Félő, hogy Orbán megválasztja a leendő ellenfelét -"Százezer tudatos fideszes résztvevő az ellenzéki előválasztáson elég lehet ahhoz, hogy megváltoztassa akár kétmillió valódi ellenzéki szavazó akaratát!"
Na lassan kirajzolódnak az erővonalak, a magányos angyalok elbuknak, a kékvérű libsiket megfojtják, összezárnak a keményvonalas MSZPs maffiózók a Jobbik-nácikkal, és DK-val.
Ács Dani egyébként a kedvenc újságíróm. Végtelenül tisztelem a munkásságát.
Egy szösszenet a cikkből:
"Lehetne itt hosszan írni arról, hogy minek leváltani a Fideszt, ha Tóth Csaba jön helyette, meg hogy Tóth támogatása önmagában cáfolja Jakab és Karácsony minden eddig hangoztatott kijelentését politikai és emberi tisztességről. Ecsetelhetnénk, hogy nincs olyan politikai kompromisszum, amibe Tóthot bele lehetne tuszkolni, meg hogy nincs az a kampánypénz, ami ezt az erkölcsi deficitet kiegyenlítené, de felesleges."
Na tessék, pont ebben a cikkben van szó az erkölcstelen (és főleg veszteséges) zuglói parkolásról, amit aztán csak kínkeservesen lehetett megszüntetni.
Jakab nyilatkozott, az ő szempontját értem, miért állt be Tóth Csaba mögé. De a többi ?!?
Karácsonyt nem értem, hacsak nem az van mögötte, hogy mivel a Párbeszéd - aminek a társelnöke - az MSZP koalíciós partnere, így minden MSZP-s mögé be kell állnia, tetszik, vagy nem tetszik.
Miért kéne, hogy egy párt indítson több jeöltet? Eszem megáll a kérdéseiden. Több párt indít egy-egy jelöltet. És ezek között lehet előválasztani, ahogy ez a kezdet kezdetétől is így volt. Soha nem volt szó másról.
Milyen értelemben mikortól? Vagy 20 éve van fizetős parkolás. Ez idő alatt hol nyereséges volt az önkormányzatoknak, hol veszteséges. Mint az általam említett példákban is, de végül azokat is nyereségessé sikerült tenni, csak a mutyit kellett körülötte megszüntetni.
"Az a fideszes önkormányzatok idejében volt, 2019-től már nem veszteséges, mert a régi rossz szerződéseket felmondták és új parkolási rendet fogadtak el, többségében."
"Eddig az volt, hogy a parkolás veszteséges ami nyűg az önkormányzatoknak"
Az a fideszes önkormányzatok idejében volt, 2019-től már nem veszteséges, mert a régi rossz szerződéseket felmondták és új parkolási rendet fogadtak el, többségében.
Dehát nem tudsz elvonatkoztatni attól, ami a fideszes önkorik esetében veszteséges volt (és nem is kicsit, főleg pont Zuglóban és Ferencvárosban, de mindkét helyen változás történt).
Mielőtt ráugrasz, Zuglóban leszavazták Karácsonyt, ott Fidesz-MSZP együttműködés volt a kérdésben és többek között ezért is indul el Hadházy Tóth Csabával szemben. Egyébként Ferencvárosban is Fidesz-MSZP együttműködés volt, de mivel az új ferencvárosi önkormányzatban már jelentéktelenné vált az MSZP, így ez már nem izgalmas (a Fideszt meg leváltották).
Az ellenzéki előválasztás az leginkább a szimpatizánsoknak szól,ők kérték a pártoktól az összefogást is mivel az új választási törvény szerint nem lehet legyőzni másképpen a kormánypártiakat.
Jakab válaszolt Hadházynak, miért álltak be Tóth Csaba mögé Zuglóban: egyrészt azért, mert TCS már kétszer nyert ott, másrészt még mindig a szerencsi ügy utózengőiról van szó, azt vetette Hadházy szemére, hogy akkor nem lehetett rá számítani.
Nos, ettől Hadházy a szememben emelkedett (és nem csökkent), Jakab meg igencsak süllyedt, dehát a Jobbikra amúgysem tudnék szavazni (ha akarnék sem, de nem is akarnék), mert Budapesten nem véletlenül reménytelen a helyzetük.
"A jelenlegi, a gépjárműveket és üzemanyagot terhelő adók és díjak helyett fokozatosan általános, használatarányos útdíjra kell áttérni, amely révén hosszú távon biztosítható a közúti hálózat fenntartása és fejlesztése."
Ezek szerint visszatér a korábbi kurzus alatt méltán "nagysikerű" kapus fizetési rendszer.
"Le kell állítani a fölösleges, soha meg nem térülő és csak külső érdekeket szolgáló Budapest-Belgrád vasút építését. A vasúti mellékvonalak elsorvasztását meg kell állítani ...
...
A mégis szükséges távolsági szállítást pedig egyre inkább vasútra kell átterelni. Ennek érdekében fejleszteni kell a vasúti alközpontokat és a kombinált szállítást."
Most akkor a fővonalak kell fejleszteni vagy sem.
"A parkolási díjaknak közcélokat kell szolgálniuk."
Eddig az volt, hogy a parkolás veszteséges ami nyűg az önkormányzatoknak és csak forgalom technikai okból kénytelenek kivetni. Aztán jött a COVID és az ingyenes parkolás, ami egy csapásra különösen fontos bevételi forrássá tette.
Most meg változtatni kell rajta, hogy közcélokat szolgáljon?
"A városi közlekedésben határozottabban kell támogatni a közösségi közlekedést, a kerékpározást és a gyaloglást."
A gyaloglás határozottabb támogatása alatt, attól tartok értem mire gondolnak. Mint a bácsika aki feje felett pörgeti a macskát. Megkérdezik tőle:
- Mit csinál jóember, azzal a szegény macskával?
- Örömet szerzek a cicusnak!
- Mi ebben az öröm.
- Ebben semmi, de majd ha elengedem...
"A meglévő utak karbantartásával, az alsóbbrendű úthálózat rendbehozásával, a néhány vidékfejlesztési szempontból hiányzó szakasz megépítésével és a közlekedési igények, így a forgalom csökkentésével kell növelni az utak használhatóságát."
Az igények csökkentésével növelt használhatóság. Hmmm. Ügyes.
Egyébként pedig szavazóként bárki részt vehet rajta, igen, akár te is (de hogy minek, azt el nem tudom képzelni, hiszen te hithű fideszes vagy), de indulóként nem vehet részt rajta bárki.
Ez a 6 ellenzéki párt akciója. Aki rajtuk kívül akar indulni, az megteheti majd az éles választáson.
Mármint akiben felmerül kérdés... Mármint. És miért ne kapna rá választ? Én is adtam itt pár választ, bár én egyik párt embere sem vagyok.
Ami a "balliberálisozást" illeti, abból következően te nem szavazol úgysem az ellenzéki (!) előválasztáson, így az erőlködésed és izzadásod felesleges, szerintem.
De tedd ezt, itt láthatóan nem igazán vevő rá senki.