Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Boar... Creative Commons License 2016.06.25 0 0 1920

Az automata agy akkor kapcsol szét, ha miután az összkerékhajtást kikapcsoltad a váltóval, tolatsz pár métert. Az enyém se kapcsolt szét mindig, ilyenkor tolattam mégegyet vagy visszatettem összkerékbe, előre mentem aztán kivettem és újra tolattam.

Azt mondják az okosok, meg lehet hallani amikor szétkapcsol. Én mondjuk deklaráltan töksüket vagyok de nem hallottam soha...

Előzmény: csuka12 (1919)
csuka12 Creative Commons License 2016.06.24 0 0 1919

Nem. 

Nagyon új ez még nekem.

Azt se tudom hogy mit jelent.

Bár egyszer,leg utóbb tolattam vagy 4-5 métert hátra, azthiszem akkor abba hagyta.

Mennyit kell tolatni?

Hogy kell ki tolatni helyesen?

Köszönöm szépen a tanácsot! 

Még,kezdő vagyok.

Előzmény: Boar... (1918)
Boar... Creative Commons License 2016.06.24 0 0 1918

Miután kiveszed 4x4-ből, ki szoktad tolatni?

Előzmény: csuka12 (1917)
csuka12 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 1917

" mikor vissza kapcsolom 4x4 ből ,rángat egy darabig a váltó. ha (nagyon) lassan megyek nem rángat. " 

már ,be se merem kapcsoni a 4x4 et "

Előzmény: csuka12 (1915)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 1916

Az enyém 1993-as, de simán szét lehetett szerelni. Bár a csavarok meglazításához való erőről ne kérdezz. :D

Még gyárilag lehetett összeszerelve, a kvarcóra mögötti izzót cseréltem. Ez is bowdenes, nem láttam semmi hibát rajta. Úgyhogy megy az agyalás vajon mi a baja, lehet a bowden cserés lesz.

Előzmény: kenci78 (1913)
csuka12 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 1915

Üdvözlet !! 

egy kis segítség kellene.

Terrano II 1996

Olyankor mi a hiba mikor a 4x4 et használom , utánna vissza ki kapcsolom ,aztán vissza rángat a váltó 4x4 be.

mintha vissza akarná tenni.

olyan, excentrikusan rángat.

de ocsmány rémisztő persze !!

nem nagyon használom terepen, ritkán van összkerékben.

Olajat cseréltem.

régen nem csinálta.

:( :(

( bár nem rég nyaral nálam,az előző tulaj ,kicsit állat lehetett)

" havonta átlag 5 percet van használva a 4x4 hajtás . "

Köszönöm szépen !

Mindenkinek szép napot !!!

 

lacza1978 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 1914

Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, megoldódik a probléma.

Előzmény: kenci78 (1913)
kenci78 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 1913

Ja és legyél óvatos vele, mert nem egyszerű mutatvány szétválasztani az évek (évtizedek) alatt egybenőtt alkatrészeket!!! A műanyagok nem nagyon engednek, ellenben könnyen törnek. Ha már lebűvészkedted a hátlapot és hozzáférsz a nyáklaphoz, akkor a kis foglalatokat fogóval megcsavarod (asszem balra) és ki tudod venni. Ebből ki kell húzni az izzót és mehet a helyére az új. Aztán ha minden kész vegyél egy napszemüveget is, mert este furcsa lesz a fényözön!  :)  Sok sikert!

Előzmény: lacza1978 (1909)
kenci78 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 1912

Sima foglalat nélküli (rizsszem ) izzó kell bele. De ha úgyis cserélni akarod, akkor miért nem szeded szét és nézed meg, hogy konkrétan milyen van benne?

Előzmény: lacza1978 (1909)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 1911

Előzmény: Audista tzs1 (1910)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 1910

Ezt találtam.

Előzmény: lacza1978 (1909)
lacza1978 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 1909

Üdv!

Segítséget kérnék, hogy ne kelljen kétszer dolgoznom. 1996-os 2,7es dízel kockalámpás terranoII műszerfalba milyen izzó kell.

Már csak egy világít és nem találom, hogy milyen kell bele. Autósboltban is vagy négy félét akartak adni. Ha valakinek van róla fénykép úgy még jobb.

Köszi a segítséget.

kenci78 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 1908

Az nem semmi! :)

Előzmény: Boar... (1906)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 1907

1993-as a gép, de még nem néztem milyen. Néha 3x , 2x többet mér a kelleténél, néha meg szuper. :(

Majd szabadság alatt megnézem. Már ha a méheim hagynak rá időt.... :D

Előzmény: Boar... (1906)
Boar... Creative Commons License 2016.06.15 0 0 1906

Nekem full mechanikus a kilométeróra, szépen spirállal ahogy kell.

