Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fil Creative Commons License 2010.04.18 0 0 377
Azt vettem észre, hogy nálam a jobb első ülés sokkal kísebb mértékben állítható előre-hátra, mint a vezetőülés. Ez másnál is így van? Ez normális?
fil Creative Commons License 2010.04.15 0 0 376
Próbáld ki. Állítsd a klímát "Auto" állásra, a hőmérsékletet tekerd "LO"-ra. Ekkor a lehető leghidegebb levegőt fújja amire csak képes. (Ez nálam 6,5 °C volt.) Ha meleg levegő jön ekkor is, akkor a legegyszerűbb esetben nincs benne gáz és fel kell töltetni.
Előzmény: kislány-ka (374)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.15 0 0 375
Kettő hűtőnek kell benne lennie, egymásra fogatva. Ami a motor felé esik az a vízhűtő. Ami pedig a lökhárító félé esik az a klíma hűtő. A klíma hűtőből alumínium csövek jönnek ki meg be. Az 1.9 JTD motornál a klímakompresszor a motor (menetirány szerinti) jobb oldalán, a legelső szivattyú. Oda tart az alumínium csövek egy része.
Gáznak is kell benne lennie. A klíma szivattyú közelebbi részén van a feltöltési lehetőség, a szivattyútól kb. 20cm-re.
Remélem, érthetően írtam és tudtam segiteni.
Előzmény: kislány-ka (374)
kislány-ka Creative Commons License 2010.04.15 0 0 374
Sziasztok ! Meg vettem életem első Lancia Lybráját ! Egy nagyon fontos kérdésre nem tudom a választ ,hogyan müködik a Klímája se klima hűtőt sem klíma kompresszort nem látok rajta akkor valami cirkulácios rendszer????? kelle bele gázt tölteni ???
fil Creative Commons License 2010.04.08 0 0 373
Tényleg jó! Köszi.
Előzmény: Sly Thug (372)
Sly Thug Creative Commons License 2010.04.08 0 0 372
jó kis szoftver:
http://rapidshare.com/files/287945775/DTE_Manuale_Tecnico_D_officina_-_Lancia_Lybra.rar
Sly Thug Creative Commons License 2010.04.07 0 0 371
köszi a gyors reagálást!
olaszul nekem is sikerült megtalálnom, angolul, vagy magyarul érdekelne.

konkrét problémánk nincs, de ilyen gépkocsit vásároltunk, és szeretem ha meg van ez a dokumentum, mert nagyon hasznos tud lenni :)
felvetem a hibát amit észrevettünk az említett autón, alapgázon elaludt a motor (1.8 benzin), de azt mondták, hogy az akksi van lemerülve, és így vigyáz az autó az akksira. érdekelne, hogy tényleg attól van, mert az újabb kocsikhoz nem értek annyira. még fontos tudni, hogy bikázó akksi volt az autó akksijára rátéve és úgy gyújtottuk, próbáltuk, és akkor lépett fel az említett jelenség.
a műszerfalon nem égett a check jelzés, csak nyitott ajtónál :D hajtás közben más sem maradt égve.
Előzmény: Törölt nick (370)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 370
Üdv!

Ha olasz nyelven megfelel akkor tudok küldeni.
Melyik része érdekel?

Balu
Előzmény: Sly Thug (369)
Sly Thug Creative Commons License 2010.04.07 0 0 369
hello. valaki nem tud az 1.8 as benzineshez (2001 es kiadás) szerlési kézikönyvet?
fony72 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 368

Juk-ur!

Ha első lökit keresel, nézz be a vaterára.Én is rákérdeztem már 1-2 apróságra.

paljoc Creative Commons License 2010.04.03 0 0 367

U.ez volt nekem is, de mivel járkáltam így vele egy darabig, így a lambda is tönkrement. Járt az alapjárat össze-vissza, majd meg zavarodtam.

A kettő cseréje 55e volt, nem olyan vészes...

