Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9477
Egy kis történelem,és egy lehetőség olcsón új autóhoz jutni.
Előzmény: hicky (9476)
hicky Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9476
Mladá Boleslav-i gyár pontosan 50 évvel ezelőtt, 1959-ben készítette el az első Škoda 440-et. Ekkoriban a típusszámokat felváltották a konkrét elnevezések, így lett a Škoda 440-ből Octavia, a 445-ből Octavia Super és a 450-ből Felicia.

Az Octavia, a nevét arról kapta, hogy a nemzeti iparunk 8. képviselőjeként jelent meg a hazai piacon. A típusszám átnevezések mellett, módosították a személyautók első felfüggesztését illetve bevezették a teleszkópos lengéscsillapítókkal kiegészített spirálrugókat. A sok változtatás ellenére 1971-ben az Octavia eltűnt a piacról, majd a Volkswagen-csoport egyedi fejlesztésének és kialakításának köszönhetően 1996-ban ismét megmutatkozhatott a nagyközönség előtt. Két év múlva már kombi és négy kerék-meghajtásos változatban is lehetett kapni a Škoda Octavia-t.

A legnagyobb cseh autógyártó napjainkig világszerte több mint kétmillió példányt értékesített Škoda Octavia sorozatából. Magyarországon is az Octavia a gyár legsikeresebb modellje, 4779 darab kelt el belőle.

A most 50 éves modell méltón ünnepli születésnapját: igaz, egy régebbi karosszériával, de kihagyhatatlan áron vásárolhatja most meg ezt az autót.

Skoda Octavia Tour listaára: 3.843.400 Ft

Kedvezményes áron: 2.890.000 Ft !!!
hicky Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9475
Teszt:

http://www.vezess.hu/teszt/octavia_lehetne_uj/17806/
Előzmény: hicky (9474)
hicky Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9474
Üdv!
Gondoltam egy kis kedvcsináló nem árt meg. :))

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9473

Én ezt nem elhiszem, hanem tudom!!

A kettő között a különbség óriási!!!

 

Azt, hogy honnan tudom ide nem írom le, de ha érdekel privátban elküldöm!

Előzmény: BX_thomas (9472)
BX_thomas Creative Commons License 2009.03.18 0 0 9472
Te ezt tényleg elhiszed? Minden bántás nélkül mivel foglalkozol?
Előzmény: Törölt nick (9471)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9471

Remélem a kérdést viccnek szántad...:-))

 

Miért lenne más??

Még a legutolsó "kütyümütyünek" a motorban is a gyártó által meghatározott nagyon hosszú kódszámból álló anyagfajtája/minősége van....Legyen bárhol a világon.... (Természetesen előfordulnak beszállítói és szerelési hibák is, de ezek száma nagyon minimális.... Nem több, mint bármelyik Japán gyártónál!!)

Előzmény: jopek13 (9470)
jopek13 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9470
Elhiszem , de az anyagminőség is ugyanaz lehet?
Előzmény: Törölt nick (9469)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9469

Tök mindegy... Full pull Kínában is minden..... Vadi új gyártósorok stb....

Előzmény: jopek13 (9468)
jopek13 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9468
Lehet hogy igy jobban jártam 8-)
Előzmény: Törölt nick (9467)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9467

Global Engine....

 

Még Kínában is gyártják, de az nem kerülhetett a Tiedbe....

Előzmény: jopek13 (9466)
jopek13 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9466
Köszi ,akkor győri.
Előzmény: Törölt nick (9465)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9465

Felesleges keresned!!

26-os motor!!

Előzmény: jopek13 (9464)
jopek13 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9464
1.8 tfsi a minőségbizonyitványába az van beleirva motortipus: AUDI AG
Előzmény: Törölt nick (9463)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9463

Keress rajt egy matricát ami mellett van egy vonalkódszerűség....

 

Amúgy milyen motor??

Előzmény: jopek13 (9462)
jopek13 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9462
Szia, hol lehet megnézni hányas a motor? Mármint hohy hol készült.
Előzmény: Törölt nick (9456)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9461

Te irtad-9427!

" a német mondta hogy .......

 

Nem egy mondat kiragadva!

Az esélye megvan?

Sok mindenre van esélyed.....................

