A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Klassz, köszi a képeket. Az ízlés szubjektív, de nekem nagyon bejönnek ezek az elektromos Mercedes homlokfalak, tízszer jobb a hokiütős Conecto ábrázatánál.
Látom, magyar rendszámos, ki vette a nevére? A Mercedes-Benz Hungária, vagy az Omnibus Hungária van a forgalmiban?
Innen értesülhetünk, hogy az értékelésben az összár 70%, a SORT II üzemanyag fogyasztás 20%, az ülőhelyek száma 5% súllyal szerepelt.
A BKV követelményei közül csak a minimális jótállás (24 hónap) ismert. (ld. Kötbérek)
A részvétel további belépő feltételei - mérethatárok, padló (alacsony / alacsony belépésű), az ajtók száma, a minimális ülőhelyek száma, stb.- nemde csak a Műszaki leírásban szerepelnek, ami számunkra nem hozzáférhető.
Azért megint van ennek a bérléses sztorinak valami diszkrét bája: 8 (+2?) év alatt kifizetett bérleti díjból úgy kb. két db új normál 12 m hosszúságú új autóbuszt lehetett volna vásárolni. Értem én, hogy rendelkezésre tartással, karbantartva, minden frinc-franc benne van a bérleti díjban, de azért...) S a tervezett bérleti szerződés lejártával a buszok még csak nem is kerülnek majd a BKV/főváros tulajdonába. Grat! :-( (Nem hibáztatom a BKV-t, mert fentről nyilván meg lett mondva, hogy vagy így vagy sehogy és akkor további kiszervezés...)
52-es villamos pótlás, menet kimaradásokkal, egy kis "túl futással", pár sarokkal arrébb fordultam, de meglett!
A mára "sorsolt" triumvirátus egyike, ez a épp a középső, az elődje és ez is betolta Kőbányára a vontatót.
Amin túl kell esni, azon túl kell esni!
Talán ez is olyan mint a mandula kivétel, hogy minél fiatalabban történik, annál könnyebben teszi túl magát rajta az ember fia, aki a "perec" mögött ül!
Kitartást, eseménymentest mindenkinek!
2024.10.05, 11:50 Pesterzsébet, Pacsirta telep, műszaki pihenő:
Lacus írta ezeket itt korábban, szóval őt hazugoztad le. De egyébként soha nem volt szó csuklós Volvo vázjavról, csak a Lantás kalandokról, amiben ilyen tétel nem szerepelt. A 415-ös meg nem is értem, hogyan jön ide, bár szerintem az a kijelentésed is hibás.
A jó öreg Volvók. Ja, őket is már 10 éve le kellett volna cserélni. Viszont vázilag rendben vannak még mindig, ez egy 8-10 éves csuklós Concira nem biztos, hogy elmondható. És a vázjav lenne egy marha nagy tétel a rendbetételből.
Hát kívülről elnézve a Volvók elég nagy része viszont gépészetileg lehet rottyon. (Füstöl, zajos, hallod, hogy szenved...) A beltér erősen változó, de tipikusan azok is le vannak lakva.
De valószínűleg bármilyen új adag flottába illő használt csuklós segítene, mert minden típusból lehet kukázni azokat, amik valamilyen szempontból a végüket járják...
Hát nem tudom. Az első generációs Conecto csuklósok nagyon gatya állapotban vannak utas szemmel. Legyen ITK-s, vagy VT-s. Kétlem, hogy megérné tovább üzemeltetni őket, még akár a csuklós Volvók ellenében is. Vagy egy olyan mértékű felújítási keret kell rájuk, amire nem fog rábólintani a városháza.
Jövőre lesz egy pár felszabaduló kék Conecto G itt a környéken, és még futár is van bennük, Ha szar ha nem szar azért a táki-máki volvoktol, C1 ektől meg Vh-ktol csak jobb
A reggel kérdezett 934 üzemkélepes, forgalomképessé tétele még némi madzagos cukormázat igényel, novemberben utasforgalomban lesz. Ami itt szögezzük le h nem optimális, de kilátás sincs csuklós kocsira.