Keresés

Részletes keresés

GEORGIE Creative Commons License 2000.10.13 0 0 1421
A konyvet vmi Bernard Stein kovette el, az elejen van egy rovid resz a 98-as ujdonsagokrol:-))
Sajna este mar tul fardt voltam ahhoz, hogy a konyv osszes parameteret lemasoljam. Ha jol emlekszem a nemet nyelvu vasutmodelelzo meg vasutbarat magazinokban hirdetik a konyvet.

Ahhoz kepest, hogy 98-as a mu, szerintem rengeteg, jo 10 eves katallogus adatait tartalmazza, A Zabszemrol, meg a Klein Modelbahnrol nem is ir, de lehetne sorolni:-))

"Georgie:
> Mondjuk az 1991-ben 800 Ft-ert arusitott 303 mm hosszu
> nemet szemelykocsik joknak mondhatoak, de tobbet nem
> nagyon ernek,

Rezgaras:
Ha a kaszni jó, szerintem megéri tenni alá Roco forgóvázakat. Elvileg a Roco kereskedôk rendelhetnek alkatrészeket, de nem tudom, az Erkel utcaiak hajlandók-e ilyesmire (és ha igen, mennyiért :-((( )"

Szerintem meg folosleges erolkodni, mert a Lima forgovazak jok, a Roco alkatresz meg kva. draga.

Az Erkel utca meg egy erdekes hely, pl. van LIMA ujdonsagkatalogus, de nem lehet Limat rendelni:-)))

Apropo, a Lima meg a Rivarossi weboldala kiabrandito volt szamomra, mert ok sem gyartanak olasz etkezokocsit, a Gieffeci meg nem valaszolt:-))
Tipped van-e esetleg,hogyan lehetne levadaszni egyet?

Előzmény: rezgaras (1420)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.13 0 0 1420
GEORGIE írta:

> Talan az Overland Inc. is ide tartozik. Ugy tudom, hogy ok
> Del-Koreaban gyartatnak igen speci gepeket.

Tudomásom szerint az összes amerikai cég (Sunset, Overland, Key, stb.), akik rézbôl készült kisszériás modelleket árulnak, importálja ezeket. Korábban Japánból (azok voltak a szép idôk, egy kisszériás gôzmozdony modellt meg lehetett 30-50 dollárért kapni!) aztán Koreából, de biztos vagyok menne, hogy a gyártás megy tovább, ahogy a munkaerô drága lesz. Már vannak a piacon hongkongi cégek is, akik feltehetôleg a népi Kinában gyártatnak. Az amerikai cégek nem nagyon szellôztetik, hol gyártatnak, egyrészt a konkurencia miatt, másrészt mert a kínai cuccoknek nincs jó hírük Amerikában (vajon miért :-).

> A LILIPUT-Bachmann SBB tartalykocsik nagyon allatok,
> semmit sem ront a tenybol a Made in China felirat:-)))

A Lilitutputot, miután tönkrement, megvette a Bachmann. Bachmann pedig nem más, mint a hongkongi játék-multi, Kader. A Bachmann nevet már nagyon régen megvették.

Bachmannról elég furcsa az összkép. Az angolok szeretik, az amerikaiak nem. Ôk kűlönösen a festését utálják. Szerintük Bachmann-nál úgy festenek, hogy a modellházat belemártják egy vödör festékbe. Hát elég vastag a réteg, az tény.

>> "Usenet Newsgroup-okban néha mindezt leírják.
>> Dejanews-szal megkeresheted"

> Ez mi? Egy szamitastechnikai alfa-betanak mondhatod:-)))

A Usenet egy Internet szolgáltatás, mint a Web, E-Mail vagy FTP. Eredményét tekintve olyasmi, mint ez a Forum itt. Csak nem egy bizonyos szerveren történik az információ tárolása és továbbítása, hanem az egész Interneten elosztva.

