Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papka11 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9057

Szerintem rá kell csavarni. Olyan mint a tört csavar kihajtó, csak fordítva működik.

 

Nahh, ennyit és a kerékőr. :-(((

Előzmény: Törölt nick (9056)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9056
ezt ra kell csak ütni a kerékőrcsavarra, és simán leszedhető vele?

http://www.tmtrade.hu/shop/product_info.php?products_id=324

Nem is drága..



Előzmény: joemaster (9055)
joemaster Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9055
5000 Ft a 4 db csavar?
Előzmény: ckerti (9054)
ckerti Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9054

Kerékőrt bármelyik gumis tart raktáron, de a nagyobbak biztosan.

Árban olyan 5 eFt-ra emlékszem, de legutóbb 3 éve vettem, azóta biztos változtak már az árak.

Előzmény: joemaster (9053)
joemaster Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9053
Sziasztok!

3000 km-t futott Dunlop SP Sport 01 gumikkal szerel, szintén 3000 km-t futott 15"-os Helios alufelniket kínáltak nekem eladásra. A gumik mérete: 205/60R15.

Megér ez 4 db-os szett esetén 100e Ft-ot?

Kerékőr csavart hol és mennyiért lehetne szerezni?
desouza2 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9052
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni. Szüleimnek van egy 1999 1,6 SR motorral szerelt kombi Octaviájuk, ami amíg hideg a motor és nincs terhelés alatt, egyszerűen leáll. Az alapjárat is ugrál 500 és 1500 között. Mindez csak addig, amíg be nem melegszik. Elég kellemetlen, mikor gurulnak a piros lámpa felé, kinyomják a kuplungot, a motor pedig leáll, fék, szervó nincs...

Van valakinek ötlete/tapasztalata, hogy mi lehet a baj, esetleg a megoldás?
Sajnos eddig ahány szerelő látta, mind "csinált vele valamit" de semmit nem javult a helyzet.

Előre is köszi a válaszokat!
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.31 0 0 9051
pet fűtés = házkidevenc kutyulimutyuli fűtése :-)

Ahogy Varshi írta, egy extra 1kw-os elektromos fűtés diezelekben (hogy ne keljen ülésfűtést venniük a tulajoknak drága pénzért), mert ha maxra kapcsolják a fűtést, perceken belül jó meleg lesz ..
Előzmény: ottar (9049)
jopek13 Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9050
KÖSZÖNÖM
Előzmény: hicky (9048)
ottar Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9049

Ez mi ez?

Mi az a PET fűtés?

 

Előzmény: Varshi (9045)
hicky Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9048
Bocsi!Félreértés volt/van.A motor természetesen nem 3.000cm3,hanem 2.800cm3.Vagyis 2.8 V6 193LE,280NM.A felirtat a hengerek számára,illetve a szelepek számára utal!
Vagyis V6 30V benzinmotor elöl hosszirányban beépített!
Előzmény: jopek13 (9047)
jopek13 Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9047
A 3.0 v6-os motort nem látom a skoda motorkinálatában, irnál róla valami? Köszi.
Előzmény: hicky (9044)
Varshi Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9046

> Az ECON gombra nem emlékeszem (csak a klima be kikapcsolo gomb), h lenne nálam, az mit csinál?
> Manualis (Climatic) klimam van..

 

Az ECON az automata (digit) klímáknál azt csinálja, hogy kikapcsolja a kompresszort. Azaz a beállított értéket klímakompresszor nélkül próbálja elérni. Fűteni tud, de hűteni/párátlanítani nem.

Előzmény: Törölt nick (9034)
Varshi Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9045

> Szóval ebben az autóban nincs ECON gomb, de ha a hőfokszabályzót a 26 fok

> feletti pirosba csavarom, illetve annak is a maximumára, akkor kattan egyet, azaz

> zár valami plussz érintkezőt -> ez kapcsolhatja be a PET fűtést

 

Igen, ha nem Climatronicod van, akkor a MAX-ra kell állítani, és arra kapcsol be. De csak akkor. :)

Előzmény: Törölt nick (9036)
hicky Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9044
Ez 3.0 V6.=Az egy 3.0 V6
Előzmény: hicky (9043)
hicky Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9043
Szia!
Ez 3.0 V6.

