Nem, sajnos nem benzines, kicsit bánom, hogy nem benzinest vettem a dízel körüli hisztéria miatt, bár nagyon kulturált ez a dízel motor. Azt néztem, hogy ha kiszámolod, akkor az AdBlue tartály kb. 15-17000 km-re elég... Nekem anno a szalonba azt mondták, hogy a 2 éves szervíz intervallumot ki kell bírnia. Hát nem tudom, ha 50000 menjék évente, akkor mi lenne? Na mindegy, nekem májusban lesz az első szervíz, addig tuti elég lesz.
Én is főleg városban (azaz kizárólag városban) használom a kocsit, lehet ezért fogyaszt kicsit több folyadékot, ki tudja. Májusban majd megkérdezem szervízben. Azt olvastam amúgy valahol, hogy érdemes tartani a kocsiban (jó minőségű) AdBlue folyadékot mert ha elfogyna véletlenül, a kocsi elektronikája nem engedi tovább a kocsit, azaz leáll...
Na megnéztem. Érdekes mert nekem azt írja 8000 km után, hogy a hatótávólság 7000 km, utántőltés: 0.0 liter... Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent a tied fényében...
i-drive... hogy szidta minden konkurencia... azóta minden autóban benne van
cápauszoyn antenna.. szintén
valamint olyan extrák amik a mai napig elképzelhetetlenek pl dinamic drive...
2008-ban a faceliftes m-pakettesem a rendőr hazáig jött utánam, és megkérdezte, hogy ez a lámpa gyári?? Annyira meghökkentő volt akkor egy ledes hátsó lámpa
"ha megállok, beteszem “P”-be, leállítom, kinyitom az ajtót, sokszor szól tovább a rádió, megy a világítás... addig amíg be nem zárom az autót. Máskor pedig “P” majd leállít, és az ajtó nyitására minden kikapcsol rendben. Ez mitől függ?"
Ez néha nálam is random módon megy. 90%-ban felismeri, hányan ülnek bent, és csak akkor kapcsolja ki a rádiót, illetve a világítást, ha mindenki kiszállt, de néha tök egyedül vagyok, mégis megzavarodik. De ha bezárom, mindig kikapcsolja.
Más: azt tudtátok, hogy megoldható, hogy az autó a maradék meleget leállítás után is kifújja, és egy ideig melegen tartsa az autót? Külön jó, ha pl te kiugrasz az autóból pár percre, de a család bent marad. Ilyenkor leállítod a motort, megnyomod az utas-oldai légkondin a gombot, amivel növeled a ventillátor sebességét, kiírja, hogy "Rest" és tolja a meleget.
Nekem 8000 van benne és hírét sem hallottam az AdBlue-nak (hál’Istennek)! Szerintem vidd szervízbe mert ha túl kevésnek fogja tartani a mennyiséget, leállhatsz az úton!
- 3.000 km van az autómban. Most már 1,5 liter AdBlue-t kér. Ez normális?
dízel csapattársaknak hogy alakul?
- ha megállok, beteszem “P”-be, leállítom, kinyitom az ajtót, sokszor szól tovább a rádió, megy a világítás... addig amíg be nem zárom az autót. Máskor pedig “P” majd leállít, és az ajtó nyitására minden kikapcsol rendben. Ez mitől függ?
Ne haragudj, de én ezeket a videókat nem értem... Se itt, se az F30-as topikban.
Megmutattad, hogyan lehet kihajtani két tabletet egy kibelezett BMW-ben. Gondolom nem ez a fő profilotok. :) Tök jó, hogy át lehet alakítani az autókat, meg az is, hogy ez kivitelezhető, de akkor legyen már az a videón, hogy ez hogyan működik, mert így nemhogy vevőt nem szereztek, de alapvetően a cég hitele kérdőjelezhető meg, ha ilyen szinten nem megy a marketing...
Biztos vagyok benne, hogy bárki szívesen megnézne egy röviden bemutatott videót a rendszerről.
Néha úgy vagyok vele, hogy ha lenne egy kis időm, megcsinálom nektek, mert ezeken csak felbaszom magam. :D