A Newsgroup üzeneteket a helyi szerverek megkapják, de csak egy pár napig tárolják. Ez nem csoda, hiszen az Useneten manapság naponta sok Megabyte információ keletkezik. A Dejanews egy ingyenes szolgáltatás, ami archiválja a Usenet Newsgroup-okat. Sajnos egy ideje ôk is kifutottak a helybôl, és csak az 1999 május 15.-e óta megjelent cikkekbôl lehet keresni.

http://www.deja.com/home_ps.shtml

> Gondolom a 3. kotetben a HO-nal nagyobb mokak
> szerepelnek:-))

Nem vagyok abban biztos, hogy ugyanarról beszélünk. Nekem ezek a könyvek német-angol-francia nyelven vannak meg. Az én könyveimet 1990 táján adta ki a Weltbild-Verlag, aki sikeres, de drága könyvek olcsó utánnyomásából él. Én, ha jól emlékszem 30 vagy 40 márkát fizettem a három kötetért, az eredeti ára valahol 150 és 200 márka között volt. A tiéd, a leírás alapján ugyanezeknek a könyveknek egy még újabb kiadása lehet, csak az a kérdés, hogy nem dolgozták-e át.

Az én kiadásomban a harmadik kötet nem a nagyob modellekrôl szól, hanem az összes európai modellrôl, amelyek az elsô két kötet kiadása után jelentek meg. Persze van benne egy csomó ismétlés is.

> Mondjuk az 1991-ben 800 Ft-ert arusitott 303 mm hosszu
> nemet szemelykocsik joknak mondhatoak, de tobbet nem
> nagyon ernek,

Ha a kaszni jó, szerintem megéri tenni alá Roco forgóvázakat. Elvileg a Roco kereskedôk rendelhetnek alkatrészeket, de nem tudom, az Erkel utcaiak hajlandók-e ilyesmire (és ha igen, mennyiért :-((( )

Előzmény: GEORGIE (1418)
vsanci Creative Commons License 2000.10.13 0 0 1419
Kérdésem van!
Mostanában tervezem befejezni az MDmot mozdonyomat, de mivel és hogyan matricázzam fel. Nekem a letraszett betűk is jó volnának, de hol lehet kapni kicsit és fehér színben?
Nekem igazán az a repülőmakketekből ismert leáztatós matrica jönne be, de lehet ilyen matrica lapot kapni (a föliratokat egyszerűen egy tintasugaras nyomtatóval rányomtatnám).
Vagy ha van más ötletetek akkor írjatok!!
Várom a választ!
Üdv
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.12 0 0 1418
GEORGIE írta:
> Egyebkent, ha jol kapisgalom, akkor napjainkban a
> vasutmodellek gyartasara is egyre nagyobb mertekben
> jellemzo lesz, hogy nem a modellceg, hanem egy
> kulsos vallalkozo gyartja?

rezgaras:
"
Én nem így látom. Valóban Amerikában egyre több modellt lehet kapni, amit részben vagy egészében Kínában gyártottak. De az alsó árkategóriában ez mindig így volt. Az az újdonság, hogy most már minôségi modelleket is Kínában készítik. De ezeket a kínaiak csak bérmunkában csinálják, a modellek fejlesztése és a kibocsátó cég Amerikában van."

En arra gondoltam, hogy X jonevu modellceg csak a gyartast a z kinai ceggel csinaltatja!
Talan az Overland Inc. is ide tartozik. Ugy tudom, hogy ok Del-Koreaban gyartatnak igen speci gepeket.

A LILIPUT-Bachmann SBB tartalykocsik nagyon allatok, semmit sem ront a tenybol a Made in China felirat:-)))

rezgaras:
"Usenet Newsgroup-okban néha mindezt leírják. Dejanews-szal megkeresheted"

Ez mi? Egy szamitastechnikai alfa-betanak mondhatod:-)))

A harombetus izekkel meg tenyleg kavartam. Sorry:-)) regen olvastam mar MR-t:-)))

rezgaras:
"Megvan neked mind a három kötet?"

Anno egy 1998-as kiadasu International Modelleisenbach Almanach (sorry, de anemetet nem birom) c. konyvet szereztem be. A cimlapon az ICE korical.
Momdjuk fizikailag ket resz van benne: HO, TT+N+Z
Gondolom a 3. kotetben a HO-nal nagyobb mokak szerepelnek:-))

A LIMA-nak tenyleg hullamzo a minosege, de jobb, mint a Jouef, vagy a Kleinbahn. Ezekhez kepest a PIKO TENYLEG kiraly.