Ez egy V6 3.6-os motor:
/megfigyelhető,hogy már nincs ott a matrica a" Shell ajánlásával"!/
Előzmény: jopek13 (9042)
jopek13 Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9042
Szia ez most v6 3.0 vagy 3.6-os?
Előzmény: hicky (8978)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9041
Megmondom oszinten, hogy nekem jobban tetszik az en winterem belso tere, mint ez. Nem onigazolasbol mondom, hanem egyszeruen nekem a tul futurisztikus design nem jon be.
Előzmény: globglob (9037)
kustib Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9040
Bajáratásnál alapszabályról beszélni elég érdekes! :D Mindenki más és mást mond, hogy hogy lesz jó! :o Nincs két egyforma cikk sem! :o
Előzmény: Törölt nick (8938)
ToroNegro Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9039
azért vigyázat az ülésfűtéssel Urak!

2006 december 23 Budapest-Bécs , off 607-es bőrös, kint nagy hideg, szeles idő. ülésfűtés persze high-on. Kiszállás a reptéren, iszonyat hideg szél, befújt a kabát alá is rendesen.
2006 december 24 hajnal Budapest-Máv Kórház roham-mentővel, vesegörcs, vesegyulladás :( Ismerős Doki mondta "okos" vagy fiam! , nem röhögtem higgyétek el :(

Szóval csak óvatosan ! én actual Octi bőrösben nagy hidegben föltekerem fullra míg melegszik és vissza 1re menetben, de várható érkezés előtt 5 perccel kikapcs.

Ahoj néktek, kellemes hétvégést!
Előzmény: ckerti (9033)
KOCZKY Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9038
Belenéztem, az legyen a legnagyobb hibája, azzal együtt is rendben van nagyon!
Előzmény: globglob (9037)
globglob Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9037

Nekem is tetszik a faceliftes Octavia, csak azt a vigyorgó kormánykereket elhagyhatták volna, ami már az új Superbnél sem jött be.

 

 

 
Előzmény: KOCZKY (9035)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9036
Szóval ebben az autóban nincs ECON gomb, de ha a hőfokszabályzót a 26 fok feletti pirosba csavarom, illetve annak is a maximumára, akkor kattan egyet, azaz zár valami plussz érintkezőt -> ez kapcsolhatja be a PET fűtést
Előzmény: Varshi (9032)
KOCZKY Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9035

Jó reggelt!!!!

 

Meg kell követnem minden octi facelift "rajongót" :-)))

Ma reggel idetoltak a cég elé kettőt is, elég rendesen felszerelve feketében... háááát, naná, h körbejártam, és meg kell mondanom, h igazán jól néz ki kívül is és belül is, jobb, mint képeken, különösen a belseje jött be nekem nagyon. Élőben a lámpások se ollan durvák elől, a hátsót meg megint meg kell szokni, kicsit még furi ránézni.... De szó, ami szó: szép lett, vagyis nem romlott fikarcnyit se !!!!

 

Mai eszemmel, lehet h megvártam volna, és egy illent, azon az áron, amit vettem ősszel :-)))

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9034
Huha, köszi, nem tudtam a PET 1kw-os heaterről.. Szóval ezért van nálam rögtön meleg.. - akkor tulajdonképpen ez egy hűtő - fűtő klíma??
Az ECON gombra nem emlékeszem (csak a klima be kikapcsolo gomb), h lenne nálam, az mit csinál?

Manualis (Climatic) klimam van..

