Keresés

Részletes keresés

gyurmosz Creative Commons License 2000.10.28 0 0 1475
A V43-as nagyon jó.
Nekem ugyan H0-s van, de gondolom a TT is hasonló minőségű lehet. Kultúrált, finom járás, erős motor, nagy vonóerő, gyönyörű külső. A festett áramszedőt nehogy lekapard! Kipróbáltam, és így, festetten is jól szedi az áramot. Szerintem megéri.
Előzmény: Perfect (1474)
Perfect Creative Commons License 2000.10.28 0 0 1474
Sziasztok!
Szombaton voltam a börzén, vettem egy TT-s GYSEV gyorsvonati kocsit. Kicsit borsos ára volt (5500), de a szép festés miatt nem hagyhattam ott. Hogy mit kezdek vele önmagában azt még nem tudom. Utána kiugrottam a Hungaromodell 2000 kiállításra. Hát a 2 db terepasztaltól nem ájultam össze magamat, de hát nem csak a vasúté volt a főszerep ott. Láttam TT-s MÁV NOHAB-ot, ill. InterPicy-t is. Utóbbi 31000-ért kelt volna el. Nagyon szemeztem a Deák féle V43-sal. De nem tudom mitévő legyek! Van esetleg vkinek ilyesmi a birtokában? Hogy műxik meg ilyenek? Azért csak 45000 forint. A készülő terepasztalom felsővezetékes rendszerű lesz, úgyhogy kimondottan jól mutatna rajta. Az áramszedő felső része festve van. Úgy hogy kap áramot? Kicsit kapargászom amíg el nem indul róla? Várom a véleményeteket, akár a H0-ás kiviterlől is!
Üdvözlettel: Perfect
BoGar Creative Commons License 2000.10.28 0 0 1473
Sziasztok!
Voltam a kiállításon. Hát nem nagyon érdemes elmenni, hacsak nem csak vasutazol(, úgy mint én.) Viszont tudok új árakat mondani Ikarusra: 6000 Ft bármelyik (mozgó csuklós is!), festve, kivéve a piros 7-173 mert "ahhoz több festék kell" (eladó), ami 6800 pénz. Jó-jó, a csuklósnak tényleg lehet ez az ára, de a sima rövid miért kerül ennyibe?? Más, volt kint H0-s Metro is 10000-ért, és még nincs is benne motor, csak vitrindarab.
Volt kint egy H0-s Marklin terepasztal és egy Tillig TT-s amin még keskenynyomtávú üzemi pályarész is volt. Azt hiszem 4 vasutas cég volt kint.
BoGár
gyurmosz Creative Commons License 2000.10.28 0 0 1472
A 0-t valóban leállította (legalábbis Európában biztosan), de a 0e-t (Alpin Line) szerintem továbbra is gyártja (tavaly jelentek meg újdonságok). A 0-s sínek valószínűleg még készülnek.
Előzmény: rezgaras (1471)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.28 0 0 1471
Albertus írta:

> Nekem úgy tűnik, a Roco nem a HOe-t, hanem a O-t
> fejezte be. Még jó, hogy olyan drága volt, hogy le kellett
> mondani még az álmodozásról is...

Én úgy tudom, azt már régebben leállította, csak az O-s síneket gyártotta tovább, a járműveket nem. De tudomásom szerint ebben a nagyságban csak az amerikai piacra gyártottak. Vagy tud valaki európai O-s Roco modellekrôl?

A HOe-t pedig, úgy tudom, idén állították le. Konkrétan a "Mariazellerbahnt", mert bhv (az ex. bv) úgy írta, hogy a "Feldbahn"-t továbbra is gyártják.

Előzmény: Albertus (1469)
BoGar Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1470
Sziasztok!!
Tudtok a legújabb kiállításról?? Helye a Park Hotel Flamenco XI. ker. Tas vezér u. 7. Autó- hajó- repülő vasútmodellek és -makettek Vasútterepasztalok.
Albertus Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1469
Nekem úgy tűnik, a Roco nem a HOe-t, hanem a O-t fejezte be. Még jó, hogy olyan drága volt, hogy le kellett mondani még az álmodozásról is...
Pezo Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1468
Az elsők !!

http://www.dbmuseum.de/bahn/sonder/piko/piko2_e.htm

lelketlen Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1467
Lányos zavaromban megint elgépeltem!

http://www.ete.org

1000 kismackó!!!

