Keresés

Részletes keresés

mc figyelo Creative Commons License 2020.09.08 0 0 11735

Ide is írom:

Mennyit fogyaszt az eCitaro mondjuk délután kettő körül légkondival, félházzal a legtöbb gázolajat igénylő járaton - ha már hegy nincs a környéken.

 

Csak le kéne fotózni a kijelzőt induláskor és érkezéskor:

-óra és km állás,

-felhasználható akkukapacitás (1%=2,43 kWh)

-segédüzem energiafelvétel (kW)

-külső és belső hőmérséklet. (C)

 

Hajnalban ugyanezt, légkondi nélkül.

 

Tanulságos lenne néhány kulcs járaton, amíg süt a nyárutó napja.

 

Zimankó adatok, fájdalom egyhamar nem várhatóak - bár nagyon kellenének.

 

Itthon tudtommal még nem mértek szóló e-busz valós fogyasztást - hajrá, 13:15 van!

premium salmon Creative Commons License 2020.09.08 0 0 11734

Nem tiszta.

 

Anno a Cívisbusz Konzorcium tenderen nyerte el a közszolgálati szerződést: tagjai a DKV és az ITK.

Most nem hirdetnek ilyet, mert belső szállítóra osztják a feladatot.

 

Lehet a belső közszolgáltatónak külső magántulajdonosa?

A DKV-nak 100%-ban saját cége a Cívisbusz Kft, ami nem egyenlő a Cívisbusz Konzorciummal?

 

Ebben az eetben a város ismét saját kezébe veszi az autóbusz közlekedés szolgáltatást.

Ezért kérdeztem, hogy módosul-e a debreceni modell és mi lesz az ITK szerepe 2021 július 1-én.

 

Előzmény: torqmatic (11733)
torqmatic Creative Commons License 2020.09.07 0 0 11733

Szerintem nem nehéz kitalálni, hogy marad a jelenlegi felállás, maximum majd papíron módosítanak egy kicsit a szerepeken.

Előzmény: premium salmon (11732)
premium salmon Creative Commons License 2020.09.07 0 0 11732

https://civishir.hu/helyben-jaro/2019/12/nem-irnanak-ki-kozszolgaltatoi-palyazatot-a-debreceni-tomegkozlekedesre

 

Az előterjesztésben az olvasható, hogy

a kötött pályás szolgáltatás esetében a DKV önállóan el tudja látni a feladatot,

a buszok esetében pedig flottamenedzsment szerződést kötne házon belüli cégén, a Cívisbusz Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül a járműállomány beszerzése érdekében.

 

Jól értem, hogy ami a buszközlekedést jelenti, a DKV saját cégét, a Cívisbusz Kft-t bizná meg a flotta üzemeltetéssel és az új flotta beszerzésével?

 

Mi változik?
A DKV a busz szolgáltatási feladatokat nem tudja önállóan ellátni? 

Mi lesz a jelenlegi szolgáltatóval a Cívisbusz Konzorciummal (tagjai a DKV és az ITK)?

Milyen szerep jut 2021 július 1-től az ITK-nak?

trizs77 Creative Commons License 2020.09.07 0 2 11731
marky-511 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 11730

Elvileg már ma is közlekedett.

Én is kíváncsi lennék egy utas véleményére. A két ajtó eléggé szúrja a szemem. Pláne a csúcsforgalom + elsőajtózás kombó miatt (persze nem addig, amíg ingyenesen lehet használni).

Előzmény: ron89 (11729)
ron89 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 11729

Most olvasom, hogy elektromos busz fog próbázni szeptemberben kis városunkban, holnap például Józsára fog járkálni. REmélem mindennap közzéteszik majd, hogy merre jár, szívesen kipróbálnám valamikor. Úgy látom forgalmas viszonylatokon akarják járatni, kétajtósként nem tudom mennyire fog beválni.

