Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

candle Creative Commons License 2003.01.14 0 0 70
kb még úgyse,mint a 300D a 26-os kasznit:-)

de az mb-cars topicban EKR kompetensebb személy ezügyben:-))

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (69)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2003.01.14 0 0 69
240D a 116-osba? Ezt nem tudtam. Hogy bírta el?
Előzmény: candle (68)
candle Creative Commons License 2003.01.14 0 0 68
75-ben 240D a 116-osba, 78-80-ig 300SD sor5 turbódízel 110 lóval (bár a 300SD-t csak É-amerikai piacra vitték)

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (67)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2003.01.13 0 0 67
A 116-os nem állólámpás. Másrészt szériában gyártották dízelmotorral (300SD) 1979-től kezdődően. Az enyém eredetileg 350SE volt, azonban gazdasági okok miatt - a típusba egyébként is beszerelt öthengeres dízel került bele.

Valódi szentségtörés, amikor coupét dízelesítenek - kivéve a 123-ast, mert abból gyártottak 300CD-t az USA piacra. Láttak már W114-est 200D motorral? :O)

Előzmény: Janibacsi (64)
candle Creative Commons License 2003.01.10 0 0 66
pedig 23-as kupé volt dízel motorral, gyárilag.

igaz, hogy csak a 3000-es sor5 turbódízellel

Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.10 0 0 65
A 123-as coupe 200D motorral után lehet még szentségtörésről beszélni?
Előzmény: Janibacsi (64)
Janibacsi Creative Commons License 2003.01.10 0 0 64
"dízelesített W116-osom"

Ez nem számit szentségtörésnek?

JAno

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (60)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.10 0 0 63
Ne add fel!

http://www.veteran-mercedes.hu/

Nézd meg ezt!!

Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (62)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2003.01.06 0 0 62
Utálom, amikor a kedvenc topikjaim kipurcannak :O((
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.26 0 0 61
Ize, van valami hir azota? Dolgoztok az auton?

exMatiz, az erdeklodo :)

Előzmény: WAndrew (56)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2002.05.10 0 0 60
Izé...Kissé mintha halott volna ez a topic........
.. hahó! Van itt valaki, aki tud elfogadható áron egy W114 coupét, vagy egy W108-ast?

(Van esetleg cserébe egy dízelesített W116-osom)

Törölt nick Creative Commons License 2002.03.15 0 0 59
Kozben visszaolvastam, megvan melyikrol van szo.
Előzmény: WAndrew (58)
WAndrew Creative Commons License 2002.03.15 0 0 58
Azt a sötétkéket, amelyikről Stern írt.
Ez egyébként Tárnokon állt
Előzmény: Törölt nick (57)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.15 0 0 57
Varjal, melyik sotetkeket? Ami Vecsesen allt? Vagy ez mar egy masik?
Előzmény: WAndrew (56)
WAndrew Creative Commons License 2002.03.15 0 0 56
Hi, W115 állólámpás fan-ek!

Végre találtam egy magyar oldalt, amiben erről a kocsiról van szó.
Végigolvastam amit írtatok, és találtam benne egy ismerős dolgot... A sötétkék Merciről van szó.
Én vagyok az új tulaj, nemrég vettük.
A kocsival a helyzet a következő: A találgatásokkal ellentétben a motorja 6 hengeres, 220Sb a típusa (habár a forgalmiban tényleg csak 220SE van)egy W111/112-ből való.
Van egy régi eredetvizsgálat, ami már lejárt, ezen tényleg kapott egy kis b minősítést, és eszerint AF-es lesz a motor. Ezt nem teljesen értem, mivel a forgalmiban szereplő motorszám a motorblokk megtisztítása után(drótkefével megpucolva)tökéletesen leolvasható. De mivel úgyis el kell vinni újra eredetiségvizsgálatra, majd kiderül, hogy mi lesz. Az alváz viszont tényleg AF-es, ezt az országba való behozatalnál kaphatta (gondolom), az eredeti gyári szám ugyanis nincs rajta.(nem utal rá semmi sem, hogy össze lett volna törve a kocsi).
A hűtő sem ebbe a kocsiba való, mert egy diesel hűtőjét tették bele, + az olajhűtőt csak úgy rádrótozták.
A jobb eleje ugyan törött, de már kikalapáltuk, már csak meg kell erősíteni.
A műszerfal tényleg jó alaposan össze van törve, de ki lehet cserélni, a kárpitot pedig újra kell varratni.
A volt tulaj ugyan adott a kocsihoz +1 pár első ülést, amin a kárpit fehér és tökéletes, az ülő rész viszont nem a magasított fajta, úgyhogy nem jó. Igy pedig amíg nem lesz újravarrott kárpit, kicseréljük a huzatot.
A kipufogó lukas, már kétszer is volt foltozva (hegesztve), úgyhogy ahelyett kell majd egy új, vagy egy bontott.
Amikor megvettük, nemnagyon akart beíndulni, úgyhogy behúztuk. A hangja mint egy traktoré, úgy zörgött, úgyhogy inkább elvontattuk. Itthon megvizsgálva a dolgot, az aksit feltöltöttük, a gyertyákat megpucoltuk,(aztán újat vettünk bele) és így már elindul, müködik az összes henger. Mondjuk nem elsőre indul, valami gond lehet a porlasztóval, de nem reménytelen. Az aggasztó inkább az, hogy füstöl mint állat, a garázs elötti egész parkolót ködbe borítottam, amikor kicsit odaléptem.