Üdv: Laci
Előzmény: Varshi (9032)
ckerti Creative Commons License 2009.01.30 0 0 9033

Amig nincs, addig nekem sem hiányzik, de az új kocsimba -majd egyszer- belealkuszom, csak azért, hogy kipróbáljam.

 

Apámnak van a bőrkárpitos kocsijában, abban már éreztem, hogy jó lehet, de azt keveset vezetem, nem szokhattam meg.

 

Mindegy, költeni már nem fogok rá ebben a kocsiban.

Varshi Creative Commons License 2009.01.29 0 0 9032

> De én rátámasztok a gázpedálra 3 percig egy fél zsalukövet, többek között, h

> fogyjon az olaj, és ne termelődjön több, h megint le keljen fejni az autót :-)

 

:o))) Ez a beszéd! :p

> (van valami plusz a fűtésben, ha maxra tekerjük? úgy értem hideg motortól számítva, az első pár percben?)

 

Igen!!

"The TDI's have an electric PET heater in the dash unit with a 1kw output. If you have Climatic air con it becomes operational if the temperatuer dial is turned up to 90% of maxiumum - and if the ECON button is not selected.

 

On the Climatronic unit the PET heater is automatically operated."

 

 

> Ezért nem értettem, h miért fontos az ülésfűtés.. Persze, ha lenne én is

> bekapcsolnám, hamár van, de eszembe nem jutna még 100Ft-ot sem költeni rá.

 

14 fokban én se kapcsolom be. De 5 fok alatt már igen.

-5 %-ben pedig már SOKKAL lassabban melegszik be a motor (speciel nekem van, hogy visszahűl!)

 

Kicist hozzá vagy szokva a jóhoz. ;)

Előzmény: Törölt nick (9031)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 9031
De én rátámasztok a gázpedálra 3 percig egy fél zsalukövet, többek között, h fogyjon az olaj, és ne termelődjön több, h megint le keljen fejni az autót :-)

Na, komolyra fordítva a szót, 14 fokos garázsból indulok, maxra állítom a fűtést, 2-es ventillátorral, és perceken belül olyan meleg lesz, h a gyereket eleve kabát nélkül szoktam berakni az autóba. Érdekes módon, ha 22 fokra van állítva akkor lassabban indul el a meleg.. (van valami plusz a fűtésben, ha maxra tekerjük? úgy értem hideg motortól számítva, az első pár percben?)

Én egyszál ingbe szoktam beszálni, pulcsi sincs. A kiállás és az első piros után már rendesen meleg van az autóban, ez max 3 perc. Ezért nem értettem, h miért fontos az ülésfűtés.. Persze, ha lenne én is bekapcsolnám, hamár van, de eszembe nem jutna még 100Ft-ot sem költeni rá.

Mint írtam nem vagyok egy fázós tipus, szóval nem nérvadó, a lakásba sem viselek el 20 foknál melegebbet nagyon..

A bőr ülés tényleg eleve hűvösebnek hat.
Előzmény: BX_thomas (9029)
ottar Creative Commons License 2009.01.29 0 0 9030

Enyém 6,06 volt.

Április, 4x4 1.9 Pdtdi Winter. Üzembehelyezés elengedve, alapon kívül 8 hangszóró, függönylégzsák, esőérzékelős ablaktörlő.

Az ülésfűtés isteni.

(Kint áll a kocsi, a mínusz 10 körüli időkben egy szál ingben (utálok zakóban vezetni) is kellemes volt. A céges navarában majd elpusztulok mire elkezd fűteni.)

 

Előzmény: Törölt nick (9010)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.29 0 0 9029
nemtom hol laksz, miylen dízeled van, de nekem -5-10 fokban 10perc simán kell mire a pingvinek kimkászálódnak a kocsiból.
Kabátot is utána veszem csak le...
Előzmény: Törölt nick (9023)
BX_thomas Creative Commons License 2009.01.29 0 0 9028
értelmesebb mitn az abs :)))))))
Előzmény: Törölt nick (9027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!