Előzmény: Kovi74 (347)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 366
Olyan gondom lenne, hogy amikor gyújtást adok adok csipognia kellene.
Valamikor csipog valamikor nem. (Gondolom a biztonsági övet jelezné.) Tudja-e valaki, hogy hol van a vezérlő egysége? Vagy , hogy hol keressem a hibát.
71janó Creative Commons License 2010.04.02 0 0 365
Sziasztok! juk-ur,nem tudom hol laksz,de egy mohácsi srác számát tudom megadni ha ez neked megfelel. Bors Szabolcsnak hívják tel: 06 30 530 9676. Próbálj vele beszélni hátha........
Előzmény: juk-ur (364)
juk-ur Creative Commons License 2010.04.02 0 0 364
üdv. Még mindig lancia lybra lökhárítót keresek!! vki tud segíteni?
u.i. nem nagyon van bontóban sem, mert ez sérül leginkább... köszönöm
fil Creative Commons License 2010.04.02 0 0 363
Küldtem mailt a publikus mailedre.
Előzmény: Lacee83 (362)
Lacee83 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 362
Nem navis cd tár? Mi az ára?
Előzmény: fil (359)
Lacee83 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 361
Pedig ma kaptam ajánlatot 5 küllősre (Dezent L) 4x98as, csavarral és tehermentesítővel 20E/db persze új.
A sok küllős (Alessio) 4x100 lenne és a mozgó csavar feláras 600Ft*16db ez is új. Igazából én több helyen hallottam az Alessio gyengébb minőségéről(lágy) vajon igaz e.
A 10 küllős Technomagnezio és 17es lenne 4x100 mozgó csavarral 100E ez használt,de újszerű.
Előzmény: Kovi74 (357)
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 360
valakinek=valaki (megcsinálhatná már az index a hozzászólások editálását)
Előzmény: fil (359)
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 359
Ha valakinek keres egy "nem navi"-s Cd changert, nekem van egy felesleges.
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 358
Tegnap már sötétben nézegettem. Ma megnéztem mégegyszer és nálam is 3 van. Úgy ahogy te írtad.
Előzmény: Kovi74 (356)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 357
Nekem ez is tetszik, de megnézném a 10 küllőssel is, én is sokat gondolkozok, hogy mit keressek rá. Szerintem az 5 küllős az olyan snassz, max. ha két színűre lenne festve. Nem Suzuki ez!! És is 16-ra gondoltam de félek, hogy nem fogom győzni a futómű javítást. Szar magyar utak.
Előzmény: Lacee83 (352)
Kovi74 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 356
Na most voltam kint, és megnéztem milyen a vezeték színe. 3 vezeték 1 fehér, 1 kék-fekete, 1 fehér-fekete. Nekem akkor több szál van benne, és azért lehet két fordulatú ?! És a tied is 1.9 JTD ? De miután mondtad a klímát, én ma voltam megnézetni. Na az pont jó, normálisan működik. Csak pollen szűrőt kellet cserélni.
És a klímahűtőt kell még kimosni. Ki is lett fertőtlenítve.
Előzmény: fil (351)
fil Creative Commons License 2010.04.01 0 0 355
Ha azt szeretnél ne is engedj belőle. Később biztos megbánnád. :)
Én magamból indultam ki. Egy SW-re, ami főleg az agglomerációból munkába jövet-menet max. 90-100-al battyog, meg városban a nem kicsit kátyús Bp.-i utcákon, teljesen feleslegesnek tartottam még a 205/60 R15-öt is (gondolkodtam rajta :). Erre bőven elég a 195/65 R15. (meg a kátyúkat is jobban bírja) Valószínűleg más lenne a helyzet sok autópálya és jó kis hegyi utak esetén...
Előzmény: Lacee83 (354)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 354
A 16ból nem engedek:-) A gyáritól egy mérettel nagyobb még nem nagyon gáz 205/55 gumikkal, de a17es már tényleg határeset lesz.
Előzmény: fil (353)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 353
A jelenség az volt nálam is, hogy fűtött akkor is amikor hűtenie kellett. Remélhetőleg nálad is megoldja egy gáztöltés. Nekem ez a Norautónál DK.-n ~10K volt.
Biztos, hogy jó lesz a 16-17"-os? Dögösen nézki, de a komfortosságból sokat veszítesz. Meg aztán ezekre a magyar utakra olyan "peres" gumit !?
Előzmény: Lacee83 (352)
Lacee83 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 352
A télen vett kocsi klimája nem működik, nahát az enyém se. :-) Melegebbet fúj be szintén. Remélem nálam is csak gáztöltés lesz ha nem akkor marad az ablakletekerés... egy ideig.

Az alufelni projekt eddig igy áll:




Bár ez csak próba volt, még nem döntöttem. Mit gondoltok ilyesmi felni illik alá, vagy inkább 5 küllős? Ez egyébként 16"-os és 4x100As lenne, lehet hétvégén még rápróbálok egy 10 küllős 17"-t
Előzmény: fil (346)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 351
Nem bírtam ki hétvégéig... megnéztem. Ha lehúzom, szinta azonnal indul, de szerintem a magasabb fordulat. Nem tudom ugyan milyen lenne az alacsonyabb , de szerintem ez nem az. Erről a csatiról, ami a hőgombán van, két szál vezeték (kék és fehér) jön. Ez vajon hogyan vezérel két sebességet, két különböző állapotot. Két fokozatban változik az ellenállása, és ezek szerint rossz a jeladó (hőgomba)?
Előzmény: Kovi74 (349)
fil Creative Commons License 2010.03.31 0 0 350
Köszi. Na, jön a hosszú hétvége majd megnézem.
Előzmény: Kovi74 (349)
Kovi74 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 349
Elméletileg két fordulata van a ventilátornak. Klímázás közben, nem szabadna még ebben az időben, gyors fokozatra kapcsolnia. Elégnek kell lenni a lassabbnak is. A két fokozatot úgy tudod megnézni, hogy a termosztáton van egy csatlakozó. Ha lehúzod akkor 5-10mp belül bekapcsol a lassabb fokozat. Majd ugyancsak 5-10mp elteltével bekapcsol a gyorsabb is.
fil Creative Commons License 2010.03.30 0 0 348
Most már biztos, hogy a klímára kapcsol be. Ha azt kikapcsolom akkor normálisan működik tehát valóban cca. 90 foknál kapcsol (legyen 88). Ha a klímát bekapcsolom, akkor néhány percen belül bekapcsol, teljes fordulaton. Ráadásul k...va hangos. Nem üt, de mintha a venti nem lenne jól kiegyensúlyozva, vagy mi. Mintha valami rögzítés hiányozna ami miatt berezonál.
Előzmény: Kovi74 (347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!