Mindezek ellenére szerintem megérte az árát 50e-ért.

Ui:Azt aztán meg elképzelni sem tudom hogy hogyan lehetséges az, hogy mindkét hátsó fékdob úgy elkopott, hogy mostmár két részből áll, külön a karimából, és külön a dobból (egyszerűen ketté van törve).

Üdv: Andrew

Törölt nick Creative Commons License 2002.03.14 0 0 55
Nem neztem meg a teljes oldalt, de ez egy, a totalcaron is lathato kep retus-valtozata. Van fotom (termeszetesen :)) ) kombi allolampasrol, pottyet maskent nezett ki a hatulja.... Igy meg csak elcsufitottak :-((
Előzmény: Hammer (54)
Hammer Creative Commons License 2002.03.14 0 0 54
Hammer Creative Commons License 2002.03.14 0 0 53
Megérkezett a hvtm-be is egy állólámpás!


Köszönet érte a beküldőnek.
Hammer

Törölt nick Creative Commons License 2002.02.19 0 0 52
Ha az igazit meg nem is, de a modellt mar nezegethetem kedvemre :)
KovacsE Creative Commons License 2002.01.22 0 0 51
A segítségeteket szeretném kérni, keresek "Állólámpás"Mercit úgy kétszázezer forintig megvételre, olyat ami az eredetiség vizsgálaton átmegy.
Üdv Kovács Endre
pizo Creative Commons License 2001.12.21 0 0 50
Egy ilyen szinte semmit sem ér, még ha elég jó állapotú, akkor sem, mert soha nem lehet veterán, meg még a határátkelés is rizikós. Napi autónak pedig a magas fogyasztás miatt nem jó, akármilyen olcsó is. Pénztemető.
Ez legfeljebb alkatrésznek jó, ha a kurrens cuccok hibátlanok. Bár pont a kék műszerfal és kárpit repedt a legjobban és a legcsúnyább is (szerintem).

Üdv: Zoli

Előzmény: Stern (49)
Stern Creative Commons License 2001.12.20 0 0 49
Helló!

Az biztos, hogy hathengeres, motorszámot nem láttam, de 230/250 volt ráírva a blokkra. Forgalmi szerint 220S, pedig biztos, hogy W114, tehát nem S-Klasse. Valószínűleg a f*sz rendőrök elírták, és egy 230-as W114. A gyári számos tábla sincs meg. Azért AF, mert kis b-t kapott az eredetvizsgán, ugye évekig nem volt bevizsgálva, és valamikor átüthették, és ez most bukott ki, de lezárult az ügy, és most lesz AF-es.

Előzmény: pizo (48)
pizo Creative Commons License 2001.12.20 0 0 48
Ha hathengeres, akkor 230-as, állólámpásban nem volt 220 6 hengeres, az a fecskefarkassal 1969-ben kimúlt.
Miért lesz AF-es alvázszáma?

Zoli

Előzmény: Stern (47)
Stern Creative Commons License 2001.12.19 0 0 47
Ha valakit érdekel egy állólámpás, én az apróneten találtam egyet, ma meg is néztem.

220-as, benzines, sötétkék színű.
1972. januári, tehát napokon belül 30 éves lesz.
6 hengeres, a motorja nem néz ki túl rossznak, a belseje kék, le van lakva egy kicsit, újab kormányos, tehát nem krómkarikás. Van rajta műszaki is, igaz, a motor AF-es, és az alvázszám is az lesz. További hátrány, hogy belevágott valaki egy bazi nagy napfénytetőt, olyan átlátszót :-(
Alufelnik vannak, és használni is lehet, jobb elején sérült, de aki felújítja, annak ez úgyis mindegy.

Kikiáltási ára 100E Ft, de érzésem szerint el lehet hozni jóval olcsóbban is.

Csak azért írtam be, mert egyrészt jobb vételnek tartom, mint a múltkori sárgát, amiről a topicban szó volt, másrészt meg szeretnék ily módon segíteni eladni.

