..igen, ez a szivattyú volt a hibás. Még szerencse, hogy egy karosszériás emberem csinálta, mert egy autószerelő nem sz@rolt volna a pattintós-törős műanyag kötésekkel.... így cakli-pakli 30.000-ból megúsztam. Korábban volt egy Hdi-s francia kocsim, az is így járt, és ezt a tapasztalatot erősítette meg két taxis ismerősöm is. A tank egyébként elég tiszta volt belül, így a szűrő is. Érdekes, hogy a tápszivattyú üresen, szárazon szépen járt, csak a sűrűbb gázolajjal akadozott. Miért nem vízzel megy a kocsi, akkor nem kellett volna cserélni....
na, a tankban levő tápszivattyú halódik, ami egybe van építve a digi szintmérővel.... kb. 60kHUF.Egy ismerős által szerencsére van egy gyári beszállítós 3bar nyomást biztosító szivattyú, ezt építik be épp most....
Elolvastam mindegyik cikket, a Vw-set is. Érdekes volt , hogy a Multavannál a zörgő utasteret említik, mert én arra tippeltem volna , hogy az opelnek/rönyónak kellene nyikorognia. A valóságban is az tünt fel előszőr, hogy a VW használat után a Vivaro milyen csendes belűl. :-))
Nekem az adagoló kezd elfáradni 30 000 km-nél. Ha óvatosan nyomom a gázt 1500-2000 között surrog, ha lejtőn gurulok mondjuk 80-nal 5-ben, és a motorfékről kezdek átváltani gázadásra, de még nem húzza az autót, hanem éppen megjelenik a gázolaj az adagolóban akkor csinálja, tehát tuti az adagolóval van gond.
Nem olvasgattam itt, azóta gondolom megoldódott a fék kérdés.
Én Pesten az Ajtósi Dürer elején szoktam megvenni egyelőre csak az apróbb dolgokat, de mivel a kormányt félig eltekerve néha remeg a szervó, így rákérdeztem, ha 1-2 év múlva szivattyút kell cserélni, akkor mibe kerül ? 97 000 Ft-ot mondtak erre a cuccra.
Nagyon ül a csapat! Minden ok? A Trafikosoknak itt egy dícsérő cikk: http://www.vezess.hu/hir.php?idx=7373
Az én Vivarom, jelentem 133.000km-nél kisebb problémákkal küzd.
1. A stabilizátorokat tartó rúd kéz bilincssel van felfogatva az alvázhoz, és hogy ne zörögjön, a rúd és a bilincsek között van egy-egy gumi-szilent. Na, ezek koptak el, és elég furán kopog emiatt a kocsi első futóműve. Ám a szilent külön nem kapható, nincs is külön cikkszáma, így a rúddal együtt kell megvenni - aranyárban. (45kHUF)
2. A téli szünetben a kocsi két hetet állt egy fűtetlen raktárban - és attól kezdeve nehezen indul, hideg és meleg motorral egyaránt. Izzítógyertyák ok. Diagnosztika, fejvakarás, nagynyomású szivattyú és porlasztócsúcsok emlegetése után valami reel szivattyút húzott szét a szerelő, mondván, hogy ott is van egy szűrő, amit ki kellene takarítani (hozzáteszem, a kocsi csak kúton tankolt gázolajjal üzemel, mer'az Áfát csak így tudom elszámolni). Ehhez rögtön kellett két kis gumigyűrű, mert ha szétszedik a reel szivattyút, azt cserélni kell. gumigyűrű megrendel, sziattyú szét, takarítás - minden maradt a régiben. Most még a tankot vetetem le és takaríttatom ki a tápszivattyú előtti szűrőt, aztán....
Úg ytűnik, hogy a hátsó ablak jégtelenítő fűtőszálak nem működnek. Bekapcsolom, s a visszajelző világít, de a szálak nem melegszenek, vagyis a párát sem szüntetik meg. Ezzel együtt nem megy a visszapillantók fűtése sem. A biztosítékokat megnéztem, azok rendben vannak.
Nem tudjátok hol lehet kimérni, hogy kap áramot a hátsó fűtő szál?
Ma nyomtunk egy "karácsonyi bevásárlás" kört a szerkezettel.
+ Tesco nagybevásárlás
+ 3(!) közepes méretű fenyőfa vásárlás
+ 2 gyerek és feleség az autóban
= mindenkinek és mindennek kényelmes hely.
Hát ezt csinálja utánunk valaki egy átlagos szgk-val.
Néztem a fenyőárusnál a népet, a "12 cm-es" ultramini fenyőket sem tudták normálisan bepréselni a kocsijukba. Próbálták a síléctartón keresztül, tetőre, hátsó ülésre. Semmi... Azután lestek engem, kinyitottam a Trafic hátsó ajtaját és keresztbe beraktam a 3 fenyőt, majd ajtó becsuk.
Metál ezüst 1.9 CDTi 8 személyes, már túl van a 8000 km-en, eddig no problem azon kívül, hogy kicsit meg lett zúzva az eleje. De az összeszerelési minőség... hát, többet vártam.
Péter, tudnál nekem segíteni alkatrész-ügyben? Úgynéz ki, hogy elmenőben a főfékhengerem..:-( és elég durva árakat mondogatnak. De télen nem árt, ha fog a fék, és a kocsi elég sokat megy.... Vivaro 100LE, 6 seb, motorkód:F9Q7 előre is kösz!
Én most rakattam fel a gyári GoodYear Cargo G26 gumik helyett, GoodYear Cargo Ultra Grip téli gurigákat. Pásztóynál ~30000/db áron a webáruházukban lehetett rendelni.
Valamelyik reggel az esőáztatta Attila úton hirtelen megállt a sor... recsegett rendesen az ABS alattam. Szerintem ha nem a téli garnitúra van rajta, akkor benéztem volna valakinek a csomagtartójába.
Bár itt a reklám eléggé off, teszek én is egy ajánlatot: Pirelli citynet winter plus : 128000-/4db motortuning : 70000- a két dolog egyszerre : 180000-
Körülnéztem ügyedben, és bevallom nem találtam különösebben jónak tűnő vételi lehetőséget. Mintha idén óvatosabbak lennének az importőrök. Annyit tudok csak ajánlani, hogy ha leírod milyen ajánlatot kaptál, utánanézek tudok-e olyat olcsóbban. Marad a tuning...
Mik az igényeid azon kívül, hogy az ára listaár alatt legyen? Itt is segíthetek, bár így szeptember elején még néhány importőrnek csak árlistája van téligumikról, meg a tavalyi maradék.
Barum Polaris2 25e/db ebben a méretben. Sok éve használom mindenféle autómon, sokat járok síelni, túrázni, 150-ig stabilan zúztam a havas sztrádákon is.