és voltak már jogi ügyeitek velük? Megoldják a problémákat?
Valahol olvastam, h ha 2x egymásután ugyanazt követed el, akkor az bűnismétlés, vagy milyen néven nem foglalkoznak az ügyedel (speciel ez tilosban parkolás volt amiről olvastam, ez nem érint engem)
én a hűtővízzel vagyok így, minimumon volt, és elképzelhetőnekelképzelhetőnek tartom, h nem nálam fogyott le.. Amúgy 8 ezernél áll, és maxon van az olajszint.
Olaj téma: 3 ezer km után bekukkantottam, hogy is állunk olajjal a mociban, hát a nívó alját csípte csak, vagyis minimum..... ezt én nem a kocsira fogom, hanem ez tipikusan PoHu mentalitás, töltsük minimumra, és akkor marad is a műhelyben pár lityi feleslegben, no persze adtak egy flaskát tartalékba, de akkor is...! Facé nem lehet abba az új mociba lötykölni inkább !!!!
Ehhe ma reggel az idétlen S rádióban AC/DC-t nyomattak, aztán feltekertem a rágyijót olyan 30-ig, hát nem mondom, szól ez a gyári cuccli, ha kell rendesen, olyat ütött a lábdod, h ihaj, akinek emmeg nem elég, az már úgyis süket is :-)))))
Én is minden autómnál ezzel kűzdöttem, de van egy bevált módszerem, nem kell a xenon se, és igazán "olcsó" megoldás, javallom a Tungsram Megalight izzót, akár a +50 akár a +90 verziót, lesz különbség, hidd el, persze akkor, ha maga a lámpatest és a fényszóró jól be van állítva.... évek óta használom, nekem bejött!!!
Nekem is van DAS-om. Ja és egy "ismerősöm" akinél én is kötöttem. Nagyon korrekt és jó gyerek. Volt hogy valaki kötöt DAS.-t és amikor összehoztam az ismerősömmel, akkor évfordulokor lemondta, és megkötötte az ismerösnél.:-))) Ha komolyan érdekel valakit, vagy csak érdeklődik a téma iránt , szivesen össze hozom a találkozót. Gyorsan leszögezem a miheztartás véget nincs érdekeltségem a cégnél és nem is kapok jutalékot.
Más.
"Aztán kezdtem figyelni és úgy látom, mindegyik utólagos xenonos OII-es vakít. Valahogy jobban, mint a többi. Tegyük hozzá, nagyon kevés olyan utólagos xenont látni, mely ne vakítana, aztán lehet, hogy egy lámpatörlés is sokat segítene."
Kb. ez a véleményem nekem is.:-(((( Ja és nekem semmi gondom a OII világitásával.:-)) Jobb mint a Megán volt, és össze sem hasonlitható a Nissanommal. Lehet hogy ezért nem tünik fel hogy gyenge??? Na majd kiprobálom a lányom 206-át megnézem azon milyen.:-)))
Szerintem mostanában (=a most kapható modellek közül)) a konszern kocsijaiban mind olyan szabadtükrös (tehát nem a projektorosokról beszélek!) lámpatesteket használnak, amiknek sok a szórt fényük, és alapvetően halogénnel is elfogadhatóan lehet velük látni, de az utólagos xenon katasztrófa bennük. A 6000 kelvinesek pláne.
Speciel az összes kendácsxenonos új Seatot kiszúrom messziről. Golf hasonló. Gondolom, a "bele" (tervezésileg) mindnek ugyanaz, csak az egyiknek cicább, a másiknak nyújtottabb stb.
EGY kérdés, octáviásokhoz, van valaki DAS-os közületek? MA próbáltak beszervezni, és elég olcsó az éves díjuk, szóval érdemes szerintetek belépni? Majdnem be is léptem...
egyszer pár éve csináltam valami hasonlót.. végül az illető is visszaperelt, stb.. és 3 év után nekem is ki kellett kifizetni 45 ezer ft ügyvédi költséget, és pont. Persze neki is kb ennyit, vagy picivel többet de semmi más nem történt..
na, most elolvasva az eredeti posztodat, én meg szenvedek ilyesmi problémaban sajnos, és mégis jó az OII alap fényszórója nekem... Pl félhomálykor nem tudom megütni rendesen a fehér pingponglabdát, szal ilyekor vesztek rendesen :-(
Mostanában pedig egyre több utat fogok nyomogatni Győrből Bp-re késő este... De ha nem esik esső totálisan jó.. ha esik, meg feltekerem a fényszórót addig, ameddig másokat nem zavar (visszajelzésekből)
Szóval vezettem Avensist, meg sok más autót, és messze jó az alap fényszórója nekem az OII-nek..(Avensisnek totál szar volt szerintem, mármint az én megitélsem szerint, azaz szubjektiv)
persze ekkor nekem is ilyenkor fellélegzik az auótóm, mivel nincsen benne a sok mázsa 45 literes zacsi. ;-) ha valaki fogja, mer sok reakció ne volt rá...