Előzmény: vsanci (1465)
lelketlen Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1466
Bocsi!!!

Csak http.ete.org

Üdv.!

vsanci Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1465
Kedves lelketlen nem tudtam megnyitni ezt az oldalt. Mi van Itt???
Fiúk!!!
Frissült a webzin eddig több mint 3000-en látták!!!!
Erre nem számítottam.
Üdv:
VSanci
Előzmény: lelketlen (1463)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1464
by az ex bhv írta:

> Roco csak a Mariazeller-t szüntette meg A Feld bahn-t még
> gyárt + síneket!

Én úgy emlékszem, hogy Roco kétfajta HOe-s sínt gyártott. Külön egyet a Feldbahn-nak, meg egyet a Mariazeller-nek. A különbség eléggé jól látható volt: a Feldbahn-nak sokkal ritkásabb volt a talpfája.

> Az n-es sín is jó , de szerintem a megfelelőt a megfelelő
> helyre!

Épp ezért írtam, hogy mi lenne, ha az N-es sínbôl minden második talpfát kivágod! Akkor szerintem majdnem olyan, mint a Feldbahn.

> A modulok rajza a yahoo hibája miatt még nem tudom
> elküldeni /egyszerűen vissza dobja a csatolt fáljt/

Te ugye a csatolt file nem túl nagy? De azért elôre is kösz.

Előzmény: by az ex bhv (1462)
lelketlen Creative Commons License 2000.10.27 0 0 1463
Már régóta olvasom ezt a topicot,de eddig még nem
szóltam hozzá.Egy újabb tippem van a modulos témához.("Öreg" fejjel ugyanis végre-valahára belekezdhettem az épitésbe!)

http://www.ete.org/images
Nekem tetszik!
Üdv.! Mindenkinek!

by az ex bhv Creative Commons License 2000.10.26 0 0 1462
Szia Cu garas!

A Roco csak a Mariazeller-t szüntette meg A Feld bahn-t még gyárt + síneket!
Az n-es sín is jó , de szerintem a megfelelőt a megfelelő helyre!
A kiállítás jónak igérkezik!
Reklám a Danubis rádióban Az EST FM rádió élő közvetítése!
A modulok rajza a yahoo hibája miatt még nem tudom elküldeni /egyszerűen vissza dobja a csatolt fáljt/
Talán apám E-mail címe élet képes!

Üdv : Zsolt

Előzmény: rezgaras (1461)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.26 0 0 1461
by az ex bhv írta:

> ...ne n-es hanem H0e-síneket rakj az asztalodra, a Roco és
> a Peco gyártja.

A múltkor írtunk arról, hogy Roco leállította/eladta a HOe-s programját. Ez szerintem azt is jelenti, hogy sínt sem gyárt! Azaz addig kell a boltokban a készletet felvásárolni, amíg tart.

Egyébként egy ötlet: hogy nézne az ki, ha az ember N-es sínbôl úgy gyártana HOe-s sínt, hogy kivág minden második talpfát? Kicsit ritkás lesz, de amolyan gazdasági vasútnak talán jó. Végülis ti sem raktátok Kemencén a talpfákat 30 centire!

Előzmény: by az ex bhv (1459)
vetery Creative Commons License 2000.10.26 0 0 1460
Bocsánat,hogy újra itt jelentkezem, de kicsit sok az E-mail.
A készletből komplett modellasztal felépíthető. Az asztalossal elkészíttetett csapolásokkal merevített 250x160 cm méretű 5mm bútorhátlappal borított (láb nélküli) „asztallap” is eladó.
A készlet:
- Br 92, Br35, Br254, Br211, Br118, M61 (MÁV 1970 előtti festésű) mozdonyok
- Máv 1 oszályú-, Mitrópa háló-, Mitrópa étkezö- (valamennyi belső világítással), posta-, gyosvonati kocsik, emeletes vonategység 2db
- DR Pwi 30 poggyászkocsi, DR Bi 30 személykocsi, Porosz Államvasutak Ci Pr 91a személykocsi 2 db
- nyitott-, fedett-teherkocsik, hűtőkocsik, cementsiló- borszállító, önürítos szénszállító, konténer, olajtartály kocsik 19 db.