Econell99 Creative Commons License 2020.08.19 0 3 11728

 

Nyíregyháza, holnaptól érvényes új menetrendből részlet. 

14/14F sóstóhegyi járatok.

Van benne egy érdekes rész (narancssárgával bekereteztem).

 

Ilyen kiegészítés mikor lesz itt Debrecenben is hasonló esetekben? (pl. 25/25Y, 12 stb.....)

Econell99 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 11727

Valszeg egyelőre semmi

Előzmény: vanyi94 (11726)
vanyi94 Creative Commons License 2020.08.16 0 0 11726

A Külső Sámsoni út és a Sámsonkerti utca sarkánál (a volt Sándor fogadónál) építettek egy új buszfordulót. Szerintetek majd melyik járat fog oda közlekedni meg mikortól??

Econell99 Creative Commons License 2020.08.14 0 0 11725

Hát na, ők megoldják :D

Előzmény: torqmatic (11724)
torqmatic Creative Commons License 2020.08.14 0 0 11724

800 millióból mondjuk kurvára nem lehet 12 elektromos buszt venni, de még fele ennyit se.

Előzmény: Econell99 (11723)
Econell99 Creative Commons License 2020.08.14 0 0 11723
LMG-140 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 11722

Tanszunetben a 37-es az RMD052 fordaja, azt hiszem 2 hetente, mert egyik héten ez a forda másik héten másik. Persze csuklossal cserélget.

 

A 21-es pedig Tanszunetben nem mindig osztott fordaba van benne, mivel ilyenkor kevesbb a kocsikiadas es lehet csuklos tudja csak vinni. 

Előzmény: diamond way 2 (11720)
ron89 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 11721

Az a reggeli 21-es szóló szokott lenni, más időpontban néha látok rajta csuklóst is.

A 37-esen is szólókat szoktam látni, hogy fix csuklós van-e rajta, azt passzolom. Az az esti járat is szóló lehet, az utasforgalom nem igen indokolhat csuklóst.

Most a villamospótlás miatt lehet kavarodás, a Nagyállomáson több a csuklósbusz, mint normál munkanapokon.

Előzmény: diamond way 2 (11720)
diamond way 2 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 11720

Kedd

06:15 LMG-117 - 21

RMD-052 - 37, 21:10-re ért be.

 

Ezeken a járatokon milyen gyakori a csuklósbusz?

Econell99 Creative Commons License 2020.08.06 0 2 11719

Szerintem csak odaírták biztos ami biztos alapon. Így lehet mondani, hogy ők megmondták. :D

Előzmény: marky-511 (11718)
marky-511 Creative Commons License 2020.08.06 0 2 11718

És nem tud kisebb betűket megjeleníteni az a bazi nagy kijelző? :D

 

Más:

 

Az érintett időszakban a várható torlódások miatt a 17-es, 17A, 42-es, 42A, 43-as, 46-os, 46E, 46H,146-os autóbuszok valamint a 15G, 90Y-os, 91A, 91Y-os éjszakai járatok menetidejében késés várható.

 

Akkora lesz a torlódás, hogy hajnalig se jut át az ember? :D

Előzmény: 11István11 (11717)
11István11 Creative Commons License 2020.08.05 0 2 11717

Köszi a választ! :)

A '741 és '742 még eredeti kijelzővel futnak, azért más a betűméret.

A héten láttam mindkét Volvot a pótláson, ma meg a '744 is itt dolgozott.

Előzmény: marky-511 (11704)
ron89 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11716

A villamospótlás alatt hol tárolják a villamosokat?

A Kálvin téren és a Doberdó utcán.

Kék villamos is jár a 2-es vonalon?

Ilyenkor szokott, mert a rajtuk lévő reklámok miatt muszáj menniük.

Előzmény: diamond way 2 (11714)
torqmatic Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11715

A "villamos sofőr" (atyaúristen...) olyan járművet vezet, amire van érvényes vezetői engedélye. Ha van D kategóriás jogosítványa, akkor akár vezethet pótlóbuszt is, de ellenkező esetben természetesen nem.

