Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 359
Ha valakinek keres egy "nem navi"-s Cd changert, nekem van egy felesleges.
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 358
Tegnap már sötétben nézegettem. Ma megnéztem mégegyszer és nálam is 3 van. Úgy ahogy te írtad.
Előzmény: Kovi74 (356)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 357
Nekem ez is tetszik, de megnézném a 10 küllőssel is, én is sokat gondolkozok, hogy mit keressek rá. Szerintem az 5 küllős az olyan snassz, max. ha két színűre lenne festve. Nem Suzuki ez!! És is 16-ra gondoltam de félek, hogy nem fogom győzni a futómű javítást. Szar magyar utak.
Előzmény: Lacee83 (352)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 356
Na most voltam kint, és megnéztem milyen a vezeték színe. 3 vezeték 1 fehér, 1 kék-fekete, 1 fehér-fekete. Nekem akkor több szál van benne, és azért lehet két fordulatú ?! És a tied is 1.9 JTD ? De miután mondtad a klímát, én ma voltam megnézetni. Na az pont jó, normálisan működik. Csak pollen szűrőt kellet cserélni.
És a klímahűtőt kell még kimosni. Ki is lett fertőtlenítve.
Előzmény: fil (351)
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 355
Ha azt szeretnél ne is engedj belőle. Később biztos megbánnád. :)
Én magamból indultam ki. Egy SW-re, ami főleg az agglomerációból munkába jövet-menet max. 90-100-al battyog, meg városban a nem kicsit kátyús Bp.-i utcákon, teljesen feleslegesnek tartottam még a 205/60 R15-öt is (gondolkodtam rajta :). Erre bőven elég a 195/65 R15. (meg a kátyúkat is jobban bírja) Valószínűleg más lenne a helyzet sok autópálya és jó kis hegyi utak esetén...
Előzmény: Lacee83 (354)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 354
A 16ból nem engedek:-) A gyáritól egy mérettel nagyobb még nem nagyon gáz 205/55 gumikkal, de a17es már tényleg határeset lesz.
Előzmény: fil (353)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 353
A jelenség az volt nálam is, hogy fűtött akkor is amikor hűtenie kellett. Remélhetőleg nálad is megoldja egy gáztöltés. Nekem ez a Norautónál DK.-n ~10K volt.
Biztos, hogy jó lesz a 16-17"-os? Dögösen nézki, de a komfortosságból sokat veszítesz. Meg aztán ezekre a magyar utakra olyan "peres" gumit !?
Előzmény: Lacee83 (352)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 352
A télen vett kocsi klimája nem működik, nahát az enyém se. :-) Melegebbet fúj be szintén. Remélem nálam is csak gáztöltés lesz ha nem akkor marad az ablakletekerés... egy ideig.

Az alufelni projekt eddig igy áll:




