Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie wonder Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10026

- útáltam az esőérzékelőt benne, csepegő esőben pláne!


 

Tudom, hogy ez most mar neked mindegy, de az esoerzekelo hibas mukodeset gyakran az enyhen eldeformalodott ablaktorlo kar okozza :-0

 

(Nem szoritja ra a lapat veget az uvegre, es pont ott hagy egy kis koszt, ahol a szenzor van. Egy ismeros szerelo trukkje.)

Előzmény: KOCZKY (10024)
ckerti Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10025

Nekem az a bajom, hogy mindig buherálok valamit a kocsin.

Utólag kerülnek bele gyári vagy gyárilag nem elérhető extrák.

 

Így lett tempomatom, kilépőfényem a tükörben, sárvédő gumim, hátsó szárny a csomagtartófedélen, bőrkormányom, szemüvegtartóm, így lesz hamarosan fényszórómosóm és guminyomás ellenőrzőm valamint beépített kapunyitóm.

 

Lehet ezek nélkül élni, de én ezen élem ki magam.

Azt szoktam mondani, jobb, mitha dohányoznék vagy kocsmáznék, de a párom szerint ez is túlzás.

Az új kocsi ellen is az a fő érve, hogy kezdődne előlről a buhera-időszak. :-)

 

Az egyes extrák hasznossága persze egyénileg eltér, de pl. a fűthető ablakmosó fúvóka is csak 5 eFt volt anno és ha csak egyszer segít, már megérte :-)

Előzmény: KOCZKY (10024)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10024
Ezt aláírom, nagyon is megnyugtató a tudat, h bőven van tartalék még, még akkor is, ha pl többnyire szabályos tempóval megy az ember fia...!!! Mennyivel jobb érzés úgy előzni meg a pótos ifát egy forgalmas alföldi úton !!! :-)))) úgyhogy csak a ménest keveslem mindössze...!!!


Nekem annyira nem hiányzik a többi, a toldó full extra volt anno, DE....
- útáltam az esőérzékelőt benne, csepegő esőben pláne!
- kb 2-szer használtam a fényszórómosót
- hátsó ablakot sosem húzkodtam magam előlről, az utas meg mé ne tekerhetne :-)
Najó, ott le lehetett zárni pl, h a gyerek ne tudja letolni az ablakokat, hiába volt ott a gomb.
- tempomat igazán hosszú pályázás alatt jön jól, de én nem szeretem, elalszom, ha semmit se kell csinálni :-)
- tolatóradar hasznos igaz, de ha megszokod a méretet, már nem gond, ha nincs

Szóval lehet azé ezek nélkül is jönni menni :-))))
Előzmény: ckerti (10023)
ckerti Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10023

Én olyat be sem tehetek.

Mit szólna hozzá az asszony, ha nem férne el az űlésen? :-)

 

Nekem sem sok minden hiányzik a kocsiból, de azért a motorházba kellene az a 70-100 plusz lóerő, tetszene egy napfénytető, és a hátsó ablakok elektromos mozgatása valamint a Maxi-DOT és a Columbus navi.

 

A sportosabb, deréktámaszos vezetőűlés is jól jönne.

A 18'-os kerék túlzás, de nagyon szép lenne a könnyedebben tartott 160-as utazósebesség.

Most is tudok annyival utazni, de onnan már erőlködik a gép, ha gyorsítani kell.

 

Az RS-sel sem mennék gyorsabban, de jó lenne érezni a tartalékot és -ritkán, magányos utakon- ki is használni azt.

Előzmény: KOCZKY (10022)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10022
Nofene, miaz ami nélkül nem lehet élni? :-)))))

Hmm, olyan extra nincs is a listán, amit betennék a kocsimba pl ...:-))) egy hosszú combú csinos szöszi pl :-))))))))))))
Előzmény: _niko_ (10020)
stevie wonder Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10021

zöldek ide vagy oda, én nem húzom addig a olajcserét

 

 

Megnyugtatlak, a faradt olaj csaknem teljes egeszeben ujrahasznositasra kerul :-) 

 

Es a varosi legendaval ellentetben nem lesz mar belole ujra kenoanyag, hanem bitumen meg muanyagipari alapanyag.

 

 

A másik, ami még tetszik, az a dátumra való csere.. hát persze. lejár a szavatossága és megromlik :-))

 

 

Ha megnezel egy olajos flakont, azon is van "szavatossagi ido." Az olajban levo adalekanyagok levegovel erintkezve oxidalodnak, megvaltozik a kemiai osszeteteluk, ezzel parhuzamosan csokken a hatekonysaguk.

