Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie wonder Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10057

Az a rendszer amiről Te beszélsz az nem a Skodáé, hanem egy kimondhatatlan nevű francia gyártóé, valami R betűsé (többek között).

 

 

Igen, es nagyon komfortos :-)

 

De sajnos tenyleg van vele gond, bar ahhoz kepest, hogy milyen idiota a megvalositasa, mar nem is olyan sok.

 

Az elso szamu problema, hogy a jeladokban elem van, aminek 10 ev az elettartama, elvileg. Valojaban kevesebb, mert a 2001-es Lagunakban mar tipikusan elfaradt az elem, es a 2002-esek kozul is sokban. Az elem nem cserelheto, mar tobb muszeresz megprobalta, de ugy ki van ontve a jelado belseje gyantaval, hogy nem lehet hozzaferni. (Szetnyitni is csak roncsolassal lehet.) Egy uj jelado 10-15e forint, es meg fel is kell programozni, amiert a markaszervizben ujabb par ezer forintot kernek el. Persze a szaktopikokban mindig van par ember, akinek van Clip-je (a Renault-fele "VAG-COM"), es akkor csokiert is megoldhato a feladat, hiszen valojaban egy 30 masodperces muveletrol van szo.

 

A kettes szamu problema, hogy a jeleket vevo fekete muanyag doboz az auto alvazara van rogzitve kivulrol, tehat eleve serulekeny. Raadasul egy pimitiv muanyag csatlakozo all ki belole, abbol pedig egy par centi hosszaban meztelen tyukbelkabelek indulnak a szebb jovo fele.

 

Az elmult 4 evben, amit lagunazasal toltottem, egyszer volt jelado hibam (csere), egyszer volt egy teves riasztas (magatol elmult), de egyszer megmentette az eletemet, amikor egy valodi lassu defektet jelzett, amit val'szeg nem vettem volna eszre, csak mar tul keson.

Előzmény: ckerti (10044)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10056
Köszöntem szépen!!

Előzmény: ckerti (10055)
ckerti Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10055

Inkább írtam mailt, a pénzügyek nem tartoznak másokra :-))

Így is túl sokat tudnak rólam :-))

Előzmény: m.gyuri71 (10054)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10054
ckerti!

Érdekelne a lökös, max barkácsolom a mosóm.

Egy árat küldj lécci, itt is jöhet.

m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10053
Köszönöm az elismerést:-), és az infót!
50e-ért hoznának komplett mosós lökhárítót, az enyém törött. Lehet, hogy az jobban megérné??

Kezdhetek gondolkozni:-(

Előzmény: ckerti (10050)
ckerti Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10052

Cseréltem, de annak történelmi okai vannak :-))

 

Azt a spoilert, amit pattintva kellett volna felszerelni a agyári lökösre, a jól képzett Porsche Győrös kasztnisok ragasztással rögzítettek.

Amikor megsérült a spoiler már nem lehetett a kötést oldani, ezért egybe kellett javítani.

Mivel nem akartam újra letörni (ill. letörni hagyni) vettem egy másik lököst, ami véletlenül fényszórómosós kocsiról származott és benne voltak a spricnik.

Innen indult az én fényszórómosós projektem.

 

Jut eszembe eladó a javított, Janko spoileres első lökhárítóm kompletten díszlécekkel, légbeömlő betéttel és ködlámpákkal, festésre előkészítve, alapozva.

Sajnos egyben jobban esélyes az eladás, ezért nem adom külön a ködlámpát.

Bocs.

 

 

Pont ilyen, csak nincsen a lökösön fényszórómosó.
Előzmény: joemaster (10051)
joemaster Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10051
Úgy emlékszem, Te cseréltél lököst, vagy nem?
Előzmény: ckerti (10050)
ckerti Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10050

Nagy tudású barátom jól szólt.

 

Lökös nem kell, mindben megvan a spricnit tartó fül, csak ki kell vágni és kell egy-egy takaró lap a spricni fejére.

Kell még maga a fúvóka (spricni), a csővezeték a tartókkal (két műanyag fül, ami a lökös mögötti merevítőhöz fogja a csövet), a nagyobb tartály szintjeladóval és egy második szivattyúval, valamint a vezetékezés a szivattyútól a komputerig ill. a szintjelzőtől a műszerfalig.

 

Ha a szerelés megvan, akkor már csak programozni kell és mehet a mosás.

Előzmény: m.gyuri71 (10048)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10049
Esetleg nincs valakinek egy fölösleges bal első ködlámpája?? Komplett.
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10048
Köszi!

