Érdekesség: B6 Passat kombi 2008-as. Belefér a nyolcaslétra! :-) Még úgy is, hogy az ülések fölött vezettem el. (nem volt kedvem kipakolni a csomagtartóból, és lehajtani az üléseket, hogy az enyhén lejtő átlóval nyerjek pár centit) Az első és a hátsó ablakhoz is hozzáért a létra két vége, de legalább stabil volt :-)
Egy 2011-es évjáratú Passat kombin a hátsó csomagtérajtó elektromos, és nem nyílik fel teljesen, csak a tető síkjáig.
Valahol olvastam, hogy:
"...Drágább kiviteleken van önműködően nyíló hátsó ajtó, de azt általában villanymotor nyitja, van akadály-érzékelő és a nyitási magasság is beállítható..."
Sziasztok, nem tudjátok véletlenül hogy mi okozhatja vw sharan 2011 2.0 cr tdi 170le autónál, hogy autópályán 120-130 km/h körül elkezd hideg levegőt fújni a fűtés, e felett és városi közlekedésnél viszont rendesen meleg levegőt fúj?
🤣🤣🤣😂😃 de nem ám meg haragszol..... látom ám h az evjarat kimaradt. 🤣🤣🤣es 140 Lovas. 🤣🤣🤣🤣 es bkd motorkód. es kék es téligumi van rajta klímás is elektromosablakos🤣🤣🤣🤣🤣
segitseget szeretnek kérni. Vw jetta 2.0 tdi. Olajcsere lenne es az olajleeresztő csavar, az üzemanyag szűrő es az olajszűrő lehúzási nyomatékára lennék kiváncsi. Hiába keresem sehol nem találom. Előre is köszönöm.
Persze, a "vezetett hibakeresés" teljesen kiöli lassan a még meglévő szaktudást is, és a szerelők motivációja sem a régi, meg persze a szervizek hozzáállása is erősen függhet attól, hogy garanciális vagy úgymond "fizetős" e a meló, de azért az előírt karbantartások tekintetében már nem kell kételkedni.
Manapság már simán meg lehet bízni a márkaszervizekben. Egyik sem kockáztatna annyiért amit pár elcsalt olajcserén fogni lehet. Azokat a szervizeket annak idején elvitte a válság vagy tíz éve.
Mit mond a szerviz az olajfogyasztásra? Az ilyesmi mechanikai hibára utal és azt meg elég szépen lehet mérni különböző módszerekkel. Az olaj elég kevés úton fogyhat el a motorból. Legelőbb a turbócsöveket nézném meg a turbó és az intercooler között, ha abban jelentős olaj van, illetve a coolerben, akkor a turbó lesz cserés lassan. Azután lehet tovább menni veszteségméréssel olaj üledék vizsgálattal stb... így nagyobb bontás nélkül is ki lehet zárni, vagy igazolni pár dolgot, ha ezek mind nem mutatnak semmit, akkor motorbontás. Egy hengerfej felújítással indul és akkor már a dugókat is ki lehet húzni, megnézni a gyűrűket stb... de ez már erősen garanciális téma lesz, mert ha jól olvasom, akkor nem túl régen vásárolt az autó.
Pedig nagyon sűrűn regenerál mivel csak 20-30km-s távokon van használva.
Most ment éppen 500km-t pályán 160-170-nnel és ezalatt közel fél cm-t esett a nívón az olaj szintje.
Elvileg 13000km van most az olajban (magyar végig szervizkönyves) de nekem van egy olyan érzésem, és hallottam is jópar ilyen történetet,hogy mivel céges autó volt csaltak az olajszervizekkel és akkor a mostaniban is lehet 43000 van azért eszi már. Fura az is, hogy frissen cserélt motor és dsg olajcserével adták.
Most megint szakítsam meg a szervizkönyvét és csináljak gyorsban olajcserét mert itt nem lehet megbízni látatlanban egy márkaszervizben sem.!?:((
Nem egészen. A CR TDI motorokban inkább szaporodni szokott, mint fogyni. Persze ha sokat pályázol és minden regenerálás elsőre sikerül neki, mellette még hajszolva is van, akkor fogyhat némi, de ez akkor is gyanús.
(mindjárt a legelső! ...a program valamiért a másodikat töltené le amiben csak kevés ny. európai ország van benne)
A magyar oldalról sem javasolt a letöltés, mert onnan meg nem a legfrissebb, hanem egy korábbi jön le...
Miután letöltöttétek a DiscoverMedia2_EU_AS_1115_V10.7z tömörített fájlt, azután már csak le kell formázni (értelem szerűen biztonsági mentés után!) a gyári kártyát a következő beállításokkal: Fájl formátum: FAT32; Lemezfoglalási egység mérete: 4096 bájt!
(érdekes, de a gyári kártya nem ilyen lemezfoglalási egységgel van formázva, ezért például nekem a DiscoverCare nem is tudta megcsinálni a frissítést, viszont a formázás után simán végzett vele! ...csak rossz adatbázist pakolt a kártyára...)
Ez után a 7-Zip nevű tömörítő programmal ki kell csomagolni direkt a kártyára!
A tömörítő innen letölthető (a VW oldalán is ide van linkelve!) : https://www.7-zip.org/
Enyém 2016 Passat b8 2.0 crtdi dsg 180e km, most volt bent a vw-nél sűrű 200-300km-kénti regenerálás miatt, és elmondásuk szerint még jelét sem mutatja meghibásodásnak, egyszerűen nincs hiba.Pedig van hogy 150km után elkezd regenerálni úgy hogy a legrövidebb táv amit megy az 30km.
....de mondom a szervizesnek hogy ez akkor is nagyon suru!,,azt montda hogy az csak előnyére valik az autónak/dpf-nek:)