Bár ez csak próba volt, még nem döntöttem. Mit gondoltok ilyesmi felni illik alá, vagy inkább 5 küllős? Ez egyébként 16"-os és 4x100As lenne, lehet hétvégén még rápróbálok egy 10 küllős 17"-t
Előzmény: fil (346)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 351
Nem bírtam ki hétvégéig... megnéztem. Ha lehúzom, szinta azonnal indul, de szerintem a magasabb fordulat. Nem tudom ugyan milyen lenne az alacsonyabb , de szerintem ez nem az. Erről a csatiról, ami a hőgombán van, két szál vezeték (kék és fehér) jön. Ez vajon hogyan vezérel két sebességet, két különböző állapotot. Két fokozatban változik az ellenállása, és ezek szerint rossz a jeladó (hőgomba)?
Előzmény: Kovi74 (349)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 350
Köszi. Na, jön a hosszú hétvége majd megnézem.
Előzmény: Kovi74 (349)
Kovi74 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 349
Elméletileg két fordulata van a ventilátornak. Klímázás közben, nem szabadna még ebben az időben, gyors fokozatra kapcsolnia. Elégnek kell lenni a lassabbnak is. A két fokozatot úgy tudod megnézni, hogy a termosztáton van egy csatlakozó. Ha lehúzod akkor 5-10mp belül bekapcsol a lassabb fokozat. Majd ugyancsak 5-10mp elteltével bekapcsol a gyorsabb is.
fil Creative Commons License 2010.03.30 0 0 348
Most már biztos, hogy a klímára kapcsol be. Ha azt kikapcsolom akkor normálisan működik tehát valóban cca. 90 foknál kapcsol (legyen 88). Ha a klímát bekapcsolom, akkor néhány percen belül bekapcsol, teljes fordulaton. Ráadásul k...va hangos. Nem üt, de mintha a venti nem lenne jól kiegyensúlyozva, vagy mi. Mintha valami rögzítés hiányozna ami miatt berezonál.
Előzmény: Kovi74 (347)
Kovi74 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 347
Én ma cseréltem termosztátot. 1.9 JTD van. 88fok van a gombára írva. És ott be is kapcsolt. A termosztát típusa FACET 7.8563. És 14.500 vettem a Bárdinál.
Ha jól tudom, akkor a klíma kompresszort nem hajtja direktbe, csak amikor szükség van rá. Nem lehet hogy a tiedet állandóan hajtja? Esetleg azért mert a klíma hűtő melegét a vízhűtőn keresztül hűti le, így szintem normális, hogy hamarabb melegszik.
Valamennyit átvesz a vízhűtő a klíma melegéből.
Nekem nem akart melegedni a vizem, mert mindig nyitva volt a termosztát. És ha bekapcsoltam a klímát, akkor gyorsabban felmelegedett a vizem nekem is. Ha kikapcsoltam akkor meg visszahűlt 60 fok körülire. Nem volt üzemi hőmérséklet.

fil Creative Commons License 2010.03.30 0 0 346
Sziasztok Lybrások!

Melegedett egy kicsit az idő és rögtön kiderült, hogy a télen vett kocsi légkondija nem működik. Kicsit melegebb levegőt fújt be mint ami kinn volt :(
Egy gáz töltés megoldotta, 0,3kg volt benne a 0,7 helyett. Viszont azóta meg a motor nagyon hamar felmelegszik és bekapcsol a venti (cca. 80 °C foknál, szerintem csak 90-nél kellene neki). Ez elég gáz, mert még csak 20 °C van. Milesz majd 40-nél? :(
Van valami amit esetleg elzárhattak, átkapcsolhattak a klímatöltésnél. Vagy csak véletlen egybeesés. Remélem nem a termosztát adta meg magát, mert az húzós.
Előzmény: Dudu 75 (345)
Dudu 75 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 345
Hali mindenki!
Tökéletes megoldás,én évekig használtam olasz autóimon 4x100-as felniket,olyan kicsi a külömbség,hogy semmi bajt nem fog okozni! A megfelelő tehermentesítés sokkal fontosabb!
Előzmény: Lacee83 (341)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 344
Köszi. Már néztem ezeket vagyis nézem minden nap. De használtat venni méret állapot és még jól is nézzen ki, hát elég macerás dolog. A mozgókúpos csavarkészlet 9E forint lenne.
Előzmény: fil (343)
fil Creative Commons License 2010.03.24 0 0 343
Vagy itt.
Előzmény: fil (342)
fil Creative Commons License 2010.03.24 0 0 342
Elképzelhető, hogy járható út, hiszen azért találták ki. Én mondjuk nehéz szívvel döntenék mellette.
Itt próbáltad már keresgélni?
Előzmény: Lacee83 (341)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 341
Úgy tűnik nehezebb lesz a felnibeszerzés mint gondoltam 4x98sehol sincs. Mi a véleményetek a 4x100 as felni mozgókúpos csavarral való rögzitéséről. Állítólag járható út. Ha más nem kénytelen leszek új felniket venni:-(
fil Creative Commons License 2010.03.19 0 0 340
Én eddíg nem vettem észre problémát. Igaz, nálam a Chrome irogatja be...
Előzmény: fony72 (339)
fony72 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 339

Köszi fil! Vannak még egyéb szépek is, de nem fogom itt rekámozni. Elmúlt és kész.

