Értem Vojnó megnyilvánulását, nem vettem magamra és nem feltételeztem semmi rosszat. Csak tisztáztam, hogy nem én követtem el. És örömmel veszek minden hasznos tanácsot tőlük éppúgy mint bárki mástól. És adok is: az "I" csak kis "i" :)))
Helló Vojnó!Elkelt a 25 tds! 2004-es x3,2.0 diesel van helyette.Ehez is kérhetem majd a segítséged?Első körben az érdekelne,hogy az izzítás vezérlőt hol találom benne?Köszi!
Zoli,Vojnó"bácsi" csak jótakar,olyan rendes mint Krisz,mindig lehet rájuk számítani még néha nekem is adnak tippeket pedig "I"-s lettem de nemis ez a lényeg hamár jó az adagolód és indul melegen is már akkor alakítsd vissza gyárira az izzítás szabályozását,nekem csak ha hideg volt a moci vagy nagyon langyos csak akkor izzított és mindig indult melegen is pedig bontott adagolót kapott,de ez már a múlt,szerintem a motorvezérlő köteged nézd át alaposan hátha ott mókoltak valamit,de már így vetted? :)
Nem tudom hova teszik be, de gondolkozz lusta fejjel, biztos nem szedik le a szívósort, hogy odaférjenek a hőgombához, vagy még is? Én a motorvezérlőnél keresném ha a gombánál nincs! De lehet szar a gomba is....
Nem mennék bele, mert minek, de olyan üzemállaopotban dolgozik a vezérlő ami még nem üzemi hőfok, de a motor meg már üzemi hőfokon van. Mondjuk talán ez a jobbik, mint fordítva, de akkor sem célszerű. Előtöltést biztosan máshogy számolja....
Oké. Értem a felháborodásod, én sem örülök neki. De a vezérlőm 61°-os vízhőmérsékleti adatot kap, míg a műszerfalon középen áll a mutató. Nekem kell majd kibogarásznom hol az az ellenállás a vezetékben. Azt esetleg nem tudod hova szoktak ilyet beiktatni? Vagy ilyen nem is létezik? A másik. Van ennek valami hátránya? Magasabb fogyasztás, előbb mennek tönkre a gyertyák és hasonlók? Mert mióta fel van újítva az adagoló, nem érzem szükségét a melegen izzításnak. Nem is használom, csak kulcs fordít és kész.
kössz a segitséget!! ha be indul az adagolónál látszik a csőben egy kis buborék menet de nem egyenletlen ,viszont az első,és az 5.ik porlasztónál szivárog a cucc alapjárat az hidegen 1100, melegen 700, ! ma próbáltuk be lökni lejtnek de semmi csak füst .gyújtáskor hallani az adagolófelől sistergést,a reléknél pattogást,és mikor az inditást abba hagyom akkor kattan valami az adagolóban! 100A os aksim van és le veszi annyit tekertetem!
Tehát tolásra indul. Azt kellene megnézni, hogy amikor beindul mennyi az alapjárat, mekkora a füst, egyenletes-e, jár-e az összes henger. Gondolom a levegősödést kizártad .
üdv segitséget szeretnék kérni hozzá értő emberektől! nem régiben vásároltam egy e36 2.5 td 9as BMW.t amin sok mindent kicseréltem ,kezdtem aksi,olaj ,szűrők,stb! nem rég be köszöntött a -25 és nem indult kiderült hogy izzító gyertyák cserések, meg történt!!!!! Na de ment indult a -15.ben egy pöccre de ma megint nem akar indulni ahogy le hüll a motor ,ha be tolom akkor utána egy inditás és megy de ha le hüll akkor csak teker !! át néztem mindent gázolaj szűrőt,szivattyút,ugyan a tankban csak az egyik felében volt nafta de meg oldottam azt is, bisztik renben,izzítás után kattan de semmi csak köszörül. MI LEHET A HIBA NEKEM MÁR MINDEN ÖTLETEM EL FOGYOTT. AKI TUD SEGITSEN KÖSZÖNÖM... Toti!
Szia,én úgy csináltam hogy az adagolóra befecskendezési sorrendben ( 1-5-3-6-2-4) tettem fel az adagolóra (és a porlasztóra) egyesével kezzdve az 1-es nyomócsővel
Sziasztok olyan kérésem lenne valaki el tudná küldenk képen vag leirva a nyomocsövek sorrendjét le voltak szedve és 1 ik másik kopott volt vettem bontottat de nem ugyan az az ive igy nem tudom össze rakni köszönöm a segitséget 1998 525 tds.
Még nem tudni hol a hiba. Már túl vagyok pár önindító cserén,akksi cserén,de halott.Alig bírja meg tekerni. Kézzel simán átforog,nincs beállva. Többen test hibára gyanakodnak.Holnap kiderül, ha kicserélem a kábelt.
Az az exide minden csak premium..sokat ne várj tőle.Engem kétszer szopatott meg,és fórumokon olvasva nem voltam egyedül. Én jász akkut vettem 4 éve. Mivel nem indult a szekér(most se) vettem másikat,de mint kiderült nincs baja..máshol van a gebasz.
Igazad van,én is azt hittem hogy a Bosch (újonnan vettem pedig) jó lesz mert márkás,és k 3 hónapot bírt ki,visszakaptam az árát és vettem egy Starter tipusú akksit 55 amperes 550 hidegindítású és csak 16000 Ft volt (1.6i-hez bőven elég,az előző amivel vettem az se volt márkás de 5 éves volt mielőtt megmakkant,ennyit a márkás aksikról és igazad van! :) )
Én már csak az állófűtés miatt is vettem ezt és nem gagyit. Ugyanis ezt kifejezetten ahhoz is ajánlják. Ugye a sima indítóakku nem igazán szereti a kis árammal való merítést. Majd az idő eldönti, hogy mit tud.
Én gagyi akksit fogok venni. Itt ez a Varta, 2 éves, és ha áll az autó 24 órát már alig nyekken. Ha napi szinten járkálok észre se venni, hogy gáz van. Most néztem egy 100Ah-st 22000-ért, az is bírja eddig. Mondjuk annyit még csinálok, hogy leveszem a sarut. Hátha a kocsi szívja le. Már a riasztót se kapcsolom be.
A vicces az egészben pedig az, hogy pénteken mentem kb 100km-t, aztán hétfő délután úgy, hogy hétvégén is használva volt, már 10 perc kályházás után nem indult. Már nagyon a végét járta a régi akku. Melegen másodpercekig tekert.