...jó esetben kiegyensúlyozatlanok a kerekek (leeshetett egy súly), de később ez is jelzi a kormányösszekötő-cserét (kb. 50 kHUF).
Az ajtónyitásra figyelmeztető jelzés az oldalajtó-érzékelő bűne, szintén tipushiba. Más furgonoknál szépen be lehet két újjal húzni az oldalajtót, nekem nem sikerült rendesen beállítattni, csapni kell. Esetleg názd meg a körbefutó gumicsíkot (tömítés), hogy mindenütt jól áll-e?
Kormányrazasa 100-120 kozott volt mar valakinek? ez tipushiba lehet, valami alkatreszcseres, vagy a gumi lehet szalszakadasos? Holnap atdobom az elso kereket amugy is hatra, mert elol 70%-os a gumi, hatul meg 90, kopni meg ugyis forditva fog:)
Ma két motorral a rakterbe mentunk 570km.ert és nemi zajartalmat leszamitva, pihenten szalltam ki belole - abszolut szemelyautos komfort a zajon kívul... A tank fél alat van kicsivel, ha pontos az ora vmennyire, akkor a fogyasztassal sem lesz bajom:)))
20.000 körüli árat mondanak most mindenhol. (+-1.000)
Először azt hittem nehéz dolgom lesz felnit választani, amikor az ember úgy érzi, hogy alu-dömping van. Azután kiderült, hogy ebben a különleges(?) 5x118 furat méretben csak egy-két felni létezik. Tehát leegyszerűsödött a választás, "tetszik vagy nem"-re.
Így az autón viszont nagyon jól mutat, egyre jobban tetszik.
Előszőr rönő prospektussal próbálkoztam, mert alapár szerint ez jobbnak tünt. Aztán beestem próbaként az opelhez, ott jobb számok jöttek ki, így lett rombuszból vaskarika.
Milyen árlistát nyomtak a kezedbe? Gondolom ott is toppon volt az eladó :))) Nekem komoly nyomozó munkába került, mire rájöttem /magamtól/ hogy mit szeretnék az autóba, mi az ami benne is lesz, mi az amiért pénzt próbálnak kérni, de valójában alapban benne van.
120.000 az egy picit draga, tekintve h egy 50.000ft-os, 10kg-os kajakot szertnek csak rajta szallitani:)) Ugyhogy futok még egy kort a csomagtarto.com és tsai felé:((
Az auorol nincs képem, ex-BAT-os, fehár, mindkét oldalt toloajtos, hatul felfelé nyilo ajto. elektromos ablak, tukor, klima, ket legzsak, tav. kozp. zar, riaszto, kodlamba, ketszemelyes, radios-magno, ami igy elsore feltunt:) és rosszul volt becsukva az egyik oldalajto azert villogott a visszajelzo:))
Lassan lesz 60.000km/4év-es "nagy szerviz". Milyen koltsegekre szamitsak? gondolom legtobben mar tul vagytok ezen:)) kivancsi vagyok, a valos tapasztalathoz képest a kereskedk milyen ajanlatot adnak...
A padló annyira alacsony, hogy próbált valaki útközben kereket, cserélni ? Én csak kényelmesen szerelőaknából próbálkoztam a pótkereket ki-meg visszabűvészkedni, nem volt kis mutatvány negyedórát toligáltam mire a menetet rákapattam . Úton aláfekve szép lehet. A VW-n kb. két perc alatt le és a fel löktem.
Motorszallitasra idealis: alacsony a padlozat, és tok hosszu (2.4m:)) a rakter:) a 82 loerovel meg attol sem kell felni, h tul gyorsan mennek vele:) a motor 600-as/116le:)))
Most méér már ? :-))) Különben is, aki motort szállít vele az sem lehet sokkal normálisabb. :-))) Hacsak nem árulja. Itt a jó idő , készül az ágy nekem is, oszt hello valahova.
Rnie, végre egy ember, aki nem a könnyűfémfelnikkel van elfoglalva! :-) Nekem is van egy BAT-képviselő ismerősöm, mondta, hogy sok panasz van a Vivaro-kra. Korábban Kangoo-kal nyomultak - gondolm, közbeszerzésnek álcázott zsebpénzosztással álltak át az Opelekre.
Ahogy melegebb lett, az indítási problémám eltünt, ja és még egy! Elvittem a kecskeméti Opel Tormásihoz az autót egy diagnosztikára, és mivel semmi hibakódot nem találtak - pedig megmérték a hengerenkénti nyomasokat is - egy fillért nem kértek! Ilyet még márkakereskedésben nem éltem át!
Az 1.9dti fogyasztása Spuri adalékkal 7L alá csökkent, pedig néha több, mint 1 Tonna a kocsi raksúlya.....
Lssan esedékes lesz a nyári gumik felszerelése, de ezzel kivárom a márc. 15-öt.
Na ugy nez ki, en is csatlakozom, 2002-es Trafic, 1.9 82le, felfele nyilo ajto (h ne ázzak:)), ket toloajto, ket szemelyes feher klimas ex-BAT-os auto. 56.000km. A Maxabonal van vagy 40 db, kivalasztottam azt, amelyik a legkevesbe volt lelakva. Mondjuk igy is eleg koszos. Mivel hidegben all mar egy jo ideje, akksi le volt merulve, de bikazva beindult izzitas utan elso poccre, és par perc jaras utan toltott eleget, h normalisan induljon, mintha nyar lenne. csak par het muva hozom el, aztan kis atepitest kap: motorrogzito bakok a dobozba, plafonon rogzitheto ágy, etc:)
Nehezebb autóknál lehet jelentősége, főleg oldalirányú terheléshez befelé vastagabb küllőkkel. Nekem stilauto 5+5 7,5 x 17 235/45 sp 9000 Nagyon jól néz ki, főleg, hogy touron van, csak a fényképezés nem megy nekem itt a neten.