ha eddig meg nem voltatok a Conradnal, akkor mar ne is menjetek. Sikerult megvennem az utolso ket V60-as mozdonyt. Ugy latszik, hogy rajottek a balhera (arra, hogy 1:1 ben szamoltak a nemet Markat). A Conrad szerint a modellek csak tevedesbol voltak ott, es nam kivannak a jovoben TT vel foglalkozni / annak ellenere, hogy legalabb ket masik vagon is volt a boltban -TT-ben-, igaz, hogy nem hasonlo arban.
Raadasul a szaksajtoban hatalmas dobveressel hirdetik a legujabb CONRAD modellvasut katalogust legalabb 5000 termekkel. Nem hiszem,hogy nem lesz TT benne. Szerintem most csak korrigalni kellett az arakat.
A CONRAD Becsben (Shopping City) potom aron (199.- ATS) veszteget eredeti JATT V60 (DR106) a Magyarorszagon is ismert 4 csatolt tengelyü diesel mozdonyt. Addig vegyetek meg van, mert lehet hogy elneztek az arakat.
Zol jovotalbol a VasutB-on landolt egy ebbe a topicsba is tartozo hivatkozas.
Ha mar valaki korabban feltette, akkor sorry, de ismetles a tudas anyja:-)))
palyjaterv
Ha túl OFF, szóljatok rám nyugodtan és megyünk magánba. Szóval... A 6x3 m total. Valóság-alap zérus, valamennyire kell hegynek lenni, ha 3 szintben gondolkodom. A gurulóanyag a régi PIKO választék, melyeket azért nem szeretnék kidobni + era V, elsősorban ROCO, ill. kisszériás MÁV anyaggal. Fővonalon 6 IC-EC kocsi a hossz, a mellékvonalon is szerteném ha elférne 5 Bhv+Csöri vagy komplett Md.
Hirtelen ennyi.
A pályaterven egyébként az alagútban rejtett állomás van, tudok róla bővebb anyagot (vágányterv, bekötési vázlat, szöveges leírás,stb.) küldeni, de azt már tényleg magánba.
Thanx:
Joe
Nézegetem és épp nyomtatgatom a 42. sz. pályát. Kérdésem, hogy a 6x3 méter teljes egészében felhasználható, vagy a terület egy része közlekedésre, hozzáférésre, akármire kell?
Milyen korszakra gondoltál? Milyen országra? Sík- vagy hegyvidéki jelleg? Valóságalapja mennyire legyen? Milyen hosszú vonatokat közlekedtetnél a fő- és a mellékvonalon? Stb. stb. stb.
> - az emlékezetemet felfrissítve megsúghatod, hogy a B23-7
> pontosan miféle szerzet is, netán hol lehet megnézni a típust
> egészben, hogy beugorjon.
General Electric B23-7, "legyengített" 2300 lóerôs változata a B30-asnak. A modell látható itt:
http://espee.railfan.net/spb23-7.html
A fotot küldöm, amint meglesz.
A forgóváz felfüggesztése sajnos pont olyan, mint amirôl valamikor részletesen kifejtettem, hogy milyen rossz. De szerintem át lehet pofozni. Egyébként 2mm-es tengelye van, úgyhogy elvileg ki lehet cserélni a kerekeket angol küllôs kerékre! (a négy pár küllôs kerék persze többe fog kerülni, mint $5, de szerintem nagyon tökösen néznek ki).
Gyerekek baj van!!
Elvesztettem egy emilt ami a LÁVA kiállításról szolt arra sem emlékszem ki küldte segítsetek!!
Pontosan mikor, hol és mi is lesz pontosan, ki rendezi? Írájtok meg publikálni akarom!!!!
Üdv: Vsanci
"Ezért aztán érdekelne pályaterv. Paraméterek: H0 (lehetőleg ROCO), 2 vágányú fövonal állomással (kocsi tároló vágányok, vontatási telep) kiágazó mellékvonal, rajta állomás vagy ipartelep. Mindez kb.6x3 m-en.
Nekem személyszerint a PIKO pályaterv-füzet 42-es pályája tetszik a legjobban (régebben fent volt a honlapomon), de nincs rajta mellékvonal."
pályatervben szívesen hozzászólok, ha meghallgatsz - ha már a sajátomon nem sziporkázhatok :-(. A Piko 42-es tervét hol lehet megnézni? netán felrakod újra? a 6x3 méterért meg irigyellek.
Matiz, E69 MÉG nem fut, ahogy más sem. Ha minden jól megy (sok-sok HUF), akkor tavaszra megépül az a melléképület, ahol a terepasztal lesz. Ezért aztán érdekelne pályaterv. Paraméterek: H0 (lehetőleg ROCO), 2 vágányú fövonal állomással (kocsi tároló vágányok, vontatási telep) kiágazó mellékvonal, rajta állomás vagy ipartelep. Mindez kb.6x3 m-en.
Nekem személyszerint a PIKO pályaterv-füzet 42-es pályája tetszik a legjobban (régebben fent volt a honlapomon), de nincs rajta mellékvonal.
Thanx:
Joe
Mennyiért vetted a 69-est? Én a PeCsában vettem egyet 3eFt-ért (hibátlan, doboz nélkül) és egy kollégámtól 2.5-ért dobozzal, gyári állapotban, még felrakatlan lépcsókkel-tartályokkal. Ha minden igaz, utóbbi most Joem-nél fut (tényleg, fut még?)
Sziasztok!
Georgie -> Sajnos lengyel vagonra nem emléxem, de lehet, hogy volt. Igazság szerint most nem a vagonokat néztem, hanem a mozdonyokat, azért is mentem ki, hogy veszek egy E69-et, de elég sok más mozdony is volt. Azt hiszem én még valami gőzmozdonyt fogo még venni, ha lesz olcsón jó. :)
BoGár
Ha érdekel, elkérem a haverom digitális fényképezôgépét és berakom a képét a weblapra.
- érdekel! vagy elküldheted mailen is.
A B23-7-et 15 dolcsiért vettem, mint szuper akciós ajánlatot (az is, nem?).
- az emlékezetemet felfrissítve megsúghatod, hogy a B23-7 pontosan miféle szerzet is, netán hol lehet megnézni a típust egészben, hogy beugorjon.
Nekem a motor kellett belôle. Mondjuk azt, hogy 5-5-5 $-t ér a motor, a kaszni meg a két forgóváz. Lehet ez tárgyalási alap?
- Lehet ez tárgyalási alap.
Még mindíg a festésről...
Szeretnék tanácsokat kérni, hogyan festhetek át egy modellt. Milyen festékeket ajánlotok? Hogyan kezdjek hozzá? Egyszer csak meg kellene tanulnom... A tetejét szeretném kormosra festeni és az oldalára matt piros csíkot kellene varázsolni.
>> "Van egy pár Bachmann "B" forgóvázam, fogaskerékkel, csigával, tokkal-vonóval,
>> de kardántengely nélkül. Nem érdekel valakit?"
>
> Hol lehet megnézni? Mit fizeccc annak, aki elviszi? ;-)
A szekrényemben (a postást elôbb zavard el) :-)
Karácsonykor hazaviszem. Ha érdekel, elkérem a haverom digitális fényképezôgépét és berakom a képét a weblapra.
A B23-7-et 15 dolcsiért vettem, mint szuper akciós ajánlatot (az is, nem?). Nekem a motor kellett belôle. Mondjuk azt, hogy 5-5-5 $-t ér a motor, a kaszni meg a két forgóváz. Lehet ez tárgyalási alap?