Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nav-u83 Creative Commons License 2010.06.23 0 0 437
juk-ur!

Neked miután leállt, mennyi idő után tudtad beindítani? Csak azért kérdezem, mert ma is leállt, és 5 perc után simán indult! A felső holdponti jeladót holt találom a motortérben? Jah és még egy kérdés! Bontóban vetted a motorvezérlőt? Mennyibe került? (ez kettő volt de mind1)

Köszi
Előzmény: juk-ur (436)
juk-ur Creative Commons License 2010.06.22 0 0 436
hello. 4 honapig szivatott engem is. volt ugy h. 800km-t mentem vele gond nélkül,volt ugy h.egy nap 4 szer kellett letolni /petőfi hidrol is/ Hidd el utánajártam a lehetséges okainak. Ha gondolod hivj fel 70-21-000-50
Előzmény: nav-u83 (435)
nav-u83 Creative Commons License 2010.06.22 0 0 435
Most így másfél óra után lementem megnézni indul e a kocsi, és mit ad isten, pöccre beindult! Erre most mit mondjak??? Gondol egyet, leáll, egyből nem indul be, de kis pihenés után úgy indul mintha mi sem történt volna!
Előzmény: nav-u83 (434)
nav-u83 Creative Commons License 2010.06.22 0 0 434
Remélem hogy nem lesz igazad, és valami más lesz a hiba! :) De előre is nagyon köszönöm a segítséget. Egyébként 1 fél órája is leállt, úgy toltam be a parkolóba, és be sem indult! Most várok egy kicsit hátha beindul, mert eddig mindig beindult par perc után!
Előzmény: juk-ur (433)
juk-ur Creative Commons License 2010.06.22 0 0 433
én csak felvilágosítottalak,h. mire gondolok és h. nekem mi volt ugyanez a hiba forrása. bízz benne h. felső holtponti jeladó... üdv
nav-u83 Creative Commons License 2010.06.22 0 0 432
Juk-ur ha ezt nekem írtad, akkor nagyon nem hangzik jól!!!
Előzmény: juk-ur (431)
juk-ur Creative Commons License 2010.06.22 0 0 431
hello. ugyanez volt nekem is. 2 dologra gondolok-felső holtponti jeladó,vagy ami az én esetemben - motor-vezérlő egység elektronika-ááááá 2 honapot állt az autó,rengeteg utánajárás és 150000 Huf.........
nav-u83 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 430
Sziasztok!

Van egy kis problémám, de gondoltam mielőtt szerelőhöz fordulok, megkérdezlek titeket, mert az előző légtömegmérős hibát is a fórumosok segítségével oldottam meg, hátha ez is egy tipikus hiba és már más is találkozott vele!
Szóval a delikvens egyén egy 1999-es Lybra 1.9 JTD 105LE, a hiba amit produkál az úgy néz ki hogy egyszer csak minden előjel nélkül leáll, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Először arra gyanakodtam, hogy elromlott az üzemanyag szintmérő és valóban kifogyott a nafta, de ma teletankolás után megint azt csinálta, aztán arra is gondoltam hogy be fogja adni a kulcsot az üzemanyag szivattyú és mikor kevés az olaj a tankban akkor már nem tudja felvenni, de mint említettem ma teli tankkal is produkálta a hibát, tehát ezt is kizártam! Esetleg valakinek nincs valami ötlete hogy mi lehet a hiba forrása, vagy hogy is induljak el a nyomozásban. Azért is nem szívesen mennék szerelőhöz ha nem muszály, mert külföldön vagyok és itt nem lenne olcsó mulatság!

Válaszokat előre is köszönöm!
v.ferenc1 Creative Commons License 2010.06.20 0 0 429
Sziasztok!Nézetek szét itt:http://www.navicd24.de/shop/catalog/product_info.php/cPath/91_111_171_525/products_id/879?osCsid=b2f6ece29030adf4577bd040e1413fd0
fil Creative Commons License 2010.06.20 0 0 428
Kétségbeesésről szó sincs, én is elvezetgettem majd' 40 évet navi nélkül, de az ilyen kütyükkel úgy vagyok, hogyha már van, szeretném használni. Sajnos úgy néz ki ,marad a telefon ... :(
Előzmény: fourplay1 (427)
fourplay1 Creative Commons License 2010.06.19 0 0 427
nem esünk kétségbe. idáig is elvoltam navi nélkül. csak gondoltam ha már be van építve, talán használnám néha... én sem találtam "varázslót". marad a mobilos megoldás.
Előzmény: fil (425)
Lacee83 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 426
Az én klímámat is 10ért töltötték. persze volt is para h működik e egyáltalán. Most jéghideg csak épp nincs is igazi meleg nyár. Az e85ön azért is gondolkodtam mert egy 10est 100on simán benyel persze nagyon rövid távon használom. most klímával egy 60kmes szakaszon már 7.7re szoriítottam le:-)
E85öt valami kommerszebb motorba (autóba) mernék tenni amiből Dunát lehet rekeszteni, bár az ukrán benzinnel sem gond...
Előzmény: juk-ur (420)
fil Creative Commons License 2010.06.16 0 0 425
Azzal az "Európával" még az is a baj (az árán kívül), hogy kis hazánk nincs rajta. A Navteq terminológiájában a közép-európa Ausztriával véget ér, Nickelsdorfnál van a világ vége :)
Erre lenne jó valami hack, hogy lehessen hozzá használni valami nálunk is használható navit. Sajna eddígi kutatásaim szerint ilyen nincs.
Előzmény: fourplay1 (424)
fourplay1 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 424
sikerült megoldani a navi gondod? mert nekem nagylelkűen felajánlották érden, hogy 60000-ért beszerzik a gyári cd-t, európával. annyiért kösz nem.
Előzmény: fony72 (417)
fourplay1 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 423
hali!

