Keresés

Részletes keresés

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.06.03 0 0 12920

...és ez egy hosszú házasság lesz...

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.06.03 0 0 12919

...még merek tükörbe nézni...

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.06.03 0 0 12918

Pontosabban a főtengely kivételével minden más (összes tömítés is) plusz a szerelés 527 000.

És a hengerfej és hengertalp tömítés, szelepszár szimering, hengertalp gumigyűrűk már megvoltak 2 éve ami 48 000 Ft volt.

A főtengely $751,65 plusz VÁM plusz ÁFA.

 

A hűtővíz az olajtérbe szivárgott és a szelepfedél alatt kezdett behabosodni a nyugodtabb helyeken, sarkokban.

Azért nem lett kapucsínó az olajból, mert részben távozott a kartergázzal meg az égéstérbe jutott az olajjal együtt.

A dugóknak 0,1mm -es kopása van a terheléses oldalon.

Irdatlan mennyiségű olajsár volt benne, még a szerelő is elképedt...

 

A motorja nulláról fog indulni.

Még a körmös tengelykapcsoló is hibátlan, pedig azon mindenképp kellene kopásnak lennie.

 

Mivel nem akartam megválni ettől a géptől így maradt a felújítás.

depi vol.2 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 12917

Erre a projektre rengeteg elképzelés volt :-)

Az a fene nagy helyzet, hogy a komplett blokkot fel kell újítani, kuka a henger-dugattyú-gyűrű, a csapágyak és a főtengely. Norbi elmondása szerint a hengerfej és a váltó jó, kuplung cserés szintén.

 

Van jelenleg egy rendelése Amerikából, ami még nem futott be (főtengely), mert a magyar realitás azt mutatta, hogy amit bontanak, az mind agyhalott, a hazai árak meg erre az alkatrészre 300e ft-tól kezdődnek. 

A többi (apróság) megvan 300e ft környékén, az egész mutatvány lazán túl lesz a félmillió forinton, tehát nem csak az időfaktor, hanem a pénzügyi részt is meg kellett rágnia Jedinek.

Mi anno sokat beszélgettünk a megoldások és lehetőségek képletéről, Norbi ezt választotta, reméljük eztán lesz egy tökéletes motorja.

Előzmény: dreamfactory (12916)
dreamfactory Creative Commons License 2016.06.02 0 0 12916

Az elég hosszú ..... 

 

Elején nem arról volt szó hogy 3 hét ????

 

 

Előzmény: Ifj. Padavan (12914)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.06.01 0 0 12915

"Norbi és motorjának összhangja megbonthatatlan": ez így egészen pontos megfogalmazás!   :))))

Előzmény: depi vol.2 (12913)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.06.01 0 0 12914

Július elejére várható, hogy elkészül.

Még a főtengelyre várok.

Előzmény: dreamfactory (12912)
depi vol.2 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 12913

Hát ez sajnos egy velős kérdés.

Norbi és motorjának összhangja megbonthatatlan :-)

Előzmény: dreamfactory (12912)
dreamfactory Creative Commons License 2016.05.31 0 0 12912

Jedi ,

 

mivan a TDM-el ? Össze van már rakva ? 

 

Én a hétvégén 500+ km-t teljesítettem a "új" paripával . Kezdem megszokni . Felkerült a navitartó  , és én is teszek fel plusz fényforrásokat . 

Fogyasztást is mértem , most először és utoljára . Csak azért hogy tisztában legyek vele , mennyit megy el egy tankkal . 

 

Leslee , az infókat ne felejtsd el majd elküldeni emailban . 

 

Kösz !

 

 

Előzmény: Ifj. Padavan (12911)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.05.29 0 0 12911

:)))

Előzmény: Szere28 (12910)
Szere28 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12910

melyik olcsóbb elmondom én.  a fillér baszás a jarmuiparban megy a legjobban. minden a legkisebbre és legolcsobbra. 

Előzmény: Ifj. Padavan (12909)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12909

Igen, ezért mondom, hogy normális. ...sajnos...

Egy 0,5 -ös réz vezetéket max. 4-5 amperral lehet terhelni.

Ha egy izzót lát el - mondjuk az én esetemben - azt közel ki is használja.

 

De ahogy elnéztem a nagymotoromon a gyári hátsó világítás vezetéke kisebb 0,5 -nél. És amíg nem volt ledes hátsóm én is mértem 1 volt mínuszt.

Persze 15 évig elment arról gyári állapotban a saját izzójával így nagy baj nem lehet és kérdés, hogy A, B vagy C osztályú vezetékről van szó. Ez utóbbi a legjobb minőségű.

Persze ez nem derül ki sehonnan csak spekulálni lehet, hogy melyik az olcsóbb a gyártónak; a minőség vagy a keresztmetszet.

Előzmény: Szere28 (12906)
Szere28 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12908

oké de milyen motor? mekkora milyen márka? ámbár mala fórumon malak szoktak lenni.

üdv!

Előzmény: Ztn74 (12907)
Ztn74 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12907

Mivel én csak "shoppingolni" használom, azaz városon belül boltbajárós - ügyintézős, és nem nagyon megyek sokat országúton, ebből csak azt érzékelem, hogy a sok önindítózás után piros a töltőn a LED. Illetve a nyek-nyek-nyek önindítózás már kevés a normális indításhoz, pedig karbis.