Előzmény: drMinit (10013)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10020
én is a nyomaték miatt cserélnék, nomeg az elmúlt két évben rájöttem, hogy kispóroltam egy-két extrát a Holiday II-ből :-I
Előzmény: KOCZKY (10016)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10019
Nehéz a jobb lábad :-))))))))))))))))
Előzmény: Papka11 (10018)
Papka11 Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10018
Nekem is volt már 4,5-5 l fogyasztásom, de akkor jeges volt az út, és nem lehetett 30-40 -től gyorsabban menni. Viszont ennak meg nincs értelme. Amúgy 9 alatt sose volt. :-))
Előzmény: csipuka2 (10011)
Papka11 Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10017
A benzines RS-re.
Előzmény: ckerti (10014)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10016
Az 1,4 TSI se enne sokkal kevesebbet, és nekem nem is a +20 LE miatt kellene, sokkakl inkább az a +50NM érdekelne benne :-)))) Kb olyan lehet, mint párom OFF bravoja 1,4 t-jettel .... fincsi!!!! És kb súlyban egyeznek, de nagyon nagyon, ha taposod... !!! Najó, akkor az is bekéri városban a 9-10 lityit....
Előzmény: _niko_ (10006)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10015
Jó reggelt!

Fogyiban valahol itt az igazság az 1,6 MPI-vel, minden más afféle az enyém jobban fogyaszt szépítés :-))) Nekem is olyan 9 átlagban itt nagyfaluban, hosszú távon pályán, országúton kb 7-7,5 légkondizva is akár, megpakolva. Persze ebbe az is befér, h bedugul a város, és akkor megvan akár a 13-15 is komp szerint....

Egy ekkora vastól nem is várok mást, pláne ha nem dízel.... Toledóm is 1,6 16V volt, kb egy súlycsoport ezzel, mégis átlagban kb +1 lityi volt városon belül. Úgyhogy szerintem nem egy tragédia az 1,6 octi étvágya sem, persze van korszerűbb meg jobb moci is ennél, de nekünk spec most ez jutott :-)))))
Előzmény: ckerti (10007)
ckerti Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10014
Az MPI-re vagy a benzines RS 600 km/tank fogyasztására gondolsz? :-)
Előzmény: Papka11 (10010)
drMinit Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10013
Be kell valjam, én rég nem 30.000 ként cserélem az olajat a jó öreg mociban.
Először én is kivártam míg a gép beszólított cserére, és ezt a szervizben meg is tették.
Hát mit mondjak, nem nagyon tetszet a leengedett olaj minősége, és akkor megfogattam, változó intervallum ide vagy oda, zöldek ide vagy oda, én nem húzom addig a olajcserét.
Mivel van lehetőségem magamnak lecserélni az olajat, így meg spórolom a szervíz költséget, és ezt inkább, a sűrűbb olajcserére költöm.
A légszűrőm se 60.000-nél lett cserélve. :) addigra már vagy a második csere figyelt benne. Én ilyen téren maradi vagyok. Azt elhiszem hogy ezek az olajak más sokkal jobbak mint a régi olajak, ezért nem is 10.e ként cserélem, de hogy nekem nem fog koszolni olyan sokáig, az is biztos.
A másik, ami még tetszik, az a dátumra való csere.. hát persze. lejár a szavatossága és megromlik :-))

joemaster Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10012
Nekem is sok város, kevés hosszú táv, mégis eddig mindkét kötelező szervizt úgy jelezte, hogy simán elmehetnék 30.000 km-t, csak lejárt a 2 év.

14-15 nap ráhagyás meg valamennyi km (asszem' nagyvonalúan 100 km-t ad még hozzá) van a szervizek időpontjára, ennyi csúszást "engedélyez", mint bekalkulált késést (a MaxiDOT kijelzőn le lehet kérdezni, mennyi km vagy hány nap van hátra a következő szervizig. Ott a megkezdett 100 km-t nem veszi figyelembe).
Előzmény: _niko_ (10005)
csipuka2 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10011
Nekem rendszeresen 8xx a megteheto km tankolas utan.
Es olyan 7l kotuli az atlagfogyi pesten.
Igaz reggel 7 korul megyek Megyeri-Szentendrei, es a Csiki-Begenel lemegyek a dunapartra a Grafi parkig. Kb 15 km. Es kifejezetten nyugisan vezetek.
Szoval ez is kihozhato a kocsibol. :)
Volt multheten egy pest-villany-pest az M6-t kihasznalva es 6.8 volt az atlagfogyi 4 szemellyel + legkondi.
Előzmény: Papka11 (10010)
Papka11 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10010
Azért ez a fogyasztás "túl" szép :-)))
Előzmény: ckerti (10007)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10009
+500e akart lenni
Előzmény: _niko_ (10008)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10008
öreg konstrukció ez. nemrég mentem 200 km-t, javarészt 130-150 közt, de voltak 90-es szakaszok is. Alig maradt 9 alatt :( (két felnőtt, egy gyerek+csomagok)

