ma reggelre a jobb első kerék felől elég durva súrlódás/csiszatolás hang halaltszik. Néha olyan mintha a törött csapágygolyók hangja, néha meg csak épp hogy hallatszik a súrlódás. Levettem a kereket, de a féken nem látszódik semmi, féktárcsákon nincs karistolás nyom, fékbetétek egyben és vastagok. Korábban nagyon durva hang volt, de mire harmadszorra leszedtem és telefújtam wd40-el meg a porterelő lemezt ami el volt rohadva kicsit megszabtam, azóta nem folyamatos, de nem oldódott meg.Jelenleg jellemzően balra kanyarodásnál.erősödik. Valakinek van ötlete mi lehet még?
Más is tapasztalt már olyat, hogy klíma mellett nehezebben mozog a váltókar váltásnál? Még ha hülyén is hangzik és összefüggés sem lehet a két eset között, télen, tavasszal klíma nélkül sokkal simábban lehet váltani. :)
sziasztok szivarog a hutoviz a futoradiatornal a muszerfal alatt tud ajanlani valaki valamilyen megoldast a szivargas megszuntetesere? nemszeretnem kicserelni mert lekell bontani az egesz muszerfalat ami eleg szivas.koszi
Egyik problémám: Menetközben, hirtelen gázadáskor illetve nagyobb terheléskor a motortérből kerregő, zörgő hangot hallok, kintről elég hangos. Olvastam régebben már több embernek volt ilyen problémája. Mitől lehet ez?
Másik problémám: Indításkor legtöbbször, de nem mindig, felpörög az alapjárat 1500 fölé. Fojtószelep kilett takarítva. Esetleg szivócső nyomás érzékelőt és EGR szelepet is kikellene tisztítani? EGR szelep tisztítás után nem kell alapbeállítást adni?
Erre a reggeli nehezen indulásra van valakinek ötlete (1.6 16V BCB)? Gyertya új (NGK), akksi új (EXIDE 60Ah), folytószelep takarítás-tanítás megvolt, tanítani is többször kellett. Alapjárat rendben, nem dobálja, nem fullad meg menetközben.
Folytószelep hibát is mondogatták, de az lenne utolsó mert annak új ára 100.000HUF körül van!
Sziasztok Abban szeretném a segitségeteket kérni hogy van egy 1.6 benzines Borám. Kb 2 hónapja gázadásnál a motor jobb oldala felől ilyen fura cicergés hallatszik. Az a görgő csinálja, ami a motor jobb oldalán legfelül van. Ha jól tudom annak a feszítőgörgőnek a szervóhoz van valami köze. Na az ad ki ilyen elég fura cicergős hangot. Mi annak az alkatrésznek (annak a görgőnek a neve az lenne a kérdésem. A szervó olaj is szivárog, de nem erősen. Erős esőben (alul nincs motorburkolat) elmegy a szervő pár másodpercre, az akku visszajelző pedig ebben a pár másodpercben kigyullad. Elindulhatok én ezzel még kb. 500 kmes körre szerintetek? Illetve az alkatrész neve érdekelne (a vmilyen feszítőgörgő)....Hála és köszönet a válaszokért.
Más is találkozott már olyannal, hogy egyszer csak kidobja az autó a "Service Jetzt" feliratot? 3 éve van nálam az autó, eddig úgy írta ki a szervizintervallumokat, hogy pl.: service 3000, 2000, 1000 km...így még nem láttam, h rögtön "jetzt". Van egy állandó Abgas Werkstatt hibaüzenetem, esetleg lehet ezzel összefüggésben, hogy azonnali szervizelést igényelne?
sziasztok! az időszakos ablaktörlés nem működik, csak egyet töröl azt jónapot.. olvastam itt hogy valszeg nem az a relé van benne aminek lennie kellene, úgyhogy cserélném. tudna valaki egy típusszámot vagy cikkszámot adni nekem hogy mit vegyek, és hogy hol találom a kicsikét? köszönöm!
Múlt héten jutottam hozzá egy 2005-ös évjáratú, 1.6 V16 VW Borához. Nagyon szép állapotban van, minden gyári rajta. 284.000 kilométer van benne. A vétel előtt kicsit nehezen indult, így megegyeztünk a tulajjal, hogy kicseréli benne a gyári akkumulátort, plusz adott hozzá egy téli gumi szettet, felnivel, így lett a vételár 800.000 Ft. Rendszeresen karban volt tartva, jövő júliusig van rá műszaki. Mielőtt megvettem az alábbi hibákat tapasztaltam:
- alacsony fordulatszámon egyenletes tempóval haladva az autó enyhén "szaggat"
- az alapjárata nem egyenletes
- előfordul, hogy egy-egy sebességet nem vesz be
- bal hátsó világítás nem mindig működik, egy kopogtatás után helyrejön
Az első hibára azt mondták, hogy ki kell takarítani a lambda szondát vagy a fojtószelepet.
