 10 óra 15 perc körül értem ki. Gondolom te csak utánna. Nem tudom, te emlékszel még a V63-as árára? 27e volt, vagy már nem jól mléxem? Ez a következő célom.
joem Creative Commons License 2000.06.24 0 0 863
Azt a Szilit én nem láthattam, mert később érkeztem. Egyébként nem értem azt, hogy "a váz...nem GySEV festésű". Ennyiért különben én is szivesen vennék Szilit, bár engem a MÁV-os verzió érdekel.
Figyelmedbe ajánlom ezt a címet, ahol sok szép BoBo-t találhatsz (GySEV-est is) marha drágán. Ha érdekel, megvan a magyarországi kontakt is.
Előzmény: BoGar (862)
BoGar Creative Commons License 2000.06.24 0 0 862
Szasz!
Nem azt vettem, jobbra az utolsóelötti asztalon volt egy, azt vettem meg. A vázát egyébként ki fogom cserélni, mert ez nem GySEV festésű. Egyébként nekem tetszik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!