Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.25 0 0 685
csak most volt idöm átnézni a képeket.
Jó kis gépek lesznek, esetleg meglehet tudni többet is roluk?
Vonószemeket hogy oldjátok meg?
Én egyelöre maradok az eredeti megoldásnál, igaz a müködtetéséhez igy csipesz kell.
Augusztusi kiállitásra készültök a modul asztallal?
Előzmény: térköz (682)
karesz500 Creative Commons License 2008.03.25 0 0 684
Üdvözletem! Nem lenne gond, ha jó lenne az emil-cím. A levél visszajött...
Előzmény: matricas (680)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.25 0 0 683
simán.Rájöttem a trükre, igy lesz utánpótlás is: 492, 399, C50
Előzmény: térköz (682)
térköz Creative Commons License 2008.03.25 0 0 682
Szia!
Augusztusig elkészülsz vele?
Van számára társaság!
Előzmény: Törölt nick (681)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.22 0 0 681
Lassan elkészűl a kis gözgép:
matricas Creative Commons License 2008.03.18 0 0 680
 

Sziasztok!

 

Vállalok vizesmatrica nyomtatást fehér színben!

Akár AutoCAD-ből is.

Érdeklődni e-mailben.

 

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2008.03.16 0 0 679
A fröccsöntés az kemény dió...
Én a Bbmot , és MDmot motorvonatok legyártására kaptam kaszninként olyan1,5-2 milliós ajánlatot.
Igy maradt a mügyantaöntés.
Előzmény: marslakó (674)
M.VIII Creative Commons License 2008.03.16 0 0 678
Szia! Hát, azt sajnos nem láttam, elég pici börze volt a mienkhez képest, egy helyen árultak kerekeket, forgóvázakat, lépcsőket, táblákat (sajnos se 240-es, se 350-es nem volt), kasznikat. Volt még rengeteg gyári használt modell, és egyetlenegy H0-ás Bardotka képviselte a kiszériás modellek palettáját. Őszintén szólva csak alkatrészre és kisszériás gépekre éleztem a figyelmem, a többit csak futólag néztem meg. Amúgy nagyon hangulatos légkör fogadott, tetszett a hely. adok egy linket, itt megnézheted a következő börze idejét és helyét, persze nyugodt szívvel ajánlom kisvasutas kolléga segítségét is, nagyon szép munkái vannak. A link:http://burzy.sk/
Előzmény: bigtibor81 (675)
M.VIII Creative Commons License 2008.03.16 0 0 677
Wáóóó, de jó lesz! Ihletet kaptam, főleg hogy megvan a küllős kerék a projekthez, hamarosan én is festek!
Előzmény: kisvautas (673)
kisvautas Creative Commons License 2008.03.16 0 0 676
Szia ! Ide írhatsz mi is érdekelne konkrétan, milyen méretarányba és kb.milyen árdimenzióban- kivitelben. biti7foto@post.sk
Előzmény: bigtibor81 (675)
bigtibor81 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 675
Hello! Ha szabad kérdezni milyen érdekességek vannak a pozsonyi borzén? Lehet kapni kész laminatkat, ujabb festésu gorillát? Foleg a szlovák jellegu dolgok érdekelnének
Előzmény: M.VIII (672)
marslakó Creative Commons License 2008.03.16 0 0 674
Helló,

Van valakinek olyan ismerőse, aki tudna fröccsöntő szerszám készítésre árajánlatot adni?
kisvautas Creative Commons License 2008.03.16 0 0 673
Azóta ezt-azt megkapott a kicsike... a teton lévo "galambduc " alatt van az átkapcsoló felsovezeték ill standard uzemmódra.. nemsokára jon a tobbi kép is...
M.VIII Creative Commons License 2008.03.15 0 0 672

No, most akkor felvilágosítalak, mert nem érted a lényeget. Az a gond, hogy a BR 215-ôsnek (amit a laminátkához vettem donornak, mert olcsó) teli kerekei vannak, amiket kullôsre cserélek ( ma vettem a pozsonyi bôrzén). Ott a probléma, hogy az eredeti kerék 11,5mm, a kullôs 14,3. Ugyanannál a fordulatnál hosszabb utat tesz meg, viszont az áttétel NEM VÁLTOZIK. Félek, hogy nagyon "megszalad" a mozdony, ezzel a problémával nem számoltam. Nem akarom fullgázon járatni, de az se lenne jó, ha hirtelen meglódulna. Akkor nyugodtam meg, amikor a szilivel ôsszehasonlítva elôreláthatólag hasonló lesz a karakterisztikája és a menetdinamikája. Fontos, hogy kevés áramnál is lehessen lassan menni vele, aminek feltétele a hosszú áttétel, és hogy a motor már szép egyenletesen forogjon lassúmenetnél. Ezért is vettem figyelembe a végsebességét, kellett valami ôsszehasonlítási alap.