Reméltem, hogy a lökös cserét megúszom, hátha benne a van a helye.
Indulhatok a bontóba....
Előzmény: joemaster (10047)
joemaster Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10047
ckerti tudja a választ... :-)
Szerintem meg is írja hamarosan, mert Ő is ebben a projektben utazik.

Szerintem:
1. lökhárító csere olyanra, amiben benne vannak a szórófejek, a lököst le is kell fényezni az autó színére.
2. ablakmosó tartály csere nagyobbra, amiben szintjelző jeladó is van
3. drótozás, aktiválás (pl. mosófolyadék szintjelző bekötése a műszertáblába és aktiválása).
Előzmény: m.gyuri71 (10046)
m.gyuri71 Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10046
Sziasztok!

Itt a fórumon most írok előszőr, de legalább egy éve olvasom az okosságokat!

Következő a kérdésem: Octi2 1.6 MPI Elegance-ba szeretnék utólag fényszóró mosót. Xenonhoz. Várom a tippeket!

KÖszönettel:Gyuri71
joemaster Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10045
ckerti!

Megnéznéd nekem, hogy ha bekapcsolod a klímát, Neked mindkét venti elindul-e egyszerre?
Csak meg akarom erősíteni a diagnózist, hogy tényleg cserés a kicsi venti...
Dél körül akarom megrendelni. Ha addig megtennéd, nagyon megköszönném!
Előzmény: ckerti (10044)
ckerti Creative Commons License 2009.05.25 0 0 10044

Ácsi!

Az a rendszer amiről Te beszélsz az nem a Skodáé, hanem egy kimondhatatlan nevű francia gyártóé, valami R betűsé (többek között).

 

A Skoda az ABS jeladóitól vett jeleket dolgozza fel és a lassabban forgó kereket ítéli gyanúsnak.

Sajnos azt nem mondja meg, hogy melyik lapos és mennyire, csak szól, hogy van egy lapos kereked, nézz utána.

Állítólag nemis túl megbízható a rendszer, de mivel csak egy darab drót és 5 perc Vag-COM kérdése, hát annyit megér.

 

Az első rendsezrt nem tudod a Can-BUS-szal összehangolni.

Szerintem.

Előzmény: Törölt nick (10042)
joemaster Creative Commons License 2009.05.24 0 0 10043
Kedves car-társak (Octavia2)!

Ha valaki szedte már ki az O2 1.6 75kW BGU motorkódos autójából a hűtőventilátor keretet, árulja már el, hogy a keret alján lévő, egyik vízcsövet rögzítő konzolt hogyan lehet leszedni a ventilátor keretről?!

Próbáltam feszegetni kézzel, de óvatosan. Állítólag két luk van a keretben és abba pattan be két tüske a konzol hátsó részén, az elején meg van egy bilincs, benne a gumicsővel.

Nem akartam eltörni, de a kis ventilátort ki kellene cserélni és gyakorlatilag csak ez az akadálya annak, hogy új ventilátor beszerzése után én magam javítsam meg az autómat.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10042
ahh, megszurná a térdemet vezetés közben a hosszú csavar vége.. rendeltem most "ritka erős mágnest" Hong Kongból, majd ő jól megtartja :-)

Na majd szétnézek én is mennyiből lehetne legolcsóbban kihozni 4 keréknyomás sensort, meg a hozzá tartozó rádiós vevőt, és beköttetni/aktiválni a can busba..

Üdv: Laci
Előzmény: drMinit (10037)
ckerti Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10041

Jól gondolod, elvégre nincs értelme butább és okosabb komputereket készíteni, egyszerűbb a biteket átállítani.

 

A szerelgetés csak azért kell, hogy a komputer fizikailag is "lássa" az adott eszközt.

Előzmény: KOCZKY (10040)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10040
Gyanítom, h az összes ilyen funkciót tudja maga a comp, csak aktiválgatni kell :-)) No meg időnként egy kis szerelés még itt-ott :-)))))
Előzmény: ckerti (10039)
ckerti Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10039

Elmondjam a titkot?

 

Nekem az egyik gyári kapcsolóra van kötve a műszerfal alá elrejtett kapunyitó.

A kapcsoló eredetileg az első parkolóradar ki-be kapcsolására szolgál, de nem sértődik meg akkor sem, ha más áramkört zár.

 

A guminyomás ellenőrzőt utólag is lehet aktiválni, van nálam egy PDF, amit a fritzek állítottak össze.

Ha minden igaz, akkor nekem 27.-én csinálja meg az autóműszerészem.