 

Előzmény: Szere28 (12906)
Szere28 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12906

üdv!

azért 1.5 m méteren 1v esés nem normális. spóroltak a rezzel és inkább vezeték helyet egy nagy ellenállást csináltak 😀

üdv!

Előzmény: Ifj. Padavan (12905)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12905

Az normális!

Valamennyi esés mindig mérhető és igen a keresztmetszet és a hossz képes a feszültségértéket befolyásolni.

Előzmény: topjoe2 (12904)
topjoe2 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 12904

Az olasz technika cseles töltésileg. Én a műszerfalba beépitettem egy 3 digites feszmérőt. Ez a gyújtáskapcs utánról a műszerfal alól kapja a feszt. Az akkura rámérve ott több a fesz 0,5-1 V-al. Mire előre ér fogy belőle :) Tervezési hiba, vagy vékony vezeték,kitudja mi okozza. De az akkun több a fesz. Ha nagyon kevés a töltés fesszab csere. Van tatabányán egy kft, ők gyártanak fasza fesszabot. Árat már nem tudok, 4-5 éve azt hiszem 12-13 körül volt egy egység. Jó minőségű. Soltvart Kft.

Előzmény: Ztn74 (12901)
pino61 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 12903

Köszönöm

Előzmény: topjoe2 (12900)
Szere28 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 12902

üdv!

milyen motoral van töltési gondod?

üdv!

Előzmény: Ztn74 (12901)
Ztn74 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 12901

Hello!

 

És ez a nincs elég töltés mizériára nincs még "utángyártott" megoldás?

 

Áttekercselés, más menetszám, vékonyabb réz stb... vagy utángyártott generátor. 

 

Bár ezzel a hárompárezer HUF csepptöltővel elvagyok már..... de nem az igazi :(

topjoe2 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 12900

Vaterán vettem 9900 Ft-ért. Újfajta digis könnyű trafós. 3000K-s izzókkal kértem, ennek sárgás fénye van nem feltűnő, 4500 K felett amúgy is értelmetlen mert nem lehet vele jobban látni. Éjjel nem járok a motorral de szóltak az ismerősök, hogy nappal sem látni semmit a gyári 35W-os lámpáimból, 55/60W halogén meg sokat elvesz a töltésből. Ez a xenon szerintem annyit sem fogyaszt mint a gyári izzók, a töltésjelzőm sokkal jobb értékeket mutat a használatával. Jófogáson 13-ért láttam ilyen dupla szettet.

Előzmény: pino61 (12899)
pino61 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 12899

Ez a projekt engem is érdekelne !?

Előzmény: topjoe2 (12898)
topjoe2 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 12898

Vizsgára sajnos ki kell venni, de pár perc alatt megoldható. Jobb a fénye és sokkal jobb a töltés. Mondjuk éjjel nem igen fogom használni de nappal jobban látnak.

Előzmény: ezsolt74 (12896)
dreamfactory Creative Commons License 2016.05.24 0 0 12897

A tapasztalat alapján , a normál lámpát kevésbé viseli meg a xenon használat . 

A projektoros lámpába ami nem xenonhoz lett kitalálva , azt már jobban . Nagyon sok olyannal találkoztam , ami "megvakult" .

 

Én 4 évig használtam motorban H7-es égő helyett , és több mint 5 éve kocsiban . Gyakorlatilag a foncsoron nem látszik semmi .

 

Természetesen műszakira csere vissza .   

Előzmény: ezsolt74 (12896)
ezsolt74 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 12896

A Xenon nem fogja nagyon hamar tönkretenni a lámpát?

Mert úgy tudom hogy amelyik lámpa nem xenon-hoz lett gyártva az a nagy uv sugárzását nem annyira bírja.

Vizsga előtt visszarakod majd az eredeti izzókat? vagy okosban lesz vizsgáztatva.

Előzmény: topjoe2 (12893)
topjoe2 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 12895

Köszi. Még én, hogy örülök ! :)

Előzmény: dreamfactory (12894)
dreamfactory Creative Commons License 2016.05.23 0 0 12894

Pazar . Probléma megoldva :)

Előzmény: topjoe2 (12893)
topjoe2 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 12893

Szóval izé. Csak halkan írom én voltam a p@cs. Táp kell neki tisztán, így mindkét lámpa szépen egyszerre gyújt. Hát én elfelejtettem rádugni az égőre pont a váltásért felelős kis csatikat :) Minden faszán működik.  :)

Előzmény: dreamfactory (12892)
dreamfactory Creative Commons License 2016.05.23 0 0 12892

A tápnak mindenképp akksira kell mennie , még ha nagyon macerás is a Spideren elvezetni . ( Párszor anyáztam :D ) 

 

A xenon a felkapcsoláskor veszi fel a legtöbbet , majd ahogy melegszik a fej ( kb 5-7 mp ) visszaáll szépen .  

Előzmény: topjoe2 (12890)
Ztn74 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 12891

Én februárban korom sötétben hoztam haza a Madison t M2-2-22 útvonalon. 

A BÜDÖS ÉLETBEN NE MEGYEK VELE TÖBBET SÖTÉTBEN VÁROSON KÍVÜLRE !!!!!!!!

 

:D :D :D :D :D :D :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!