Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

No Home Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20067

Legyen má jókedved. :) (Ha a "T" kis t akkor akkor kicsi az "I"    :D )

Előzmény: Zoli.78 (20066)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20066

Értem Vojnó megnyilvánulását, nem vettem magamra és nem feltételeztem semmi rosszat. Csak tisztáztam, hogy nem én követtem el. És örömmel veszek minden hasznos tanácsot tőlük éppúgy mint bárki mástól. És adok is: az "I" csak kis "i" :)))

Előzmény: No Home (20064)
yamakka Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20065

Helló Vojnó!Elkelt a 25 tds! 2004-es x3,2.0 diesel van helyette.Ehez is kérhetem majd a segítséged?Első körben az érdekelne,hogy az izzítás vezérlőt hol találom benne?Köszi!

 

Előzmény: Vojnó (20063)
No Home Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20064

Zoli,Vojnó"bácsi" csak jótakar,olyan rendes mint Krisz,mindig lehet rájuk számítani még néha nekem is adnak tippeket pedig "I"-s lettem de nemis ez a lényeg hamár jó az adagolód és indul melegen is már akkor alakítsd vissza gyárira az izzítás szabályozását,nekem csak ha hideg volt a moci vagy nagyon langyos csak akkor izzított és mindig indult melegen is pedig bontott adagolót kapott,de ez már a múlt,szerintem a motorvezérlő köteged nézd át alaposan hátha ott mókoltak valamit,de már így vetted? :)

Előzmény: Vojnó (20063)
Vojnó Creative Commons License 2017.01.19 0 1 20063

Nem felháborodás......   :)

 

Nem tudom hova teszik be, de gondolkozz lusta fejjel, biztos nem szedik le a szívósort, hogy odaférjenek a hőgombához, vagy még is?
Én a motorvezérlőnél keresném ha a gombánál nincs! De lehet szar a gomba is....

 

Nem mennék bele, mert minek, de olyan üzemállaopotban dolgozik a vezérlő ami még nem üzemi hőfok, de a motor meg már üzemi hőfokon van.
Mondjuk talán ez a jobbik, mint fordítva, de akkor sem célszerű. Előtöltést biztosan máshogy számolja.... 

Előzmény: Zoli.78 (20061)
Vojnó Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20062

Ugyan úgy a vezérlő mellett, csak e36-nál a kesztyűtartó felett van a motortér felől.

Előzmény: HerrFriedrich (20060)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.19 0 0 20061

Oké. Értem a felháborodásod, én sem örülök neki. De a vezérlőm 61°-os vízhőmérsékleti adatot kap, míg a műszerfalon középen áll a mutató. Nekem kell majd kibogarásznom hol az az ellenállás a vezetékben. Azt esetleg nem tudod hova szoktak ilyet beiktatni? Vagy ilyen nem is létezik? A másik. Van ennek valami hátránya? Magasabb fogyasztás, előbb mennek tönkre a gyertyák és hasonlók? Mert mióta fel van újítva az adagoló, nem érzem szükségét a melegen izzításnak. Nem is használom, csak kulcs fordít és kész.

Előzmény: Vojnó (20059)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.18 0 0 20060

Szia, E36 25tds- nél hol van ez a vezérlő szál?

Előzmény: Vojnó (20059)
Vojnó Creative Commons License 2017.01.18 0 0 20059

Ezt NE!

A motorvezérlőt átvágni a tényleges hőfokkal butaság és ártó is!

Van annak az izzító relének egy vezérlő szála (fekete/sárga) amit ha letestel az ember addig izzít.

Előzmény: Zoli.78 (20034)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.17 0 0 20058

Nos akkor szerintem leírtad a hibát. Levegősödik a rendszer

. Szüntesd meg, egyáltalán nem lehet buborék a gázolajban.

Előzmény: totti.bmw (20057)
totti.bmw Creative Commons License 2017.01.16 0 0 20057

kössz a segitséget!! ha be indul az adagolónál látszik a csőben egy kis buborék menet de nem egyenletlen ,viszont az első,és az 5.ik porlasztónál szivárog a cucc alapjárat az hidegen 1100, melegen 700, ! ma próbáltuk be lökni lejtnek de semmi csak füst .gyújtáskor hallani az adagolófelől sistergést,a reléknél pattogást,és mikor az inditást abba hagyom akkor kattan valami az adagolóban! 100A os aksim van és le veszi annyit tekertetem!

 

Előzmény: Zoli.78 (20056)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 20056

Tehát tolásra indul. Azt kellene megnézni, hogy amikor beindul mennyi az alapjárat, mekkora a füst, egyenletes-e, jár-e az összes henger. Gondolom a levegősödést kizártad .

Előzmény: totti.bmw (20054)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 20055

Lehet még az önindító, relé esetleg bár azt írtad, hogy kattant. Esetleg simán kopott és -15 fok már hideg neki. 