A mostani LIMA kin-allatbol az Eurosprinter, meg az E632/652 nez ki a legjobban, azonban eddig meg nem volt szerencsem hozzajuk.
Mivel szemelykocsis vonalon mozgok inkabb, errol van egy kisebb tapasztalatom:-)))

Mondjuk az 1991-ben 800 Ft-ert arusitott 303 mm hosszu nemet szemelykocsik joknak mondhatoak, de tobbet nem nagyon ernek, ugyanugy, mint a Zabszem 282 mm hosszu Y-kocsikert is sokallom a 10K HUF feletti arat:-)))

Előzmény: rezgaras (1417)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.12 0 0 1417
GEORGIE írta:
> Egyebkent, ha jol kapisgalom, akkor napjainkban a
> vasutmodellek gyartasara is egyre nagyobb mertekben
> jellemzo lesz, hogy nem a modellceg, hanem egy
> kulsos vallalkozo gyartja?

Én nem így látom. Valóban Amerikában egyre több modellt lehet kapni, amit részben vagy egészében Kínában gyártottak. De az alsó árkategóriában ez mindig így volt. Az az újdonság, hogy most már minôségi modelleket is Kínában készítik. De ezeket a kínaiak csak bérmunkában csinálják, a modellek fejlesztése és a kibocsátó cég Amerikában van.

> A Roco meg anno igy kezdhette?

Hasonlóan, de nem egészen. Roco mindig önálló cég volt, csak közvetítôknek eladta, ugyanúgy, mint Mehano.

> Sajnos konnyebb kideriteni, hogy egy x ceg mobiltelefonjat
> melyik y ceggel gyartatja, mint egy-egy vasutmodell gyar
> hatteret kiszaglaszni:-)))

Usenet Newsgroup-okban néha mindezt leírják. Dejanews-szal megkeresheted.

> Az AHM meg az IHC nem modellbot az USA-ban?

Azt hiszem, összekevered AHC-vel (America's Hobby Center). Ez egy modellbolt New Yorkban, a Manhattanb-en. Amerikaiak szerint a legutálatosabb és legudvariatlanabb banda egész Amerikában. De a másik manhattani bolt, a Red Caboose sem sokkal jobb. Viszont AHC sok cikket árul olyan olcsón, mint a börzéken. De csak azokat, amik az aktuális katalógusban vannak. Mást nem adnak. Ha az ember odamegy, elôször kell kérni egy aktuális katalógust, kimenni vele a Central Parkba, ott bejelölni, mit akarsz venni és visszamenni megvenni.

AHM a Rivarossik meg a Roco minitankok importôre volt, amíg meg nem szűnt. IHC ma a Mehano importôre, meg más Kínai cuccé.

> En mondjuk tavaly beszereztem a negynyelvu nemzetkozi
> vasutmopdellalmanachot, csak sajna kimerul egy-ket soros
> gyarleirason, meg regebbi katallogusok kozleseben.
> (Roconal vicc volt, de hogy meg szerepelt a PIKO, a teljes
> cocialista cuccal:-))

Megvan neked mind a három kötet?

> Hat, remeljuk, hogy a Rivarossi megdobja a fiukat,
> minosegileg, meg mondjuk remelhetoleg a
> parhuzamossagokat (Jouef-Lima TGV, francia kocsik)
> megszunteti.

Szerintem amit párhuzamosnak látsz, az már nem az. A Jouef meg a Lima ugyanaz, csak más a felirat.

> Arrol nem is szolva, hogy a LIMA-hoz qva nehez
> hozzajutni, lsd pl. a www.limamodel.com-ot, csak olasz
> boltok szerepelnek:-)))

Németországban is lehet Limát kapni, van is egy hivatalos importôrje, nem emlékszem a nevére. A németek azonban nem sokra tartják Limát. Vettem a fiamnak még régebben egy Lima készletet. Hát ahhoz képest a Piko szupermodell. :-(

Előzmény: GEORGIE (1415)
vsanci Creative Commons License 2000.10.12 0 0 1416
Új képek és cikkek a webzinen!!!
Kellemes olvasgatást és böngészést kívánok...
Üdv mindenkinek
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.11 0 0 1415
Koszi a homalyositast!!!

Egyebkent, ha jol kapisgalom, akkor napjainkban a vasutmodellek gyartasara is egyre nagyobb mertekben jellemzo lesz, hogy nem a modellceg, hanem egy kulsos vallalkozo gyartja?

A Roco meg anno igy kezdhette?

Sajnos konnyebb kideriteni, hogy egy x ceg mobiltelefonjat melyik y ceggel gyartatja, mint egy-egy vasutmodell gyar hatteret kiszaglaszni:-)))

Az AHM meg az IHC nem modellbot az USA-ban?

