Jézus nem tanította, hogy anyucihoz imádkozzunk, mivel az ő anyja is csak ember. Az Istenhez imádkoztak az apostolok. A pogányok imádkoznak anyácskákoz. Lehet Astarte, Ízisz, stb...
Atyám ne a bűnt nézd, hanem Fiadat Jeshuát, aki vérét adta a világért, hogy azok akik hisznek az Ő nevében örök életük legyen.
Kérlek Atyám öntsd ki a Igazságnak, kegyelemnek, és a megtérésnek szellemét, hogy néped összegyűjtése felgyorsuljon, hogy legyen egy akol, és egy Pásztor. Atyám csak Te V A G Y egyedül a Szent Atyánk, és a Fiad az egyedüli Főpásztorunk, és Megváltónk.
Hatalmas karoddal szabadíts, gyógyíts, és szólj a szívekhez, hogy választotaid megtérjenek, és szellemben és Igazságban járjanak, hogy meghallják a Szellemed vezetését. Jöjjön el a Te országod, ahol Igazság, Szabadság, és Jogosság van, ahol a szegény egyenlő a gazdaggal, és hatalmassal, ahol mindenki egyenlő nemre és nemzetiségre nézve. Készítsd el, és készítsd fel választotaidat az aratásra, öntsd ki, ás oszd meg a szellemed által a szolgálati, és kegyelmi ajándékaidat Jeshua nevében.
Ádám bűne miatt elhatott a bűn minden emberre, de jegyezd meg, hogy a saját bűnied, és Istennel szembeni lázadásod nem csak neked, hanem utódaidnak is átkot hoz.
Erre figyelmeztett Isten téged, és minden embert, aki viszont megtér azon ezeriziglen könyörül.
Aki van, az áldjon meg téged, és áldjon meg mindnyájunkat a ráismerés kegyelmével
Minden gondolat jó, ami az igazságot keresi, hitben találunk, a tévedések hozzátartoznak az úthoz, nem akarjuk, de jönnek, azok lassan lerázzák rólunk a nagyságainkat
Imádkozatok Istenhez, hátha könyörül a ti lelketeknek, mert nagy bűn az ha valaki bálványt imád, mert átka kihat 3-4 iziglen is az utódaira, de ha egy nemzet teszi ezt, évszázadokig, és évezredig hathat átka, és csapása.
Nem nagyon igyekszem, hogy kövessem hiányos mondataidban megfogalmazott töredékes és csapongó gondolataidat, de azt látom, nagyon másról beszélsz, mint amiről Isten tiszta és világos kijelentése szól a Bibliában, én mindenesetre maradok Istennek az Igében kijelentett igazsága mellett!
Megszületett, pedig volt, meghalt, pedig örök - ez a gondolat tetszett.
Isten áldását, és az Ő békességét kérem és kívánom!
Köszönjük, a Tisztaság született meg, és nem születhetett meg másban, mint tisztaságban
Emberré lett a Tisztaság, az Örök lépett testbe, megszületett, és mint született, valóságos emberré lett, a valóságos Isten
Volt és mégis megszületett, az igenben született
És testté lett az örök Ige, hogy halálában, testté lehessen gyermekeiben
Megszületett, pedig volt, meghalt, pedig örök
Az igen megszülte, a nem pedig megölte
/Test azt mondja, a test megszületett, és a test meghalt, pedig a lényeg az, hogy az igenünkben megszületünk a nemben pedig meghalunk/
Hogy megértsük a fogalmat, és abban életre keltsük magunkban, hogy testté lett az örök Ige, hogy testté lehessen bennünk az örök Ige
Az igen-t az Istenszülő tette, hogy maga után vonja a gyermekeit
Azért jött a világba a Fiú, hogy testté lehessen bennünk, egy legyen bennünk, és egyek lehessünk Benne
A tagadása az Isten születésének, Krisztus születésének Jézusban, az az Antikrisztus
Volt, és mégis megszületett
A Szűzanya Istenszülő, megszülte azt, aki maga lényegében Minden mindenben
Emberi fogalmakkal nem lehet Isten fogalmát megragadni, hiszen avval kellene kezdeni, hogy megértsük azt, ami végtelen, és megértsük azt, ami örök, öröktől fogva
Majd ha kettővel elkezdünk folyamatosan osztani, vagy szorozni, és eljutunk annak a számolásnak a végére, akkor elmondhatjuk, megértettük a misztériumot
A Tanítás nem test, hanem lélek, és élet, nem testről beszél, hanem az útról
Arról beszél, hogy megszülethetünk az istenségre a részesedés által Jézusban, aki mint született, Krisztusként lépett a világba
Misztériumról beszélünk és nem testről, testről beszéljen a test
Bethlemben nem Isten született, hanem Isten Fia lett teljesen emberré.