Előzmény: totti.bmw (20054)
totti.bmw Creative Commons License 2017.01.15 0 0 20054

üdv segitséget szeretnék kérni hozzá értő emberektől! nem régiben vásároltam egy e36 2.5 td 9as BMW.t amin sok mindent kicseréltem ,kezdtem aksi,olaj ,szűrők,stb! nem rég  be köszöntött a -25 és nem indult kiderült hogy izzító gyertyák cserések, meg történt!!!!! Na de ment indult a -15.ben egy pöccre de ma megint nem akar indulni ahogy le hüll a motor ,ha be tolom akkor utána egy inditás és megy de ha le hüll akkor csak teker !! át néztem mindent gázolaj szűrőt,szivattyút,ugyan a tankban csak az egyik felében volt nafta de meg oldottam azt is, bisztik renben,izzítás után kattan de semmi csak köszörül. MI LEHET A HIBA NEKEM MÁR MINDEN ÖTLETEM EL FOGYOTT. AKI TUD SEGITSEN KÖSZÖNÖM... Toti!

No Home Creative Commons License 2017.01.14 0 0 20053

Szívesen,mindez emlékből :)

Előzmény: forgóó (20052)
forgóó Creative Commons License 2017.01.14 0 0 20052

Köszönöm szépen

Előzmény: No Home (20051)
No Home Creative Commons License 2017.01.14 0 0 20051

Bocs ha bénán rajzolok de lefagytak a kezeim mire telkemet el lapátoltam a hótól,ja és ha innen nézed akkor balra forog :)

Előzmény: forgóó (20049)
No Home Creative Commons License 2017.01.14 0 0 20050

Szia,én úgy csináltam hogy az adagolóra befecskendezési sorrendben ( 1-5-3-6-2-4) tettem fel az adagolóra (és a porlasztóra) egyesével kezzdve az 1-es nyomócsővel

Előzmény: forgóó (20049)
forgóó Creative Commons License 2017.01.14 0 0 20049

Sziasztok olyan kérésem lenne valaki el tudná küldenk képen vag leirva a nyomocsövek sorrendjét le voltak szedve és 1 ik másik kopott volt vettem bontottat de nem ugyan az az ive igy nem tudom össze rakni köszönöm a segitséget 1998 525 tds. 

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20048

Amit Ricsi írt az jó megoldás lehet. 

Én megpróbálnám végignézni az összes kábelt akkutól az önindítóig, illetve megtisztítanám a csatlakozókat hátha valahol van benne törés vagy zár. 

Előzmény: Popsi (20046)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20047

Bikakábellel kösd az akkut össze direktben a blokkal, illetve az indító pozitívjával. Akkor kiderül, hogy van-e kábelhiba.

Előzmény: Popsi (20046)
Popsi Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20046

Még nem tudni hol a hiba. Már túl vagyok pár önindító cserén,akksi cserén,de halott.Alig bírja meg tekerni. Kézzel simán átforog,nincs beállva. Többen test hibára gyanakodnak.Holnap kiderül, ha kicserélem a kábelt.

Előzmény: Bogi86 (20045)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20045

Izzítás?

 

Érdekes, hogy egyik napról a másikra meg tudnak halni a gyertyák. 

Előzmény: Popsi (20043)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20044

A tipusa exide premium. Nem azt irtam hogy prémium kategória. És azért nem vettem a legolcsóbbat mert az állófűtés azt még hamarabb kinyirja.

Előzmény: Popsi (20043)
Popsi Creative Commons License 2017.01.13 0 0 20043

Az az exide minden csak premium..sokat ne várj tőle.Engem kétszer szopatott meg,és fórumokon olvasva nem voltam egyedül. Én jász akkut vettem 4 éve. Mivel nem indult a szekér(most se) vettem másikat,de mint kiderült nincs baja..máshol van a gebasz.

Előzmény: Ricsi89 (20040)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 20042

Ilyen a cellazárlat. Az enyém is így csinált. 

 

Teherautón ma olyat láttam mint még soha: bikáztunk egy MAN-t és az utántöltő kupaknál spriccelt ki a sav. Egy picit zárlatos volt. 

Előzmény: Zoli.78 (20039)
No Home Creative Commons License 2017.01.12 0 0 20041

Igazad van,én is azt hittem hogy a Bosch (újonnan vettem pedig) jó lesz mert márkás,és k 3 hónapot bírt ki,visszakaptam az árát és vettem egy Starter tipusú akksit 55 amperes 550 hidegindítású és csak 16000 Ft volt (1.6i-hez bőven elég,az előző amivel vettem az se volt márkás de 5 éves volt mielőtt megmakkant,ennyit a márkás aksikról és igazad van! :) )

Előzmény: Zoli.78 (20039)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 20040

Én már csak az állófűtés miatt is vettem ezt és nem gagyit. Ugyanis ezt kifejezetten ahhoz is ajánlják. Ugye a sima indítóakku nem igazán szereti a kis árammal való merítést. Majd az idő eldönti, hogy mit tud.

Előzmény: Zoli.78 (20039)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.12 0 1 20039

Én gagyi akksit fogok venni. Itt ez a Varta, 2 éves, és ha áll az autó 24 órát már alig nyekken. Ha napi szinten járkálok észre se venni, hogy gáz van. Most néztem egy 100Ah-st 22000-ért, az is bírja eddig. Mondjuk annyit még csinálok, hogy leveszem a sarut. Hátha a kocsi szívja le. Már a riasztót se kapcsolom be.

Előzmény: Ricsi89 (20038)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20038

A vicces az egészben pedig az, hogy pénteken mentem kb 100km-t, aztán hétfő délután úgy, hogy hétvégén is használva volt, már 10 perc kályházás után nem indult. Már nagyon a végét járta a régi akku. Melegen másodpercekig tekert.

Előzmény: Ricsi89 (20037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!