Előzmény: diamond way 2 (11714)
diamond way 2 Creative Commons License 2020.08.01 -1 0 11714

A villamospótlás alatt hol tárolják a villamosokat?

Kék villamos is jár a 2-es vonalon?

Ilyenkor a villamos sofőr vezeti a pótlóbuszt?

marky-511 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11713

A 42-43-as buszok útvonala így is túl hosszú, és zavarérzékeny. Szerintem az sem kizárt, hogy ideiglenesen a Tóvóvölgy vá-ig közlekednek, onnan pedig lesz egy összevont járat, ami érinti a NYIP-et és a Kishatár utcát is.

Előzmény: Econell99 (11711)
marky-511 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11712

Igen, és akkor a másik végéről még nem is szóltunk. A Kunhalom utca akkora terhelést már nem bír el, így inkább egy új útnak kéne futnia valahol a Virág - Házgyár utcák környékén.

Ha más nem, legalább gyalogos - biciklis átjárónak épülnie kéne a Kunhalom utcánál. Busszal és kocsival egy dolog kerülni, de ezzela renddel az is rosszul jár, aki pl. biciklivel menne a Kenézy-hez.

Előzmény: ckg471 (11709)
Econell99 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11711

Szerintem a 42 és 43 végállomása ideiglenesen kiköltözik majd az ITK-hoz. Köntösgát sor - Balmazújvárosi út - Kishatár utca - Pósa utca útirányon át.

 

Valamint a 17-es és 46-os csoportok ideiglenes összevonását is lehetségesnek tartom a 146-os vonalán az István út - Szoboszlói út - Határ út útvonalon keresztül.

 

A 15G egyszerűen csak Balmazújvárosi - Kishatár - Pósa utca útvonalon megy majd az ITK-hoz.

 

A 90-es éjszakaiak meg indulnak majd a Jégcsarnoktól.

 

Szerintem ilyesmi terelés várható.

Előzmény: marky-511 (11708)
Econell99 Creative Commons License 2020.08.01 0 1 11710

Már alig várom a busztereléseket (nem) :D

Előzmény: marky-511 (11706)
ckg471 Creative Commons License 2020.07.31 0 1 11709

Csak necces lesz, mivel ott több vágány is fut.

 

Azt hallottam, az átépítés után 3 vágány marad mindössze, mert érdemi elegyrendezés már csak a SOFÉM számára történik az állomáson, a többi már a BMW-rendezőben fog történni. Amúgy nem a vágány számát látom problémának, hanem a Tócó és a töltés között lévő helyet. Ott valószínűleg komolyabb átépítés, forgalmirend-változtatás lenne szükséges, minthogy szimplán kihajtanak 2 sávot az ívből. És ha ez így lesz, a Bartók és a Kishegyesi közötti É-D irányú út is ki fog esni a forgalomból, az valószínűleg a Szotyorira szakadna rá, ami elejétől végéig eleve necces, főleg az elbaszott kialakítású torkolatok miatt

Már ha egyáltalán megvalósul az átjáró.

 

 

Előzmény: marky-511 (11708)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11708

Zavaros a szöveg (és máshol is ezt tették közzé).

Szerintem új alatt a jelenlegi átépített verzióját értik, mert két sín lesz. De ha van eszük, újranyitják a Bartók Béla utat és a Kunhalom utcát is. Csak necces lesz, mivel ott több vágány is fut.

 

Arra leszek kíváncsi, hogy a buszok merre fognak közlekedni. Nagyon nem lesz egyszerű átszervezni, mert csak a Köntösgát sor és a Határ út alkalmas a kerülésre.

Előzmény: ckg471 (11707)
ckg471 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11707

Új átjáró? Az hol lesz?

Előzmény: marky-511 (11706)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.31 0 1 11706

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!