Előzmény: BX_thomas (9459)
Geza77 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9460

nyugi,gyerekek,mi folyik itt???Nekem van egy Favoritom,ami 45 litert eszik száz>www.feketemotorsport.hu ( nem reklám:)

 

Dizel VS benzin: örök vita marad,egy biztos:aki nem megy évi 50 ezret minimum,az csak akkor vegyen,ha szeret nyomatékból autózni,vagy tádé hangot hallgatni.

Erről felesleges oldalakat vitázni.Szerintem.

 

Én évi 20-at megyek utcán,így nem is volt kérdés,hogy milyen legyen. Nekem is tetszik a 200-300 közötti NM,de ezért nem tudok közel 1 millával többet fizetni érte.

 

Mondjuk néhány márkánál nincs ilyen gond ( pl.BMW) benzin-disel egy árban,néha a benzines még drágább is.

 

BÉKE

 

BX_thomas Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9459
ki mondta hogy KELL?? Az esélye megvan!!!!
Olvasd végig miről megy a diskurárlá és ne egy mondatba köss bele, pls...

De én befejeztem.
Mindenki azt vesz amit akar.

Nem akarom eladni az ex autómat, mert azt eladták akkor mikor megvettük az újat.
Előzmény: Törölt nick (9454)
BX_thomas Creative Commons License 2009.03.17 0 0 9458
Jah, enyém 100hogy az és?
5000kmnél nyafogtam, hogy nem megy a kocsi, ráadásul fél liter olajat is bele kellett öntenem.
Miért?
Mert az intecooler csöve szét volt csúszva!
Ha nem értenék a kocsikhoz kicsit, akkor kb meg is ölhettem volna a kocsit, de kérdem én, ha nincs megfelelő turbo nyomás, mert kifúj, a nyomást elméletileg emeli mert ugye csökken, ezt nem kéne jeleznie, hogy gáz van?
Mert nem jelezte!
Ha nem állok neki leskelődni, hogy hova a xarba került az olaj és mi a fene van akkor nem jövök rá.
Akkor, most?
Abba meg nem menjünk bele, hogy kinek mekkora gyára van és milyen precíz stb.
Fogyasztói társadalom és ennek legnagyobb része az autó.
Ebből van a cirkusz is a világban.
Vegyél újabbat, jobbat, szebbet.
Persze ennek vele járója, hogy a termék nem örök!
Ezen kár vitatkozni, ez így van.
Előzmény: Törölt nick (9453)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9457
Persze!!!!
Előzmény: Törölt nick (9456)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9456

Airbag!

26-os a motorod???

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9455

Ja ,és még valami:Helyes irás......

Hüje:miket irogatsz?

Előzmény: BX_thomas (9452)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9454
Azt hogy, NEM KELL turbot cserélni 100-150e km nél!
Előzmény: BX_thomas (9452)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9453

Teljesen mindegy, hogy mi van ráírva!!

 

A győri motorgyár az egész konszern gyárait illetően (beleértve az autószereldéket is) mindig legelöl, vagy az elsők között foglal helyet, pedig van egypár gyár!! Emellett a világ 2. legnagyobb és egyben egyik legkorszerűbb motorgyára!!! Nagyon nagyon TOP!! Airbag-é is 99 %, hogy győri motor!!!!!

 

Úgyhogy mielőtt ilyeneket írsz, olvasgass, vagy kérdezz előbb!!!

 

Előzmény: BX_thomas (9450)
BX_thomas Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9452
26otdszor is leírom, a galaxynkban 400körül van, a sabomban 230ezer volt 6 évesen amikor rommá törték. Amondeómban 300ezer volt amikor taxinak megvették pestre és hüjének néztek, hogy miért mondok 300at mikor abban nincs annyi.
Most akkor mit akarsz nekem megmagyarázni????
Őszintén???
Előzmény: Törölt nick (9449)
BX_thomas Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9451
mi is a fogyasztói társadalom lényege??
Előzmény: luki-luk (9443)
BX_thomas Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9450
jah, csak neked nem made in románia van írva a turbódra, meg a motor sem made in hungária
Előzmény: Törölt nick (9449)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9449

Szia

Nekem Octi I(2002) van 1.8T motorral,lassan 220e km van benne(elejétől nálam van az autó)

A turbo még eredeti rajta,semmi baja,szerintem csak normálisan kell használni.

Előzmény: BX_thomas (9427)
kerub Creative Commons License 2009.03.16 0 0 9448
Roncsom értékesítése dolgában merre keresgéljek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!