-fordított U profilú sinek: 60 db 2/1, 30 db 1/1, 32 db 1/2, 15 db kiegyenlítő egyenes
12 db 2/1, 21 db 1/1 572mm átmérőjű íves, 10 db 1/1, 17 db 1/2 6 db 1/4 660 mm íves
4 db 2/1 íves és 9 db 1/2 egyenes áramcsatlakozós
2 db átszelési kitérő, 1 db bal íves-kitérő, 3 db jobb íves-kitérő
7 db bal-, 8 db jobb kitérő, valamennyi elektromos működtetésű
6db szétkapcsoló elektromágneses, 6 db átszelés 22,5°, 1 db 45°-os
szakaszoló-, szigetelo- egyenirányítóvágányok

-ütközőbak világítással 2 db, jelzők, utcai lámpák, sorompó, FZ1 transzformátor, késleltető kapcsoló, felsővezeték oszlop (hosszú és rövid karos) felsővezetékek, ívhíd építőkészlet.


by az ex bhv Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1459
Szia Vahren!
Nos én csak annyit tudok segíteni,hogy ne n-es hanem H0e-síneket rakj az asztalodra, a Roco és a Peco gyártja.
Roco előnye , hogy lehet Magyarországon kapni, a Peco pedig szebb sínek készít!
Jármű ügybe talána LÁVA kiállításon tudsz szerzni egy-két járművet!
Üdv: Zsolt
Előzmény: Vahren (1449)
John Howard Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1458
A Láng-börze jó kiindulási alap (ja, 4-én technikai okok miatt elmarad, most hét végén, és két hét múlva lesz).

Ami szokott lenni: a már említett Ik412, Ik60, troli kivitelben is (ha minden igaz, nemsokára újra lesz csuklós troli is), időnként fellelhető Ik620 (a kedvencem...), Ik435, bár ennek merev a csuklója, elmodások szerint létezik Ik435T troli, hajlékony csuklóval. Azonkívül láttam már metrómodellt is, igaz, még tavasszal, azóta nem. Árak? Hát még négyjegyűek... :(

Előzmény: Rabbi (1447)
vetery Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1457
Ekkora szarvashibát véteni, mint én tettem! Az eladó modelleknél a lényeget hagytam ki, hogy tudniillik TT modellekről van szó. Akik a TT után érdeklődtek azoknak E-mailban válaszolok, a "HO"soktól elnézést kérek és értelem szerint nem írok vissza. Telefonon keresést ne várjatok, előbb E-mailt írok inkább.
John Howard Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1456
Esetleg egy Stuka-vázat tudok mellékelni... (sajna csak futómű és tetőszerelvények nélkül)

Van UV-kivitelben is, egyszárnyú középajtóval (3200-3300-3400), vagy kétszárnyúval (3800 sorozat). Lapban, CNC-ujjmaróval kimarva, saját összeépítésre (ragasztható, forrasztható, rézfóliázott üvegszálas műanyag) és festésre, építési útmutatóval együtt. Érdeklődők mail-jenek!

Előzmény: division by zero (1455)
division by zero Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1455
és az UV-kkel mi a helyzet?
Előzmény: John Howard (1454)
John Howard Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1454
BKV-Ik260 modell 1:87 méretarányban

Az alap a sokfelé kapható (én a Közlekedési Múzeumban vettem), azt hiszem, még NDK-s Ik-modell, kék színben. "Kis" átfestés után néz ki így (bocs, de csak a modell szkennellése volt technikailag megoldható). A rendszám felfestése, és a BKV-logo még hiányzik. Hamarosan elkezdek dolgozni a csuklós változaton is.

Előzmény: BoGar (1453)
BoGar Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1453
Sziasztok!
Nekem van Ikarus makettem. Én 2000-ért vettem csak összeragasztva volt, festve nem.Ez még a régi ráncajtós kivitelű műanyag vázas. Viszont volt ott új "lapos", lépcső nélküli, ugynevezett alacsonypadlós, fémmaratottan 6000-ért. Ezek az árak nyár elejeiek, az utolsó börzén láttam és vettem!!!
Előzmény: Törölt nick (1452)
Törölt nick Creative Commons License 2000.10.25 0 0 1452
Hi!

