Amikor az időszakos szervíz költségét számolgatjuk, akkor érdemes odafigyelni, hogy longlife vagy nem longlife olajra adják az árat. Bár általában meg szokták kérdezni.
Én szintén nemrég voltam, és ami nagyon kellemetlenül esett, hogy a felsoroltak mellett kiderült, hogy fékbetéteket és féktárcsákat is kell cserélni. Állítólag ezek 45ezernél elkopnak, úh erősen javallott volt a csere. Az árat ez majdnem duplázta rögtön :(
Arra jutottam hogy akkor én megveszem az alkatrészeket és beszereltetem a márakszervízzel. Valaki tudna pontosa adatokkal szolgálni hogy milyen olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, benzinszűrőt, pollenszűrőt, fékolajat, gyertyákat vegyek? Ha valamit kifelejtettem akkor nyugodtan írjátok azt is. 1.4-es benzines octavia, nem a legeslegújabb hanem az egyel előtti :D
Ja, hogy már írta a gazdi? Becs'szó nem olvastam még odáig, mikor válaszoltam. A Bamboo kárpitból akkor is tudnám, hogy elegance, ha nem írta volna a gazdája... :-)
Ja, a Tour-hoz is rendelhető, gy.k. ez a másik kárpit, amit kérni lehet, mióta Tour-nak hívják az Octavia 1-et és csak 1 felszereltségi szintje van. Felára 6000 Ft volt, mikor utoljára néztem.
Én is most kértem 60 ezresre ajánlatot, majdnem pont a nevetséges 99.999 Ft-ra jött ki a márkaszerviz szerint (1.6 benzin, OII, lonlife) - olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, 4 gyertya, mob. garancia, kis+segédanyag (a munkadíj+mob. garancia volt csak önmagában 2x ezer, az olaj meg 3x ezer)
A másik szervíz azt mondta hogy 60.000 km-nél gyertyákat meg benzinszűrőt is kellene cserélni! Ha ezt is megcsinálnál meg az megint 40.000 Ft lenne. Mit mondtok? Mit javasoltok illetve az árra mi a véleményetek.
Biztosan jobban jarsz, ha az anyagokat magad viszed. A markaszervizben ugyanazt az olajt, szurot, gyartyat stb kb 50-100 szazalekkal dragabban kapod meg, mint a "sarki" autosboltban.
Egy sima kotelezo szerviznel a markaszerviz hozzaadott erteke a pecset a szervizkonyvbe -- kerdes, ez mennyit er meg. Ha garancialis az auto, akkor azert sajnos elég sokat :-) Ha mar nem, akkor a pecsetnek az auto eladasakor van erteknovelo szerepe, de a legtobb vevo nem ragaszkodik a mnarkaszervizes pecsethez, megfelel a szervizkonyvben levo barmilyen pecset, plane ha megkapja a szervizszamlakat is melle.
Eladó egy Octavia II RS bőr sportkormány, légzsák nélkül, a képen látható állapotban. A kormány beszerelhető az összes Skoda Octavia II-be, Roomsterbe, Fabia II-be. Gyári 3 küllös sportkormány légzsákja jó bele ! Ingyen eljutattom bárhova az országban! Irányár: 18ezer forint
Nekem a 4 éves szerviz volt, gyertya csere és üzema. szűrő nélkül, valamint légszűrőt sem cseréltek (ezt majd én, ha már nem akartak nekem eladni egy légszűrő betétet), de cserélték a fékolajat, amit Te nem soroltál fel, valamint volt zöldkártya és műszaki, meg mobilitás garancia meghosszabbítás. Olajat én vittem. Így fizettem 41e Ft-ot.
Számold ki... :-)
Segítség: adtak kis segédanyagot, műszaki előtti átvizsgálást, mobilitás gar.-t, fékolajat és olajszűrőt, plusz a ZK és a vizsga költségei.
Ha hozzáadom, hogy vettem még MANN levegőszűrő betétet és 6L CASTROL EDGE LongLife olajat, akkor plusz 23e Ft. így van benne 64e Ft-ban az egész.
Érdeklődnék hogy kinek mi a véleménye illetve mi a tapasztalata!!! 60.000 km van az octaviában és el kellene vinni szervízbe. Azt mondták hogy az oljcsere, oljaszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, mobilitás garancia kell és ez 50.000ft lenne. A másik szervíz azt mondta hogy 60.000 km-nél gyertyákat meg benzinszűrőt is kellene cserélni! Ha ezt is megcsinálnál meg az megint 40.000 Ft lenne. Mit mondtok? Mit javasoltok illetve az árra mi a véleményetek. Köszike