Sziasztok!
Elég régóta olvasgatlak titeket, de most lenne néhány kérdésem, észrevételem erről a nagyszerű racionalizálásról, amit a DKV csinál.
1. Az ütemesség. Pl. a 12-es busznak hogy lehet ilyen ütemtelen menetrendet csinálni, főleg a Vincellér u. fele? A 15-ösé is érdekes, 10-20 perc váltakozik(mondjuk ez a hurokban végződéssel még magyarázható valamennyire).
2. A menetidőknél is vannak ilyen kis apróságok, mint a Vincellér-Kishegyesi közti út megtétele most 7 vagy 8 perc? 22/24-es 8 perc alatt teszi meg azt,amit a 25-ös 7 perc alatt is tud. Ilyen különbség van a 31/32-esnél is. Annyit variálták a perceket, míg ők is belezavarodtak. :)
3. Arra is kíváncsi lennék, hogyha még a Volán lenne Debrecenben, akkor is csak 3 napig lett volna lezárva a Dózsa Gy. utca? Nyilván nekik is többletköltség lett volna a kerülőút. :)
4. A 47-esnél mi ez a sűrítés délután, tanszünetben? Tanítási időszakban nem lesz rá szükség?
5. Az indulási idők pontos betartását szokták ellenőrizni? Elvileg a forgalom irányítóknak látniuk kéne a "sietést", vagy nem?
6. A hangos utastájékoztatás is érdekes. Egyszerűen nem értem, hogy lehet "szabotálni" még mindig. A DKV vezetés nem tud róla, vagy nem érdekli őket? Az ilyen szabotáló sofőrökkel is el lehetne egy kicsit beszélgetni. 2 év alatt azért megoldhatták volna.
7. A kettes villamos követési idejére majd kíváncsi leszek, szinte már látom magam előtt a 15-20 perces követési időt.
Remélem nem untattam senkit ezekkel az apróságokkal, amik lehet csak engem zavarnak. Elnézést, ha egy kicsit hosszú voltam így elsőre.
Ui.: A Derke oldalán miért nincs összefoglaló a 2. és 3.ütem változtatásairól?