En mondjuk tavaly beszereztem a negynyelvu nemzetkozi vasutmopdellalmanachot, csak sajna kimerul egy-ket soros gyarleirason, meg regebbi katallogusok kozleseben. (Roconal vicc volt, de hogy meg szerepelt a PIKO, a teljes cocialista cuccal:-)))

Hat, remeljuk, hogy a Rivarossi megdobja a fiukat, minosegileg, meg mondjuk remelhetoleg a parhuzamossagokat (Jouef-Lima TGV, francia kocsik) megszunteti.

En, mint kezdo olasz jarmu gyujto, leginkabb egy 303mm-es olasz etkezo kocsinak orulnek, a szurke vagy a mostani turkiz-feher szinekben:-)))
Ugyanis Rocoek csak 1. es 2. o. kocsikat gyartanak, de etkezot nem:-)))

Arrol nem is szolva, hogy a LIMA-hoz qva nehez hozzajutni, lsd pl. a www.limamodel.com-ot, csak olasz boltok szerepelnek:-)))

Előzmény: rezgaras (1414)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.11 0 0 1414
GEORGIE írta:

> Irnal egy kicsit bovebben a Roco torteneterol?

Nem merek. Annyira azért nem ismerem! :-)

> Ha jol emlekszem, az USA-ban talan a LifeLike ceg is
> terjeszti a Rocso inyencsegeit (nincs keznel katalogus,
> hatso oldalon vannak a disztrubutorok kozott).

Azt hiszem, a Life-Like nem. A Roco mozdonyokat hosszú ideig Atlas forgalmazta saját néven - nekem is van egy Atlas-Roco SD-9-es sasszim. De szállítottak más cégeknek is, és tudomásom szerint szállítanak most is.

A Life-Like egy más tészta. Ôk már régóta Kínában gyártatnak. Eredetileg elég szemét modelleket - egy részét most is lehet még kapni, az N-es modellek pedig még (azt hiszem) mind ilyenek. Aztán, úgy tíz éve kihozták az elsô "Proto2000", bagy ahogy manapság hívják, P2K modelljüket, a BL2-est. Erre már mindenki felfigyelt, mert a minôsége sokkal jobb volt, mint azelôtt, mértékadó vélemények szerint kb. Athearn szintű. Állítólag nemcsak a minôség volt Athearn, de az egész mechanika olyannyira koppantás volt, hogy az alkatrészeket csereberélni lehetett. Aztán kihozták az Alco FA1-et, ami még jobb lett, és kicsivel késôbb az E8-at. Ez már egy igazi nagy dobás, úgy fut, mint egy álom, egy zacskó alkatrészt lehet a megvásárlás után ráragasztani és az ajtaja nyitható. (van nekem egy, megmutathatom Karácsonykor...) Ez már nem Athearn koppintás, Athearnnak nincs is E modellje, hanem saját fejlesztés volt, a mechanika egyértelműen jobb, mint az Athearn modellek. Azóta is hozzák ki a szebbnél szebb, jobbnél jobb modelleket. Mind Kínában készülnek, és kezdetben $50-60-ba kerülnek, de lehet késôbb $35-40-ért is kapni. Emellett árulnak amerikai teherkocsi-kiteket. A régebbieket már 5 dolcsiért meg lehetett venni, újabban 7-8-ba kerülnek. Az összeszerelésük nem egyszerű, én 5 napot elszórakoztam, amíg az összes (kb 28 db.) fél milliméter vastag (műanyag) lépcsôfokot felragasztottam a marhavagon négy sarkára. A kerekek szinterbôl készülnek, és olyan pontosak, hogy a belsô oldalukon el lehet nagyítóval olvasni a beleöntött feliratot: "Betlehem Steel Works".

A Rivarossi és Mehano cuccokat eredetileg az AHM, majd ennek eltűnése után az IHC árulta. Úgy tűnik, Rivarossi átadta a dízelmozdonyok és a kocsik gyártását a formákkal együtt a Mehanonak, és együtt léptek fel a piacon. Késôbb összevesztek, és most külön úton járnak. Rivarossi mindig is megtartotta a gôzmozdonyokat, most átdolgozva a saját neve alatt árulja ôket. IHC pedig részben Mehanotól, részben Kínában vásárol be.