Fil. 2,5 Annakokáért az az indulat legyen bennetek, mely volt a Krisztus Jézusban is, Fil. 2,6 A ki, mikor Istennek formájában vala, nem tekintette zsákmánynak azt, hogy ő az Istennel egyenlő, Fil. 2,7 Hanem önmagát megüresíté, szolgai formát vévén föl, emberekhez hasonlóvá lévén; Fil. 2,8 És mikor olyan állapotban találtatott mint ember, megalázta magát, engedelmes lévén halálig, még pedig a keresztfának haláláig. Fil. 2,9 Annakokáért az Isten is felmagasztalá őt, és ajándékoza néki oly nevet, a mely minden név fölött való; Fil. 2,10 Hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyeieké, földieké és föld alatt valóké.
Mária nem Istent szült, hanem embert, mert Istent nem lehet szülni, mert Isten önmagában létezik.
Korintusban a mészárszéken árulták az a húst, amelyet bálványoknak áldoztak.
Ebből volt problémájuk a hivőknek, ezt tette helyre Pál apsotol.
Olvasd el a szövegkörnyezetet.
1 Kor. 8,1 A bálványáldozatok felől pedig tudjuk, hogy mindnyájunknak van ismeretünk. Az ismeret felfuvalkodottá tesz, a szeretet pedig épít. 1 Kor. 8,2 Ha pedig valaki azt hiszi, hogy tud valamit, még semmit sem ismer úgy, a mint ismernie kell. 1 Kor. 8,3 Hanem ha valaki az Istent szereti, az ismertetik ő tőle. 1 Kor. 8,4 Tehát a bálványáldozati hús evése felől tudjuk, hogy egy bálvány sincs a világon, és hogy Isten sincs senki más, hanem csak egy. 1 Kor. 8,5 Mert ha vannak is úgynevezett istenek akár az égben, akár a földön, a minthogy van sok isten és sok úr; 1 Kor. 8,6 Mindazáltal nekünk egy Istenünk van, az Atya, a kitől van a mindenség, mi is ő benne; és egy Urunk, a Jézus Krisztus, a ki által van a mindenség, mi is ő általa. 1 Kor. 8,7 De nem mindenkiben van meg ez az ismeret; sőt némelyek a bálvány felől való lelkiismeretök szerint mind mai napig mint bálványáldozatot eszik, és az ő lelkiismeretök, mivelhogy erőtelen, megfertőztetik. 1 Kor. 8,8 Pedig az eledel nem tesz minket kedvesekké Isten előtt; mert ha eszünk is, nem leszünk gazdagabbak; ha nem eszünk is, nem leszünk szegényebbek. 1 Kor. 8,9 De meglássátok, hogy ez a ti szabadságtok valamiképen botránkozásukra ne legyen az erőteleneknek. 1 Kor. 8,10 Mert ha valaki meglát téged, a kinek ismereted van, hogy a bálványtemplomnál vendégeskedel, annak lelkiismerete, mivelhogy erőtelen, nem arra indíttatik-é, hogy megegye a bálványáldozatot? 1 Kor. 8,11 És a te ismereted miatt elkárhozik a te erőtelen atyádfia, a kiért Krisztus meghalt. 1 Kor. 8,12 Így aztán, mikor az atyafiak ellen vétkeztek, és az ő erőtelen lelkiismeretüket megsértitek, a Krisztus ellen vétkeztek. 1 Kor. 8,13 Annakokáért, ha eledel botránkoztatja meg az én atyámfiát, inkább soha sem eszem húst, hogy az én atyámfiát meg ne botránkoztassam.
De ez nem azt jelenti hogy mindenki csak Istent imádja, és senki sem imád bálványokat.
Igenis vannak bálványok, de azok a bálványok nem a Krisztusiak bálványai!
1 Kor. 8,5 Mert ha vannak is úgynevezett istenek akár az égben, akár a földön, a minthogy van sok isten és sok úr;
Gal. 5,19 A testnek cselekedetei pedig nyilvánvalók, melyek ezek: házasságtörés, paráznaság, tisztátalanság, bujálkodás. Gal. 5,20 Bálványimádás, varázslás, ellenségeskedések, versengések, gyűlölködések, harag, patvarkodások, viszszavonások, pártütések, Gal. 5,21 Irígységek, gyilkosságok, részegségek, dobzódások és ezekhez hasonlók: melyekről előre mondom néktek, a miképen már ezelőtt is mondottam, hogy a kik ilyeneket cselekesznek, Isten országának örökösei nem lesznek.