Egyszer nagyon csúnyán megszívatott, görög nyaralás közben jött rá a spirálra a sikítozhatnék. Őszintén szólva gondoltam mindenre-nem tudtam beazonosítani a hang forrását-csapágyat zsíroztam, féket néztem de csak sivított a dög. Hazaértünk, csapágyat cseréltettem, féket csináltattam...hiába. Aztán egyszer jött egy ötlet, megkentem a spirált és elhallgatott...

Amikor itthonról nyolcszáz kilométerre valami sivítást halassz az autó bal elejéből, az rányomja a bélyegét a hazaútra...

Előzmény: Audista tzs1 (1904)
kenci78 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 1905

Ha lenne, már biztosan jelezte volna valaki....

Előzmény: Audista tzs1 (1904)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 1904

Sziasztok!

Akkor a kilométeróra problémámra senkinek sincs ötlete? Miért bolondul meg néha? :(

Eléggé idegesítő tud lenni... :(

kenci78 Creative Commons License 2016.06.12 0 0 1903

Féltengely gumiharangjának cseréje, kicsit egyszerűbben. Kíváncsi vagyok mennyire tartós, mert az ára elég vastag (10 ezer / darab). Na jó, zsír, ragasztó, bilincs és még kesztyű is van hozzá....

Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.02 0 0 1902

Rendben, köszönöm! :)

Előzmény: Boar... (1901)
Boar... Creative Commons License 2016.06.01 0 0 1901

Párszor ismételj rá a dologra mert az automata agy hajlamos szórakozni az emberrel és lehet, most szétkapcsolt a következőnél meg nem fog.

Előzmény: Audista tzs1 (1900)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 1900

Oké. Megnéztem, minden jó, valószínűleg a széles aszfaltgumi a ludas! :)

Most már a kilóméter órát kellene megcsinálni! XD

Előzmény: Boar... (1898)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 1899

Köszi! Megnézem, de anyóst kihagyom, mert fiaként szeret, szóval Ő nem sárkány. :D

tegnap meg a kilóméteróra hülyült meg.  Néha 3x többet mér a kelleténél. De néha csak minden második indítás után csinálja. :( 

Még jó hogy van navi... 

Előzmény: Boar... (1897)
Boar... Creative Commons License 2016.05.30 0 0 1898

Ja, és nem sokat várj vele mert féltengely törés lehet a vége.

Boar... Creative Commons License 2016.05.30 0 0 1897

Tehát:

megkéred az anyóst, feküdjön le szépen a földre a kocsi előtt. 2wd, elindulsz felé Ő meg nézi guvadt szemekkel a féltengelyeket hogy forognak-e? Ha az egyik előre forog, a másik hátra, akkor az előre forgó oldalon nem oldott szét a féltengelyzár. Második döccenő után fék, hátramenet.

De azzal kellene kezdeni, hogy leállítod a motort, sebességben hagyod a vasat, aláfekszel és megpróbálod kézzel forgatni az előre menő kardánt. Ha az nem forog, akkor a terepváltód nem kapcsolt szét. Ha az forog, akkor megpróbálod megforgatni a féltengelyeket. Normális esetben elforognak, ellenkező irányba. Ha valamelyik nem mozdul, akkor az automata nem kapcsolt szét azon az oldalon.

Előzmény: Audista tzs1 (1893)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 1896

Köszönöm, majd ránézek! Most gallytörőt keresek rá. :)

Előzmény: kenci78 (1895)
kenci78 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 1895

Igen, az automata agy = féltengelyzár. De ha annak van gondja, attól függetlenül még a terepváltóval szétkapcsolod a hajtást, így a kerekek hiába forgatják az első féltengelyeket és kardánt, az nincs kapcsolatba a hátsó hajtás elemeivel. 

Előzmény: Audista tzs1 (1894)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.05.29 0 0 1894

Vagy a féltengelyzár az? 

Előzmény: Audista tzs1 (1893)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.05.29 0 0 1893

Csak tolatva tudok leállni az udvarról, és akkor is csinálja. Az automata agyra gyanakszom. Lehet beszorult.

Előzmény: kenci78 (1892)
kenci78 Creative Commons License 2016.05.29 0 1 1892

Azt honnan tudod, hogy biztosan szétkapcsolt? Azért , mert a visszajelző elalszik, még nem biztos, hogy szétoldott a hajtás. Amikor visszakapcsolsz 2WD-be és utána kitolatod a féltengelyzárat, akkor is csinálja?

Előzmény: Audista tzs1 (1890)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.05.29 0 0 1891

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!