Alkatrész boot van Pesten, az Ajtósi Dűhrer elején, meg Pesti út 474, és keress valami egyszemélyes olcsó műhelyt, mert nagyot fogsz nézni a számla végén márkaszervízben! Ez az autó túl egyszerű ahhoz, hogy bármilyen /megbízható/ szerelő bele ne rakja ezeket a dolgokat.
hasznaltan vettem, és valoszinuleg odacsaptak az aljat valahova, mert a ket doblomezen is latszik... Azert megnezetem meg egy fuggetlen szerelovel is, a markaszervizekben nem annyira bizok, 150.000ft alkatresz koltsegnel azert még egy véleményt kikérek:)
Kicsit sokkol, amiket leírtál. Ugyan a 60e km-es szervízre 60eFt nagyjából ok., de hogy ennyi mindent cserélni kellene??? (Én most még csak 37e km-nél járok.)
(Megj.: előző autóm Thalia volt, adtam el 87e Km-rel, de a féktárcsán kívül semmi sem lett cserélve...)
Bízom benne, hogy a trafic is hasonlóan fog viselkedni. Amúgy az alsó védőlemezzel mit csináltál? :-))
Az auton sajnso vannak egyeb cserelni valok is, ha valakinek van alkatreszes ismerettsege,a z segitene
Futomu: kormanyosszekoto rud 18300
stabilizator 25000
stabilizatorkotorud 2*19000
korm. belso osszekoto 18500
motor also vedoelem 46000!!!!
és ket kezifekhuzal 16000-ert...
motor also vedoelemet megprobalok egy torott autobol szerezni, mert ez csak egy darab muanyag, a tobbiol gyanitom uj kell, bar elobb egy szerelovel megnezetem:(
A jövő héten viszem 30ezres szervízre az autót, természetesen 15e km után olaj/olajszűrő cserén voltam (önként).
Ha valaki azt szeretné, hogy a motorja sokáig és jól működjön, egyet kell tennie: az olajat és a szűrőt max. 15ezrenként cserélni. Semmi más, semmi adalék nem kell, csak a jó motorolaj.
Igazad lehet, én a 20.000km-es benzines periodust is eppen elhiszem csak. Szerintem nalam 30.000-enti szerviz, 15.000nel olaj/szuro csere lesz, ez utobbi nem lehet nagy tétel.
.. azért azt remélem, kedves topic-társak, senk sem hiszi el, hogy 30.000 km-ig hozzá sem kell nyúlni egy autóhoz.... full szinti olajat is érdemes húszezrenként cserélni, nem is szólva a légszűrőről (főleg az Alföldön, vagy Pesten). Nézzétek meg tízezer km után, aztán a magyar gázolajviszonyokat figyelembe véve, max húszezer. Én már nem hiszek a marketingnek!
Átgondolom, ok?:) az ajanlatod jo, még nekem kell eldonteni, van-e annyi pénzem, h elore meg tudjam finanszirozni a kesobbi koltsegeket:)
Szamlat tudsz esetleg adni rola? ha nem, azt hiszem, 50.000 ft alatti tetelekben tudunk olyan adasvetelit irni, ami utan neked sincs adminisztraciod maganszemelykent, sem adozasi kotelezettseg, en viszont el tudom szamolni (mivel alapvetoen ez azert a cég rohangalos autoja is...)
Persze teljesen újak, a boltban mindjárt rátettem a 17 eseket, nem használtam. Ha kell a felni is megvan, arra szántam a téligumit, de télinek is inkább vennék alut.
Ja , kis motor kis autóba való, ez a helyzet nálam is. De 2700 kg érdekes, mert a 2900 kg is pontosan ugyan ilyen , csak a /nyugati/ forgalmi engedély - adózás miatt vannak így kilózva: ott van 2800 3500 külön kategória, azért hogy az én 2760 kg 7 személyesem személyautó kivitelben valóban személyautó legyen , a 2800 3500 közötti lehet tgk, tehát nem úgy mint nálunk, hanem valóban rendeltetésszerűen lehessen használni, ne kelljen trükközni.
Az enyém 2700-as, ami nem nagy terhelhehetőség:) hatul volt egy R6, 200kg alatt, egy GS500 200kg felett kicsivel, ruhak, cuccok, ket utas, uszkve 600kg. Igazabol nem volt sokkal lassabb, de nehany meredek parton csak harmasban ment fel:)) igaz lendulet sem volt sok, de akkor is:) 2300-2400kg mar sok a 82 le-re:)
Miből vannak azok a motorok? Mert a kettő 500 kg nál nem nagyon lehet több, pedig az már nagyon nagy motor. Nemhogy csak simán a dombok voltak nagyok?
Én egykétszer a Defendert cipeltem vele, 400 kg utifuti+ 1800 autó meg a saját 2200 kg. Hát ehhez 100 ló kicsit kevés, a szemmel nem látható 0,05 % os emelkedőnél lehetett érezni , hogy sok lesz. Jó úton fel kellett gyorsítani 80 ig, hogy 6-ban lehessen menni, de nyolcvannál meg nem lehet jobban menni mert nem biztonságos. Úgyhogy egész nap 5-6-5-6-5-6-5 Persze rendesen kapcsolgatva ment emelkedőn is, csa 2000 felett kell tartani a fordulatot.