Jel. 22,14 Boldogok, a kik megtartják az ő parancsolatait, hogy joguk legyen az életnek fájához, és bemehessenek a kapukon a városba. Jel. 22,15 De kinn maradnak az ebek és a bűbájosok, és a paráznák és a gyilkosok, és a bálványimádók és mind a ki szereti és szólja a hazugságot.
2 Móz. 20,4 Ne csinálj magadnak faragott képet, és semmi hasonlót azokhoz, a melyek fenn az égben, vagy a melyek alant a földön, vagy a melyek a vizekben a föld alatt vannak. 2 Móz. 20,5 Ne imádd és ne tiszteld azokat; mert én, az Úr a te Istened, féltőn-szerető Isten vagyok, a ki megbüntetem az atyák vétkét a fiakban, harmad és negyediziglen, a kik engem gyűlölnek.
A kegyelem ideje van ezt kihasználhatod, mert lesz idő amikor nem lesz mód a megtérésre!
Jézus valóságosan a tökéletes ember volt a második Ádám. Ő szent volt mindenben, mert Szent Lélektől foggantatott, ezért ő benne nem volt semmi bűn, és úgy született meg, hogy rajta kivül senki sem volt mentes az eredendő bűntől.
Isten Fia nem Isteni formában győzte le a Sátánt, hanem emberi formában.
Fil. 2,5 Annakokáért az az indulat legyen bennetek, mely volt a Krisztus Jézusban is, Fil. 2,6 A ki, mikor Istennek formájában vala, nem tekintette zsákmánynak azt, hogy ő az Istennel egyenlő, Fil. 2,7 Hanem önmagát megüresíté, szolgai formát vévén föl, emberekhez hasonlóvá lévén; Fil. 2,8 És mikor olyan állapotban találtatott mint ember, megalázta magát, engedelmes lévén halálig, még pedig a keresztfának haláláig. Fil. 2,9 Annakokáért az Isten is felmagasztalá őt, és ajándékoza néki oly nevet, a mely minden név fölött való; Fil. 2,10 Hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyeieké, földieké és föld alatt valóké. Fil. 2,11 És minden nyelv vallja, hogy Jézus Krisztus Úr az Atya Isten dicsőségére.
Azt gondolom, elsősorban Istentől kapott bölcsességre van szükségünk, hogy a Tőle kapott világosságban különbséget tudjunk tenni legalább a jobb- és balkezünk között :)) Isten azt várja, hogy használjuk a Tőle kapott ajándékainkat (elsősorban a kegyelmét, amit Krisztusban jelentett ki, és minden mást, amit vele együtt Őbenne megkaptunk). A keresztyéneket fenyegető egyik nagy veszély a sok ismeret kevés szeretettel. Amikor valaki sokat tud (főleg, ha úgy érzi, sokat tud), de szeretni nem tud. Ha minden tudományt ismerünk is, de szeretet nincs bennünk, akkor semmik vagyunk! Semmit nem ér az ismeret szeretet nélkül! Sőt, nemcsak hogy nem ér semmit, de árthat is (az ismeret ugyanis, ha nem társul hozzá szeretet, felfuvalkodottá tesz)! És noha azt gondolnánk, hogy a sok ismerettel lehet építeni, Pál azt mondja, hogy a szeretet épít. Ezért van szükségünk, hogy növekedjünk hitben és szeretetben!
Az igaz istenismeretnek a szeretet a bizonyítéka. Az ismeri Istent, aki szereti Őt. Mit jelent szeretni Istent? Megtartjuk az Ő parancsolatait, melyeket Krisztus úgy foglalt össze, hogy szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes erődből, és szeresd felebarátodat, mint magadat. Aki nem szereti Istent, az nem jár az Ő parancsolataiban. (Eszerint valaki tudhat sok mindent Istenről anélkül, hogy ismerné Istent!) Nem ismerheted az Istent (ahogyan Isten sem ismer téged), ha nem szereted Krisztust, és nem szereted az övéit. A szeretet nélküli ismeret tehát egy halott és nem igazi ismeret. Ezért hiábavalóság az embernek saját elgondolásaira támaszkodnia (amúgy minden bálványimádás gyökere is ez).
