Üdv! 2006 - os, 1,4 es berlingóm van.időnként nem indul.nem zúg az üzemanyag szivattyú.az üzemanyag szivattyú relét nem találtam.hol van? Bsi T cseréltem.ha megmozgatott a vezetékeket a motortérben elöl a bizti táblánál elindul.másnap megint nem.köszönöm a segítséget! Attila
Nem nem, akarok vele évekig járni, söt, most 1 honapig pihen, csak az a helyzet hogy elég messze vagyok az otthonomtól, és azért kérdeztem hogy haza tudok-e vele menni. Természetesen utána meg lesz javitva. Köszönöm a válaszokat :)
Hm. Ez rossz kérdés, mert azt sejteti, hogy akkor te is évekig így akarsz majd járni vele, ha nem a válasz. :-(
Amúgy nem szokott kiesni, azért tartja a torzió és a stailizátor is, de el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy eltörik a két 8-as csavar és kicsúszik a lengőkar. Elméletben. Gyakorlatban még sosem láttam/hallottam ilyet.
Esetleg arra nem is gondoltál, hogy senki nem tudta?
Amúgy meg örüljél egyáltalán valahonnan megtudtad és nem kell kínlódni vele tovább jó lett! Más is sokmindennel kínlódik és súlyos tanulópénzek árán tudja csak meg mi volt a gond néha apróságok, persze ami külön idegesítő kissé nagyon... :)
Lehet az is, hogy eltört a torzió, lehet, hogy a lengőkar állt meg vagy esetleg a lengéscsillapító.
A torzió törést szemrevételezéssel meg lehet állapítani, a gátló hiba megállapításához le kell kötni a gátló alsó szemét. Ha az előzőek közül egyik sem, akkor marad az, hogy beállt a lengőkar.
Sziasztok! 2001 1.6 16v Berlingo. Hibajeleenség : Jobb hátulról egy kattanó hang, utána azt vettem észre hogy az autó hátul alig rugozik, és ugy ül, mintha nagy súly lenne benne. Eltört a torziós rugó? Köszi.
Akkor válaszolok magamnak,, csapágycsere és jó lett. -ez a forum "is" ilyen halott legyen..... ezt az infót is persze egy nemzetközi forumról kaptam,(mármint a csapágycserét).
Abs jeladó jobb első hiba, koherenciát ír a lexia....másik jeladóval is ugyanolyan rossz! -- megtisztítva a csapágynál,de semmi, ez mitől lehet??--csapágyat kell cserélni akkor jó lesz?-én már feleslegesen nem akarok cserélgetni...Valaki ha tudna rá mondani valamit?-köszi!
Sziasztok. 2012-es 3 személyes kisteherem van. Most olyan hiba jött ki hogy szépen beindul megy is rendesen de mikor a vízhőfok eléri a65-70fokot csippan eggyet és leveszi a teljesítményt. Hibakódot viszon nem ír ki semmit. Valakinek valami ötlet mi lehet vele?
Szia! 2004 áprilisában vásároltam a kocsit, azóta minden egyes tankolását feljegyeztem egy Excel táblázatba. Eszerint az autó átlagos fogyasztása azóta 8,232 liter volt. Télen mindig kicsit több, nyáron kevesebb. Nagyon keveset megyek, útjaimnak kb. a felét Budapesten, a másik felét autópályán. Autópályán kihasználom az engedélyezett sebességet, ekkor is átlag felett fogyaszt.
...úgy május végén cseréltettem a komplett tömítés szettet mert a 3-as hengernél már jelentkeztek a kifújás jelei meg az a tipikus szag a motortérben ....talán két hónap múlva újra jelentkezett ugyanott a probléma ...lehet a kedves szakember nem volt elég lelki ismeretes a "takarítás folyamán" ?...nem tudom .... azóta időnként kitakarítom és játszom a gondolattal , hogy magam megcsinálom újra... csak hát nincs hozzá a speckó szerszám ...de lehet azt is megoldom ...ezért kérdeztem a kerámia pasztát ....így néztek ki az injektorok a májusi műtét alkalmával ...
...általában melózni jártam vele szerszámokkal olykor anyagokkal megrakva változó távolságokra ... Vácra és környékére átlag 30-40 km és vissza ...úgy 1/3 hegy 1/3 lejt 1/3 városi sík menet....általában autópályán is ezt az értéket hozta ...bár az utolsó 5 évben már inkább gázzal jártam így ebből az időből már nincs adatom mivel mindig csak annyit tankoltam benzint ami nagyon muszáj volt .... ja és ez egy 2002-es I-es volt ...
Köszi az adatot. Még annyi érdekelne, hogy milyen üzemi körülmények között?
(pl. sok rövid táv, vagy hosszabban, de hegyre fel-le, vagy fele pálya fele város, pakolva vagy egyedül, pályán 150-el döngetve vagy 80-al csorogva, ilyesmi)