1,6 CR TDI szerintem 1,4 TSI+500n lesz. Ha több, akkor az öngól.
Előzmény: ckerti (10007)
ckerti Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10007

Túl magasra...

 

Sajnos nekem is közelebb került a tizeshez az átlagom, mióta munkába is kocsival járok.

Városon kívül sokszor elég a 7 is, de inkább 8-8,5.

 

Egy ismerősöm a benzines RS Octival jár, sokszor igen gyorsan és hozzám hasonlóan kb. 600 km-ként megy tankolni.

 

Ezek szerint az sem sokkal szomjasabb.

De mennyivel gyorsabb! :-)

 

Előzmény: _niko_ (10006)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10006
gondolkodtam egy 1,4 TSI cserén, de 1,5 millát kellene rádobni, az meg soknak tűnik. Kíváncsi vagyok, hova fogják pozicionálni az 1,6 CR TDI-t.
Előzmény: _niko_ (10005)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10005
stimmel
sok város, rövid út. kevés hosszútáv.
1,6 MPI - 10l :)
Előzmény: KOCZKY (10003)
ckerti Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10004

Én is sokat mentem vele városban és mégis majdnem kibírta 30 ezerig.

Igaz, én gyakran járok pályán is.

Gyorsan.

:-)

Előzmény: KOCZKY (10003)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10003
Engem is jóval hamarabb fog hívni, valszeg a sok rövid városi út miatt, merthogy ritkán taposom ki a belét :-))))))
Előzmény: ckerti (9999)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10002
3 hónap tutti, h nincs, pontosan nem tom, mennyi lehet, de nem sok az biztos. És persze igazán jó kibúvó a gari alól, nem vitted időben, tehát ezé romlott el ez meg az, így nem garis....
Előzmény: _niko_ (9997)
ckerti Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10001

Olajat érdemes vinni, az olajszűrőt ott kell megvenni.

A levegő és pollenszűrőt Te is tudod cserélni, de én rájuk bíztam.

Nagyjából 30-40 eFt és igen, ha lehet maradj a kocsi mellet.

Én mindig jókat beszélgettem a szerelőkkel és láttam is, hogy mit csinálnak.

 

Azt esetleg mond meg, hogy továbbra is változó intervallumban szeretnéd használni a kosit, nehogy átállítsák fix 15 ezres periódusra.

Előzmény: _niko_ (10000)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 10000
mennyibe fáj kb? érdemes olajat vinni, végignézni?
Előzmény: ckerti (9999)
ckerti Creative Commons License 2009.05.20 0 0 9999

Az, hogy a kocsidat 2007 augusztusában vetted át és mégis jelez valószínüsíti, hogy mégis a használat jellegéből adódóan szólit most szervizbe.

 

Vidd el, és csináltassad meg a kötelező olajcserét és egyebeket.

Előzmény: ckerti (9998)
ckerti Creative Commons License 2009.05.20 0 0 9998

Pontosítsunk.

 

A kocsid változó intervallumra van állítva gyárilag, ami 2 év vagy ideális esetben 30.000 km futás is lehet két szerviz között.

A számítógép figyeli a hidegindítások számát, a használat típusát... és kiszámolja, mikor menjél szervizbe.

 

Nálad valószínüleg a 2 év hamarabb letelt, mint a 30 ekm, ezért az időkorlát miatt szólít szervizbe.

 

Azt hiszem 1 hónap ill. 1.000 km ráhagyás benne van a garanciában, de érdemes nem kifutni belőle, mert valóban lehet a késésből gond.

Előzmény: _niko_ (9997)
_niko_ Creative Commons License 2009.05.20 0 0 9997
neb@ssz, ez komoly???
mennyi a ráhagyás?
Előzmény: KOCZKY (9996)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!