Nemtom mi van, de valahogy szórakozik velem a fórum. Nem tudok mindig belépni. Van,hogy a @ után nem tudom folytatni a bejelentkezést, mert eltűnnek az előtte beirtak. Nálatok minden OK ezzel?

fil Creative Commons License 2010.03.18 0 0 338
Gratula.
Klassz. ... hogy mik ki nem derülnek ;)
Előzmény: fony72 (337)
fony72 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 337
fony72 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 336

Pl egy régebbi kép az érdekesség kedvéért (már ha sikerül beszúrni):

Ja és közben rám maradt még a szörfdeszka javitás is. Igyexik az ember...

fony72 Creative Commons License 2010.03.18 0 0 335

Háááát...Is.Eleinte airbrush-sal kezdtem, aztán nem nagyon volt rá igény, igy elkezdtem motorokat fényezni.Sok moci fut nálatok, főleg Győr környékén, ami nálam kapott új "ruhát".Emellett elengedhetetlen volt, hogy itt-ott a szakik által észre nem vett repedéseket javitsam az idomokon.Igy ez is rajtam maradt, később már rám sózták a komplett hegesztéseket is. Persze közben egyre többen idegesitettek autók fényezésével is, igy ha nem volt motor ezt is bevállaltam. A Lybrám is igy készült. Az utóbbi években már inkább az aluminium, vas és rozsdamentes anyagok hegesztése van teritéken (anyagilag jobb és tisztább meló), de igy év elején, mig beindul a meló, közben bevállalok ezt-azt.

Szóval tudnák mesélni... :-)

Előzmény: fil (334)
fil Creative Commons License 2010.03.18 0 0 334
Te ilyesmivel foglalkozol?
Előzmény: fony72 (333)
fony72 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 333
Ja!A javitás kb. 30.000.-be került, ami nem 60!
fony72 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 332

A lökháritó darabjai nagyjából megvannak?Ha igen, akkor nem nagy gond újra összeállitani.Ma pl. egy olyan Fiat Coupe lökit fejeztem be, aminek az egyik oldala (a jobb első sárvédő alatti rész kb. 1/3-a) hiányzott.Ezenkivül ezer felé volt repedve és törve.Volt mit vele szenvedni, 3 napom ment rá, de sikerült megmenteni.Igaz, nem olcsó ilyen volumenű meló, van mit vele szivni.De ha egyszer nem talált bontóban a tulaj, akkor nincs más megoldás.Holnap viszik fényezni, hétvégén fölszerelik.Szóval ha nem hiányzik a fele, akkor még menthető.Bowden ügyben nem tudom ki foglalkozik ilyen dolgokkal, de én biztos bepróbálnék valami gáz, fék vagy kuplung bowdent ha jó a hossza és az átmérője.Esetleg bicikli szaküzletekben is lehet venni bowdent méterre.Csak a végekkel kell kicsit eljátszani, de szerintem megoldható.

Esetleg vatera vagy hasonló oldalak (ebay).Én pl. a vaterán vettem tavaly komplett ablak emelő szerkezetet 10.000.- Ft-ért.

juk-ur Creative Commons License 2010.03.17 0 0 331
A helyzet az ,h. durván megtört az eleje, ki is lett javítva,csak a lökhárító apró darabokban. Ezért kellene bontóból,akárhonnan! Egy pár bontóból próbáltam,vagy nincs ,vagy 50-60e. A másik még mindíg az ablakfelhúzó mechanika, amit lehet vki tud javítani... De ki?? Tehát továbbra is fennál a problémám. Köszönöm...
fony72 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 330

Juk-ur!

Mi a gond a lökivel? Ha repedt vagy törött, akkor javitható.Bowden szerintem végső esetben pótolható valamilyen egyéb hasonló átmérőjű bowdennel, megfelelő hosszra alakitva.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!