Pár vezeték és egy Vag-COM kell hozzá.

Előzmény: KOCZKY (10038)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10038
Jaaaah, ollanom nekem is van ám :-)))) Szépen a napellenzőre csúsztatva, no nem szigetelővel.... a garázs előtt mindig olyan, mintha helikoptert vezetnék, fel kell nyúlni a nyitóhoz :-)
Előzmény: Törölt nick (10035)
drMinit Creative Commons License 2009.05.22 0 0 10037
Beépített kapunyitóm már régóta van, csak néha lejön a szikszalag róla és lepottyan:-)

Fúrd fel!
van hozzá hosszú csavarom ha kell.
:-)))))))))
Előzmény: Törölt nick (10035)
dvtse Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10036
Meg tudná valaki mondani, hogy egy climatronicos és maxi dottal rendelkező autóból hogyan lehet kivenni, hogy mennyi időt működött az autó eddig?
Emlékszem valamikor volt erről szó, de nem találom sehol.

Köszönöm
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10035
Szia,

"és guminyomás ellenőrzőm valamint beépített kapunyitóm."
a guminyomas ellenőrző engem is érdekelne, mennyiért lehetne ilyenhez komplett hozzájutni (nem maxidotos az auto)? Beszerelést meg tudom oldani .

Beépített kapunyitóm már régóta van, csak néha lejön a szikszalag róla és lepottyan:-)

Üdv: Laci
Előzmény: ckerti (10025)
rend-őre Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10034
Köszönöm szépen. Tényleg makulátlan a belseje. Mikor megvettem, előtte a tulajdonosa csináltatott egy vegyszeres belső takarítást. Persze azért észrevenni a 7 évet ,de ha valaki be akar űlni az autómba ezt mindíg félve teszi, nehogy össze koszolja.....:) Jó látni a meglepett arcukat,,,,


Szokott lenni Octavia találkozó? Ha igen erről hol lehet információkat beszerezni?

üdv:Balázs
Előzmény: pacs_425 (10033)
pacs_425 Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10033
"Tempomaot érdemes beszeretetni?"

Az attól függ, milyen 1.6-os motor van benne. Ha bovdenes gáz van benne akkor nem, bár arra is van utólagos megoldás.

[ Amikor visszakerestem a hozzászólásaid között, hogy milyen motor van az autódban, láttam a képeket a belső térről. Nagyon szép, hasonló mint az enyém ;)))) ]


--
pacs_425
Előzmény: rend-őre (10029)
rend-őre Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10032
Van minden azt mondta. Amúgy egy kollégám apja csinálná. Már egy Fabiába is tettek. Oks akkor szerintem én is benevezek egy ilyenbe. Bár még van 4 dolog amit mindenképpen meg kell vegyek az autóra. És a tempomat alegolcsóbb közöttük,,,:(
Előzmény: ckerti (10031)
ckerti Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10031

Egyetértek, szerintem is megéri az árát az utólagos beszereléssel.

Nekem is van és sokat használom, autópályán szinte mindig.

A beszerelés után komputerrel engedélyeztetni kell.

Van ehhez eszköze (Vag-COM) az ismerősnek?

Előzmény: KOCZKY (10030)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10030
Ha szeretnéd, kb 20 ropit megér simán, és lehet vele takarékosan közlekedni ...
Előzmény: rend-őre (10029)
rend-őre Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10029
Sziasztok!

Ma porszívózás volt az Octiban. Megtaláltam a sárga vezeték csatiját is, le volt húzva. Gyújtást ráadtam és már hallottam is a ting-ting stb jelzéseket.

Köszi még egyszer a tanácsot! Nekem nem tűnt fel ezen figyelmeztető hang hiánya. De mikor meghallottam akkor már rögtön tudtam hogy ez nem volt korábban,,:)

ui:Tempomaot érdemes beszeretetni? Ismerős megcsinálná, csak a kart kell megvennem... Nem mondom hogy hű de sokat, de azért szoktam menni autópályán.....

üdv:Balázs
Előzmény: stevie wonder (9991)
KOCZKY Creative Commons License 2009.05.21 0 0 10028
No azt képzeld el, h én még bagózom is :-))))))

Első autómon még én is mindenféle extra meg tuning, kb majd annyi ment rá, mint a kocsi ára. Azt még havonta vaxoltam is :-))))) Másodiknál már nem kellett semmi extra, merthogy fullos volt, azt meg folyton mosogattam, tisztogattam..... :-))))

Ez a szegény, meg kap hideget-meleget már :-)))))
Előzmény: ckerti (10025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!