A 95 eloottiek igen, de ha a mostani katallogust finoman 3-szor, v. negyszer attanulmanyozod, elofordulhat, hogy egy ket lap a kezedben marad:-)))
Az ok egyszeru: a divatot kovetve a lapokat nem a hosszabbik oldaluknal fuzik, ragasztjak ossze, etc, hanem a rovidebb oldaluknal:-((
Egyebkent meg nem szoktam a kutya szajaban Roco katallogust tartani, mert:
a, nincs kutyam:-)))
b, a regi modellkatallogosokat is gyujtom, a Rocot speciel 1985-ota:-)))
Sziasztok!!
Vsanci, és mindenki!! Örülök, hogy ilyen látogatott az oldalunk!!
Vsanci, most kaptam egy flash progit, elég könnyen lehet vele szöveges efekteket csinálni. Teszünk-e az oldalra valami flasht, pl a kezdőoldara?? Ha valakit érdekel, mit is lehet vele csinálni, akkor megnézhetitek az oldalamon, bár ez itt nem a reklám helye!! :))
BoGár
Ha a katalógust évente adják ki, akkor a katalógus "időállósága" egy év kell, hogy legyen. Azt se a kutya szájában kell kibírnia. Ennek a követelménynek szerintem megfelel a ROCO katalógus is.
Azert batorkodtam itt kerdezni, mert qva sok pletyka van a Rocorol.
Plane ha az egyik "vezerkepviseleten" gerjesztik is:-)))
A Roconak irtam, de most nem valaszoltak. Ugy laccik nem birjak a kritikat:-)))
Jobban orulnek annak, ha a botswanai kulonkiadasukrol
Mondjuk elgondolkoztat az a kapkodas, amit az utobbi 2 evben Rocoek csinalnak.
Pl. limited editioniokat benyomjak akcioba (sajnos, vagy szerencsere az olasz szemelykocsik nem tartoznak ebbe a kategoriaba),
az ujdonsagokat ossze-vissza jelentetik meg, ja es arban is vannak erdekessegek (4 tengelyes transwaggon 4.9 K HUF-ert !!!)
Az meg mas kaposzta, hogy az idotallobb katallogusukrol ok is atalltak arra marklin/fleiscmann fele szethullos vacakra.
Ezt rossz helyen kérdezed. Próbáld itt: www.roco.co.at :-)
> A Roco is ugy jart mint a Lima?(Rivarossi jott es hamm!)
Nem. és még remélhetôleg hosszú ideig nem. Roco az egyik legerôsebb cég Európában. Fleischmannra viszont nem fogadnék hosszú távon (vagy megvették már?)
Uraim jó hír!
A vasútmodellező webzint eddig több mint 2000 azaz kettőezren látták!!!!! :-))))
Továbbra is várom a jobbnál jobb képeket, cikkeket, ötleteket stb.
Most készítem elő az új ingyenes apróhirdetés rovatot!!! Valamint sueretnék elő rukkolni egy pár képpel és írással is.
Lassan kellene szponzor is!!??? Ki tud olyan céget, boltot stb. aki reklámozna a webzinen?
Üdv mindenkinek
VSanci
Homajositsatok fel egy kicsit a kovetkezo kerdesekben:
Igaz-e, hogy a Marklin tulajdonaban van a Roco?
Miert ilyen sz... az uj Roco katallogus?
Allitolag a kedvenc E412-es gepem gyartasat(?) a Roco atpasszolta a Gieffecinek. Kinek jo ez? Egy biztos, hogy nem nekunk, mert anno a szeria gepert 34K HUF-ot kertek, akkor a Gieffecis digo kulonkiadas 48 K HUF-rol startolt!!!
A Roco is ugy jart mint a Lima?(Rivarossi jott es hamm!)
A Zabszemmodell letezik-e meg, vagy mar mult idoben beszelhetunk rola?
Szia Rézgaras megint!
Hát leht benne valami ,hogy a roco túladott a H0e-n. Mint megtudtam /bizalmas körkből / a Roco is vásárolta a licenszet a Mehano-tól.
Melyik Bécsi cég gyártja tovább? Dolischo?