Akit érdekel, nézze meg az apróneten.

Stern

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.07 0 0 46
Zoli, koszonom a tanacsot!
Előzmény: pizo (44)
pizo Creative Commons License 2001.11.07 0 0 45
Matiz!

Majd elfelejtettem! Meg ne vedd azt a roncsot!

Zoli

pizo Creative Commons License 2001.11.07 0 0 44
Szinte erre számítottam. Különösebben nem érdekel, az enyém szépen készül (lakatos szerint az általam vett, lentebb leírt elemek nagyon méretpontosak, minőségben alig maradnak el a gyáritól), most lesz fényezve, nem kell másik, alkatrésznek sem, mert van egy pluszban (szintén amerikai) és a kettőből lesz egy.

A Matiz problémádra a Matiz fórumon válaszoltam, de persze hogy megy gariban is.

Üdv: Zoli

Előzmény: Törölt nick (42)
prudent bear Creative Commons License 2001.11.07 0 0 43
Matiz,
a kispesti autókereskedésben (Hoffher A. u. 2) van egy állólámpás. Drappszínű. Csak elmentünk előtte, úgyhogy nem láttam tüzetesen, de úgy tűnt, hogy eléggé egyben van.
Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.06 0 0 42
Azert a velemenyedet meg varom. Ha van kedved, Bp-tol egy oranyira van az auto, nezd meg. Ha a 31-esen jossz, Szentmartonkatara erve nem lehet elteveszteni (az ut szelen all).

OFF: A Matizos forumba irtam, mi tortent az autommal, erdekelne arrol is a velemenyed, koszi! ON

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.06 0 0 41
Hello!

A tulajdonossal nem beszeltem, csak az autot neztem meg....
Hat: elso benyomas az, hogy egy roncs szegeny, a jelenlegi anyagi helyzetemmel nem tudnam nemcsak ujja de tartosan hasznalhatova sem tenni.
A ket elso oldallemez cserelve volt. A hatulja javitva volt. Rozsdas a kuszob vegig, mindket oldalon. Az ajtok szelei is fel vannak pattanva itt-ott. Minden kerekdobban van rozsda az also reszen. A fenyezes tobb helyen mas arnyalatu, javitott. Van benne tetoablak, de szerintem nagyon regen nyitottak ki (rozsda). A tetoablak elotti atlatszo-sarga muanyag legterelo ep. A karpitozas: joforman nincs. Az ulesek ket szele mubor, a kozepe szovet. Na, ez a szovet csak rongyokat jelent... A ket tukor nem gyari rajta. A felnik sem gyariak, es ranezesre 4 fele gumiabroncs van 3 autorol szarmazo felnin (a felnik ugyanolyanok, de van szurke, sotetszurke, fekete is kozte....)
Fenyszorok, motorhazfedel es az ablakoktol felfele a kaszni ep volt. A padlolemezt nem neztem, de valoszinu, hogy mar nincs meg. Az egyik hatso lampa torott. A diszlecek sok helyen hianyoznak. A kipufogot nem mertem megerinteni, annyira rozsdas volt, ugy tunt barmelyik pillanatban leeshet...Ezt az autot szerintem addig hasznaltak, amig le nem jart a muszaki, ami marciusban volt. Vonohorog, csatlakozo is van rajta, nemet felirattal, talan az ottani tulajdonos rakta ra.
Mivel a tulajdonossal nem beszeltem, csak a raagatott papirra tudok hagyatkozni, mit tud az auto: a papir szerint 240D motor, 6 hengeres, 1970-es, szervokormanyos. Manualis valto (ezt ugye lattam is). De itt figyelembe kell venni, hogy szinten ezen a papiron voltak meg olyanok is, miszerint egy (szo szerinti idezet) "Mercedes A4 W123"-al allunk szemben...
Szerintem W115, a reces hatso lampa es az elso lampa (nagy ovalis fenyszoro felette az index, az egesz egy buraban) alapjan.

Na, szoval valoszinuleg nem en fogom megmenteni, de borzasztoan sajnaltam szegeny autot.... Az arakat olvasva legalabb 1 milliot ra kellene kolteni, hogy olyan legyen, amilyet szeretnek. Jelenleg annyi jonne ki, hogy megvennem, tarolnam, a papirjait elinteznem es a karosszeriaztatast inteznem, tobb aligha. (Maradna a karpit, motor, fenyezes...) Szoval, mint a legtobb oreg jarmu a kornyeken valoszinuleg a hiperpigmentalt minoritas kezere kerul majd egy erdoben hagyjak ha mar vegkepp nem megy. :-(

Ha esetleg erdekel alkatresznek, szerintem 90-100 ezerert tutira odaadjak..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!