De mitől esik le egyik pillanatról a másikra 5-re? Ennyire eltérő a nafta a kutakon?
a legutóbbi átlagon full tankolásra 5.4 lett, most meg 5.0, meg 5.2-őt mutat... igaz babráltam (illetve megtanultam használni) a egyes átlag kijelzéseket...
Na mind1, ma 5.4-lett a fizetett, tényleges tankolási átlagom..
Amugy az Auchanos kutaknál kapható diezel olaj az OK? Gondolom elég nagy kiemelésük van, szóval sűrűn cserélik a tartályokban az olajat, szóval lehet jübban jön ki mint egy vidéki benzinkút... Vagy nem így van?
Köszönöm az eddigi tippeket, azt hiszem marad a fényszóró"mahinálás". Kicsit elszomorít, hogy az előző Fabia combimba, tökéletes volt a világítás, ez meg... pedig ez néhány millával drágább. Marad a "pótködlámpa" :-). Akinek van további tippje, ne sajnálja, látom másnak is okoz ez problémát. Köszönjük
Én vettem gyári xenon OII projektoros lámpatestet. Sajnos mivel nekem sprotfutóműves a gép (így vettem, akarta a nyavaja :) eléggé lent van a fara és nagyon sokat kellet variálnom mire belőttem. A bal oldali nem akart normálisan lemenni. Gyári beállítás xart se ért felhordott, szét kellett szednem a testet és hőálló ékekkel kiékelnem a fényvetőt. Megpakolva kicsit felhord :( de nekem is az a bajom, mint a kollegának aki kezdte a beírást, hogy nagyon gyenge a világítás szvsz. Próbáltam előszőr erősebb fényű halogén izzóval de porhintés volt.
Csatakozom Steviehez, OII-be ne tegyél utólagos xenont. Sokáig gondolkoztam én is, aztán amikor az ismerősöm rakott az autójába és szembe jött velem, na, köszönöm nem. Aztán kezdtem figyelni és úgy látom, mindegyik utólagos xenonos OII-es vakít. Valahogy jobban, mint a többi. Tegyük hozzá, nagyon kevés olyan utólagos xenont látni, mely ne vakítana, aztán lehet, hogy egy lámpatörlés is sokat segítene.
Egy kis tanácsot kérnék 3 hónapos 1.4 OII, gyári világítása, főleg éjjel, pl. autópályán, elég gyengének tűnik, ha mellékapcsolom a ködlámpát, már tűrhető. Valakinek van valami tanácsa, hogy mire érdemes cserélni?
Elso lepesben tekerd fel a magassagallito csavart. Ha az utasteri rendben van, akkor magan a lampatesten. A Skoda-gyar valahogy ugy allitja be a lampakat, hogy azok kozvetlenul az auto orra ele vilagitanak. En vagy 30 meterrel siman meg tudtam nyujtani a fenykevet ugy, hogy a szembejovoket még nem zavarja (nem villognak le).
Ha zavar, márpedig zavar, (engem is zavarna) tedd a következőt: -rendszám felír, -rendőrségre bejelentést tesz (nem feljelentést) -mobiltelcsivel lefényképez.
A hatóság intézkedik. Ha nem saz első bejelentés után, de a sokadik után biztos.
Sziasztok Cartársak! Egy kis tanácsot kérnék 3 hónapos 1.4 OII, gyári világítása, főleg éjjel, pl. autópályán, elég gyengének tűnik, ha mellékapcsolom a ködlámpát, már tűrhető. Valakinek van valami tanácsa, hogy mire érdemes cserélni? Nem xenonra gondolok, csak izzót cserélnék, valami erőssebbre. Egyáltalán ez normális hogy ilyen gyenge a fényereje? (u.i: nem szenvedek farkasvakságban :-) ) Köszi