Én anno a Deák modellsportnál vettem csuklós Ikarust (gyári, nem festett), meg kellett rendelni és várni vagy egy hónapot. 3600Ft volt, ráncajtós, összesen 4 ajtaja volt. Akkoriban volt ott egy átalakított csuklós is, sárga, 3 nagy ajtóval, volánbusz-kivitelű, az 8 ezer volt. A börzén szokott lenni troli is, múltkor volt líra áramszedős villamos (az árát nem mertem megkérdezni.....)

üdv

Előzmény: MADve (1451)
MADve Creative Commons License 2000.10.24 0 0 1451
Kedves Rabbi!

Én láttam Ikarus modellt a Lángban, úgy 3 hete (szerintem mindig van) de egy kissé húzos volt az ára 8000HUF. Asszem egy 412-es volt.

Udv:

MADve
UI: Nem voltatok most kinn a Füstiben, volt kinn egy szlovák terepasztal...
Eléggé jó volt, leszámítva egy-két furcsaságot(villanymozdony felsővezeték nélkül:-)))

Előzmény: Rabbi (1447)
rezgaras Creative Commons License 2000.10.24 0 0 1450
crash__override írta:

> Kinek milyen tapasztalata van az ugyben, hogy mennyi sulyt
> illik rakni egy modellbe ?

Amennyi belefér. Az amerikai Newsgroupban valaki komolyan kérdezte, hogy honnét lehetne uránt szerezni, aminek a legnagyobb a fajsúlya. Sajnos mérgezô is...

Az ésszerű határ az, hogy ha a mozdony elé teszel egy áthághatatlan akadályt, akkor a kerekének meg kell tudni perdülnie. Ha ugyanis olyan nehéz, hogy ilyenkor a motorja áll meg, nem a kereke pörög, akkor hamarosan elbúcsúzhatsz a motortól.

Előzmény: crash__override (1448)
Vahren Creative Commons License 2000.10.24 0 0 1449
Sziasztok!

Gondolkodtam, szerintem panelben menne egy kis keseknynyomközű vasút, azt ha jól tudom N-es sínekből lehetne H0 arányban megcsinálni. Olyan kis erdei vasútra gondoltam, fagazdasággal. Szerintetek hol lehetne beszerezni magyar keseknynyomközű vonatot, kocsikkal?
Sajna még nincs rá elég pénzem.

A többi kérdésre is várom a választ. :-)

Vahren

crash__override Creative Commons License 2000.10.24 0 0 1448
Sziasztok !

Szombaton a borzen sikerult vennem egy N-es Nohabot. (Egyertelmuen a gyujtemeny legmegbecsultebb tagja cimet kapta egybol :-) )NSB, bordo-szurke szinben. Terveim szerint magyar szinezest fog kapni (azt hiszem a 010-es Nohab is ilyen bordo).

Ja, hogy miert irok ? A valtokon egy kisse rosszul viselkedett, es rendszeresen siklott. Kis plussz suly beleintegralasaval mar tokeletesen veszi a valtokat...

Kinek milyen tapasztalata van az ugyben, hogy mennyi sulyt illik rakni egy modellbe ?

Crash_

Rabbi Creative Commons License 2000.10.24 0 0 1447
Nem tudom, jó helyen járok-e a vasútmodellezők között, de ha tudtok , segítsetek.
Keresek Ikarus buszmodelleket, villamosmodellt (pl. UV), metrókocsi-modellt. Infóm szerint ezeket VUMM (?)modell néven kellene keresni.
Ezen kívül: tudtok valamit a hétvégi Láng Művházi modellbörzéről? Ott volna esélyem találatra?
Ha van ötletetek (netán eladó darab), írjatok mailt a címemre!
Előre is kösz.
Rabbi
by az ex bhv Creative Commons License 2000.10.21 0 0 1446
Sziasztok!

Ha igazi NEM modulokat akartok látni nézzétek meg a következő címet:
www.extra.hu/lava_egyesulet
üdv: Zsolt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!