> Ha jol emlekszem 95/96 kornyeken vot a szakitas. Az okat
> en sem tudom, de a Roco mar beharangozta az emeletes
> nemet kocsikat (zabszem gyartotta volna), aztan kapkodott
> fuhoz-fahoz, hogy neki is legyen emeletes kocsija.
>
> Sajnos a Zabszem arahoz kepest gyenge minosegu, es
> elkepzelhetonek tartom, hogy Rocoek ezert hagytak ott
> szaszokat.

Sachsenmodelle nem hallgatott Rocora, a saját útját akarta járni és simán tönkrement. Már kétszer támogatták fel, állítólag most van folyamatban a harmadik "tuti biztos" akció, de már senki sem hiszi, hogy valaha is talpra fog állni.

> A Mehano Blue Tiger-nek mi a tortenete?

Sajnos nem tudom.

> Hallottam olyat is, hogy Mehano a Limanak, meg a Jouefnek
> is gyartott jarmuveket.

Igen, de ezek ma mind Rivarossi cégek. Limát Rivarossi bekebelezte, Jouef tönkrement és a csôdtömeget Rivarossi megvette a névvel együtt. Én legalábbis így tudom a történetet.

Előzmény: GEORGIE (1413)
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.11 0 0 1413
Kedves Rezgaras!

Irnal egy kicsit bovebben a Roco torteneterol?

Ha jol emlekszem, az USA-ban talan a LifeLike ceg is terjeszti a Rocso inyencsegeit (nincs keznel katalogus, hatso oldalon vannak a disztrubutorok kozott).

A Zabszemmel ugy 92-95 kozott mukodtek egyutt.
Ha jol emlekeszem a 91/92-es zabszemkatallogusban szerepeltek azok a klasszikus PIKO gyorsvonati kocsik, amelyeket vegre sikerult normalisan feliratozni (a nagypapa is lassa a feliratot szemuveg nelkul 5 meterrol c. stilus vege)
A 92-es (?)Roco fokatalllogus vegen reklamoztak a Zabszemkatallogust, majd a kovetkezo evben a cimlapon a kesobbi orosz halokocsi szerepelt, egy olyan rajz formajaban, hogy zold szinu fekvohelyes kocsi, MAV PALYASZAMMAL!!!:-)))))
Ha jol emlekszem 95/96 kornyeken vot a szakitas. Az okat en sem tudom, de a Roco mar beharangozta az emeletes nemet kocsikat (zabszem gyartotta volna), aztan kapkodott fuhoz-fahoz, hogy neki is legyen emeletes kocsija.

Sajnos a Zabszem arahoz kepest gyenge minosegu, es elkepzelhetonek tartom, hogy Rocoek ezert hagytak ott szaszokat.

A Mehano Blue Tiger-nek mi a tortenete?

Hallottam olyat is, hogy Mehano a Limanak, meg a Jouefnek is gyartott jarmuveket.

Előzmény: rezgaras (1412)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.11 0 0 1412
by az ex bhv írta:

> Mint megtudtam /bizalmas körkből / a Roco is vásárolta a
> licenszet a Mehano-tól.

Biztos vagy ebben a Mehanoban? Roco sok - nem licenszet, az nem sokat ér, hanem kész öntôformát vásárolt. Tulajdonképpen így fogtak neki az európai modelleknek is. Roco ugyanis eredetileg kizárólag az amerikai piacra gyártott. Amikor azonban Röwa tönkrement, a formák egy része Roconál landolt. (a T3-as nem, abból egy modell kitet 20 Márkáért vettem Völknernél zacskóban. Most lett kész. Ha majd a lámpákat is fölszerelem, készítek egy-két képet róla.) Ha jól tudom, az Intermodell (?) formák egy részét is ôk vették meg, és Sachsenmodellel is volt megállapodásuk, de nem tudom, milyen eredménnyel.

Mehano azonban sem Európában sem Amerikában nem számít minôségi terméknek. Tôlük nehezen hiszem, hogy formákat vettek volna.

Mehano kapta a formáinak nagy részét Rivarossitól, nekik dolgozott be. Aztán amikor önállósodtak, Rivarossi beperelte ôket a formák további használata miatt. Nem tudom, mi lett az eredmény.