A harmadikra azt, hogy a motortartó gumibakokat kell megnézni, mert elmozdulhatott egy kicsit a motor.
Sajnos egyáltalán nem vagyok egy autómágus így csak mások véleményére tudok hagyatkozni. Ha valaki találkozott ezekkel a hibákkal akkor kérem segítsen rajtam, már előre szeretnék felkészülni a piszkos anyagiakból. Azért nincs még a szerelőnél mert szeretném megcsinálni előbb az átíratást.
Kormanylegszak szalag elszakadt jelzi a muszerfal ez, oke, de kozben eg a service lampa is. Legzsak miatt egbe ez is vagy mas baj lehet? A kormanyzar nem lephet mukodesbe az elibb leirtak miatt? Nem talalok egy normalis clio forumot ezert vagyok kenytelen ide irni.
Adott tesóm clio b autója. Fűtőradiátor cserr miatt az egész műszerfal szét lett bontva és összerakás után olyan hiba jelenség van, hogy a kormány kicsit nyekereg és nehezen mozog mintha nem lenne szervo (viszont dolgozik) szétszedésnél az egyik golyós csapágy széthulott (van benne egy tűgorgos is) kb 4 db golyó híján az összed meglett és így lett összerakva. Létezik-e olyan hogy emiatt nehéz a kormány? Másik hiba hogy nem mutatja a vízhőfokot, ha jól làttam 2 db csoki msgy az órába azok helyükön vannak mutat is mindent kiveve a vizet. Aki tud segítsen. Boccs az offert.
(Hál égnek az én borám tökéletes most kap innas vezerlest dotz vizpumpaval meg fotengely szimeringet)
Hidegen nekem is 1,3 körül van! Ahogy elkezd melegedni a víz akkor 0,7! a mutató beáll üzemi hőmérsékletre akkor meg 1 liter! Tegnap rádugtuk gépre és a légtömegmérő mutatott különböző értéket mint amit az ecu előír! első körben a légtömegmérőt kitisztítom és utána megnézzük mi a helyzet!
Első körben cseréltesd ki a szívócső nyomás érzékelőt. Azért írom mert nálam is ez volt. Szerelő nekem is azt mondta, hogy a lambaszonda fűtés. Aztán kivettük és megégette a szerelőm kezét annyira meleg volt :-). Utána pár telefont megeresztettük majd más is az érzékelő cserét javasolta. ÉS! Azóta nincs hibakód, nincs alapjárat ingadozás.
szia nekem pont forditva van hidegen 1,3 meleg motornal pedig 0,9 ,nekem 0,6 soha nemvolt voltam 2 (szakinal)azvolt a valasz hogy igykell legyen, ha rajottel a hiba okara ird meg legyszives.
nalam melegen kb 800-850. egyszer elofordult hogy piros lampanal elkezdte dobalgatni 600-900 kozott de raleptem kicsit a gazra es helyreallt. hideginditas nehezkes, de meg nem volt hibauzenet. kopp kopp.
Tudom, hogy az abgas werkstadt eléggé ismert probléma körünkben, tavaly is előjött, majd eltűnt és 1 év csend után ismét megjelent. Indulás után van, h annyira leesik a fordulat, hogy majdnem lefullad a kocsi...majd minden megy szépen és a felirat is ha úgy gondolja, eltűnik....aztán újra vissza :) Más is tapasztalt már ilyent? Tavaly mikor kiolvastuk a hibakódot lambdaszonda fűtést mutatott, de a szerelő tanácsára nem is vettem túl komolyan, el is tűnt majd egy évig...
Egyébként nálatok mennyi az alapjárat fordulatszám?
Diesel boráról lenne kérdésem! Találkozott már valaki olyannal, hogy az alapjárati fogyasztás 0,6-ról 1,1-re nőtt meg üzem meleg állapotban? Ha még nem melegedett be rendesen a motor akkor 0,7 ez az érték! Tandem pumpának lehet köze hozzá, mert az talán szivárog a tömítésnél egy kicsit?! Vagy teljesen máshol keressem a probléma forrását?