Mindez persze Téged nem kötelez semmire, csak elmondtam a véleményemet, írtam pár sort Jézus Krisztusról, aki számomra az alapvetően fontos és egyetlen Igazság, aki életem sziklaszilárd alapja Isten kegyelméből, mert találkozva az élő Jézus Krisztussal elfogadtam, hogy a Biblia Isten tévedhetetlen igaz szava, és megélem, hogy a Bibliát hittel tanulmányozva Mennyei Atyám személyesen hozzám szóló, engem megszólító, életet megújító, azt naponta megerősítő Igéje formál, amiből táplálkozni lehet. Neked is ezt a megtapasztalást kívánom!
Isten áldását, és az Ő békességét kérem és kívánom!
Azt mondja tehát a Logosz/Ige hogy NINCS BÁLVÁNY !
Ebben semmi "fölényeskedés" nincs.Pusztán arra utalok hogy tul sok mindent ki lehet csippenteni a Biblia 1500 oldalából kiki a maga izlése szerint. Egyesek kiragadnak a szövegből egy részt ami nekik szimpatikus,felkiáltanak :Ez Isten szava ! és elvárják hogy a többiek pisszenés nélkül vegyék tudomásul :)))
Ha a Biblia Isten szava akkor bőbeszédü,piszlicsáré adathalmazzal tulterhel és sok ellentmondástól se zavartatja magát. Nos lehet hogy Isten mondanivalója,de akkor ELVÁRA A selejtezést,válogatást és értelmezést hogy DOLGOZZUNK RAJTA !
Gúnyolódtok és fölényeskedtek porszemmel szemben, aki nektek az evangélium örömüzenetét mondja, és mindezt a szeretetre hivatkozva igyekeztek feltüntetni, ahelyett, hogy megvizsgálnátok, hogy az Ige világosságában mi igaz, és mi tűnik hamisnak!
Lássuk, mit is tudhatunk Jézus Krisztus isteni és emberi természetéről? Szedjük össze, a Biblia mit tanít erről nekünk, és milyen következménye van ezeknek ránk nézve!
Jézus Krisztus Istennek örök Fia, aki valóságos és örök Isten kezdettől, és az is maradt, mikor az Atya akarata és eleve elrendelt terve szerint Szentlélek munkája által szűz Mária testéből és véréből valóságos emberi természetet öltött magára, hogy így Dávidnak valóságos magva legyen, és ezáltal mindenben hasonlatos lett hozzánk, kivéve a bűnt. Ezért mondjuk, hogy Jézus Krisztus valóságos ember és valóságos Isten. Krisztus emberi természetére nézve nincs már többé a földön, de ígérete szerint istenségével, fenségével, kegyelmével és Lelkével sohasem távozik el tőlünk, mindig velünk marad.
A betlehemi gyermek Jézus, megszületett mint valóságos ember, és megszületett, mint valóságos Isten - írod
Fontos lenne megérteni, ezért hangsúlyozzuk nektek, hogy amikor az Ige testté lett, akkor Jézus Krisztus az emberi természetet öltötte magára. Jézus Krisztus, aki addig is valóságos Isten volt, ahogyan azóta is valóságos Isten, és így is várjuk Őt, mint valóságos Isten visszajövetelét, nos, ez az Ige, aki testté lett, maga Jézus Krisztus! Az Ige személye örök, kezdettől van, és amikor elérkezett ennek az Atyától rendelt ideje, akkor testté lett, közöttünk lakozott, elvégezte (teljessé, azaz egyszer és mindenkorra véglegessé) tette azok megváltását, akiket az Atya neki adott örök tervében. Nem mint Isten született meg Jézus Krisztus, hanem Jézus Krisztus, aki valóságos Isten, Ő lett valóságos emberré. Amúgy a Theotokosz dogmátok is valami ilyet mondott ki (mármint, hogy Mária szűzen, Szentlélektől fogantatva Jézus Krisztus földi testét, nem pedig istenségét szülte meg), csak éppen az idők során a terebélyesedő hagyományokban dédelgetett emberi elgondolások átfogalmazták az amúgy sem egyértelmű tantételt, kihasználva az abban meghagyott kiskaput, hogy Mária hogyan is nevezhető mégis Istenszülőnek. Nem lenne szabad összemosni Jézus Krisztus istenségét és emberi természetét, de ezekről a Biblia tisztán és világosan ír, nem is kell bővebb magyarázat, ilyen egyszerű: az Ige testté lett. Nem az Ige lett akkor, hanem az örök Ige lett testté.