Előzmény: hamel (671)
hamel Creative Commons License 2008.03.14 0 0 671
Bocs, hogy belevau, mozdonyversenyre akarod nevezni a gépet? Normál üzemben használva, terepasztalon mikor szoktak fullgázon, tartósan mozdonyt hajtani? Kinek van akkora asztala? Ha meg vitrinben áll, nem mindegy, mennyi a végsebessége?
Előzmény: M.VIII (670)
M.VIII Creative Commons License 2008.03.13 0 0 670
Hali!

Kösz a választ! Közben végeztem próbafutásokat, a szili lehagyja a roco alapot, közepes áramnál 1 méteren ~260mm előnyre tesz szert. Kiszámoltam, ha kicserélem a kerekeket, akkor az eredeti kerékhez képest 1 méteren ~180mm-el fog hosszabb utat befutni, az eredmény még mindig a szili mögé utasítja.
Előzmény: kisvautas (668)
V43-1274 Creative Commons License 2008.03.12 0 0 669

Valamikor engedélyezve volt a 130km/h, de már egy jó ideje csak120!

(volt aki tesztelte 150re, de nem én!)

Előzmény: kisvautas (668)
kisvautas Creative Commons License 2008.03.12 0 0 668
ezeknek - mármint a Szilinek meg a Laminátkának eredetiben is majdnem megegygezik a végsebességuk- Szili azthiszem max130- a Lami meg 120Km/h, de volt belole pár darab amit kisérleti jellegel áttételeztek140re..
Előzmény: M.VIII (667)
M.VIII Creative Commons License 2008.03.12 0 0 667
Jaaaj, de szép lett! Én nem haladok, a kerékcserén vacillálok, talán a fuggerth szilinél nem lesz fürgébb (leteszteltem, sokkal rövidebb az áttétel a V43-nál, mint a laminátka-donor BR218 esetében. Kíváncsi vagyok, ha kicserélem a 11,5mm-es kerekeket 14mm-es küllősre, vajon alulmarad-e a szilinél-jó lenne...).
Előzmény: kisvautas (666)
kisvautas Creative Commons License 2008.03.12 0 0 666
még feliratozás és lakkozás elott száradok...
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.08 0 0 665

Bocs, de Bb mot kasznit nemfogok külön eladni, csak egybe az egész gépet.

 

Bk márcsak a kémény hiányzik.

V99 001 Creative Commons License 2008.03.05 0 0 664

Engem érdekelne egy nyers festetlen, csiszolatlan Bbmot kasztni!

Mennyibe jönne???

Előzmény: Törölt nick (663)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.05 0 0 663
egy kis csemege H0e méretben Bk kocsik félkész állapotban
meruTTi Creative Commons License 2008.03.04 0 0 662
A napokban láttam egy ilyen szerelvényt egy M61-el az élen! Király volt.
Előzmény: RhB (657)
mk452005 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 661
Köszönöm.
Előzmény: M41 2143 (659)
M41 2143 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 660
Köszi a képet, szerintem nem sokat változott, csak annyit, hogy most Kerepesen unatkozik az első vágányon, a Púposék érkezése óta nem sokat mozgott...
Előzmény: RhB (657)
M41 2143 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 659

Hali!

 

PAX műanyag tollbetét méretre vágva, végei leragasztva és lecsiszolva.

Előzmény: mk452005 (658)
mk452005 Creative Commons License 2008.02.28 0 0 658
Szia. Az lenne a kérdésem hogy a tartályt (lég vagy víz) miből készítetted?
Előzmény: M41 2143 (652)
RhB Creative Commons License 2008.02.27 0 0 657

Tudom hogy van a HÉVnél is, legalább 500 méterre lakom tőlük, azokról sajnos nincs normális képem, de az ötletet is ők adták. :-)

 

 

És ez normális?

 

Pesterzsébet-Felső, 1989. július. (Lehet, hogy ma már - 18 évvel később - nem így néz ki?)

 

Előzmény: M41 2143 (656)
M41 2143 Creative Commons License 2008.02.27 0 0 656

Tudom hogy van a HÉVnél is, legalább 500 méterre lakom tőlük, azokról sajnos nincs normális képem, de az ötletet is ők adták. :-)

 

Tigris helyett inkább megveszem Sir Rooth kisdízelét. Azt legalább men kell megépítenem...

Előzmény: M.VIII (653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!