Előzmény: by az ex bhv (1401)
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.11 0 0 1411
A 95 eloottiek igen, de ha a mostani katallogust finoman 3-szor, v. negyszer attanulmanyozod, elofordulhat, hogy egy ket lap a kezedben marad:-)))

Az ok egyszeru: a divatot kovetve a lapokat nem a hosszabbik oldaluknal fuzik, ragasztjak ossze, etc, hanem a rovidebb oldaluknal:-((

Egyebkent meg nem szoktam a kutya szajaban Roco katallogust tartani, mert:
a, nincs kutyam:-)))
b, a regi modellkatallogosokat is gyujtom, a Rocot speciel 1985-ota:-)))

Előzmény: Albertus (1409)
BoGar Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1410
Sziasztok!!
Vsanci, és mindenki!! Örülök, hogy ilyen látogatott az oldalunk!!
Vsanci, most kaptam egy flash progit, elég könnyen lehet vele szöveges efekteket csinálni. Teszünk-e az oldalra valami flasht, pl a kezdőoldara?? Ha valakit érdekel, mit is lehet vele csinálni, akkor megnézhetitek az oldalamon, bár ez itt nem a reklám helye!! :))
BoGár
Előzmény: vsanci (1404)
Albertus Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1409
Ha a katalógust évente adják ki, akkor a katalógus "időállósága" egy év kell, hogy legyen. Azt se a kutya szájában kell kibírnia. Ennek a követelménynek szerintem megfelel a ROCO katalógus is.
Előzmény: GEORGIE (1407)
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1408
"A Roconak irtam, de most nem valaszoltak. Ugy laccik nem birjak a kritikat:-)))
Jobban orulnek annak, ha a botswanai kulonkiadasukrol"

kerdezem oket.

Bocs, ez lemardt!

Előzmény: GEORGIE (1407)
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1407
Azert batorkodtam itt kerdezni, mert qva sok pletyka van a Rocorol.

Plane ha az egyik "vezerkepviseleten" gerjesztik is:-)))

A Roconak irtam, de most nem valaszoltak. Ugy laccik nem birjak a kritikat:-)))
Jobban orulnek annak, ha a botswanai kulonkiadasukrol

Mondjuk elgondolkoztat az a kapkodas, amit az utobbi 2 evben Rocoek csinalnak.
Pl. limited editioniokat benyomjak akcioba (sajnos, vagy szerencsere az olasz szemelykocsik nem tartoznak ebbe a kategoriaba),
az ujdonsagokat ossze-vissza jelentetik meg, ja es arban is vannak erdekessegek (4 tengelyes transwaggon 4.9 K HUF-ert !!!)

Az meg mas kaposzta, hogy az idotallobb katallogusukrol ok is atalltak arra marklin/fleiscmann fele szethullos vacakra.

Előzmény: rezgaras (1406)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1406
GEORGIE írta:

> Igaz-e, hogy a Marklin tulajdonaban van a Roco?

Hál istennek, nem.

> Miert ilyen sz... az uj Roco katallogus?

Ezt rossz helyen kérdezed. Próbáld itt: www.roco.co.at :-)

> A Roco is ugy jart mint a Lima?(Rivarossi jott es hamm!)

Nem. és még remélhetôleg hosszú ideig nem. Roco az egyik legerôsebb cég Európában. Fleischmannra viszont nem fogadnék hosszú távon (vagy megvették már?)

Előzmény: GEORGIE (1403)
Törölt nick Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1405
Hi!

Vsanci, gratulálok az oldal sikeréhez!

By (azaz az ex-Bhv)
A hétvégén megyek csak haza, akkor felhívlak festés ügyben. Előre is köszi.

üdv!

vsanci Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1404
Uraim jó hír!
A vasútmodellező webzint eddig több mint 2000 azaz kettőezren látták!!!!! :-))))
Továbbra is várom a jobbnál jobb képeket, cikkeket, ötleteket stb.
Most készítem elő az új ingyenes apróhirdetés rovatot!!! Valamint sueretnék elő rukkolni egy pár képpel és írással is.
Lassan kellene szponzor is!!??? Ki tud olyan céget, boltot stb. aki reklámozna a webzinen?
Üdv mindenkinek
VSanci
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.10 0 0 1403
Sziasztok!

Homajositsatok fel egy kicsit a kovetkezo kerdesekben:

Igaz-e, hogy a Marklin tulajdonaban van a Roco?

Miert ilyen sz... az uj Roco katallogus?