Valóban az a lényeg, hogy ki született meg Betlehemben, egyetértek! Olyan jó lenne naponként feltenni magunknak a zsoltáros kérdését: "Kicsodám van az egekben?" (Zsoltár 73,25) és de jó is újra és újra rácsodálkozni Isten kegyelmes válaszára, Jézus Krisztusra, és bárcsak megszülné a szívünkbe Szentlélek a Jézus Krisztusba vetett hitet! Van okunk örvendeni, mert Jézus Krisztus Igéje által jelen van, ez az örömhírem nektek!
Szentség nem születhet szentségtelenségbe - írja Ilona. Isten kegyelme, hogy de igen, a Szent Isten éppen ezt végzi el bennünk! Mi, akik ellenségei voltunk Istennek, akik engedetlenek és lázadók vagyunk, akik a magunk erejéből képtelenek vagyunk (és nem is akarunk) bármi Istennek kedves és egymásnak valóban hasznos dolgot tenni, amivel segíthetnénk egymást és dicsőíthetnénk Istent, tehát mi, akik Istentől távol lévők voltunk, közel valókká lettünk Krisztus vére által! Mária éppen ezért lehet csodálatos példaképünk, hiszen olvassuk róla, hogy Szentlélek benne is megszülte a Krisztusba vetett hitet, és az utolsó róla szóló megbízható híradás szerint már nem kívülről üzenget be, hanem Jézus Krisztus lábainál a többi megtért hívővel testvéri közösségben Krisztusra tekint. Mária nem anyja a hívőknek, hanem testvére azoknak, akik Krisztusban testvérek, akiknek mennyei Atyja az élő Isten. (A Biblia ezt állítja, és bár tudom, vannak más tanítások, vallási hagyományok is, melyek más evangéliumot próbálnak elhitetni, én mégis arra bíztatlak és bátorítalak benneteket, hogy az igaz élő Istennek higgyetek, egyedül Őt imádjátok!)
Kérlek Jézus, segíts betérni szívembe, hogy Szereteted tápláljon engemet, és szavaimat Tüzed formálja Hangoddá.
Kérlek, bocsásd meg nekem keménységemet, tedd lággyá szívemet, hogy a legteljesebb szeretetedbe térhessek.
Mutasd meg nagyságomat, hogy láthassam, miféle konok bűnöm áll közénk, tedd megbocsátóvá miatta szívemet.
Szívem valódi vágya Te vagy.
Kérlek, bocsásd meg elfordulásaimat, azt, amikor Te teljes szíved minden szeretetéből felém kiáradsz, és én nem tudok átvergődni emberségességem homályain, és csak körbetekingetek félelmemben, és szörnyülködéseimben magam láttán, és nem az egyetlen pontra figyelek, ami Te vagy, a Fény, a Szeretet, a mindennek végtelen óceánja.
Cseppségem legyen érdemem, hűségem koronája Te légy bennem.
Szentség nem születhet szentségtelenségbe. Ez egy nagy titok, és csak a szívnek szeretetében nyílik meg.
Az ember igen, minden ember bűnös, de igenemre betér a szívembe a Szeretet és áthatja testemet-lelkemet istenségével, s ha igenemben hűségesen kitartok, akkor meg is marad bennem.
Máriának ebben a csodálatos kegyelemben volt része, ő a kegyelemmel teljes.
A betlehemi gyermek Jézus, megszületett mint valóságos ember, és megszületett, mint valóságos Isten
Aki az Isten testbe születését tagadja, csak az ember születését vallja, az az Antikrisztus a szó második jelentésében
Egyáltalán nem arról van szó a lényegben, hogy ki a Szűzanya vagy kik a szentek, hanem arról, hogy ki született meg Betlehemben
Isten amikor ad, mindent ad, nem mérlegel
És amikor Isten kér, mindent kér, nem mérlegelhetek
Isten tanít, Jézus tanít Krisztusban
Azt nem tehetem, hogy egyszer megtagadom az Isten születését, és másodszor megvallom Krisztusban, mert az ellentmondás
Olyan lesz a házam, amilyen az alapja, ha nem építek alapot, a falak megrepednek
Az alap Jézus, az örök Atya, a béke Fejedelme, a csodálatos Isten, a mesterek Mestere, azaz a szentek Szentje, azaz az alázatra tanító, a befogadásra tanító