nekem az írottat már egyáltalán nem viszi...
kuplung: ha szerencséd van akkor úgy jársz mint én. kuplung beesett, ha kihúztam kijött. egyszer csak megszűntek a sebességi fokozatok, vontatás. elsőre a víz levert a lehetséges diagnózisnál. a legrosszabb verzió szerint bontás stb., min. 100 000, két fogaskerék cseréje+munkadíj. aztán kiderült, hogy csak az egyik -alsó- munkahenger esett szét. még cserélni sem kellett, a srác összerakta és kész. 2500-ért.
mostanában viszont tolulnak a bajok. klíma -nem indul a ventillátor bekapcsoláskor-, ablakemelő -műanyag emelő pöcök eltört-, bal hátsó keréknél -fékkel- valami, zakatoló hang. valszeg a kézifék. féklámpa kiégett, horror a hátsó izzók cseréje!!! a kappában minden egyszerűbb volt! visszasírom. a motortérből gyanús ciripelő hang, főleg álló helyzetben illetve leállításkor. talán valamelyik görgő kezd szarakodni, nem tudom. van baj elég. lehet, hogy leadom és veszek megint egy kappát...
Előzmény: fony72 (412)
fil Creative Commons License 2010.06.14 0 0 422
Bárhova, ahol autóklímával foglalkoznak. Én a dunakeszi Norautonál töltettem tavasszal kb. 10e Ft volt. Gondolom máshol is e körül lehet.
Előzmény: juk-ur (420)
fil Creative Commons License 2010.06.14 0 0 421
Szerintem Lacee83 sem jtd-be akarja tölteni :D
Előzmény: juk-ur (420)
juk-ur Creative Commons License 2010.06.14 0 0 420
Hi! én semmiképp nem raknék e85-öt a jtd-émbe! Nem bizonyított,h. hosszútávon nincsenek káros hatásai. Az én kérdésem hova vigyem a lybrám klímáját töltetni és kb. mennyi? üdv.
fil Creative Commons License 2010.06.13 0 0 419
Hááát, elég vegyesek a tapasztalatok. Nelem JTD-m van így csak OFF gépekkel van tapasztalatom. A feleségem Deawoo Lanos 1.3-al használ 50-50% keveréket. Azzal probléma nélkkül megy és hidegben is jól indul (a check lámpa hol ég hol nem ég). A fiamnak is Lanosa van 1.5-ös, hát az nagyon nem szerette a feles keveréket.
A nejemnél próbáltuk az e85power átalakítót, sajnos sikertelenül. Senki nem tudta megmondani miért ,de nem működött (két készüléket is próbáltak). Amíg rajta volt először beindult rendben, utána viszont csőd, 0 befecskendezési időt adott ki, nem indult. :)
Volt fosás, hogy hazavágta az ECU-t, de szerencsére kiszerelés óta rendben megy.
Fele fele arányban szerintem veszély nélkül kipróbálható. Úgy csináld, hogy mikor csak kevés benzin van a tankban tankolj rá e85-ből annyit, hogy cca. feles legyen. Ha valami nem tetszik ,csak telenyomod B95-el és minden rendben lesz.
Az e85-el két topic is foglalkozik. A Lancia-Kappa (de lehet, hogy a Lancia?) topicban meg valaki most írt a napokban keserves tapasztalatairól átalakító beszerelés kapcsán.
Előzmény: Lacee83 (418)
Lacee83 Creative Commons License 2010.06.13 0 0 418
Mi. a véleményetek az etanol (E85) használatáról akár átalakítóval akár átalakító nélkül? Meri vagy nem meri?
fony72 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 417

Hali!