Allitolag a kedvenc E412-es gepem gyartasat(?) a Roco atpasszolta a Gieffecinek. Kinek jo ez? Egy biztos, hogy nem nekunk, mert anno a szeria gepert 34K HUF-ot kertek, akkor a Gieffecis digo kulonkiadas 48 K HUF-rol startolt!!!

A Roco is ugy jart mint a Lima?(Rivarossi jott es hamm!)

A Zabszemmodell letezik-e meg, vagy mar mult idoben beszelhetunk rola?

Na ennyit igy kora hajnalban.

Törölt nick Creative Commons License 2000.10.09 0 0 1402
OFF

joem

mailed van!

Macibb

Előzmény: joem (1391)
by az ex bhv Creative Commons License 2000.10.09 0 0 1401
Szia Rézgaras megint!
Hát leht benne valami ,hogy a roco túladott a H0e-n. Mint megtudtam /bizalmas körkből / a Roco is vásárolta a licenszet a Mehano-tól.
Melyik Bécsi cég gyártja tovább? Dolischo?
üdv: Zsolt
Ja igen tegnap /Vasárnap / voltunk a tévében /Kemencei vasút/
üdv: Zsolt
Előzmény: rezgaras (1400)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.09 0 0 1400
by az ex bhv írta:

> Tényleg igaz ,hogy a Roco megszünteti a H0e-t?

Úgy tudom, már meg is szüntette. Pontosabban a modelleket, ha jól tudom, egy kis bécsi cég átvette. Attól tartok, ettôl nem lesz olcsóbb. :-(((

Előzmény: by az ex bhv (1397)
etwg Creative Commons License 2000.10.08 0 0 1399
Kedves barataim,

ha eddig meg nem voltatok a Conradnal, akkor mar ne is menjetek. Sikerult megvennem az utolso ket V60-as mozdonyt. Ugy latszik, hogy rajottek a balhera (arra, hogy 1:1 ben szamoltak a nemet Markat). A Conrad szerint a modellek csak tevedesbol voltak ott, es nam kivannak a jovoben TT vel foglalkozni / annak ellenere, hogy legalabb ket masik vagon is volt a boltban -TT-ben-, igaz, hogy nem hasonlo arban.
Raadasul a szaksajtoban hatalmas dobveressel hirdetik a legujabb CONRAD modellvasut katalogust legalabb 5000 termekkel. Nem hiszem,hogy nem lesz TT benne. Szerintem most csak korrigalni kellett az arakat.

Sajnos ezen a PC-n nincs magyar betu.

Udv.

Előzmény: etwg (1396)
Gashpy Creative Commons License 2000.10.07 0 0 1398
Off list küldj ajánlatot az Mk48-ra és a flex sínekre is. Talán megegyezünk...
Gashpy
Előzmény: GV4500 (1394)
by az ex bhv Creative Commons License 2000.10.06 0 0 1397
Sziasztok!

Tényleg igaz ,hogy a Roco megszünteti a
H0e-t?

Ja igen VÉGRE ELKÉSZÜLT AZ ASZTALOM!!!!

HURÁÁÁÁÁÁ!

Üdv: Zsolt

etwg Creative Commons License 2000.10.06 0 0 1396
Kedves TT-es Sztrovacsek barataim

A CONRAD Becsben (Shopping City) potom aron (199.- ATS) veszteget eredeti JATT V60 (DR106) a Magyarorszagon is ismert 4 csatolt tengelyü diesel mozdonyt. Addig vegyetek meg van, mert lehet hogy elneztek az arakat.

Üdv.

GV4500 Creative Commons License 2000.10.05 0 0 1395
Ja emilben írjatok!
Előzmény: GV4500 (1394)
GV4500 Creative Commons License 2000.10.05 0 0 1394
Érdekel valakit 2*2m TT flexibilis sín?Aztán egy Mk48-asom is van de pénzem nincs, érdekel vkit?(ez is TT-re).Árakban megegyezünk!Hirdessétek az Mk-t.
GEORGIE Creative Commons License 2000.10.05 0 0 1393
Zol jovotalbol a VasutB-on landolt egy ebbe a topicsba is tartozo hivatkozas.
Ha mar valaki korabban feltette, akkor sorry, de ismetles a tudas anyja:-)))
palyjaterv
MADve Creative Commons License 2000.10.05 0 0 1392
Nem, nem és nem!

Tessék csak ide:-))
vagy MADve-nek is maganba...

üdv:

MADve

Előzmény: joem (1391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!