üdv: Zsolt
Ja igen tegnap /Vasárnap / voltunk a tévében /Kemencei vasút/
üdv: Zsolt
ha eddig meg nem voltatok a Conradnal, akkor mar ne is menjetek. Sikerult megvennem az utolso ket V60-as mozdonyt. Ugy latszik, hogy rajottek a balhera (arra, hogy 1:1 ben szamoltak a nemet Markat). A Conrad szerint a modellek csak tevedesbol voltak ott, es nam kivannak a jovoben TT vel foglalkozni / annak ellenere, hogy legalabb ket masik vagon is volt a boltban -TT-ben-, igaz, hogy nem hasonlo arban.
Raadasul a szaksajtoban hatalmas dobveressel hirdetik a legujabb CONRAD modellvasut katalogust legalabb 5000 termekkel. Nem hiszem,hogy nem lesz TT benne. Szerintem most csak korrigalni kellett az arakat.
A CONRAD Becsben (Shopping City) potom aron (199.- ATS) veszteget eredeti JATT V60 (DR106) a Magyarorszagon is ismert 4 csatolt tengelyü diesel mozdonyt. Addig vegyetek meg van, mert lehet hogy elneztek az arakat.
Zol jovotalbol a VasutB-on landolt egy ebbe a topicsba is tartozo hivatkozas.
Ha mar valaki korabban feltette, akkor sorry, de ismetles a tudas anyja:-)))
palyjaterv
Ha túl OFF, szóljatok rám nyugodtan és megyünk magánba. Szóval... A 6x3 m total. Valóság-alap zérus, valamennyire kell hegynek lenni, ha 3 szintben gondolkodom. A gurulóanyag a régi PIKO választék, melyeket azért nem szeretnék kidobni + era V, elsősorban ROCO, ill. kisszériás MÁV anyaggal. Fővonalon 6 IC-EC kocsi a hossz, a mellékvonalon is szerteném ha elférne 5 Bhv+Csöri vagy komplett Md.
Hirtelen ennyi.
A pályaterven egyébként az alagútban rejtett állomás van, tudok róla bővebb anyagot (vágányterv, bekötési vázlat, szöveges leírás,stb.) küldeni, de azt már tényleg magánba.
Thanx:
Joe
Nézegetem és épp nyomtatgatom a 42. sz. pályát. Kérdésem, hogy a 6x3 méter teljes egészében felhasználható, vagy a terület egy része közlekedésre, hozzáférésre, akármire kell?
Milyen korszakra gondoltál? Milyen országra? Sík- vagy hegyvidéki jelleg? Valóságalapja mennyire legyen? Milyen hosszú vonatokat közlekedtetnél a fő- és a mellékvonalon? Stb. stb. stb.
> - az emlékezetemet felfrissítve megsúghatod, hogy a B23-7
> pontosan miféle szerzet is, netán hol lehet megnézni a típust
> egészben, hogy beugorjon.
General Electric B23-7, "legyengített" 2300 lóerôs változata a B30-asnak. A modell látható itt:
http://espee.railfan.net/spb23-7.html
A fotot küldöm, amint meglesz.
A forgóváz felfüggesztése sajnos pont olyan, mint amirôl valamikor részletesen kifejtettem, hogy milyen rossz. De szerintem át lehet pofozni. Egyébként 2mm-es tengelye van, úgyhogy elvileg ki lehet cserélni a kerekeket angol küllôs kerékre! (a négy pár küllôs kerék persze többe fog kerülni, mint $5, de szerintem nagyon tökösen néznek ki).
Gyerekek baj van!!
Elvesztettem egy emilt ami a LÁVA kiállításról szolt arra sem emlékszem ki küldte segítsetek!!
Pontosan mikor, hol és mi is lesz pontosan, ki rendezi? Írájtok meg publikálni akarom!!!!
Üdv: Vsanci
"Ezért aztán érdekelne pályaterv. Paraméterek: H0 (lehetőleg ROCO), 2 vágányú fövonal állomással (kocsi tároló vágányok, vontatási telep) kiágazó mellékvonal, rajta állomás vagy ipartelep. Mindez kb.6x3 m-en.
Nekem személyszerint a PIKO pályaterv-füzet 42-es pályája tetszik a legjobban (régebben fent volt a honlapomon), de nincs rajta mellékvonal."
pályatervben szívesen hozzászólok, ha meghallgatsz - ha már a sajátomon nem sziporkázhatok :-(. A Piko 42-es tervét hol lehet megnézni? netán felrakod újra? a 6x3 méterért meg irigyellek.