Nekem is ugyanez a szindróma. Minden szezonváltáskor megpiszkálom vagy odakoppintok neki valamivel, aztán átvált vagy hűtésre vagy fűtésre .Én már egyszer szétszedtem a motort is, de csak annyit láttam, hogy mikor a pályája végére ér, elkezd akadozva rángatni, aztán megáll. Vissza már nem nagyon van kedve elindulni segitség nélkül.

Most inkább ez a kuplung dolog izgat. Egy jó tanács mindenkinek:

mélyebb pocsolyán (rendszámtábláig érő) át ne menjetek a gépekkel, mert a következő indulások alkalmával rángatva fog indulni a gép a vizes lamella miatt, igy meglazulhatnak rajta a szegecsek, mint nekem. Bexoptam rendesen, fene se gondolta, hogy ez lesz belőle. A legolcsóbb szett amit találtam (már ami normálisabb minőség) 225.- EUR. + meló. Ebben a nyomorban...

paljoc Creative Commons License 2010.06.10 0 0 416

"Paljoc!Belezéssel hogy állsz?Előtte gurits le valami erőset! :-)"

 

Na megoldódott a bal oldalon nem működő klíma project! :-)

A dolog úgy zajlott, hogy elvittem a szerelőhöz, hogy vizsgáztassa le. Aztán rátelefonáltam, hogy nézze már meg a klímát, mert egyik oldalon megfőz. Mondtam neki, hogy állítólag a kesztyűtartó felől közelíthetőek meg a terelő egységek.

Azt mondta nem ér rá ezzel foglalkozni, de azért ránéz. Aztán mégis megcsinálta és nem is kért érte semmit. Állítólag a vezető oldal felől kellett csak lebontani valamit és megpiszkálni, mert akadt. Ritkán kapcsolgatom /meg keveset is megyek az autóval, pláne télen/, ezért "állhatott" be.

Úgy néz ki, ezt ennyivel megúsztam, holnap teszt Révfülöpig! :-)

Előzmény: fony72 (219)
Kovi74 Creative Commons License 2010.06.07 0 0 415
Köszönöm, igen sokat segített.
Előzmény: Törölt nick (414)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.07 0 0 414
Üdv!



Talán segít


Balu
Előzmény: Kovi74 (413)
Kovi74 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 413
Egy kis segítséget szeretnék megint. Az autóban Bose AMP 3510 erősítő van gyárilag.
Van e valakinek a leírása a bekötésről, vezetékek kiosztásáról? Köszi előre is.
fony72 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 412

Hali!

Na elég régen jártam már itt. Látom azért megvagytok még. Nekem a CD tár valahogy nem visz minden írott lemezt. A régebbiekkel nincs semmi baja, csak az újabban írottakat nem szereti. Hasonló tapasztalat? Az írás során mindent ugyanúgy csinálok, mint azelőtt. Már Transzmitteren gondolkodom...

Más.

Következő gondom akadt. Kb. 3-4 alkalommal, mikor szörfözni mentünk a haverokkal, átvergődtem a Lancsesszal kb rendszámtábláig érő vízen, mert hát a jelenlegi szituációban ez volt az egykori út. Nem is volt a kocsival semmi gond, becsületére legyen mondva.

Mostanában viszont valami nagyon megszólalt benne. Hallgatom jobbról-balról, de igy első hallásra a kuplung felől jön a hang. Csak tippelek, de szerintem megúsztattam a kuplung csapágyat és az kezdett jelezni. Valaki cserélt már kuplung szettet? Úgy vagyok vele, ha már szét kell belezni, akkor cserélem az egészet, ne kelljen majd később újra szétbontani. Ha igen kb mibe fog ez nekem fájni? Gondolom drága szörfözés volt ez...

lybráslaci Creative Commons License 2010.06.02 0 0 411
Hát egy kis meggondolatlanság,de hála isten kezdik összerakni már beindult eddig minden okés!
Előzmény: fil (408)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.01 0 0 410
Keresd itt ARNOLDF-ot. Én öcsémen keresztül tőle vettem. Árat passzolom.

(loudlink.eu)
Előzmény: Kovi74 (409)
Kovi74 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 409
Olvastam thembalu, hogy neked LOUDLINK-ed van. Szabad tudni hol és mennyiért lehet beszerezni. Elég komoly zene volt az előző Lanciában, de a mostanival komoly gondban vagyok. Minden ötlet és megoldást szívesen várok mindenkitől.
Előzmény: Törölt nick (406)
fil Creative Commons License 2010.06.01 0 0 408
Hááát, ez durva. Gondolom nyomós ok kellett, hogy nemhogy próba, de alapos megnézés nélkül megvedd. Azt egyébként már én is hallottam, hogy a "bankos" autóknál gyakran előfordul, hogy akitől lefoglalják az előtte tönkreteszi, ahogy tudja.... :(
Előzmény: lybráslaci (407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!